Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 10 van 32 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 21 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 10 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 0:39

Sjonno schreef:Hallo! Nou, ik zal toch hier maar is meer gaan reageren dan.

Die foto van Rick op m'n hyves was nog niets. Het is echt verdubbeld! Manneke ziet er gewoon niet uit, gelukkig valt het in z'n gezicht nogal mee. Verder gaat hij sinds een tijdje weer zonder huilen naar de psz, zo fijn. Ik zag voort echt tegen het wegbrengen op maar dat gaat dus weer helemaal goed. En over een maand mag Lisa gaan beginnen, 13 mei is het zover :shock: waaaahh mag lisa ook al naar de psz!! time flies he!! spannend hoor, heeft ze er zin in?

@ Beegee....op het werk gaat het goed! Ik vind het heerlijk om 2 dagen te werken, dus dat gaat allemaal prima. Dus toch maar weer een kuurtje voor Merle. Pff nu al last van je bekken, dat wordt idd dan nog wat. ik ben ook bang voor men bekken, maar goed ik ga snel naar de fysio om voor mezelf te kijken wat ik qua houding etc nog zou kunnen veranderen, moet er niet aan denken om binnenkort al thuis te zitten o.i.d.

Ik pieker gewoon echt om alles. Ik ben ook altijd heel relaxed geweest maar sinds ik kids heb! Net tijdens het kleinen slikte Lisa een stukje klei in, ik heb dan meteen visioenen dat ze straks dood in bedje ligt, dus Chris maar ff gesmst en hij stelt me dan weer gerust. Lisa na het eten op de trampoline, denk oh nee met volle maag op de trampoline die spuugt dadelijk alles uit. Echt allemaal van die dingen waar ik normaal nooit over nadenk en wat ik nu dus wel doe. Ik word gewoon knettergek van m'n eigen idiote gedachtes ohh meid toch dan pieker je inderdaad wel heel veel!!! en van hele kleine dingetjes ook!!gelukkig kan Chris je daarin gerust stellen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rupsie ma 11 apr 2011 - 0:55

Ik heb hier de kleine man weer in z’n bed liggen. En S. heb ik aan het opruimen gezet. Al dat speelgoed lag door de hele kamer heen. Kan ze dadelijk weer naar buiten toe. Echt heerlijk dat weertje. Alleen minder dat het hier zo stoffig is. We hebben natuurlijk nog steeds geen achtertuin, dus onze tuin ligt gewoon aan de weg. Laten ze daar nu net bezig zijn om het volgende plan bouwrijp te maken. Dus de traktors, graafmachines rijden af en aan. Pff. Lekker stof happen dus.
M’n soep staat al aan dus dat is straks ook mooi klaar. Verder vandaag weinig op de planning. M’n buik voelt vandaag enorm zwaar dus lopen is niet echt ideaal. Dan maar dagje rustig aan he.

Beegee: Toch weer een ab kuurtje. Hopelijk slaat het snel aan bij je kleine meid. Ai dat duurt nog even voor je naar de kno arts kan. Pff minder zeg dat je nu je bekken al voelt. Is erg snel al. Hier had ik het nu ook al snel, al moet ik zeggen dat het nu de laatste weken wel ietsje beter weer is, gelukkig.

Je hebt idd geen buikfoto gezien nog. Die heb ik niet gemaakt namelijk. Ik vind zo’n dikke buik maar niks, dus ik heb van iedere zwangerschap 1 foto en die is gemaakt helemaal op het einde van de zwangerschap. Dus helaas voor je, kan niks laten zien.
Lindsya: Ojee de groepsfoto mislukt. Dan morgen nog maar een keertje proberen. Lekker dat je al flink wat gepoetst hebt.

Petra: heerlijk toch dat je zo gelukkig bent nu met alles. Dat zijn echt van die genietmomenten toch. Lekker even genieten van je rust nu, mag wel na zo’n dag werken. Pff.

Sjonno: Dat is heerlijk dat hij niet meer zo hoeft te huilen zeg. Dat is niet leuk voor een mama als ze zo moeten huilen. Heb het hier op het kdv een tijd met S. gehad. Echt verschrikkelijk. En Lisa mag dus ook al bijna, op F. z’n verjaardag !! Fijn dat je je ei kwijt kan bij Chris dan. Al dat gepieker is niet goed. Hoor het mij zeggen, ik kan er ook wat van. Nou ja wel van andere dingen dan, maar daar wordt je ook niet vrolijk van. Maak me ook altijd veels te druk.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 1:42

BeeGee schreef:@ petra* , heerlijk toch dat gelukzalige gevoel!!! lekker van genieten!
Zoo dat is lang werken??!! zieke ofzo?
Was sander al van plan om te gaan studeren? of gaat hij dit doen vanwege de bezuinigingen die eraan komen?
Sander is nu bijna klaar met autotechnicus*gewoon burger opeiding* Dus die is bijna klaar, en dan begint hij half september aan de kma *officieren opleiding*

wbt de bezuinigingen maken we ons geen zorgen omdat hij nu de kma gaat doen en daar steekt defensie veel geld in en dan zullen ze hem maar niet zo wegdoen, daarbij werkt hij niet bij de groepen waarin nu geschrapt gaat worden gelukkig!

Ik heb nu wel al last van mijn bekken, erg vervelend maar goed ik had al 2 weken last van mijn bekken. NU te verklaren natuurlijk maar toen nog niet

@ lindsay, zo je kleine man weer lekker naar school zo!
HAHA de groepsfoto mislukt!! jemig hadden ze alles op stelte gezet :P hihi

Indy is lekker aan het kleien buiten!! merle slaapt nog steeds, echt lekker!! dit weertje is ook prima! goed vol te houden :P

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya ma 11 apr 2011 - 4:10

Hallo meiden,

Mijn kleine man is weer thuis. Hij is wel een beetje moe. Hij heeft even buiten gespeeld en nu is die even aan het Wii-en. Dadelijk eten en dan gaat die bijna naar bed. Hij moet nog steeds wennen aan heel de dag school en het valt hem nog steeds zwaar maar ja wen wel over een tijdje. We eten lekker makkelijk, had even geen zin om te koken Very Happy

Beegee, Indy lekker aan het kleien buiten, het is echt lekker weer ervoor. Ja staan ze eindelijk stil voor die foto moet het nog een keer maar ja niks aan te doen.

Petra, goed gevoel geeft dat he alles op rolletjes loopt, lekker van genieten.

Sjonno, ach meis je moet niet zo denken, je heb alleen jezelf ermee. Gelukkig dat je man je op je gemak kan stellen. Ik heb ook die foto gezien van Rick, ik vond dat die al aardig onder zat. Ömer zat er niet zo heel erg onder, kan je zien dat het toch per kind verschil.

Rupsie, dat is minder dat de kids niet zo buiten kunnen spelen, dat is inderdaad niks stof happen. Goed dat ze even aan de opruiming is.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:08

@ lindsya, ik heb nooit zin om te koken :p haha!!
zal ook best wennen zijn de hele dag luisteren :P netjes zitten :P en lekker spelen! en vooral al die indrukken de hele dag! ben ook heeeeel benieuwd of Indy dat gaat redden.

@ rupsie, ohh fijn dat jullie je geen zorgen maken wat betreft san zijn baan...lijkt me behoorlijk klote zeg zo'n grote groep eruit.

Indy en Merle liggen in bed...Merle is nog aan het kletsen en Indy is in dromenland.. Very Happy morgen weer werken, heb er zin in in ieder geval!! :-)
verder net alle kleertjes van de meiden van de zolder geplukt. Alle echte winterkleding kunnen weer omhoog en al de zomer kleding kan gewassen worden. Heb men moeder al gevraagd om mee te helpen met wassen. Voor Merle weer super leuke kleertjes van Indy gezien haha, en ik hoop dat Indy nog in wat kleding van vorig jaar kan... sommige dingen zullen wel weer net niet gaan.
Ook nog een zomerjas van Indy gevonden.... Embarassed ik moest even goed nadenken om te beseffen dat die ook echt van haar was, had deze niet herkent. (stond groot haar naam in dus kon ook niets anders_

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno ma 11 apr 2011 - 6:41

Hallo!

Hier net een hoop geld uitgegeven! We wilden eigenlijk binnen nieuwe deuren en alles schilderen, dus wij op pad voor nieuwe binnendeuren. Zien we bij de karwei een leuk tuinstel, dus dat maar gekocht haha. 1 tafel van 2 meter, 6 stoelen van hardhout en een parasol dus geen nieuwe binnendeuren haha. We hebben maar besloten om binnen volgend jaar alles te doen. Lisa tekent overal op en we hadden ineens zoiets van dan wisselen we het maar om, nu tuinstel ipv volgend jaar en volgend jaar maar witten/schilderen ipv dit jaar. A.s woensdag wordt het al bezord dus ik wil goed weer haha.

@ Rupsie..dat is idd stofhappen bij jullie in de tuin. Dan blijf je ook aan de gang met poetsen, blegh! JIj ook al zo'n piekeraar, al is het bij jou om het huis natuurlijk?

@ Lindsya...hoeveel dagen gaan bij Omer de kleuters naar school? HIer vanaf de eerste schooldag al vier en een halve dag en ik vind dat best veel. Rick slaapt 's middag nu nog vaak 2 uur dus ik ga dat na de zomervakantie maar is afbouwen anders trekt hij dat nooit.

@ Beegee...jouw meiden liggen dus al lekker in bed! Hier is het wat verlaat dus Rick en Lisa lopen nog beneden rond haha. Rick en Lisa passen beide niets meer van vorig jaar, dus hier weer 2 nieuwe zomercollecties nodig..
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:59

@ sjonno, ik heb je een bericht op hyves gestuurd.. Very Happy had advies van een tandarts nodig :d haha!!!

OHh ook lekker een tuinstel, al wordt het weer nu minder toch? :P
Minder dat lisa nu overal op tekent...zou merle ook zo doen, we houden potloden etc ver weg van der Very Happy

Liefs

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama ma 11 apr 2011 - 7:37

* Beegee Merle zit toch weer aan een kuurtje las ik.

* Limburg Wat lekker dat je mannetje weer zo gegroeid is zeg!

* Lindsya wat leuk dat het vrijgezellenfeest zo geslaagd is zeg!

* Meeko Ja het is zeker snel gegaan! Wow dat is wel vermoeiend dat Elin zo heeft gedronken.

* Sjonno wel leuk toch als jij ook komt reageren! Ach je mannetje heeft het goed te pakken. Wat grappig he als ze zo ineens kunnen tekenen. Mooi dat het weer beter met je gaat!

* Rupsie Wat balen dat je je nog steeds niet goed voelt zeg.

* Petra Lekker dat het zo goed gaat bij jullie in huis!

R. haar verjaardag was echt geweldig!! Ze heeft veel kadootjes gekregen meer geld dan speelgoed en wat kleding.
Ze heeft er zelf weinig van meegemaakt want ze heeft meer geslapen dan dat ze wakker was.
E. heeft de meeste spullen uitgepakt.

Hier gaat alles goed! Mijn mannetje is weer voor een paar dagen op cursus in het buitenland hij komt vrijdag weer thuis. E. heeft er erg veel moeite mee op het kdv had ze elke keer een smoesje dat ze zich niet lekker voelde.

Liefs

Oja nog een plaatje van ons nieuwe huis:

Mama's met kids van 2007 - Pagina 10 CIMG6388-1
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Lindsya ma 11 apr 2011 - 7:45

Sjonno, leuk een nieuw tuinset. Je heb groot gelijk dat je nog even wacht met de deuren als ze toch ergens op schrijf. Die tuinsets zijn ook vrij prijzig. Ik wil graag zo'n loungeset als de achtertuin af is.
Hier mogen ze het rustig aan opbouwen, dus slaap die nog s'middags dan mag die gewoon thuis blijven om te slapen. Hier is school drie hele dagen en woensdag en vrijdag halve dagen. Ömer gaat ook nog geen volle week omdat hij nog echt moet wennen en snel moe is dus op donderdag dat die ook alleen de ochtend. Hij moet wel met 5 jaar fulltime.

Beegee, ik vind het nooit erg om te koken. Ik heb er ook geen hekel aan, sommige dingen moeten ook lang koken bij ons dus daar ben ik soms wel een paar uur aan bezig dus gelukkig heb ik er geen hekel aan Very Happy Dat heb ik ook weleens met kleertjes of dan ligt het nog nieuw in de kast en dan denk ik wanneer heb ik dat gekocht Embarassed Gelukkig past die nog veel zomerkleding van vorig jaar dus ik hoef heel weinig te kopen.
Hebben jullie een vast trap naar de zolder of moeten jullie nu weer gaan verbouwen?

MM, mooi huis, ziet er inderdaad groot uit, leuk hoor. Ach dat je meisje zo haar vader mist. Leuk dat de verjaardag geslaagd was.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 7:54

@ mm, mooooooi!!!!!! (huis!)
fijn dat e goed voor haar kleine zus haar cadeautjes heeft gezorgd Very Happy

@ lindsya, verbouwen??? UHHH NEEEEEEEEE, zou helemaal gek worden haha
de slangenkamer wordt verbouwd. Ros gaat alles eruit doen, hij vind de hobby niet leuk meer vanwege zijn grote slang die vorige week dood is gegaan. (was 3 meter 20 en 27 kg) dus nu wordt die kamer opgeknapt, dan hebben alle 3 de kids een eigen kamer.
Wij hebben geen grote zolder, alleen zo'n zolder waar rotzooi op kan Very Happy of heel veel dozen

ik wou dat ik niet zo'n hekel had aan koken, mijn moeder vind dat ook altijd zo leuk :S ik wil altijd graag snel klaar zijn haha!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno ma 11 apr 2011 - 8:06

Het is maar goed dat we niet voor het schilderen zijn gegaan! Rick trekt net met een oranje potlood een streep over de muur, dus ik word boos op hem. Chris vraagt wat er is, leg ik het uit, zegt Lisa ikke zie ut niet en zij zet er nog een streep bij :shock: ! Ik moest echt heel veel moeite doen om tijdens het mopperen m'n gezicht in de plooi te houden Embarassed

@ Beegee...echt he? Rick heeft nooit op de muren getekent, doet hij dus nu pas omdat hij het Lisa ziet doen maar Lisa tekent het liefst alleen maar op de muren haha. Ik heb je bericht teruggestuurd op hyves.

@ MM....wauwie, echt een supermooi huis! Helemaal mijn stijl!! Klinkt als een geslaagde verjaardag! Wat heeft R. van jullie gekregen?

@ Lindsya...het is ook zo dat ze vanaf 5 pas leerplichtig zijn maar eigenlijk alle bassischolen die ik ken daar zijn de kleuter of op vrijdag heel de dag of op vrijdagmiddag vrij en dan vind ik het hier ineens wel veel. Ik kan Rick ook best een keer thuishouden natuurlijk.

Hier nog 1 met een hekel aan koken en daarom laat ik Chris dat doen. Eigenlijk heeft hij heel wat te stellen met me haha.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:09

Sjonno schreef:Het is maar goed dat we niet voor het schilderen zijn gegaan! Rick trekt net met een oranje potlood een streep over de muur, dus ik word boos op hem. Chris vraagt wat er is, leg ik het uit, zegt Lisa ikke zie ut niet en zij zet er nog een streep bij :shock: ! Ik moest echt heel veel moeite doen om tijdens het mopperen m'n gezicht in de plooi te houden Embarassed OHHH MY!!!!!!! ik zou gek worden.... wel lief dat lisa het even wil verduidelijken :affraid:

@ Beegee...echt he? Rick heeft nooit op de muren getekent, doet hij dus nu pas omdat hij het Lisa ziet doen maar Lisa tekent het liefst alleen maar op de muren haha. Ik heb je bericht teruggestuurd op hyves. thnks!

Hier nog 1 met een hekel aan koken en daarom laat ik Chris dat doen. Eigenlijk heeft hij heel wat te stellen met me haha. ohhh dat kan ik ros niet laten doen, dan eten we pas tegen 18.30 ofzo.... ros wisselt vaak qua tijd dat hij thuis komt.. en ik ben nogal gesteld op het eten rond 17.30 Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lindsya ma 11 apr 2011 - 8:15

Beegee, dat is balen van die slang. Hadden jullie de slang al lang? Gaat die al zijn slangen weg doen, jullie hebben toch best veel slangen of niet? Dat is handig dat iedereen dan een eigen kamer heb.
Dan moet je nooit Turks gaan leren koken, veel dingen moet lang koken en we maken ook veel dingen zelf brood, broodjes, (turkse) pizza en nasi ballen, kost wel even tijd.

Sjonno, kleine boef die Lisa, zet er gewoon nog een streep bij Very Happy Gelukkig dat jullie inderdaad niet voor het verven gingen. Je kan beginnen met Rick eerst de ochtenden te doen en dan langzaam een middag erbij te doen, dat heb ik ook gedaan met Ömer. Mijn buurvrouw heeft haar zoontje gelijk fulltime erin gegooid en hij was naar een week helemaal op en naar twee weken begon die keihard te huilen elke dag als die naar school ging en dat ruim twee maanden lang omdat hij de schooldag gewoon te lang vond. De juffrouw zeg het ook zelf langzaam beginnen, maar dat die wel elke dag komt en dat die met 5 jaar fulltime komt.
Dat is makkelijk, mijn man kan helaas alleen makkelijke dingen en omdat nu elke dag te eten vind ik niet zo geweldig Very Happy
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  meisjesmama ma 11 apr 2011 - 8:16

* Lindsya Dank je wel! Tsja E. mist haar vader echt heel erg. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij ons gaat met E. als ze naar school moet, zij slaapt ook nog wel eens overdag.

* Beegee Dank je wel! Haha ja die E. was maar gefocust op kadootjes terwijl R. sliep. Ach de slang dood gegaan? Hoe kan dat?

* Sjonno ohh wat erg dat ze zo op de muur tekenen... Wij vinden deze stijl ook helemaal geweldig! R. heeft van ons een vliegtuig gehad met poppetjes en geluiden. En van E. heeft ze een woezel en pip voorleesboek gehad.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:21

Lindsya schreef:Beegee, dat is balen van die slang. Hadden jullie de slang al lang? Gaat die al zijn slangen weg doen, jullie hebben toch best veel slangen of niet? Dat is handig dat iedereen dan een eigen kamer heb.
Dan moet je nooit Turks gaan leren koken, veel dingen moet lang koken en we maken ook veel dingen zelf brood, broodjes, (turkse) pizza en nasi ballen, kost wel even tijd.
het is wel lekker turks eten, al zou ik er gewoon geen zin in hebben om zoooo lang te moeten wachten op eten Very Happy ik haal altijd turkse broodjes bij de winkel op onze hoek! heeeeerlijk, vlees met groente erin en klaar!! haha

Ros had deze slang nog maar 1,5 jaar dus valt mee maar goed het was wel een hele mooie (zal ff foto zoeken) Het aantal slangen is al heeeel erg verminderd ik denk dat er nu nog een stuk of 10?? zitten... we hebben er laatst al een aantal verkocht en er zijn er al een stuk of 8 dood gegaan intussen
Mama's met kids van 2007 - Pagina 10 1222577679_5_BN1C

@ mm, de slag had een longontsteking en is als het ware gestikt in haar slijm... :S

Gast
Gast

Bericht  Sjonno ma 11 apr 2011 - 8:23

@ MM....leuke cadeautjes heeft jullie kleine meid gekregen! Ik vind haar 1e jaar echt voorbijgevlogen!

@ Lindsya...ik denk dat ik ook begin met eerst de ochtend. Op de psz zijn er moeders die hun kind ipv 3 dagdelen al naar 5 dagdelen doen om ze te laten wennen voor de basisschool. Dat vind ik ook zowat, ze zijn pas 3!

@ Beegee...chris is rond half 5 thuis, dus tijd genoeg voor hem om te koken Very Happy
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  meisjesmama ma 11 apr 2011 - 8:26

* Beegee ach wat sneu zeg... Wat een beest he als je die foto zo ziet.

* Sjonno Ik heb idee dat ze binnen 1 week geboren en 1 werd. Het is zo mega hard gegaan!

Ik ga straks lekker slapen.. ik ben zo moe. De meiden liggen al diep te slapen, mijn mannetje belt zo en daarna ga ik heerlijk mijn bedje in.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya ma 11 apr 2011 - 8:29

Beegee, wat een ding zeg :shock: Hij ziet er mooi uit maar ik zou daar echt niet in de buurt bij durven komen. Dat is wel minder dat er veel slangen dood zijn gegaan, hadden ze elkaar aangestoken met een ziekte?
Ja dat is makkelijk om het zo te halen. Ik moet zeggen dat ik er niet veel moeite mee heb, hollands eten is zo klaar dus dat is ook weleens fijn als ik samen ben met mijn kleine man.

Sjonno, je moet rustig ophouden. Is voor jezelf fijn, voor zijn humeur thuis en voor Rick ook. Wanneer mag die oefenen op de kleuterschool? Nee dat is ook weer zo zielig gelijk bij drie jaar 5 dagdelen te gaan.

MM, gewoon ook alleen beginnen met de ochtenden en dan langzaam een middag erbij pakken. Gewoon lekker laten slapen s'middags maar wel elke dag laten gaan.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:34

@ sjonno *respect* haha lekker dat chris kookt. mooi volhouden dus Very Happy Very Happy

@ mm, het is onduidelijk waarom ze dood zijn. Sommige waren jong en dan is die kans natuurlijk groot. Maar deze was mega onverwachts... :S
slaap lekker!!

@ lindsya, je grote man houd niet van Nl eten toch?

liefs

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama ma 11 apr 2011 - 8:35

Lindsya schreef:Beegee, wat een ding zeg :shock: Hij ziet er mooi uit maar ik zou daar echt niet in de buurt bij durven komen. Dat is wel minder dat er veel slangen dood zijn gegaan, hadden ze elkaar aangestoken met een ziekte?
Ja dat is makkelijk om het zo te halen. Ik moet zeggen dat ik er niet veel moeite mee heb, hollands eten is zo klaar dus dat is ook weleens fijn als ik samen ben met mijn kleine man.

Sjonno, je moet rustig ophouden. Is voor jezelf fijn, voor zijn humeur thuis en voor Rick ook. Wanneer mag die oefenen op de kleuterschool? Nee dat is ook weer zo zielig gelijk bij drie jaar 5 dagdelen te gaan.

MM, gewoon ook alleen beginnen met de ochtenden en dan langzaam een middag erbij pakken. Gewoon lekker laten slapen s'middags maar wel elke dag laten gaan.

Dat wil ik ook wel doen maar 2 dagen in de week zal ze gewoon volledig moeten inclusief de naschoolse opvang. Dan moet ik werken, nou zou mijn moeder haar af en toe wel kunnen opvangen hoor. Maar de andere dagen ben gewoon thuis en op woensdag en vrijdag gaan ze alleen maar een ochtendje.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya ma 11 apr 2011 - 8:41

Beegee, nee mijn grote man hou niet van hollands eten, zoals prakjes of stampotten. Hij eet wel een biefstuk met saus maar echt hollands eten niet.

MM, dat zou wel even wennen worden voor haar hele dag school en daarna naar de opvang maar het wen wel na een tijdje
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rupsie ma 11 apr 2011 - 8:44

Zo ik ben ook weer online. Grr net de hele tijd geen tv, internet en telefoon gehad. Zomaar ineens. Paar keer de stekker eruit gedaan etc. maar niets hielp. Toen heb ik m’n man maar even geroepen die heeft iets raars gedaan en nu werkt het weer.
Kids zijn eindelijk gaan slapen. S. was bekaf, maar F. die blijft wakker gewoon steeds. Ook kleedt hij zich uit in bed, heel irritant. Slaapzak uit, zelfs ook z’n pyjama shirt. Nu sinds een paar dagen had ik z’n slaapzak achterstevoren aan gedaan. Werkte prima. Maar ook die kan hij inmiddels gewoon open doen. Schiet niet echt op. Echt een boefje.

Morgen mag ik weer een dagje werken. Lekker relaxen denk ik, geloof niet dat het heel druk zal zijn.
Oja ik ben trouwens sinds kort in vaste dienst. Ik had nog steeds een jaarcontract. Mijn laatste (je mag 3x een jaarcontract hebben) liep op 1 april af. En ik ben nu gewoon in vaste dienst. Had het wel verwacht maar toch. je weet nooit. Toch fijne gedachte dat ie me niet buiten heeft geschopt nu ik zwanger ben.

Lindsya: Wat doet je kleine man voor spelletjes op de wii? Die hebben we hier ook een maar staat eigenlijk nooit aan. Misschien wat voor S. idd. Wat fijn dat jij graag doet koken, ik heb er echt een hekel aan. Vroeger (toen man en ik allebei nog volledig werkte) was m’n man eerder thuis dan ik, en toen kookte hij altijd. Heerlijk. Nu ben ik helaas altijd de Sjaak. Vind er echt niks aan.

Beegee: Oeps teveel kleding dus voor de kids. Ach wat maakt het uit. Getsie die slang zeg. Het zou echt niks voor mij zijn, zou er niet in de buurt bij durven komen. Gelukkig hoef je nu niet meer te verbouwen. Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Haha.

Sjonno: Wat leuk een nieuw tuinset gekocht. Die zou ik straks als de tuin klaar is ook wel willen. Even kijken of er nog geld is dan haha. Ojee die Lisa ook zo’n draakje met kleuren. Oeps. Hier hetzelfde, F. tekent ook alles onder. De muren, tafel, de bank, kussens, echt werkelijk alles behalve op papier. En je kunt boos worden en alles, helpt helemaal niks. Ik hoop zo dat hij het straks verleerd is als ons huis klaar is, maar ben er bang voor.

MM: Ach wat sneu dat E. d’r papa weer zo mist. Hier is het op het moment hetzelfde. De hele dag wil S. naar papa toe. Maar ja dat gaat natuurlijk niet als die aan het werk is. Het begint voor haar nu echt teveel te worden dat gewerk aan het huis. Ze mist hem gewoon. Binnenkort moeten ze echt wat doen samen op een zondag.
Wauw mooi huis zeg, beetje zelfde stijl ook als ons nieuwe huis toch !!! Super dat de verjaardag geslaagd was.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Lindsya ma 11 apr 2011 - 9:16

Ruspie, gefeliciteerd met je vaste aanstelling. Is toch wel fijn. Lekker dat de kids liggen te slapen. Gaat het helemaal goed nu op het kdv? Kleine boef die F. om alles uit te trekken in bed, is wel knap dat die zijn slaapzak alsnog uit krijgt.
Hij doet Mariocard ( ik weet even niet of ik het goed schrijf) dat is race met een stuur van Mario, Mario tennis, bowlen en Mario en sonic de olmypische spelen. Geen vechtspelletjes ofzo, hij staat altijd te springen voor die tv is echt grappig om te zien Very Happy
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 di 12 apr 2011 - 3:33

Hallo meiden,

Kom ik eventjes iets minder, is er ineens veel geschreven hier ;-) haha.

Vanmiddag is de verpleegkundige van het consultatiebureau langs geweest, had pas aan het einde van de week/begin volgende week verwacht. Maar vind het wel fijn dat ze nu al is langs geweest, ook al had ze R. zijn dossier nog niet. Donderdag gaan we naar het weeguurtje, wil toch graag zijn gewicht in de gaten houden. Verder een erg fijn gevoel aan overgehouden, wat we deden deden we namelijk allemaal goed. 9 mei hebben we de 1e afspraak.

Verder gaat het met R. nog steeds goed, hij wordt wel iets onrustiger/ligt vaker te miepen/mopperen maar eigenlijk is het nog een erg tevreden baby.

S. wou gisteren bij alles alleen zijn vader en anders zijn moeder en niet mij, dat zijn wel moeilijke momenten al is logisch van hem, er veranderd zoveel maar gelukkig was er vandaag niks aan de hand.

Met mij gaat het wisselend, ik verwacht te veel van me zelf op dit moment wat niet realistisch is, ik moet me zelf de tijd geven en verder nog erg last van mijn knip, al moet ik zeggen dat het vandaag wat beter gaat maar heb ook echt helemaal niks in huis gedaan en veel gelegen.

Zondag trouwens op de weegschaal gestaan en er zat nog maar 0,2 kg aan, morgen eens kijken of alles er af is ;-).

@ Lindsya, fijn dat het vrijgezellenfeest geslaagd was, zeker omdat je dat vooraf niet had verwacht. Hoe vond de a.s. bruid in het?

Op zich mis ik mijn buik niet en ook niet het getrappel maar wel het zwanger zijn en alles er om heen, maar ik denk dat het meer te maken heeft omdat ik me schuldig over m’n zwangerschap, bevalling en daarna voel omdat alles anders is verlopen dan verwacht.

Ik ben wel heel blij dat ik mijn mening voor eventueel een 2e heb kunnen aanpassen ondanks alles.

Heftig bij je vriendin! Hoe gaat het nu met haar en de kleine?

Fijn dat het met jouw hoofdpijn beter gaat, moet je die medicijnen nu altijd blijven slikken?

Hoe gaat het met je moeder?

@ Meeko, ik vind het wel erg jammer dat ze weer weg is maar nu ze weg is vind ik het ook wel weer lekker, lekker je eigen ding doen en alleen met je gezin.

Tot hoelang duren de kraamtranen? Hoop niet dat ik ze de hele periode van 9 maanden ontzwangeren houd. Heb jij last van kraamtranen gehad?

Ze zeiden tegen mij dat ik de paracetamol moest afbouwen maar dan moet dat wel gaan natuurlijk, op het momenten dat ik ze nodig heb, dan slik ik ze ook gewoon. Hoe gaat het met jouw hechtigen?

Ja hier komt ook de wijkverpleegkundige maar wist niet dat ze het zo noemen, hier komt de verpleegkundige van het consultatiebureau langs en denk dat dat hetzelfde is? Vandaag is ze bij mij geweest.

Heb jij borstvoeding gegeven tijdens je borstontsteking? Ik dacht dat dat niet mocht. Hier drinkt R. bijna altijd met een tepelhoedje, heel soms zonder maar meestal pakt hij het niet zonder, ben allang blij dat hij drinkt ;-).

Wat doet E. het al goed met drinken, heerlijk die nacht! Kan niet wachten tot het hier ook zover is al mogen wij niet klagen al vind ik het ’s nachts soms wel zwaar.

@ Beegee, nee we zijn nog niet naar buiten geweest, wil eigenlijk morgen maar dan is het een stuk minder weer waardoor ze het weer iets meer afraden maar denk wel dat ik even naar de winkel wandel als het droog is, moet even naar buiten.

Hoe oud is M.?

Slaat de AB een beetje aan bij d’r? Zielig dat ze zo aan het kwakkelen is!

Al een vermoeden of de 3e een jongen of meisje gaat worden?

Lekker dat jullie 4 slaapkamers op de 1e verdieping hebben! Hoef er niemand te verhuizen. Gaan jullie de meubeltjes van I. en M. opnieuw gebruiken?

Ik heb ook een hekel aan koken en zeker sinds de vaatwasser stuk is.

@ Sjonno, dank je! Ja de tijd gaat echt onwijs snel, weet nog zo goed dat we er voor gingen en dat ik mocht testen en nu is er gewoon een mannetje.

Hoe gaat het nu met R.? Vertoond L. al symptomen van de waterpokken?

Wat fijn dat L. al voelt als ze moet plassen/poepen, grote kans dat ze van de zomer snel zindelijk is. Meiden schijnen daar sneller in te zijn dan jongens.

Fijn dat het met jou weer wat beter gaat. Gaat het op je werk ook allemaal goed?

Wat voor tuinset hebben jullie gekocht? Ik wil ook graag een nieuwe maar hier is eerst binnen aan de beurt en hebben natuurlijk ook andere grote uitgaven gehad dit jaar ;-). Laat de lente/zomer maar komen voor jou, heerlijk buiten zitten.

@ Rupsie, balen dat je nog steeds niet helemaal bent opgeknapt.

Wat fijn dat er deze week weer flink aan het huis word geklust, zo ga je eindelijk resultaat zien. Ben erg benieuwd naar de foto’s.

Fijn dat je nu een vaste aanstelling heb, gefeliciteerd!

Hoe gaat het met het poepen van F.?

@ Petra, fijn dat alles weer zo goed en zelfs beter is tussen jouw en S. Financiële ruimte is altijd lekker, geeft toch een fijner gevoel dan wanneer er geen ruimte is.

@ MM, wat een mooi huis! Kan me voorstellen dat jullie daar wel in willen wonen!

Fijn dat R. haar verjaardag geslaagd was en geld is mooi meegenomen, kun je daar zelf wat voor haar van kopen of sparen, vaak hebben ze al zoveel.

Minder dat het met E. minder gaat op het kdv, zomaar ineens gekomen?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:08

Goedenavond!!

@ limburg, let op jezelf meid! Ik snap dat je veel wil hoor, maar je lichaam heeft natuurlijk genoeg te voortduren gehad he!! Als je nu je tijd neemt, heb je daar alleen maar profijt van!

spannend zo'n weeguurtje, zeker omdat r zo'n mini manneke is Very Happy vond het ook grappig om te zien dat mouwtje van zijn pakje omgeslagen waren haha!!

Merle is nu 15 maanden en zal als de baby geboren zijn net wel of net geen 2 zijn. merle is van 12-12 en ik ben dadelijk 9-12 uitgerekend Very Happy

@ lindsya, lekkere dag gehad vandaag?? en je kleine man?

@ rupsie, JEEEJ goed zeg een vaste aanstelling Very Happy cheers cheers

ohh wat is F een boef!!! (volgens mij zijn alle 2e kids hierzo erg grote boeven!!)

@ sjonno, wat vond Chris van L.isa haar creatie op de muur??

@ meeko, hoe is het met je prachtmeiden?? en de bv, is de ontsteking al weg?

@ petteflat hoe is het met jou??

Hier een lekkere werkdag gehad, heb al men collega's ingelicht...Erg leuke reacties gehad. Ik had ze heel formeel gemaild met als bijlage de zwangerschapstest met de tekst Hoera wij zijn blij in December komt er een boefje bij Very Happy... Men manager reageerde super leuk, vroeg meteen of er een 4e kwam kon ie dat meteen inplannen :joker: laten we eerst gewoon even dit doen he Very Happy

Merle is echt niet in haar hummie, pffff erg zwaar!!! ze piept de hele dag.. naja in mijn geval niet hele dag maar goed vanaf het moment dat ze me ziet Neutral Neutral .. ik hoop dat ze morgen wat beter in haar hummeke zit.... haar tandvlees is ontstoken en dat doet haar zoveel pijn
Indy is vanmorgen niet naar school geweest, ze was zo aan het ''bazen'' en eisen dat ik haar thuis heb gehouden... voelde me daarna erg bluhh aangezien het een machteloze actie was van me maar goed. Wie A zegt moet ook B zeggen he.. :S

Liefs

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 32 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 21 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: