Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 25 van 32 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 28 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno wo 22 jun 2011 - 20:28

Goedemorgen!

Ben ik ook weer is een keertje! Afgelopen zaterdag cursus gehad in de Efteling en 's avonds Guus Meeuwis! Concert was super vond alleen het voorprogramme en Doe Maar 100 keer niets. Kaarten voor volgend jaar zijn ook besteld en dat is dan ook meteen de laatste keer. Zijn voor 2 kaarten gewoon 140! euro kwijt! Chris had van Rick een mooi fotolijstje gehad en van Lisa niets Embarassed . Tja, zat met 2 zieke kids en kon echt niet naar de winkel. Nu wil hij een nieuwe headset voor de playstation maar die komt pas in september uit dus dat is dan maar zijn vaderdagcadeau. Maandag zijn we lekker met z'n 4tjes naar de efteling geweest en dat was ook een superdag!

@ Meeko...fijn dat alles goed was bij de gyn! Zit E.lin niet in een sprongetje?

@ Rupsie...super dat F. in zijn peuterbed slaapt! Hier moet eerst voor Rick een groot bed komen en dan kan Lisa pas naar het peuterbed. Ik vond Guus super maar het voorprogramma en doe maar niets. Waar stonden jullie? Je had toch nog een podium op het veld waar hij overliep? Daar stonden wij net vor.

@ Beegee....leuk dat Indy volgende week mag gaan oefenen op de basisschool!

@ Lindsya....hoe was het op de kermis? Hier is het volgende week kermis en Rick wordt nu al helemaal gek om dat hij ziet dat er al borden in het dorp staan voor de wagens van de kermis toen hij vroeg waarvoor dat was en zij zeiden kermis werd hij helemaal wild haha.

Sorry, kort gereageerd.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:32

@ sjonno, wow 140,00 mijn god niet normaal zeg.... het wordt echt elk jaar duurder he!! ik ging 3 jaar geleden geloof ik voor 36,00 Very Happy
Papa kan vast wachten tot zijn goodie uitkomt van de playstation Very Happy
Leuke foto's ook op je hyves van de efteling Very Happy

@ meeko, haha voor de kruimels wil ik geen hond :P doe dan maar gewoon een stofzuiger hoef je ook niet uit te laten Very Happy
goed om te lezen dat alles goed was bij de gyn! jemig je zult wel in de rats hebben gezeten zo zeg... :S

@ rupsie, en je beeb intussen al wat liever voor je?? Very Happy
en nog muziek gemaakt??

@ petteflat, hoe is het met je grote man??? en de kleine beeb Very Happy

@ Lindsya, hoe gaat het met je? bijnaaaaa juli dus aftellen voor jullie vakantie Very Happy

Zoo wij hebben vandaag weer ens bij de HAP gezeten..... Ik was met Merle aan het douchen en dacht god wat een gek plekje op haar rug, leek wel een los korstje dus ik goed kijken bleek het een teek te zijn...IEUWWWW ros geroepen (held he ik:D) en die heeft het ding eruit gehaald, wij dus verder geinspecteerd..... zie ik bij haar oog ook een korstje en ja hoor ook een teek... precies in de vouw langs haar oog.. aangezien we niet een echte tekentang hebben en het op zo'n gemene plek even met de HAP gebeld en die wilde toch even proberen... nou de assistent zou het doen, maar die probeerde het niet eens ging meteen de arts halen. Dat kreng zat vast :shock: :shock: echt ik vond het zo zielig, telkens bij merle dat velletje helemaal mee omhoog.. bij poging 3 schoot ie er uit gelukkig maar!! weer een ervaring rijker zo... No No
Ros en ik spraken al naar elkaar uit dat we beide een slecht gevoel hebben over morgen.. gewoon omdat Merle steeds wat heeft.. er gaat bijna geen maand voorbij of we hebben niet bij de huisarts gezeten, ziekenhuis of HAP.... ook vandaag weer een flinke valpartij dus schaafplek in haar gezicht. Kan me niet heugen dat haar snoetje gaaf was zonder blauw/rood of bultachtig erop...

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya do 23 jun 2011 - 8:57

Hallo meiden,

Vandaag had mijn kleine man een optreden op school. Ze noemde het de R-factor. Echt super leuk en hij deed ook leuk mee met dansen en zingen, ben helemaal trost op mijn kleine man. Daarna even naar de winkels en hij heeft een leuk kadootje voor zichzelf uitgezocht omdat die het zo goed gedaan had. We zijn ook met mijn oma samen uiteten geweest want we hadden allebei geen zin om te koken en mijn man is aan het werk dus die kwam toch niet thuis om te eten dus dat was lekker makkelijk.
Morgen moet mijn kleine man een half dagje school en dan is het weekend. We hebben zondag een kinderverjaardag en ik wil nog even naar mijn vriendin, even kijken wanneer zij thuis is van het weekend.

Rupsie, goed dat het ergens op begin te lijken de babykamer. Zijn ze nog gekomen om de keuken af te maken? Leuk een verwendag voor de vaders op de kdv. Ja wat de cominatie van suiker en veel plassen is weet ik ook niet precies maar het heeft met je suikerwaarders te maken als je veel drink. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook altijd veel naar de wc ging en gaat want nog steeds moet ik veel. Mijn opa zei altijd die is bij iedereen op de wc geweest behalve bij de koningin Very Happy

Meeko, wanneer krijg je de uitslag van je uitstrijkje? Gaat het slapen van Elin al beter?

Sjonno, oh leuk twee keer achter elkaar naar de Efteling. Duur zeg de kaartje voor Guus, maar ja als je een gezellige dag heb is het ook weer leuk. Je man moet wel lang wachten op zijn vaderdag cadeau Wink

Beegee, ach gossie die Merle toch elke keer. Gelukkig dat die teek er uit is nu. Wordt ze morgen nu geopereerd toch of heb ik het nu verkeerd?
Ja het kan voor ons niet snel genoeg zijn, we zijn er echt aan toe aan die vakantie, heerlijk. Nog een weekje en dan heeft die zomervakantie mijn kleine boef.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sjonno do 23 jun 2011 - 21:24

Goedemorgen!

Rick is naar de psz en met Lisa heb ik al wat boodschappen gedaan. Ik moest ook bloed laten prikken, ben ingeent tegen hepatitis B voor m'n werk. Was al in 1997 en je moet eens in de 10 jaar laten bepalen of je nog voldoende antistoffen hebt, na mijn inentingen nooit meer laten doen dus dat was hard nodig haha. Vanavond mogen we de konijntjes gaan halen die Rick en Lisa krijgen dus ze zijn door het dolle!

@ Lindsya...super zeg dat O. het optreden zo goed gedaan heeft!

@ Beegee...aah die M.erle van jullie is me ook wel een pechvogeltje zeg!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya do 23 jun 2011 - 22:17

Goedemorgen,

Mijn kleine man moet vandaag maar een half dagje naar school, gelukkig. Je merk dat die moe is, kan die lekker uitrusten van het weekend. Dan moet de volgende week tot donderdag naar school en dan kan die 6 weken uitrusten Very Happy
Ik heb al de boodschappen gedaan en het huis schoon gemaakt, alleen de was nu nog en dan ben ik klaar. Ben ook erg moe dus ook even rustig aan doen.

Sjonno, leuk dat jullie de konijntjes op gaan halen vandaag. Ga je ze buiten doen of hou je ze binnen de konijnen. Wel even foto showen. Dat werd inderdaad wel tijd dat je dat na liet kijken Very Happy

Beegee, succes vandaag met Merle.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Petteflet do 23 jun 2011 - 22:53

Ha meiden,

Hier ff snel een berichtje van mijn kant. Alles hier nog goed! Met mijn bekken gaat het ook best goed de laatste tijd *even afkloppen*. Vandaar dat we (of eigenlijk ik...haha) hebben besloten om vannacht toch nog even een weekje op vakantie te gaan.
Woensdagochtend kwam ik met het idee, gelijk Pat gepolst en die kon vrij krijgen en toen alles gaan regelen. Aangezien we nog steeds geen auto hebben, moest ik die ook nog ergens vandaan toveren, maar dat is gelukt. Verder even tent bij mijn ouders opgehaald, nog even wat laatste spulletjes bij campingwinkel en Action gescoord, vanmiddag nog laatste boodschappen doen en dan gaan we voor een week richting Frankrijk!!!! Whoeheohoe heb er zo'n zin in! Hebben niets geboekt en kijken gewoon waar we uit komen. Hebben zo'n campinggids van Europa met alle campings, dus komt goed...(hoop ik... smile )

Zo nog even mijn schoonouders naar vliegveld brengen. Nu nog ff me was eruit halen, nieuwe was erin, opvouwen en spullen pakken. Druk druk druk, maar het is voor een goed doel!

Dus tot over een week!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rupsie do 23 jun 2011 - 23:54

Ik ben er ook weer. Gaat sinds gisteren weer een stuk beter. Het lijkt wel of ik gewoon flink bezig moet blijven, dan heb ik er minder last van. Hoezo vreemd. De kids zijn vandaag toch naar m’n moeder. Ze hadden er allebei zin in en ook al hoef ik niet te werken vind ik het wel even lekker. Ben lekker druk aan het rommelen voor het huis.

De badkamer is inmiddels afgemaakt, die heb ik gisteren ook helemaal gepoetst. De handdoeken (jaja nieuwe) liggen er ook al. Alleen de handdoekstaaf onder de wastafel is er nog niet (die was helemaal beschadigd, dus komt er een nieuwe) en de spiegel is nog niet binnen. Ziet er gaaf uit. Ook de wc boven is helemaal ready.

Verder heb ik vanmorgen alle babywas gestreken en ook al overgehuisd, dus de babykamer is nagenoeg klaar ook. Alleen de plank boven de commode moet nog opgehangen worden.
S. d’r bed heb ik ook al opgemaakt dus die kamer ziet er ook al stukken beter uit. Helemaal blij.
Nu was ik bezig met mijn kleding alvast over te huizen want die heb ik natuurlijk hier toch niet nodig. Kan alles op de zwangerschapskleding na al in de kast gaan leggen. Zo blijven we mooi rommelen vandaag.

Zo meteen nog even wat boodschappen doen. En verder met mijn kleding.
Ons bed is inmiddels ook naar de spuiter gebracht, en daar hebben ze over gebeld, die kan morgen weer opgehaald worden. Zo gaan we steeds stapjes verder vooruit.

F. is trouwens ook een boefje hoor. Die slaapt sinds deze week in het peuterbed en zodra je ze naar bed brengt en je hebt de deur dicht, dan gaat die z’n bed al uit en gaat S. plagen. Ze liggen nu natuurlijk samen dus het is elke avond feest. Hij rent steeds op en neer tussen z’n eigen bed en die van S. Gelukkig is S. zo wijs dat ze mooi in d’r bed blijft liggen.

Meeko: Gelukkig was alles goed in het ziekenhuis. Wanneer krijg je de uitslag nu van het uitstrijkje? Lekker druk dagje heb je gehad.

Sjonno: Hier zijn de kaarten voor volgend jaar ook al besteld. Ze zijn echt belachelijk duurder geworden ineens. Niet echt netjes. Ik vond het voorprogramma ook niks, doe maar hou ik ook niet van. Wij stonden echt helemaal achteraan op het veld, vlakbij de bar haha.. Weet trouwens nog steeds niet wie het was dat voorprogramma. Leuk dat jullie naar de Efteling waren geweest.
Wat leuk dat ze konijntjes krijgen. Hier hebben we er nog maar 1 maar die vinden ze ook super.

Beegee: Jeej zeg jullie blijven echt bezig met de hap zo. Wat schrikken zeg van die teken. Kan best gevaarlijk zijn toch? Vandaag de operatie gehad ook. Hoe is het gegaan? Hoe is het nu met Merle?
Ik had woensdag geen muziek meer gemaakt. Had er geen puf voor.

Lindsya: Wat knap zeg van O. dat hij mee opgetreden had. Ja de keuken is inmiddels ook afgemaakt. Die is ook helemaal super geworden. We zijn er helemaal blij mee.
Lekker rustig aan doen als je moe bent. Je hebt al gepoetst en boodschappen, wat wil je nog meer.

Petteflat: Heel veel plezier met jullie vakantie, geniet ervan!!!!. Groot gelijk dat jullie er even een weekje tussenuit gaan. Fijn dat je bekken nu wat beter gaat.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Sjonno vr 24 jun 2011 - 0:25

Hallo!

Vanochtend bloed weesten prikken. Blijf er een hekel aanhouden. Zit er een oudere man en Lisa werd ineens heel verlegen, ah zei die man maar ik ben de boze wolf niet. Boze wolf heeft roodkapje op-e-eten riep Lisa toen haha.

@ Peka....lekker aan het rommelen in huis dus. Wanneer wil je nou precies over? Het voorprogramma was Jah6. Jullie stonden dus helemaal achteraan! Welke dag gaan jullie volgend jaar? Wat een deugeniet die F. z'n zusje zo plagen in bed! Hier wordt het ook tijd dat Lisa overgaat, ze wil steeds in Rick zijn bedje liggen. Nu dus maar actief op zoek naar een bed voor RIck.

@ Petteflat....lekker zeg dat jullie nog een weekje op vakantie gaan! Geniet er maar lekker van!

@ Lindsya...O. krijgt volgende week dus vakantie? Rick nog 5x psz en dan is het voor hem ook vakantie!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya vr 24 jun 2011 - 7:41

Hallo meiden,

Vandaag niet veel gedaan, ben nog steeds moe dus ik duik er vanavond vroeg in. Mijn kleine man heeft vandaag buiten gespeeld maar hij is echt in de weer geweest niet normaal en niet luisteren dus al mijn laatste energie is opgezogen door hem vandaag. Hopelijk is die morgen wel weer lief.

Rupsie, lekker dat het allemaal op gaat schieten voor je. Ben echt benieuwd naar de foto's, binnenkort even showen hoor. Kleine boef is F. toch, gelukkig dat die zijn zus niet kan overhalen om mee te doen.

Sjonno, wat een lieve konijntjes zeg. Grappig dat Rick die naam blijft houden. Ik vind bloed prikken ook tien keer niks maar soms moet het wel eens.

Pettflat, lekker dat jullie toch opvakantie gaan, geniet ervan. Gelukkig dat het iets beter gaat met je bekken.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjonno zo 26 jun 2011 - 20:03

Goedemorgen!

Jeej mama's! We stonden op pagina 2!

Zaterdag had ik een hightea met 2 collega's en 1 excollega. Supergezellig! Wij waren ook de 4 musketiers op het werk dus leuk, gezellig, veel gelachen, heerlijK! Daarna thuis alleen een migraine-aanval gekregen in bad, gelukkig niet heel heftig maar wel heftig genoeg om me daar dan toch wel een paar dagen van slag door te voelen. Ga ik weer piekeren is het geen hersentumor enz enz. Erg vervelend dus, net maar lekker lang met kids in m'n bed tv blijven kijken, doe ik anders nooit en nu alweer uren aftellen tot Chris thuis is. Ik heb hier zo de balen van, wil gewoon weer de oude sjonno zijn!

En dan hebben we sinds vrijdag de konijntjes en ze zijn zo schattig! Het zijn ook echte knuffeldiertjes, vinden het geweldig bij je op schoot, zo leuk. Alleen weet Lisa hoe ze de kooi openkrijgt en madam had gister dus Joep opgesloten in het onderste gedeelte Embarassed
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 5:51

Avond!!!!

Zoooo wat een weertje he! Ik moest helaas erg veel in de auto zitten :S....
Indy is vandaag 1 middag wezen wennen op de basisschool, ohh wat was ze trots Very Happy haha!! ze ging zitten op der stoel alsof ze al eeuwen doet.. vanmorgen eerst nog even gesprek gehad rondom de observaties en cito van Indy.. Nou een en al lof Very Happy Indy scoorde op taal A maar dan ook het hoogst aantal punten hihi.. ze is wel bespraakt en heeft een brede kennis Very Happy helemaal goed!!
Merle is trouwens al helemaal fit gewoon na haar operatie.. zo gek, net alsof er helemaal niets is gebeurt.. Wel fijn hoor!! en geloof het of niet we hebben eigenlijk!! nieuwe woorden gehoord.... toeval?? Very Happy

ga ens even terug lezen Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 5:54

@ sjonno, oei minder een migraine aanval zeg.... getsie. Snap dat je weer de oude sjonno wil zijn, maar geef je zelf ook de tijd daarvoor he!!

@ lindsya, en weer wat meer energie gekregen??

@ vrouwtje, (ohh ik weet ff niet of dit ook je nieuwe naam is haha) helemaal nog niet gedaan maar super gefeliciteerd met je kleine meid!!!!!! 4 jaar.. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

@ rupsie, haha gewoon bezig blijven dus.... mmm lijkt me toch ook niet alles hoor :P
ik ben zooo benieuwd weer naar foto's!!
kleine boef nu dus, lekker niet slapen Very Happy

@ limburg, hoe is het met je????

@ petteflat, en met jou? de beeb en je knappe (kleine) man Very Happy

@ petra*, heeeel veel plezier op je reis!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Rupsie wo 29 jun 2011 - 8:46

Goedenavond!! Hier gaat alles z’n gangetje. Gisteren weer een groeiecho gehad en nog steeds wordt een klein tot gemiddelde baby verwacht. Ben nu ook officieel overgedragen aan de gynaecoloog. Maandagmiddag mag ik er voor het eerst heen. Ben reuze benieuwd wat die gaat zeggen.

Vandaag is S. voor het eerst gaan wennen op de basisschool. Ze had er reuze zin in. En ze heeft het ook super goed gedaan. De juf zei dat sommige kindjes de eerste keer alleen maar rondkijken en verder niet veel doen. Helemaal onder de indruk van alles.
Maar S. niet. Die heeft gekleurd, geknutseld, kralen rijgen, buiten gespeeld. Echt super goed meegedaan met alles. Dus we zijn helemaal trots op onze dame. Ze had ook bijna geen tijd om dag te zwaaien toen ik ze wegbracht. Ze ging op haar stoeltje zitten en ze kon nog net gedag zeggen haha. Volgende week mag ze nog een halve dag oefenen.

Morgen mag ze ook naar de psz. Dan mag ze haar verjaardag alvast vieren. De week erop is nl. de laatste week voor de vakantie, en aangezien ze in de zomervakantie jarig is… nu dus maar alvast een feestje. De traktaties zijn klaar.

En ook met F. gaat alles z’n gangetje. Die heeft heerlijk rustig gespeeld vanmorgen. Wel zei die steeds dat die S. wilde halen. Die moet ook even wennen straks denk ik.

Met het huis gaat het ook vooruit. De komende dagen (morgen t/m zaterdag) worden de laatste dingen afgerond. Zaterdag gaan we poetsen. En de week erop gaan we verhuizen. Jeej ik kan niet wachten.

Gisteren met het rotweer ging het even flink tekeer hier. Had alle raampjes open gezet en ook de deur van de unit. Regende flink binnen maar gelukkig koelde het wel wat af daarna.

Sjonno: Whaha wat een wijsneus die Lisa. En heb je de uitslag al binnen van je bloedprikken?
Wat naar dat je weer een migraine aanval hebt gehad en daardoor weer gaat piekeren. Wanneer moest je weer terug naar de psycholoog eigenlijk.
Voor volgend jaar hebben we weer kaarten voor de zaterdag en jullie? Ojee dat is minder dat Lisa het hokje open weet te krijgen. Schattig he die kids met konijnen, hier is het ook een succes.

Lindsya: Ben je al wat minder moe? Balen dat hij niet zo goed luisterde. Dat vreet idd energie.

Beegee: Indy dus ook al wezen wennen. Die heeft het dus ook al zo goed gedaan. Knappe dames hebben we toch. Wat goed dat ze zo positief beoordeeld is. Van S. hebben we ook de beoordeling gehad en die was ook helemaal prima. Dan ben je toch trots he als mama zijnde.
Wat snel zeg dat Merle zo is opgeknapt al. Gelukkig maar, hopelijk is ze nu minder vaak ziekjes.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 9:40

BeeGee schreef:@ sjonno, oei minder een migraine aanval zeg.... getsie. Snap dat je weer de oude sjonno wil zijn, maar geef je zelf ook de tijd daarvoor he!!

@ lindsya, en weer wat meer energie gekregen??

@ vrouwtje, (ohh ik weet ff niet of dit ook je nieuwe naam is haha) helemaal nog niet gedaan maar super gefeliciteerd met je kleine meid!!!!!! 4 jaar.. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

@ rupsie, haha gewoon bezig blijven dus.... mmm lijkt me toch ook niet alles hoor :P
ik ben zooo benieuwd weer naar foto's!!
kleine boef nu dus, lekker niet slapen Very Happy

@ limburg, hoe is het met je????

@ petteflat, en met jou? de beeb en je knappe (kleine) man Very Happy

@ petra*, heeeel veel plezier op je reis! liefs

Lief dat je er aan denkt! bedankt smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 19:05

@ rupsie, zo leuk dat alle kindjes nu gaan wennen op school he!! bijna alle mama;s van dit topic gaan deze stap maken Very Happy haha!!

JEEEEEJ overhuizen komt er aan... wat goed zeg!!!!!!! eindelijk rust dan in de tent!
Wat grappig dat deze beeb klein tot gemiddeld wordt geschat want S en F waren groot toch??

@ petra, no thanks! ik ben ook heeeel benieuwd hoe je het allemaal gaat hebben.. vind de stap super stoer van je Very Happy

Zoooo weer een dagje verder, vandaag werken.... Very Happy en vanavond komt men nicht dan gaat ze samen met Indy cakjes versieren om te trakteren op school...
ben helemaal benieuwd!! Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno wo 29 jun 2011 - 20:17

Goedemorgen!

Hier kids tot 10 over 8 geslapen, woow! Straks weer naar psychologe, ik denk dat het ook hormonaal is. Tijdens m'n menstratie ( nu dus ) is het zoveel erger. Ben ook 1 en al spanning, m'n schouders, nek hoofd en zelfs m'n neus doen zeer.

Ik reageer straks op jullie, nu ff m'n mams halen om op te passen.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rupsie wo 29 jun 2011 - 23:45

Goedemiddag allemaal. Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik word er gewoon zenuwachtig van. Er cirkelen echt al de hele tijd 2 politie helicopters in rondjes hier in de buurt. Ze zullen wel ergens naar op zoek zijn maar ik vind het behoorlijk irritant worden.

Verder alles goed. Gisteren sliepen de kids pas laat, ze waren steeds aan het dollen en vanmorgen toch al gewoon om 7 uur al wakker. Dat is minder. F. heb ik al in bed gelegd want S. mag straks trakteren op de psz en ik heb voor hem geen oppas dus moet ie mee. Hopelijk gedraagt hij zich een beetje.

Beegee: De andere 2 werden ook steeds als kleine tot gemiddelde baby geschat. Maar toen zonder echo dat wel. Maar daar klopte dus idd niks van. Daarom ben ik nu dus zo benieuwd of het nu wel klopt. Ze zeggen wel dat de 2e vaak zwaarder is dan de 1e en dat de 3e weer minder zwaar is. Nou laten we het hopen.
Wanneer trakteert Indy op school. Leuk dat ze mee gaat helpen met het versieren van de cakejes.

Sjonno: Succes vandaag bij de psychologe. Zo je kids hebben lekker uitgeslapen, ik ben jaloers haha.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya do 30 jun 2011 - 20:30

Goedemorgen,

Hier ben ik ook weer. Mijn kleine man heeft sinds vandaag vakantie. Vandaag gaan we mijn vriendin en haar kinderen gedag zeggen want zij vertrek morgen op vakantie. Maar we hoeven haar niet lang te missen want we komen haar ook tegen in Turkije, gezellig. Ik heb alle inkopen gedaan, ik hoef alleen nog de koffers in te pakken en dan is dat ook klaar, gelukkig. Vanaf maandag ga ik het hele huis goed schoonmaken dus dan komen we in een schoon huis terug Very Happy
Met het afval gaat het iets minder maar ik let wel goed op wat ik eet en niet snoepen en ik blijf netjes op gewicht. IK ben nu in totaal tien kilo afgevallen maar ik wil na de vakantie nog proberen 5 tot 8 kilo af te vallen, dan ben ik wel tevreden erover.
Ik ben de laatste tijd nog steeds erg moe maar ik probeer wel af en toe me rust te pakken.

Rupsie, goed dat het zo goed ging op de kleuterschool. Kan je toch merken dat ze er aan toe is. Het zou inderdaad voor F. wel wennen zijn als zijn zusje hele dag weg is. Hoe ging het met trakteren gisteren? Weet je al iets meer over de helicopters? Jeeh jullie gaan beginnen met over verhuizen, goed zeg. Zou wel wennen zijn voor de kinderen dat ze weer alleen moet gaan slapen. Wel een voordeel ze kunnen al elkaar niet meer wakker houden.

Beegee, Indy ook zo goed gedaan op de kleuterschool, leuk. Ze is er ook echt aan toe. Wanneer begin ze officieel? Wanneer gaat ze trakteren op de psz? En zijn de cake-jes gelukt? Gelukkig dat alles goed gaat met Merle, hopelijk blijft het zo.

Sjonno, hoe is het gesprek gegaan? Balen he zo'n migraine aanval. Ik ben dan ook twee dagen helemaal mezelf niet en harstikke moe want zo'n aanval vreet ook echt energie bij mij. Sterkte meis. Ik heb de konijntjes gezien op hyves, echt heel erg lief.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjonno vr 1 jul 2011 - 2:58

Hallo!

Gister weer gesprek gehad, lucht altijd op ff je gal spuien en ik krijg tips en die probeer ik toe te passen. Ik voel me het meest rot tijdens menstruatie en nu a.s donderdag naar huisarts om ff te bespreken over spiraatje.

Verder alles z'n gangetje. Rick volgende week nog 1x naar psz en dan heeft hij vakantie!

@ Lindsya...wanneer vertrekken jullie? Ik vind het echt superknap, 10 kilo! Ik moet ook nodig lijnen maar de motivatie ontbreekt heel erg

@ Rupsie...weet je wat het was met de helicopters? Wij gaan vrijdags naar guus. Konden geen kaarten meer krijgen voor zaterdag

@ Beegee...hoe was het trakteren van Indy op school?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 7:24

Hoi allemaal!

Even een teken van leven voor mijn vertrek.

Beegee; hoe is het met de zwangerschap? De meiden al een idee ervan of leeft het niet zo? Ben benieuwd wat het gaat worden angel

Sjonno; vervelend om te lezen dat je niet goed in je vel zit.. wel heel knap van je dat je gesprekken houd en aan het knokken bent voor jezelf!! Hoe is het met de kids? konijntjes gekocht he! Leuk,, hier is onze van de winter dood gegaan na 5,5 jaar.. nu maar geen konijn weer want gaan volgend jaar voor een hond waarschijnlijk!

Rupsie; zoo jou zwangerschap gaat echt hard joh! Schiet het met het huis mooi op? Ga je er gesetteld in zitten voor de bevalling of wordt het krappe hap? Jammer he dat wanneer de kids laat gaan slapen ook niet een beetje uitslapen bleh.. hier is hun biologische wekker tegen half 7 hoelaat ze dan ook die avond ervoor naar bed gaan Suspect

lindsay; wauwww wat ben je goed bezig met afvallen! Knap hoor! En lekker op vakantie smile hele fijne vakantie gewenst!

uhmmm en toen wist ik het niet meer!

Hier de afgelopen weken ontzettend druk geweest! Veel aan het werk (uren sparen zodat ik nu niet teveel vakantie dagen hoef op te nemen) , zijn bezig in huis (zolder verbouwen en dan is daar eindelijk de sauna whieuww), was druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de reis en ondertussen ook nog aangenomen voor de master pedagogiek én een andere baan! Zo amen nerd
Had mijn baan nog niet zo lang maar was ontzettend intensief en heel onrustig.. Op zich een goede uitdaging maar met een opleiding ernaast in September en Sander die dan de kms gaat doen en een half jaar door de weeks van huis is was het gewoonweg te veel van het goede! Nu een iets rustigere baan (bemoeizorg en lvg-ers) kwa verantwoording en daar zijn ze iets flexibeler kwa uren die ik wil werken.

Daarnaast gaat het met de kids heel goed. Dylan ontwikkeld zich als een tierelier en lijkt ineens heel groot te worden in zijn doen en laten. Wel heeft hij ontzettend veel maniertjes hoe alles moet en dat geeft voor namelijk hem veel onrust maar met veel uitleggen en rustig benaderen komen we een heel eind. Op school gaat hij ook een traject in zodat hij rustig kan wennen en niet ineens 5 dagen naar school hoeft dus iedereen werkt goed mee!

Lynn is al een echte dame als is ze wel heel tenger (net geen 8 kilo met 11 maanden) maar ze eet als een malle dus dat kan het niet zijn. Ze beweegt zoveel dus daar gaat dr energie inzitten! Verder loopt ze sinds deze week echte meters,, sinds 2 weken stapte ze wel over maar nu gaat ze voor het echte werk Laughing . Ze kletst (onverstaanbaar) honderd uit en papa, mama,diaaaaaaaa (dylan), opa en oma zijn zeer geliefde woordjes (L)

Tja en Sander, die gaat gewoon lekker zijn gang. Nu de zomer nog rustig en daarna gaat ook hij weer aan de studie! Geen bijzonders daarmee..

En ik ga morgen op pad,, na zoveel voorbereidingen staat dan nu mijn backback ingepakt en ben klaar voor vertrek! Wel spannend nu het zo dichtbij komt maar gezonde zenuwen,, net nog lekker uit eten geweest met zijn 4 tjes , foto's mee dus we komen de tijd wel door! Ach het is geen half jaar dus die 5 weken gaan goed komen Very Happy
Ga daar ook 3 weken mee werken in een tehuis voor kleine kids dus zal best pittig worden maar gaan voor het goede doel. Ook zeker om te kijken of dit iets is wat we ook met zijn 4-en een keer kunnen gaan doen,, willen dat beide graag maar moet het wel haalbaar zijn.

Tja tot zover mijn update! Tot over een tijdje weer!
Liefs,
Peet

Gast
Gast

Bericht  Rupsie ma 4 jul 2011 - 6:30

Meiden wat is het hier rustig. We stonden op pag 2.

Hier gaat alles z’n gangetje. Heb zaterdag de hele dag flink gewerkt maar het resultaat is dan ook. De benedenverdieping is ook schoon. De laatste dingen worden nu gedaan. Woensdag worden de gordijnen gehangen, en zaterdag gaan we echt over. Ik kan niet wachten. We zijn ook echt met de kids de nachtjes aan het aftellen. Echt super. Als de gordijnen hangen maak ik foto’s. Was aan het einde van de dag wel gesloopt maar ach. Toen heb ik zondags maar rustig aan gedaan.

Vandaag voor het eerst in het ziekenhuis bij de gyn op controle geweest. Ze vroeg of ik nog durfde om gewoon te bevallen of dat ik liever een ks had. Maar dat zie ik niet zo zitten, dus we gaan voor een gewone bevalling. Ze heeft de groei bekeken en ook zei kwam op een kleine baby uit. Dus het zal dan toch wel echt zo zijn. Volgende week mag ik weer op controle. En niet geheel onbelangrijk…. De datum voor de inleiding is inmiddels ook gepland. Maar die hou ik nog even geheim. Nu maar afwachten of de baby zich niet eerder zelf aankondigt.

Morgen mag S. weer een dagje gaan wennen op de basisschool. Ben erg benieuwd hoe het dan weer gaat. Hopelijk net zo goed als de vorige keer. Vorige week heeft ze alvast haar verjaardag gevierd op de psz aangezien ze in de vakantie jarig is. Was leuk feestje geweest. Traktaties waren ook in de smaak gevallen. Nu deze week nog 2x naar de psz en dan is het vakantie voor ze.
Verder weinig nieuwtjes hier. Hoe is het met jullie? We moeten wel een beetje leven in dit topic houden, anders wordt het erg saai.

Lindsya: Bij jullie dus al de vakantie begonnen. Lekker zeg. Wanneer vertrekken jullie ook alweer? Knap hoor dat je al 10 kg bent afgevallen. En ach die andere kilo’s komen ook vanzelf. Je bent al super op de goede weg toch.

Sjonno: Fijn dat het gesprek weer wat opgelucht heeft. Ben je al bij de ha geweest?

Petra:Jeej je bent al weg inmiddels voor een paar weken. Heel veel plezier meis. We horen straks wel hoe het was.
Beegee: Hoe is het met jou, de zwangerschap en de meiden?
Limburg: Hoe gaat het met je mannen?
Meeko: Alles goed bij jou?
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 9:40

Zooo ben ik ook weer eens... tjonge wordt de hele tijd uitgelogd heeeeel irri!! vanmiddag 1 post kunnen maken en het was weer klaar...

hier gaat het redelijk, goed weekend gehad wat betreft mijn bekken maar vandaag....AJJJJ vooral in de avond speelt het fijn op :-(. Morgen naar de verlos toe en ga toch maar ens een afspraak bij de speciale fysio maken...
Met de meiden gaat het goed, vandaag de hele middag een kladgenootje van Indy over de vloer gehad, erg gezellig maar jemig die kwebbelen echt de hele tijd.... en dat die piep stemmetjes haha...

zal even terug gaan lezen !! Very Happy

@ petra*, goed om te lezen dat het zo lekker gaat!! en wowie nieuwe baan en opleiding! Way to go zeg!!! Very Happy cheers cheers
Ben zo benieuwd hoe je trip je gaat bevallen!!! Very Happy

@ rupsie, jaaaa een datum!!! lekker joh, je weet gewoon al wanneer je mag gaan beginnen.. Very Happy (we houden het positief alsof bevallen onwijs leuk is he :P )

@ sjonno, ben benieuwd of een spiraaltje je gaat helpen!! in ieder geval minder hormonen!! en kans op een weg blijvende menstruatie!!
wat een kleine wijsneus l.isa zeg las je www op hyves!! volgens mij een heerlijk prulleke!!!

@ lindsya, OHH my 10 kg !!! cheers bounce cheers echt super zeg!!!

@ limburg, hoe is het met jou en je kleine vent??

Ga men bedje opzoeken, morgen dagje kantoor werken.... Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya ma 4 jul 2011 - 10:07

Hoi meiden,

Ik denk ik zou ook even reageren. Mijn kleine man is echt van zijn vakantie ana het genieten, lekker lang door uitslapen minstens tot 9 uur dus dat is heerlijk. Gisteren is ons nichtje geweest heel de dag, echt leuk hoe hun met elkaar kunnen spelen en elke keer loopt er een van hun naar de ene toe om een kusje of een knuffel te geven, echt zo lief.
Vandaag zijn we met een groepje naar een soort strand hier in de buurt geweest. De kids hebben zich prima vermaakt dus daar gaan we zeker nog een keer naar toe.
Onze vakantie komt ook steeds dichterbij, onze boef kan echt niet wachten. Zondagnacht vertrekken we naar schiphol, helaas konden we niet van Rotterdam af vertrekken dus we moeten een eindje rijden. We vliegen om 5.40 s'morgens dus echt een geweldig tijd is het niet maar ik hoop dat onze boef wel zoveel mogelijk slaap.

Sjonno, gelukkig dat het gesprek goed was en dat je een beetje opgelucht ben. Hoe ga het met je oma en kan ze een beetje wennen aan haar nieuwe huisje? Ik had die motivatie ook nooit maar ik had het opeens gehad dat ik geen leuke kleding kon vinden en ik had een foto van mezelf in badkleding dus dat heeft wel gemotiveerd op een gegeven moment om te gaan lijnen die foto. Daarom baal ik ook van mezelf dat ik die laatste kilo's er niet af krijgt maar ja naar de vakantie.

Petra, zo super een nieuwe baan voor je weg gaat, gefeliciteerd. Lekker een sauna op zolder heerlijk. Geniet van je backpack avontuur en ik ben benieuwd naar je verhaal als je terug ben.

Ruspie, zaterdag helemaal over verhuizen, ik snap dat jullie niet kunnen wachten, super. Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de foto''s dus ik wacht het af. Hopelijk gaat het goed op de kleuterschool met S. net als de vorige keer. Wat voor traktatie''s had je gemaakt? Spannend dat de datum al bekend is van de inleiding, ik ben wel nieuwsgierig. Hopelijk verloop je bevalling voorspoedig.

Beegee, leuk dat er een vriendinnetje van psz is komen spelen bij Indy. Ik heb laat me altijd aangemeld staan dat ik me niet telkens moet opnieuw inloggen maar dan ben ik er ook elke keer uitgegooid, echt irritant. Lekker rustig aan doen met je bekken, sterkte meis.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 8:44

Avond!!

@ lindsya, zooo wat lekker uitslapen tot 09.00!! dat is genieten Very Happy
Zoo dat is vroeg vertrekken... :S dat is wat minder maaaaar je vakantie is in zicht
sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny

Hier weer een lekker dagje gewerkt, kindje hebben zich prima vermaakt bij oma's. Ros heeft onze halve stoep er weer in liggen gelukkig maar wat een peep zooi zeg al dat zand... morgen gaat ie weer verder en dan ga ik er vanuit dat het dicht zal liggen... Very Happy
Morgen lekker dagje thuis! heerlijk... lekker even met de kindjes ergens naar toe.. maar waar weet ik nog niet even nadenken haha!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 19:09

goedemorgen!!

weer een nieuwe dag Very Happy.. vandaag wat rommelen in huis, indy zo naar school toe.. nog 2 dagen en dan is het ook vakantie voor haar.. poeh!! ben benieuwd 6 weken lang niets hoeven.. naja bijna niets haha...
Weinig nog op de planning, wilde weg gaan maar Merle was heel vroeg wakker vanmorgen dus die zal straks nog wel even een flinke slaap doen.. (hoop ik dan Very Happy)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 32 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 28 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: