Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 17 van 32 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno do 5 mei 2011 - 19:36

Goedemorgen!

Men, ik ben vort zo kapot! Lisa is 's avonds een uur bezig in haar bed voor ze in slaapt. Ze wil drinken, haar dekentje ligt niet goed, ze heeft snotneus ( dat roept ze dan ook, ik heb snot ik heb snot ) en ga zo maar door. Ze slaapt daardoor vaak pas tegen 21 uur en is gewoon voor 7 uur wakker! Waar haalt ze de energie vandaan! Ik ben om 10 uur al total loss haha. En dan is ze vandaag gewoon alweer 2! Onze cadeautjes had ze al gehad, van Rick een K3 pyjama, hoe gelukkig kan een kind zijn met een pyjama haha. Ik verwacht morgen ook wat K3 cadeaus, daar is ze echt helemaal gek op. En afgelopen maandag hadden we ons cadeau, het speelhuis gegeven. We hebben vandaag en morgen gewoon geen tijd om dat ding in elkaar te zetten dus vandaar afgelopen maandag al, ze is er dolgelukkig mee!

@ Beegee...thanks voor je felicitatie. Pff, dat zijn idd gebroken uren werken. Knap dat je daar tegenkunt! Ik ben net een kind, regelmaat en ritme moet ik hebben haha. Indy toch geen ijs op, mannen ook haha. Ja, Rick is echt aan de basisschool toe. Hij is ineens met zo'n andere dingen bezig, hij wil schrijven ( op zijn manier dan ) hij wil het alfabet leren en gister was hij bezig op de sprookjesboomlaptop ( allemaal oefeningtjes ) en ik stond ervan te kijken wat hij gewoon al wist. Nog een half jaar wachten haha

@ MM...lastig die fase dan ineens he? Lisa had dat afgelopen 2 maanden ineens. Krijssen als ik wegging, en ineens was het over.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lindsya do 5 mei 2011 - 19:56

Goedemorgen,

Mijn kleine man had gisteren hele dag buiten gespeeld dus dat is wel lekker. Alleen vannacht is die twee keer wakker geworden omdat die monster zag :shock: Maar het was een schaduw van de lamp van buiten die door de gordijnen kwamen. Hij slaap nog steeds dus die is vast nog moe en het is al kwart voor 9. Ik denk dat die zo wel wakker word. Vandaag niet veel op de planning. Ik moet nog iets halen voor moederdag voor mijn ma, oma en schoonmoeder. De mannen willen ook graag iets kopen voor me maar ik zou echt niet weten wat. Jullie nog leuke ideeën?

Limburg, ik ben benieuwd hoe S. zijn birckenstocks vond? Minder dat R. zo last had van krampjes. Als die er last van blijft houden anders druppels geven. Wanneer komt de nieuwe keuken? Ik doe inderdaad het orange boek. Ik vind het goed te doen, alleen de groente verander ik allemaal Very Happy Bietjes, witlof en zulke dingen ben ik echt geen fan van. Ik hou me er wel netjes aan. Je gaat het nu goed zien want mijn buik is al aaridg minder, zondag ga ik weer wegen dus ben benieuwd.

Sjonno, Gefeliciteerd met Lisa, fijne dag vandaag. Is dat een speelhuis voor buiten? Minder dat Lisa zo laat in slaap komt, misschien een fase. Spannend binnekort naar de psz. Ja goede actie van onze buurt he, dat is één keer in het jaar. Morgen is er soort markt waar je planten kan kopen voor op je balkon of tuin en dan komen ze er die ook gratis inzetten en je tuin ook netjes maken. Maar dat hoef niet bij mij, ik hou hetzelf bij Very Happy

Beegee, minder dat het toch de zwaar was op je werk, rustig aan doen. Ach Indy ziek, hopelijk knap ze vandaag een beetje op. Wat voor kadootje had je gehad van MvM? Ik heb er goed gebruikt van gemaakt van die container, die man was aardig blij met mij want ik had hem voor kwart al aardig vol gegooid Very Happy

MM, dat is minder dat R. in zo'n fase komt. Hopelijk is de fase snel over. Waarom wil je grote meisje niet meer naar het kdv? Hebben jullie al een keuze kunnen maken uit een keuken of badkamer of weten jullie het nog niet?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 20:27

@ lindsya, zooo je kleine man slaapt nog lekker! Heerlijk zeg Very Happy
dat is genieten haha!!
ik heb een ketting mezelf cadeau gedaan voor moederdag Very Happy... verder gok ik dat er weinig zal komen....
Voor mijn moeder en schoonmoeder doen we gewoon een bosje bloemen...

@ sjonno, wat gaaf een poppenhuis!! en ze zal vast heel veel k3 krijgen Very Happy haha!!
balen dat l.isa het zo slecht doet met inslapen....

Ik heb net de gordijnen van Merle in de was gehad.. ze hangen nu te drogen ben benieuwd of ik ze nog netjes gestreken krijg. verder staat er weer een wasje aan...pff houd niet op.....
Moet nog boodschappen doen, vraag straks even aan mijn moeder de auto dan hoef ik vanavond niet de deur uit.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 0:57

ohh dames is het al bijna 19.00???
ik ben zooo moe, blehhhhh.... heb een zeer kort lontje vandaag (en dat ben ik eigenlijk niet gewend)
Merle is al wakker en indy is wel lief aan het spelen hoor!!
maar vanmorgen hebben ze de hele ochtend ruzie gemaakt.. echt om niets.......

pffff ff zeuren

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya vr 6 mei 2011 - 4:05

Hallo allemaal,

We zijn weer binnen. Ik ben echt moe en helemaal niet lekker in mijn vel, dat verklaar ook gewoon waar ik zo moe ben, bah. Vandaag wel buiten gezeten en binnen alles vanmorgen schoon gemaakt maar verder komt er echt niks uit mijn handen. Morgen wil mijn vriendin gaan zwemmen met de kids, even kijken of ik me er toe kan zetten.

Beegee, dat is balen als ze aan het ruzie maken zijn om niks, gelukkig dat ze nu lief aan het spelen zijn. Vanavond lekker uitrusten. Is het goed gekomen met de gordijnen van Merle? Mijn kleine boef heeft super uitgeslapen, hij was om half 10 wakker.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rupsie vr 6 mei 2011 - 8:24

Goedenavond !! Lekker weekend zeg. Vandaag een dagje gewerkt. Elke week is het hetzelfde. Op de dagen dat je uit kunt slapen zijn ze om half 7 wakker, en dan moet je werken, moet je ze om 7.15 wakker maken. Zo irritant. Wie weet wat ze morgen doen. Vandaag bij m’n moeder hebben ze heerlijk gespeeld in de speeltuin, daar hebben ze zo’n leuke speeltuin, ook vriendinnetjes van de psz zijn altijd daar aan het spelen, dus ze vinden het helemaal geweldig daar.

Donderdag was ik wezen ontbijten op het kdv. Echt grappig. De kinderen mochten de broodjes smeren en voor drinken zorgen voor de mama’s. Met z’n allen gegeten, kids natuurlijk ook. Echt een leuk initiatief.

Oja, donderdag hebben we ook nog de gordijnen etc. gekocht. Wat een boel centen, maar het wordt wel mooi. Het enige wat we niet gedaan hebben is voor de kinderkamers de overgordijnen. Die gaan we wel in een goedkopere zaak stof voor kopen, dat vonden we echt te gek worden. Nu alleen nog iemand vinden die die dan voor ons kan naaien.
Heb trouwens ook eindelijk foto’s gemaakt van het huis. Moet ze nu nog op hyves zetten. Eigenlijk tegen m’n principes zoals jullie weten maar anders zien jullie ze nooit.

Morgen wordt het warm weer en wij gaan barbecueën. Gelukkig maar dat het mooi weer wordt. Morgen overdag dus nog wel het eea opruimen en klaarzetten in onze ‘tuin’ (voor zover we die eentje hebben).

Limburg: waarom moet je trouwens bij de vk en bij de gyn op nacontrole komen? Ik hoefde toen maar bij eentje.

Lindsya: Minder dat je zo slecht in je vel zit. Rustig aan meis. Wat ideaal zeg zo’n opruimactie in de buurt. Oei monsters. Zo wel lekker uitgeslapen heeft die. Ik ben jaloers haha.

Beegee: Geen ijsje gegeten dus. Wat sneu dat ze koortsig was. Pff wat een diensten draai je dan op een dag zeg. Net zoals sjonno zegt, zou ook niks voor mij zijn, ik ben ook van de regelmaat.

Sjonno: Hier ook nog een keer: Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine grote meis !!! Veel plezier alvast voor morgen op jullie feest. Hoe is het nu met je opa? Toen s. 3 werd lag m’n schoonmoeder op sterven. Dat was ook verschrikkelijk. Ik heb ook vaak gedacht nee niet op S. d’r verjaardag. Uiteindelijk is het 3 dagen later geworden. Is nog dichtbij maar gelukkig niet dezelfde dag.

MM: Ach wat sneu dat er tanden zitten te wringen. Lekker vermoeiend deze fase met R. Ze vonden de unit wel prima in orde, ze konden er zo in zeg maar, maar ze vonden hem eigenlijk te duur. Ze wilde er niet zoveel geld aan uitgeven. Nu even afwachten of ze er nog op terugkomen, evt wel een bod doen ofzo.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 19:33

goedemorgen!

@ rupsie, en hebben de kids lekker uitgeslapen Very Happy
duur zijn gordijnen he!! maar goed als je kwaliteit hebt dan heb je ook wat...
Klinkt leuk je ontbijtje op het kdv!!

bbq ze!! dat hebben wij al 3 weekenden gedaan dus ik had tegen men moeder gezegd doe maar een keer iets anders haha....

@ lindsya, zoo je kleine man had lekker uitgeslapen!!! heeeeerlijk zeg Very Happy
zwem ze als je vandaag gaat!!!

Ik heb heerlijk geslapen voor de verandering.. Very Happy Merle is nu alleen thuis dus die is lekker aan het spelen..!! Indy komt zo thuis en dan gaat ze met Ros weg naar de trekker trek... oude kleding aan en goed insmeren nu!!
Ik mag werken heb er geen zin in, maar goed moet niet klagen sta op de rustige groep.. Alle collega's zijn super lief en zorgen echt dat ik niets teveel doe.
Moest eigenlijk woensdag op een groep werken maar dat is echt pezen in de ochtend en ik denk dat ik dat gewoon nu niet red, zei een collega dan werk ik toch op die groep jij op de mijne.. echt super lief!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya vr 6 mei 2011 - 19:51

Goedemorgen,

Vandaag even wat voor de moeders kopen voor morgen en waarschijnlijk gaan we even met mijn vriendin zwemmen, mijn kleine man wil graag. Nu ga ik even alles opruimen en een beetje strijken, moet ook gebeuren Very Happy

Rupsie, wat voor gordijnen hebben jullie gekocht? Leuk dat het ontbijt leuk was op het kdv. Minder dat ze zo vroeg wakker worden als je niet moet werken. Veel plezier vandaag met bbq-en. Ik ben benieuwd na de foto's.

Beegee, werk ze vandaag. Lief van je collega's dat ze rekening met je houden. Indy gaat vies worden vandaag waarschijnlijk, hopelijk vind ze het leuk en inderdaad goed insmeren. Ik was gisteren ook verbrand.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 20:11

@ lindsya, veel plezier vandaag!!
Ik ga dadelijk nog strijken... dat is het enige wat echt moet vandaag..
Doe ik wel als merle op bed ligt Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya vr 6 mei 2011 - 20:26

BeeGee schreef:@ lindsya, veel plezier vandaag!!
Ik ga dadelijk nog strijken... dat is het enige wat echt moet vandaag..
Doe ik wel als merle op bed ligt Very Happy

liefs

Dank je wel.
jij ook strijken, sterkte :P
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 22:59

@ lindsya, ik heb net bedacht dat strijken toch niet meer gedaan wordt vandaag... Very Happy
Hoop stiekem dat men ma de was nog op komt halen Embarassed Shame on me he!!

Zoo heb net naar de stad gewandeld mezelf een nieuwe broek cadeau gedaan.. Very Happy toch jammer dat positie mode zo duur is terwijl je het relatief kort draagt.. en nu had ik wel vanalles al hoor, maar heb nu een 3-4 spijkerbroek bij gehaald.. ben het zat om rokjes te dragen.. en mijn andere broeken zijn allemaal lang...

ga zo lekker bankhangen.. Very Happy om half 3 merle bij men moeder afzetten en dan door gaan werken.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 18:00

Goedemorgen!!

Alle mama's een hele fijne moederdag Very Happy

Ik begin eerst met werken..

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 7 mei 2011 - 20:37

BeeGee schreef:Goedemorgen!!

Alle mama's een hele fijne moederdag Very Happy

Ik begin eerst met werken..

liefs

Jij ook en de andere mama's ook.

Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya za 7 mei 2011 - 20:41

Goedemorgen,

Vandaag langs mijn moeder, oma en schoonmoeder, druk dagje. Gisteren nog wat kleren geshopt voor mij en mijn kleine man. Ik wilde graag schoenen maar helaas was er weinig in zijn maat en verder kon ik ook niks vinden. Binnekort even met hem naar een andere stad voor schoenen. Birckenstocks heeft die ook aan gehad, stond hem wel leuk alleen ook zijn maat niet.
Ik ben inmiddels al 6 kilo afgevallen dus het gaat goed Very Happy

Beegee, werk ze vandaag. Ik heb gisteren toch een beetje strijk gedaan. Heb je moeder het nog gedaan?

Fijne dag allemaal
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rupsie za 7 mei 2011 - 21:41

Allemaal een fijne moededag !!!! Flink verwend allemaal?
Ik heb van S. een mooie zelfgemaakte armband gekregen en van F. een placemat (door hem beschilderd). Helemaal leuk dus. Verder een boek wat ik graag wilde hebben + de cd van Adele.
Verder een rustige Moederdag. Man is aan het werk in het huis, op dit moment moet er even veel gedaan worden, dus ben ‘alleen’ met de kids.

Gisteren teveel gedaan. Einde vd dag hadden we hier een bbq dus een hoop gepoetst en gedaan. Bbq was gezellig geweest. Kids gingen pas laat naar bed, half 10 maar ze hadden super goed gespeeld met z’n allen. Vanmorgen waren ze om 8 u wakker. Nu zijn ze alweer buiten aan het spelen.

Vannacht super slecht geslapen. Er zat een mug en een vlieg te vervelen. Ben paar keer gestoken. En verder was het bloedheet binnen. Draaide me op een gegeven moment om en dacht dat m’n bekken in 2-en brak. Pff wat een pijn. Eigen schuld natuurlijk, had ik niet zoveel moeten doen maar toch. Vandaag maar rustig aan en hopelijk slaap ik vannacht beter.

Beegee: Werk ze vandaag, moet je de hele dag? Hoe had Indy de trekker trek gevonden? Gordijnen zijn idd echt duur. Maar zoals je zegt, dan heb je wel wat.
Positiemode is idd wel duur, maar ik heb dan wel zoiets van je koopt er niet zoveel van dus die maanden dat je het aanhebt, hebt je het ook vaak aan. Dus dan is het het ook wel waard.

Lindsya: Beneden hebben we plisse gordijnen en grijs/ bruine overgordijnen. Bij de openslaande deuren hebben we inbetween gordijnen gekozen. Boven krijgen alle ramen Nano rolgordijnen. Die kun je ook van benden naar boven dichtdoen. Echt ideaal. Onze slaapkamer krijgt dan paarse overgordijnen.. de muur achter ons bed van onze slaapkamer wordt ook paars met daarop een muursticker. De kinderkamers krijgen ook de nano rolgordijnen maar overgordijnen moeten we dus nog goedkopere uitzoeken. Dat vond ik echt te gek worden, en die willen na een aantal jaar toch weer wat anders.

Wauw gaat goed zeg met je lijnen, alweer 6 kilo. Knap zeg. Druk dagje voor je vandaag. Jammer dat je nog niet geslaagd bent voor schoenen.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rupsie za 7 mei 2011 - 23:06

hoi meiden,

heb even wat foto's van het huis op me hyves gezet.
Haal ze er binnenkort wel weer af. Jullie weten denk ik wel waarom.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya za 7 mei 2011 - 23:09

Rupsie schreef:hoi meiden,

heb even wat foto's van het huis op me hyves gezet.
Haal ze er binnenkort wel weer af. Jullie weten denk ik wel waarom.

Ga ik even kijken, ben wel nieuwsgierig.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya za 7 mei 2011 - 23:16

Rupsie, het is echt mooi geworden, die zwarte tegels zijn echt heel mooi. Ik denk wel dat je veel schoonmaakwerk elke dag heb aan die vloer. Je huiskamer is echt ruim ook. Die kast in jullie slaapkamer is ook echt handig.
Je heb gelijk dat je de overgordijnen van de kinderkamers ergens anders laat maken, die willen om de zoveel jaar toch weer wat anders. Rolgordijnen zijn erg handig.
Minder dat je niet lekker geslapen heb. Klinkt echt erg pijnlijk je bekken, sterkte.

Mijn moeder is helaas ziek dus we gaan morgen of van de week even naar haar toe anders wordt het te druk voor haar. We gaan dadelijk wel even naar mijn schoonmoeder.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 18:25

Goedemorgen...

@ rupsie, ohh ik ben jaloers op je huis!! WAAAAHHH helemaal gaaf zeg, je badkamer...wowie! maar je woonkamer is ook lekker groot!! super huis meid, dat is het wachten straks wel waard geweest.

@ sjonno, hoe was de verjaardag van l.isa geweest?

@ limburg hoe is het met je kleine man?? heeft ie je goed verwend alsnog?

@ lindsya, goo meid 6 kg!!! wat goed van je!!

Hier heerlijk gewerkt gister daarna bij men ouders gegeten.. hadden zelf gemaakte frietjes..JUMMIE!!!
verder heeft Merle weer een akelige hoest, dus ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren...
Indy ga ik zo uit bed halen, want we moeten naar school vandaag. Ik mag om 09.00 naar de ortho dan gaat mijn ijzer werk eruit!! het heeft er net geen jaar ingezeten...helemaal happy!daarna nog een afspraak voor men werk en om 16.00 nog een afspraak..beetje vreemde verdeling zo haha...

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno zo 8 mei 2011 - 19:40

Goedemorgen!

Afgelopen zaterdag een leuke verjaardag gehad. Lisa is flink verwend, veel K3 natuurlijk haha. M'n schoonzusje had het regenboogjurkje van mamasé laten namaken, die in de winkel zijn Lisa veel te groot en ook 1 voor haar pop en dat was een groot succes. Kids lagen total loss in bed maar helaas gisterochtend om 7 uur weer wakker. En dan gister met moederdag ook flink verwend. Rick had een mooie armband gemaakt en van Chris en de kids heb ik een hele mooie ring van Esprit gekregen. Ik wist dat ik een ring kreeg want hij moest een ring van me mee naar de winkel voor de maat haha. Nu hadden ze deze ring in mijn maat niet meer, hebben ze gewoon een grotere maat meegegeven en dan vandaag even de juiste maat gaan bestellen. Ik had gewoon geen cadeau verwacht omdat ik pas een andere auto heb, dus dat was wel een verrassing! Verder drukke dag gehad gister, even bij mjn opa en oma nog een stukje taart gegeten voor Lisa's verjaardag, daarna naar schoonzus om foto's te maken van de neven en Rick en Lisa voor m'n schoonvader z'n verjaardag, daarna naar schoonouders voor moederdag en naar middagslaapje naar m'n broer en schoonzus en daar lekker gebarbecued!

Waar ik trouwens wel de balen van heb bij mijn schoonouders. Met pasen al en gister weer. Hun komen een dag van te voren of we kunnen komen. Tsja, ik heb natuurlijk ook ouders en dan staat er vaak al een week van te voren wat gepland. 1e paasdag naar pannekoekenhuis en met moederdag bbq. Dus dan zeggen we we komen wel 's ochtends want kids moeten 's middags naar bed. Rick zou wel op kunnen blijven maar Lisa echt niet. Oh ja, is goed, logisch, natuurlijk enz enz krijgen we dan te horen. Maar eten jullie dan een boterham mee? Ja, doen we wel maar dan willen ze rond 13 uur pas gaan eten! Met pasen hadden we zoiets van, ja uh ze moeten naar bed. Krijg je een chagrijnige kop omdat je dan niet mee-eet terwijl je het beloofd had dus we hadden zoiets van laat maar. Met als resultaat dat Lisa tegen 14 uur knetterchagrijnig was en dan krijgen we te horen, goh ze is wel moe he? Zou ze moeten slapen? DUHH! Gister weer, zegt schoonmoeder ineens rond 13 uur, ik ga pannekoeken bakken! Dan denk ik je weet dat ze moeten slapen en dat we 's middags een barbecue hebben waarom biedt je dan pannekoeken aan? We hebben daar niet meer gegeten omdat Lisa het gewoon niet meer trok maar ik heb daar voort zo de balen van! Zo, genoeg geklaagd Very Happy

@ Beegee...jeej, je beugel eruit vandaag! Dat zal fijn zijn! Merle weer aan het hoesten dus. Lisa is ook weer lekker aan het hoesten en het snotteren, houdt bij haar ook nooit op!

@ Rupsie....ik ben zo verliefd op je huis!! Jij ook lekker verwend voor moederdag, leuke cadeaus! Het gaat met m'n opa, hij ligt alleen nog maar in bed, krijgt alleen nog maar drinken en hij krijgt alleen nog maar eten als hij er zelf om vraagt. Oeh, toen met je schoonmoeder was idd ook dicht bij S. haar verjaardag, dat weet ik nog.

@ LIndsya...super zeg, 6 kilo! Ben jaloers haha, bij mij lukt het afvallen voor geen meter. Nu is mei hier ook nog is een maand met een aantal verjaardagen dus ik zie de bui al hangen. Ik kan natuurlijk nee zeggen tegen taart maar ik vind taart zo lekker haha.

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya zo 8 mei 2011 - 19:58

Goedemorgen,

Mijn kleine man is weer naar school en mijn grote man aan het werk dus ik ga even flink de woonkamer onder handen nemen, want ik heb twee weken amper wat kunnen doen en als ik het net had gedaan kwamen er weer kinderen binnen dus schoot niet echt op. Mijn kleine man had eerst geen zin in school maar toen die er eenmaal was ging het wel, gelukkig. Ik moest hem wel wakker schudden, kleine slaapkop.

Beegee, dat is best snel dat je beugel eruit mag, wel goed zeg. Oh dat is minder dat Merle weer een hoestje heeft.

Sjonno, dat is vervelend als ze weten van Lisa en dan nog hetzelfde blijven doen. Ze weten totaal niks van hun kleinkinderen der ritme. Leuk dat Lisa zo verwend is met dingen van K3, leuk hoor. Ik heb je ring gezien, echt heel mooi.
Ik vond het ook heel moeilijk om te beginnen met lijnen maar opeens was er een knop om en ben ik begonnen. IK ga vandaag de vierde week in dus ik vind het van mezelf ook heel knap maar ik zie ook resultaat dus daarom zet ik ook door. Ik moet wel zeggen dat ik de chocolade heel erg mis want ik ben daar echt verslaafd aan Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 23:59

Het regent het regent de pannetjes worden nat...
zucht wat een weer zo....... :-(

@ sjonno, zoo lekker verwend dus moet moederdag!
ohh wat leuk ook een k3 jurkje voor haar POP..goed idee!!

@ lindsya, haha je kleine man zit vast nog in gedachte bij zijn vakantie qua slapen!! Very Happy
sttttt niet schrijven over chocola.. dan wil ik ook..... haha!!

Zoo merle ligt al vanaf half 11 op bed, was helemaal op! indy ligt nu in ons bed even tv te kijken, al verwacht ik dat die haar oogjes misschien ook wel even dicht doet....
verder gister mijn strijk weg gewerkt dus dat scheelt voor vandaag!! wordt meestal pas actief als de kids op bed liggen, dus misschien vanavond nog wat rommelen in huis.. :-)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno ma 9 mei 2011 - 1:48

Hoi!

Hier een zeer hangdagje vandaag. Kids zijn nog moe van het weekend, ze liggen nu lekker te slapen, en ik ben ook echt lui! Heb al heel de dag de tv aanstaan en dat is zo niets voor mij. Heb nergens zin in en hang dus maar wat op de bank en voor de tv haha. Kids zijn vrij lief, ze spelen vrij goed samen vandaag dus dat is wel lekker!

@ Lindsya...druk aan de poets dus! Aah chocolade is hier ook echt m'n zonde!

@ Beegee...Merle is dus idd moe! En is Indy nog in slaap gevallen? Rick vroeg vandaag of hij naar bed mocht, sliep binnen 2 tellen. Met Lisa ben ik langer bezig 's middags haha.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Meeko ma 9 mei 2011 - 4:28

Limburg, heb even gekeken en hij zou zijn sprongetjes 3 weken later moeten krijgen. En Elin dus ruim een week eerder. Ze zit nu ook duidelijk weer in een sprongetje, volgens t boek pas met 8 weken maar zij is woensdag 7 weken. Bij Senna was dat ook altijd zo duidelijk, zo appart.
Ik werkte maandag van 10 tot half 6, dinsdag half 12 tot half 6, donderdag kwart over 1 tot half 6 en vrijdag kwart over 10 tot kwart over 6, dus donderdag is een korte dag de rest ook niet zo heel lang.

Lindsya, dat is handig van die containers! Mogen ze hier ook wel doen. Heb ook nog wat zooi liggen.

Beegee, aah die indy der spuug met een wcpapiertje tegen houden. Balen dat Merle kiezen krijgt, altijd van die rot periodes.
Pff moeder voor moeders, was weer zo blij toen ik er klaar mee was. Wel leuk dat je beide cadeaus krijgt!
Ja was heel leuk het Zandkasteel. Volgens mij was t ook een soort promotie voor dat winkel gedeelte, dat loopt niet zo goed en de foto's werden gemaakt door een fotograaf die daar zat. Maar wel heel leuk.
Handig weer die mannen. Hoe gaat t nu met haar?
En hoe voelt t zonder beugel?? Is t mooi geworden?
Hier geen regen. Mag van mij wel, wordt t sproeien wel een beetje zat nu!

Sjonno, jeetje je kleine meisje ook alweer 2 jaar. Voor me gevoel is ze pas 1 geworden, maar gaat echt hard!
Ach je opa, veel sterkte!
Ik word altijd heel jong geschat. Met stappen was dat altijd vervelend maar nu vind ik t toch ook wel vervelend. Als iemand vraagt of m'n ouders thuis zijn, zal ie me vast 10 jaar jonger hebben geschat. Ach over 10 jaar is t niet meer erg Wink
Irritant he die smoesjes in bed steeds. Senna heeft dat ook heel vaak. Tegenwoordig mag ze zelf nog even in bed lezen en ruimt ze altijd der boekje zelf op, en gister moesten wij t ineens doen. Of ze roept 3 keer dat ze moet poepen, doen we haar op de wc en komt er niks.
Lisa is dus goed verwend! Leuk zeg een K3 jurk zelf gemaakt. Kan me voorstellen dat je baalt van je schoonouders.
Heerlijk zo'n luierdagje. Heb ik vandaag ook. Lekker hele dag op bed gelegen met de tv en laptop. Is ook wel af en toe nodig voor m'n bekken, gaat t gelijk een stuk beter na zo'n dagje.

MM, ach je meisjes hebben t dus even zwaar. Hopelijk zijn ze snel weer de oude.
Leuk dat jullie al wat hebben vast staan voor het huis. Lijkt me zo leuk om zelf je huis helemaal te kunnen doen. Met bestaande bouw is dat toch anders.

Rupsie, balen zeg dat ze dan wel vroeg wakker zijn!
Leuk zeg op het kdv ontbijten!
Super gaaf jullie huis zeg! Echt hele mooie tegels ook!
ooh irritant kan dat zijn als er beesten in de kamer zijn! Dat gevoel ken ik wel dat je bekken in 2e breken, rustig aan doen hoor! Ik heb er nu nog last van, en ik denk omdat ik gewoon te ver ben door gegaan.

Woensdag gesprek over ouderschapsverlof gehad. Ga nu inprincipe (krijg deze week te horen of t echt door kan gaan) dinsdag van half 10 tot half 6, donderdag van half 12 tot half 6 en vrijdag van 10.15 tot 18.15 werken. Dus 3 dagen, alleen wilde ik de donderdag maar dat kon echt niet en gelukkig kon me moeder ruilen met haar werk (paste op maandag altijd op nu op donderdag) Maar wel lekker nu lang weekend.
Daarna nog met Senna naar de stad geweest, daar kwam t Zandkasteel. Ze kwamen optreden, maar dat hadden we gemist. Maar daarna konden de kinderen met ze op de foto. Senna durfde eerst niet en wilde alleen maar kijken. Maar toen we weg wilde gaan wilde ze toch nog. Dus nog een tijdje in de rij gestaan. Ze liep heel verlegen naar ze toe, maar ze staat op de foto. Moet m nog even inscannen, dus dan show ik m wel effe.

Fenk is zaterdagochtend ook weer thuis gekomen. Heeft t naar z'n zin gehad maar ook erg druk en vermoeiend. Heb de kids zaterdagmiddag bij ze achtergelaten en ben even de stad in geweest. Even weg van huis! Nog wat cadeautjes gehaald voor Senna en een shirtje voor mezelf.

Voor moederdag een knutselwerkje van Senna gehad. Verder niks, maar Fenk heeft er ook niet echt de tijd voor gehad. Al was t al een tijdje bekend dat t zondag moederdag zou zijn Wink Maar kreeg nog wat tegoed van m, dus ben benieuwd.

Elin heeft t vannacht super gedaan. ruim 7 uur ertussen gelaten! Dus heerlijk! Laatste voeding was 9 uur en toen pas 4 uur. Dus vanavond wat later de laatste voeding proberen te doen en hopelijk begint ze een beetje met doorslapen.

Vanavond even de traktaties voor Senna afmaken voor op t kdv, gaat ze morgen trakteren, en woensdag wordt ze alweer 3!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rupsie ma 9 mei 2011 - 8:01

Goedenavond !! wat een dagje weer zeg. Vanmorgen alweer vroeg wakker, half 7. Er zaten weer muggen te vervelen. Ben flink gestoken ook. Kids hebben deze keer uitgeslapen tot 8 uur. Toen kwam S. naar me toe en zei mama er zit een vlieg in m’n tent (klamboe). Ik kijken, nou ik schrikken zeg, er zaten 6 muggen in. Pff je zou ze eens moeten zien. Ach gossie meiske. Ze heeft wel 40 muggenbulten op gezicht en armen. Zo sneu. Jeukt natuurlijk ook flink. F. is ook een paar keer gestoken maar die valt reuze mee.

Vanmorgen bij ons ook een klamboe opgehangen, rot muggen. Vanmiddag moest ik naar de tandarts, had pas een gaatje en dat moest gevuld worden. Brr ben zo’n watje daarin, maar het is weer achter de rug. Kids waren toen even naar mijn moeder gegaan. Ik ben niet zo’n voorbeeld dan bij de tandarts haha. Daarna gelijk boodschappen gedaan.

Morgen moet ik weer werken en mag F. trakteren op het kdv. Z’n laatste dagje op de babygroep. Daarna een echte peuter. Vrijdag is ie echt jarig. Cadeau is besteld, komt morgen binnen als het goed is (net als ik moet werken, zul je altijd zien).
Woensdag komt ons petekindje een dagje spelen hier. Altijd gezellig weer.

All: Thanks voor de complimenten over ons huis. We zijn er zelf natuurlijk ook super trots op.
Lindsya: Ach je moeder weer ziek. Wat vervelend. Gaat het alweer wat beter met d’r? En flink gepoetst vandaag? Gelukkig dat hij weer met plezier naar school ging.

Beegee: Heeft de psz bij jullie maar 1 week vakantie gehad? Hier hebben ze deze week nog vakantie. Ojee Merle weer aan het hoesten. Dat is minder.
Super zeg je beugel er vandaag uit. Hoe bevalt het, is wel weer even wennen of valt het mee?

Sjonno: Geslaagd verjaardagsfeest dus voor Lisa. Leuk dat ze zo verwend is en dan zo’n k3 jurkje. Super. S. is er ook zo gek van. Kan me voorstellen dat je baalt van je schoonouders. Vreemde acties zeg.
Lekker toch een lui dagje vandaag. Je weekend was druk genoeg, dus dan mag dat wel een keertje toch.

Meeko: Heerlijk zeg dat je straks 3 dagen in de week kan gaan werken (ik ga er even vanuit dat het gewoon doorgaat). Wat leuk dat Senna op de foto is geweest met het zandkasteel. Wat goed zeg 7 uur tussen de voeding vannacht.
Senna mag morgen dus ook trakteren, wat gaat ze trakteren? Veel plezier, F. trakteert morgen ook. Jeej woensdag alweer de verjaardag, bij ons vrijdag. Maar dat schiet ook al op.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud