Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 19 van 32 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 15 mei 2011 - 21:47

Goedemorgen,

Mijn kleine man is naar school. Hij is verder niet ziek geworden, hij hoest wel een beetje. Ik hoest ook nog dus ik denk dat we elkaar lopen aan te steken. Ik voel me nu ook goed op het hoesten na dan. Ik heb de benedenverdieping grondig onder handen genomen. Nu ga ik even de bovenverdieping doen, de badkamer en de strijk voor dat ik onze boef weer op moet halen.

Meeko, hoe is het feestje geweest? Is het nog droog gebleven en hoe vond ze haar feestje? Het gaat goed met slapen van Eline, knap hoor.

Beegee, hoe vond Indy de voorstelling van Kikker? Hopelijk komen der kiesjes snel door misschien mopper ze daarom zo. Wanneer krijg je weer een echo? Ik denk dat jullie een jongen gaan krijgen, dat gevoel heb ik steeds Very Happy Mannen weten inderdaad niks van mode, hihi.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Meeko zo 15 mei 2011 - 22:14

Lindysa, gelukkig maar dat jullie niet ziek zijn geworden. Jij ook al aan de poets. Moet hier ook stofzuigen en dweilen, de vloer beneden ziet eruit!! Echt zooo vies. Maar heb nu nog even geen zin dus komt straks wel.

Feestje was hier geslaagd! Maar was wel ontzettend druk. Gelukkig waren er ook wat mensen die eerder weg gingen en mensen die later kwamen. Senna is enorm verwend ze heeft oa een Barbapapa lamp, fotocamera, skippybal, zwembad, aquaplay, grote bellenblaas, een ring, boek van Kikker, Jip en Janneke t-shirt, Jip en Janneke cd, Playmais en de grootste klapper haar fiets!! Ze is er echt helemaal trots op en wou vanmorgen al meteen weer fietsen, maar het regent hier behoorlijk. Gister is t wel helemaal droog gebleven, dus was echt super! Elin die heeft t ook goed gedaan, ongeveer bij iedereen op schoot geweest, maar ze sliep al die tijd dus ze heeft gelukkig nergens last van gehad. Senna vond alle aandacht maar niks. Toen ze de kaarsjes had uitgeblazen gingen we voor der zingen maar toen moest ze heel hard huilen. Echt zo zielig! Maar verder heeft ze heerlijk gespeeld met de andere kids die er waren en lekker veel door de buurt gefietst met de opa's.
Straks de boel weer schoonmaken, want de vloer is echt zooo ranzig!
Vannacht is ook goed gegaan. Ze kwam om 3 uur en toen om 7 uur weer.
Senna is nu lekker met oma mee en Elin ligt te slapen, dus heb weer even rust.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Limburg85 zo 15 mei 2011 - 22:19

Goedemorgen meiden,

Weer terug van een bezoekje aan de KNO arts in het ziekenhuis voor R. zijn tongriempje. Helaas is R. behoorlijk eigenwijs (kan ook niet anders met zo´n achternaam), hij besloot niet zijn mond open te doen of te gaan huilen, nee meneer ging lekker slapen met gevolg dat we vrijdag terug moeten voor poging nummer 3.

Vannacht en vanochtend was het wel weer behoorlijk huilen en niet willen slapen bij hem, echt van de krijs kreten zaten er tussen :-(.

Zometeen even de was opvouwen en strijken en vanmiddag even naar de supermarkt wandelen om boodschappen te doen. Jullie nog plannen voor vandaag?

Gisteravond nog flink online geshopt voor R. want Noppies was 30% korting, hoop maar dat ik niet alles leuk vind nou ja hij moet die kleren toch hebben (wel maatje 62 besteld ;-)).

@ Lindsya, ja wit hoogglans is zeker poetsen en dan ook nog eens een hele lichte vloer alleen op de meubels en de vloer die we nu hebben, zie je ook constant alles.

Fijn dat O. niet ziek is geworden alleen hopen dat die niet blijft kwakkelen nu.

@ Beegee, hoe vond I. gisteren de voorstelling van Kikker? Hier zijn ook leuke voorstellingen voor kinderen, 4 waar we wel met S. naar toe zouden willen gaan alleen 3 zijn er niet in ons weekend of op woensdag :-(. Naar welke voorstellingen willen jullie volgend jaar?

@ Meeko, wat fijn dat S. haar feest gisteren zo goed geslaagd was! En ze is echt heel erg goed verwend. Gelukkig bij jullie wel droog gebleven want hier heeft het flink geregend.

Nee heb zaterdag op zondag niet alles hoeven doen, mijn man is er 1 keer uitgeweest (heel wat dat die S. toen heeft gehoord) maar hij is een man en voelde zich niet lekker dit weekend mannen ;-).

Flinke maand E. ben benieuwd of ze ook echt zoveel weegt als dat jij denkt.

R. heeft hier ook een te korte tongriempje, die hebben ze nu 2 geprobeerd door te knippen en ben erg benieuwd of die klachten weg zijn als het is doorgeknipt. Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen of het reflux.

R. maakt heel veel geluid tijdens het slapen en heel actief met zijn benen aan het trappen en armen aan het zwaaien, hij wurmt zich ook altijd helemaal boven de dekens uit. Als hij in zijn maxi cosi ligt is er bijvoorbeeld niks aan de hand. Hij kan wel zelf in slaap komen, konden E. en S. dat niet?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Meeko zo 15 mei 2011 - 22:55

Oh ja en de foto's:

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Img1307919113[/img]
Op der nieuwe fiets

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Img1307900091
Mooie prinsesje

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Img1307905683
Barbapapa cakejes

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Img1307905890
Barbapapa taart
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 zo 15 mei 2011 - 23:08

Wat ontzettend leuke foto's Meeko! S. is echt een meisje, groot! En E. wat een lachebekje en die bos haren wow! En knap die taart en cakejes, ziet er heel leuk uit.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Meeko zo 15 mei 2011 - 23:10

Limburg85 schreef:Goedemorgen meiden,

Weer terug van een bezoekje aan de KNO arts in het ziekenhuis voor R. zijn tongriempje. Helaas is R. behoorlijk eigenwijs (kan ook niet anders met zo´n achternaam), hij besloot niet zijn mond open te doen of te gaan huilen, nee meneer ging lekker slapen met gevolg dat we vrijdag terug moeten voor poging nummer 3. Dat is balen zeg. Maar bij hem moet er dus wel wat aan gedaan worden. Ben benieuwd of het gaat helpen.
Vannacht en vanochtend was het wel weer behoorlijk huilen en niet willen slapen bij hem, echt van de krijs kreten zaten er tussen :-(.

Zometeen even de was opvouwen en strijken en vanmiddag even naar de supermarkt wandelen om boodschappen te doen. Jullie nog plannen voor vandaag?

Gisteravond nog flink online geshopt voor R. want Noppies was 30% korting, hoop maar dat ik niet alles leuk vind nou ja hij moet die kleren toch hebben (wel maatje 62 besteld ;-)). Ja leuk, ik heb ook al wat van Noppies besteld van de week! Scheelt toch weer. Heb je bij kleertjes.com besteld?

@ Meeko, wat fijn dat S. haar feest gisteren zo goed geslaagd was! En ze is echt heel erg goed verwend. Gelukkig bij jullie wel droog gebleven want hier heeft het flink geregend.

Nee heb zaterdag op zondag niet alles hoeven doen, mijn man is er 1 keer uitgeweest (heel wat dat die S. toen heeft gehoord) maar hij is een man en voelde zich niet lekker dit weekend mannen ;-). Ach mannen zijn zo zielig als ze ziek zijn he! Maar goed dat wij vrouwen de kinderen 9 maanden dragen en baren.

Flinke maand E. ben benieuwd of ze ook echt zoveel weegt als dat jij denkt.

R. heeft hier ook een te korte tongriempje, die hebben ze nu 2 geprobeerd door te knippen en ben erg benieuwd of die klachten weg zijn als het is doorgeknipt. Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen of het reflux.

R. maakt heel veel geluid tijdens het slapen en heel actief met zijn benen aan het trappen en armen aan het zwaaien, hij wurmt zich ook altijd helemaal boven de dekens uit. Als hij in zijn maxi cosi ligt is er bijvoorbeeld niks aan de hand. Hij kan wel zelf in slaap komen, konden E. en S. dat niet?
Dat wild zwaaien met armen en benen heeft ze dus ook heel erg en daar helpt de puckababy ook heel goed voor. Maxi cosie en wagenbak slaapt ze ook altijd goed maar dat is klein en heeft ze meer om zich heen zeg maar. Ja ze hadden beide dat ze moeilijk ik slaap kwamen ze waren veel te wild. En als ze dan sliepen schoot er ineens een arm omhoog waar ze dus van wakker schrokken, maar met de puckababy kan dat dus niet.

Thnx voor de complimenten. Ja Elin heeft heel lang haar. Ik probeer t elke keer met een beetje lotion wat platter te kammen of met wat krulletjes maar ze krijgt gewoon elke keer weer zo'n kuif op der hoofd. Senna had echt heel ander haar.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 23:21

@ MEEKO, oehhh die taart.. JUMMIE!!
wat een kleine knappert is e toch.. wel grappig ze lijkt niet op s... helemaal stoer op der fiets zeg!!!

@ limburg, ojee poging 3...succes ermee vrijdag... lijkt me enorm balen zo!!
ojee wat een nacht.. je zal wel gesloopt zijn zo...

@ lindsya, zoo jij hebt al hard gewerkt... poeh!!! ik hik nog steeds tegen mijn strijk aan haha...

De voorstelling was erg geslaagd!! volgens indy was het goed Very Happy haha!! ik heb gewerkt en moest er 3 keer uit.. bah! ben nu gaar, dus heb een trainingsbroeken dagje ingepland haha!! lekker rustig aan doen. Merle ligt op bed en indy kijkt even tv....
ga zo echt even strijken haha, er komen vanmiddag spontaan wat collega;s langs dus ja moet het wel een beetje netjes zijn haha

liefs

Laatst aangepast door BeeGee op zo 15 mei 2011 - 23:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Meeko zo 15 mei 2011 - 23:22

BeeGee schreef:@ MEEKO

jjaa?? Wink
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 23:25

Meeko schreef:
BeeGee schreef:@ MEEKO

jjaa?? Wink

haha hij plaatste ietsie te snel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 ma 16 mei 2011 - 0:00

@ Meeko, ja bij R. moet het doorgeknipt worden en het kan beter nu gebeuren want nu is het nog soepel. Gaan ze er bij E. niks aan doen?

Ja bij Kleertjes heb ik de kleertjes besteld, scheelt toch veel. Hoop dat er snel weer een leuke actie komt met zoveel korting ;-).

Ja mannen… ik snap echt wel dat het ontzettend vermoeiend is, dat is voor mij net zo alleen dat geklaag constant of hoe ze er dan bijzitten ;-).

Haha wat grappig dat het haar van E. zo om hoog gaat staan, hoop dat dat nog gaat veranderen ;-). R. heeft vooral lang haar in zijn nek.

Dan moet ik toch eens gaan nadenken over een puckababy want R. heeft precies hetzelfde, zou ideaal zijn als het werkt maar wat als het niet werkt, heb ik zo’n ding hier in huis al zou ik dat zeker wel voor over hebben.

@ Beegee, ja is zeker balen dat ik vrijdag voor de 3e keer terug moet, vind het al niet leuk en nu nog een keer maar ben er bang voor of het vrijdag wel gaat lukken.

Wat leuk dat ze de voorstelling leuk vond!

Daar gaat je trainingsbroekdag met het bezoekje van je collega maar wel leuk!

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:03

Limburg85 schreef:
[b]@ Beegee
, ja is zeker balen dat ik vrijdag voor de 3e keer terug moet, vind het al niet leuk en nu nog een keer maar ben er bang voor of het vrijdag wel gaat lukken.

Wat leuk dat ze de voorstelling leuk vond!

Daar gaat je trainingsbroekdag met het bezoekje van je collega maar wel leuk!
nee hoor,die blijft gewoon aan. Ik heb ze gewaarschuwd hahaha

Gast
Gast

Bericht  Rupsie ma 16 mei 2011 - 1:14

Aloha !! Hier een kleine ziekenboeg in huis. F. is totaal niet fit en ook S. klinkt als een zeehondje. Zo sneu. Hopelijk zijn ze beide weer snel de oude.

De verjaardagsfeestjes zitten er weer op. 3 verjaardagen achter elkaar is echt teveel eigenlijk. Maar goed je doet er niets aan. Vanmorgen de boodschappen alweer gedaan en nu staat m’n eten al op. Zo meteen nog wat poetsen in huis en dan vind ik het weer genoeg vandaag.

M’n man heeft afgelopen weekend bijna dag en nacht gewerkt. Zaterdag van 5 u ’s ochtends tot 11 u ’s avonds. En ook zondag heeft hij nog een lange dag gemaakt. Hij denkt dat hij de komende weken ook echt op zondag nog bezig zal zijn. Even niet zo leuk, maar het einde is in zicht. Nog 7 weken en dan is het woonklaar (als het goed is). Dan zal nog niet alles klaar zijn, maar wel bewoonbaar.

Gisteren heeft er ook weer iemand voor de unit gebeld, die komen donderdag kijken en ze hebben er haast mee, ze willen hem half zsm al hebben. Hopelijk gaat het wat worden. Man heeft gezegd dat ze hem het 2e weekend van juli mogen hebben. Verder zijn er nog meer die ook foto’s hebben opgevraagd, even afwachten dus.

Verder nogal ondersteboven geweest afgelopen weekend en nu eigenlijk nog. Hier in de buurt is een flink ernstig ongeluk gebeurd. Dat is iemand hier uit het dorp, ken haar goed. Is de moeder van een kindje van de psz bij S. Ze is er heel slecht aan toe. Is afwachten hoe dat af gaat lopen, nog steeds in levensgevaar. Ze kon er zelf niets aan doen. Ze hebben 3 kleine kinderen (onze leeftijd kinderen). Oudste wordt in jul/aug 5, en de jongste is 10 maanden. Pff je moet er toch niet aan denken dat je zoiets overkomt.

Meeko: Leuk dat de verjaardag zo geslaagd is geweest. Ojee hadden jullie misschien vals gezongen Wink omdat ze het niet leuk vond. En flink verwend met cadeaus zo te lezen. Leuk zeg. Wat een leuke foto’s zeg. Mooie meiden.

Limburg: Minder dat je zo’n slechte nachten hebt de laatste tijd. Ik geniet nog maar even van de rust ’s nachts. Straks hebben wij ook weer gebroken nachten. Wat leuk dat hij met de tractor mee naar de winkel was geweest. Scheelt voor jou weer sjouwen.
De tractor voor F. is idd nog veels te groot, hij kan niet bij de trappers. Maar ze hebben er toch al plezier genoeg van. S. gaat op de tractor en F. in de aanhanger.
Ojee R. een eigenwijsje dus. Hopelijk lukt het vrijdag beter bij poging 3.

Lindsya: Wat vreemd dat hij ’s avonds toch weer koorts had. Hoe is het met jullie neefje. Zo je bent flink aan de poets al zeg vandaag. Kan je niet hier komen binnenkort. Er moet straks een heel huis gepoetst worden voor we overgaan.

Beegee: Hopelijk komen de kiesjes snel door. Zo sneu als ze zo liggen te wringen. Hoe vond Indy de theater voorstelling. gezellig dat je collega's spontaan langs komen. Veel plezier !!
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Limburg85 ma 16 mei 2011 - 2:16

Zo de strijk en de boodschappen zijn weer gedaan maar ze hadden veel dingen niet in de winkel en ik kon niet alles meenemen dus morgen maar weer even er heen wandelen.

Hadden jullie kids dit weekend ook last van hun oren? Bij S. zijn ze volgens mij echt kapot dit weekend :-s

@ Beegee, en toch wou ze nog komen? ;-) haha. Zal vast ook geen ontoonbare zijn?

@ Rupsie, S. dus ook al aan het hoesten? S. bij ons ook en flink snotneus maar gelukkig voelt hij zich verder goed.

Wat eten jullie dat je het eten nu al op heb staan?

Wat knap van je man dat hij zulke lange dagen maak en ontzettend fijn dat het over 7 weken bewoonbaar is. Veel succes donderdag met de nieuwe kijkers, dat zou wel heel fijn zijn als die hem van jullie willen kopen, ben je er ook snel vanaf. Niks meer van de vorige kijkers gehoord?

Wat verschrikkelijk van dat ongeluk en dan nog zulke jonge kindjes hebben :-(.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Vonne ma 16 mei 2011 - 7:42

Meeko schreef:
Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Img1307905683
Barbapapa cakejes

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Img1307905890
Barbapapa taart

Hoe heb je die onderste taart gemaakt als ik vragen mag?? (Gefeliciteerd nog met je dochter haar verjaardag)
Vonne
Vonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 14
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Limburg85 ma 16 mei 2011 - 19:22

Goedemorgen meiden,

Gisteren eigenlijk de laatste en nu weer de eerste ;-)

R. was gister aan het einde van de middag en ´s avonds rustig, dat was ik niet meer van hem gewend :-). Ook heeft hij het vannacht super gedaan, om 21.00 uur had hij gegeten en daarna pas weer om 04.15 uur! S. is ontzettend aan het hoesten en doet ook weer pijn dus die werd vannacht om 00.00 uur krijsend wakker maar gelukkig was mijn man op en kon ik weer lekker verder slapen.

S. is vandaag naar het kdv, eventjes rust want hij luistert erg slecht op het moment.

Jullie nog plannen voor vandaag? Hier een dagje huishouden :-( en vanmiddag een stuk wandelen en gelijk een paar boodschappen halen.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 7:32

Avond!!

wat een rust hierzo vandaag..
Ik heb gewerkt had cursus vandaag... pffff
morgen weer een vroege dienst en dan om 9.15 weer een afspraak dus moet door werken morgen haha..
Morgen komt ook men nicht uit belgie even langs en moet ik om 14.40 bij de KNO arts zijn met Merle..ben benieuwd!! Ik klop af al 3 weken niet verkoude.. JAHOEE!!!!!!!

@ limburg, wat heeft je kleine man het goed gedaan zeg! super Very Happy
En nog lekker gepoetst.. :S

@ rupsie, einde bijna in zicht van jullie verbouwing!! lijkt me heerlijk zo haha!!!
en jemig 3 feestjes lekker druk dus!
beterschap voor je kleine man!!

Liefs

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama di 17 mei 2011 - 9:39

* Sjonno hoe is het kado geven gegaan met Lisa?

* Lindsya hoe gaat het met je moeder? En hoe gaat het met je afvallen?

* Limburg ja ik heb zeker heel veel zin in de vakantie Very Happy Ik heb de ketting net als Beegee bij mamakado vandaan. Nog geen reacties gehad van het weekend gaat als het goed is het bord op het huis. Ja R. blijft mega goed eten ben heel trots. Grappig willen jullie ook witte hoogglans meubels, wij ook in het nieuwe huis.

* Beegee grappig je dat je vriendin hem ook heeft gehad die ketting. Lekker dat je bekken goed gaat en de lage bloeddruk en vermoeidheid herken ik.

* Rupsie wat lief dat hij zo was op zijn verjaardag! Gaat het goed met het huis? Gets wat een naar verhaal van dat ongeluk.

* Meeko Ja ik vind onze badkamer ook luxe hoor haha Ik heb ervaring met reflux en het klinkt zoals jij beschrijft wel als verborgen reflux. Het is altijd spannend als ze de 1ste keer wegbrengt.

Hier gaat het weer even rommelig. R. is weer wat ziek. Ik heb zondag op maandag nacht maar 3 uurtjes kunnen slapen. Ik was echt kapot!
Nu begint ze gelukkig weer wat op te knappen arm grietje...

En ik lees mannen pfff je kunt soms niet met ze maar ook niet zonder ze haha

Voor de rest gaat het met mijn afvallen super goed! Ik ben nu 8 kilo kwijt en pas nu in 2 broekmaten kleiner dan 3 maanden geleden. Ik voelde me zo goed in de winkel, ik kwam echt mega trots thuis haha

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Limburg85 di 17 mei 2011 - 21:27

Goedemorgen meiden,

Gisteravond was het weer drama met R. :-(. Ik heb uiteindelijk mijn man gesmst en gebeld dat die naar huis moest komen, stond zijn telefoon uit nou toen had ik het helemaal gehad. De nacht heeft R. wel weer goed geslapen na de voeding van 21.30 uur kwam die weer om 03.45 uur.

Weer terug van de verloskundige en op de terug weg gelijk maar langs de Groene Kruis gereden om de spullen weg te brengen, wou ik ook nog langs de vers boederij is die dicht, even zo kijken op internet naar de openingstijden en dan stofzuigen, was opvouwen en boodschappen halen en vanavond krijgen we nog kraamvisite.

Bij de verloskundige was alles goed, fijn gesprek gehad en moet zeggen dat ik nu nog meer kriebels heb voor een 2e zwangerschap :-), ondanks de zware bevalling en zwangerschap zie ik daar niet tegen op bij de volgende. Ze was nog steeds verbaasd dat toen ze kwam dat ik 3 cm ontsluiting had want ze dacht echt niet dat ik zou gaan bevallen, het was dat het avond was anders was de pas de volgende dag langs gekomen maar dat hebben we niet gehaald ;-). Bij de volgende zal de bevalling waarschijnlijk een stuk makkelijker zijn en moet ik direct bellen zodra ik een kramp voel omdat het bij de 2e vaak nog sneller gaat. Wel moet ik opletten dat de pijn van de wond minder word, als R. een half jaar is en ik heb nog steeds pijn binnen in bijvoorbeeld tijdens de sex, dan zit er iets niet goed, we wachten af. Ook vond ze R. er erg goed uitzien, heel anders dan toen die geboren was, flinke jongen vond ze hem nu :-).

@ Beegee, drukke dag heb je vandaag! Ben benieuwd wat de KNO arts gaat zeggen.

Het poetsen houd maar niet op maar gelukkig hebben we vanaf morgen weer een schoonmaakster en heb ik hopelijk iets meer tijd over voor andere dingen.

@ MM, echt toevallig dat jullie naar die camping gaan en dan ook nog eens precies dezelfde tijd!

Ik heb op de site gekeken en erg leuke kettingen, wil ik ook alleen ze hebben niet de langste lengte ketting die ik wil :-(. Hoelang is jouw ketting?

Gelukkig dat R. nu weer wat aan het opknappen is, is ze nog erg ziek? Ik ga trouwens vandaag weer op je berichtje reageren, vanmiddag kan ik lekker rustig op de bank zitten (hoop ik haha).

Echt knap dat je zoveel bent afgevallen en ook gewoon al 2 maten! Wil je er nog veel af hebben? Volgens mij is dat helemaal niet nodig! Heb je nog wel kleding gekocht?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya di 17 mei 2011 - 22:53

Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik ook weer. Mijn kleine man is naar school. Zijn hoesten is gelukkig minder maar bij mij is echt heel heftig. Ik heb ook niet veel geslapen vannacht want ik bleef hoesten, bah. Vandaag heeft mijn kleine man een kinderfeestje. Ik ga ook mee, heeft de buurvrouw gevraagd, vond ze gezellig en mijn kleine man vind het helemaal super Very Happy en lekker pannenkoeken eten :P

Limburg, dat is balen dat het niet gelukt is om naar zijn tongriem te kijken. Hopelijk laat die het vrijdag wel zien. Zo jij wandel leekker veel met de kinderwagen. Slaap R. dan ook of dat niet tijdens het wandelen? Balen dat die zo aan het huilen is geweest de afgelopen dagen, had die niet last van krampjes ofzo?

Meeko, zo Senna is lekker verwend op haar verjaardag. Leuke foto's, stoere fiest heeft ze, echt heel leuk. Elin is ook al groot geworden zeg, leuk.

Rupsie, zo je man maak lange dagen, hopelijk is het over 7 weken over en kan die wat rustiger aan gaan doen. Ik wil je wel komen helpen met schoonmaken maar je woon te ver weg Wink Hoe gaat het met de kids, zijn ze al iets opgeknapt? Dat is heftig zeg van het ongeluk, hopelijk komt alles goed met haar.

MM, minder dat R. ziek was. Hoe gaat het nu met haar? 8 kilo kwijt goed zeg, ik snap dat je trots op jezelf ben. Hoeveel kilo wil je nog afvallen? Ik ben deze week niet afgevallen want ik had mijn vrouwelijke periode en ik heb gewoon extra gegeten maar ik ben gelukkig niet aangekomen. Nu ben ik bezig met vijfde week van het menu, ik verwacht ik nu wel weer gaat afvallen.Ik weeg mezelf zondags altijd.

Beegee, veel plezier met je nicht vandaag. Ik heb ook altijd mijn traningspak aan tijdens, heerlijk zit dat. Ik moet er weer een aantal bijkopen. Succes bij de kno-arts met Merle.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  meisjesmama wo 18 mei 2011 - 0:39

* Limburg waarom had je man zijn mobiel uit dan? Gelukkig heeft R. vannacht wel goed geslapen! Ja echt leuk dat we dezelfde tijd naar die camping gaan! Heb er helemaal zin in haha Mijn ketting is niet lang vond het eerst niet zo leuk maar nu vind ik het super staan. Nee R. is niet heel ziek meer. Ik zie je berichtje wel tegemoet. Ik wil nu nog 3 kilo in iedergeval en dan laat ik het even. Want ik heb zo'n gevoel dat ik van de stress van het huis straks nog wel wat kwijt raak. Ja ik heb wel 2 broek en 1 shirtje gekocht.

* Lindsya Lekker dat je kleine man weer naar school is. Wat vervelend dat jij veel gehoest heb. Leuk hoor een kinderfeestje.. Het gaat nu alweer iets beter met R. Ik wil nu in iedergeval nog 3 kilo en dan wachten we het weer even af. Naja lekker dat je in iedergeval niet bent aangekomen.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Rupsie wo 18 mei 2011 - 1:33

Hoi hier ben ik ook weer. Ben vanmorgen met de allebei de kids naar het CB geweest. Pff wat een gedoe weer. Voor S. was het de laatste keer. Ze heeft de ogentest weer goed doorstaan. Ze heeft betere ogen dan ik haha. Verder was ze maar weinig aangekomen, lijntje boog weer verder af. Maar over haar deden ze niet moeilijk. Ze is nu 101 cm en 12,8 kg. Een spinnetje. Ze moest ook een prik. Nou dat hebben we geweten. Ze raakte helemaal overstuur al voor ze het prikje kreeg. Kon ze bijna niet vasthouden, ze gilde alles bij elkaar. En toen ze eenmaal het spuitje kreeg, huilde ze niet. Ze maakte zich dus veel te druk al voor er iets aan de hand was. Wel sneu.

F. was een ander verhaal. Dat is net zo’n spinnetje. Nog erger dan S. zelfs. Hij is maar 100 gr aangekomen sinds de vorige keer. Zijn lijntje is echt ver afgezakt en ver onder de onderlijn nu. Hij is nu 86,5 cm en 9,8 kg. Met hem moeten we over 3 maanden extra terugkomen. Als hij dan nog steeds niet veel is aangekomen willen ze hem doorsturen voor verder onderzoek. Even afwachten dus maar.
Hij is nu nog steeds niet fit. Echt van die groene snottebellen, jengelig en hij heeft weer van die harde ontlasting, zo sneu voor hem. Dus ga maar weer beginnen met die zakjes die ik een tijdje geleden van de ha heb gekregen.

Gisteren was F. voor het eerst bij S. op de groep geweest op het kdv. Hij heeft het super goed gedaan. Iedereen noemt hem nu broertje daar. Iedereen wil naast hem zitten en met hem spelen. Beetje popi Jopie mannetje daar haha.

Man moest vandaag ver van huis om te werken dus dat wordt een latertje vandaag. Stukadoors zijn ook weer bezig vandaag.

Zo nu even teruglezen en op jullie reageren !
Oja, heb trouwens ook eindelijk geboortekaartjes uitgekozen. zelf beslist, wel m'n man even laten zien maar die vind alles best op het moment Very Happy
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rupsie wo 18 mei 2011 - 1:40

Limburg: Van de vorige kijkers van de unit hebben we niks meer gehoord. Misschien wordt deze wat. Argh wat balen dat het gisterenavond zo slecht ging met R. en dan ook nog eens je man die z’n telefoon uit had staan. Dat is minder. Gelukkig is de nacht wel goed gegaan.
Fijn dat je nu een goed gevoel hebt zo na je zwangerschap en bevalling na je gesprek met de vk.

Beegee: Druk dagje voor je vandaag. Je zit nu bij de kno arts. Spannend. Ben je iets wijzer geworden?

MM: Bij jullie ook een kleine ziekenboeg dus. Beterschap ! Gelukkig knapt ze al een beetje op. Wat goed zeg met je afvallen. Trots mag je best zijn zo hoor.
Ja het huis gaat super. Man maakt wel super lange dagen, dat is ook niet altijd leuk. Maar het huis schiet dan wel weer op. Je moet er iets voor over hebben zullen we maar zeggen. Het einde is echt in zicht nu.

Lindsya: Jij ook beterschap. Iedereen lijkt wel wat ziekig te zijn. Jammer dat je zo ver weg woont haha. Moet ik toch andere poetshulpen straks inschakelen. Wat leuk dat ie een kinderfeestje heeft. Veel plezier !
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 6:48

Even snel tussen door..
moet zo muziek maken en ga vanaaf om half 11 naar men werk om een slaapdienst te draaien..(altijd fijn zieken in de zorg :S)

Bij de KNO-arts geweest, in eerste instantie gaf ie aan dat neusamandelen liever niet te doen aangezien ze weer aan groeien. Gaf toen aan dat ik de AB-kuren die ze krijgt toch wel erg vervelend vind en dat ze daar ook vaak flink ziek van is. Nou de verwijskaart lag al klaar... stond een beetje versteld van, had verwacht dat we wel een hele preek etc zouden krijgen.. maar goed blij toe hopen op een beter jaar voor Merle in ieder geval als dit gedaan is.

ga nu snel even men spullen pakken, kan maar tot 21.00 repeteren vanwege het werk dus moet ik toch wel even gaan!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya do 19 mei 2011 - 2:33

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag zo moe. Komt ook door gisteren van het kinderfeestje. Het was harstikke leuk maar heel erg vermoeiend. Vandaag ga ik een beetje vroeg naar bed. Mijn kleine man is naar school geweest. Hij heeft zijn mapje van zijn Engelse les mee gekregen en hij kan al schildpad, vis, spin en vogel in het engels zeggen en tot 10 tellen in het engels. Ik sta echt versteld van hem Very Happy Maandag komt de juf bij ons thuis om te bespreken hoe het met hem gaat en hoe die het doet, ben benieuwd.

Beegee, toch beter als ze geholpen wordt Merle, misschien gaat het dan een stuk beter met haar. Bij ons neefje hefet het ook heel erg geholpen.

Rupsie, oh prikjes dat is balen, gelukkig hebben wij dat niet meer verlopig. Goed dat de oogtest goed was. Leuk dat F. zo populair is in de klas. Leuk dat je ene geboortekaartje uit heb gekozen, ben wel benieuwd naar de namen van jullie. Goed dat jullie woonunit verkocht is, is toch een zorg minder.

MM, nog 3 kilo dat moet te doen zijn voor je. Volg je een speciaal dieet of let je gewoon op je voeding? Gelukkig dat R. nu opgeknapt is.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 do 19 mei 2011 - 19:49

Goedemorgen meiden,

Vandaag poging nummer 3 met R. in het ziekenhuis, ik ga alleen straks bellen of ze niet toevallig nog een plekje om 11.00 uur hebben want om 13.00 uur eten krijg ik niet voor elkaar met zijn schema vandaag.

Gisteren en woensdag heeft hij een goede dag gehad, dan is het weer zo’n heerlijk manneke en vergeet je de slechte momenten. Hopelijk heeft hij vandaag ook een goede dag.

Vannacht hebben we geprobeerd hem door te laten slapen om hem om 23.30 uur een fles te geven maar helaas kwam meneer gewoon om 03.30 uur, het maakt voor hem dus niet uit of hij hem om 21.30/22.00 uur krijg, hij komt standaard om 23.30 uur.

Vanavond ga ik naar Zorro, ben erg benieuwd hoe ik het vind want ben nog nooit bij een musical geweest.

En ik heb nog lekker iets genants, op 1 schaamlip heb ik een hard bultje met een flink witte kop er op en het doet pijn en nee volgens mij is het echt geen puist. Hoop dat het snel en vanzelf weg trek want ben de poppenkast van onderen wel zat ;-).

Gisteren voor het eerst de draagdoek uitgeprobeerd en R. vond het heerlijk, alleen ik moet echt oefenen met knopen want zijn nekje krijgt niet genoeg ondersteuning en ik moet er zelf ook aan wennen.

@ Lindsya, hoe gaat het nu met jou? Al iets beter dan afgelopen woensdag? Fijn dat O. weer opgeknapt is, hopelijk jij ook snel.

Meestal slaapt R. wel als er met hem gewandeld wordt en anders ligt die lekker stil te kijken. Als hij in de maxi cosi zit, slaapt hij ook hartstikke goed :-s.

Ja denk dat R. weer last van krampjes had maar de spruw is ook weer terug :-( en hij pakte donderdag bewust een paar keer een knuffel heel stevig vast die bij hem in de buurt lag en op het speelkleed zwaaide hij tegen een knuffeltje aan, eerst dachten we per ongeluk maar daarna deed hij het nog een paar keer.

Wow wat knap dat O. al een paar woordjes engels kent en wat vroeg dat ze daar mee beginnen! Vind hij het leuk om te leren?

@ MM, er kwam iemand van Groningen en VVV een speech geven maar van mij mag hij nooit z’n telefoon uit zetten of het moet echt niet anders kunnen, je weet maar nooit. Vlak voor de bevalling vergat die z’n telefoon ook gewoon weleens :-s.

Wat knap dat je nog 3 kilo kwijt wil en er ook nog motivatie voor heb!

Heb je geen foto waar je de ketting om heb?

@ Rupsie, wat balen dat beide kinderen zo weinig aan komen! En vooral F. wel goed dat ze hem in de gaten gaan houden, hoef natuurlijk niks aan de hand te zijn maar toch fijn om zeker te weten. Zien ze er beide ook dun uit?

Is F. al iets meer opgeknapt?

En gefeliciteerd met de verkoop van jullie unit, dat is snel gegaan!

@ Beegee, wat fijn dat je zo snel een verwijskaart heb gekregen van de kno-arts, al een afspraak gemaakt voor de operatie?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud