Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brood smeren voor je lief

+56
SleepingBeauty
Ugly Betty
Sugarfall
blondje1313
Boss
CareBear
Joli86
Zwerver
Silva
Dikkie Dik
Schaapke
Aziraphale
Kabouter
Cherique
xxDila
Sjors
poppetje
Winegum
SarahKey
M-G
Zwoesj
moeke
Pancake
Moezie
duckie
Lies
Flinder
miss piggy
Rapunzel
Rovine
Silver
Effie_O
minoessepoes
VeryCherry
Sneeuwvlok
mzcharlotte
Caro
Phileine
Oasis
RYW
Snoes
*Lookie*
TukTuk
Arwyn
_DoI
Hutselfuts
Tania
Tazz
Puk
Caroow
TNMN
Makamba
Coccinelle
Sterre
smooch
Susan
60 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 22:52

Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:Nee, dat kan hij prima zelf, ben zn moeder niet. Als hij thuis is smeer ik wel eens een bammetje voor 'm, en ik ben altijd degene die het avondeten kookt.


Waarom wordt er door sommigen zo'n negatieve toon aan gegeven? Ik doe het (soms) toch niet omdat ik zijn moeder ben? Gewoon omdat ik hem lief vind, thats all. Ik masser hem ook wel eens, en hij mij ook. Dan zeg ik toch ook niet 'ben zijn masseur niet/dan gaat hij maar naar de masseur'?

Zo bedoelde ik het niet, ik vind het gewoon niet nodig. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  poppetje ma 6 dec 2010 - 23:06

Nee.. hij eet bij z'n moeder tussen de middag, en daar krijgt hij lekker een tosti / gebakken eitje of knakworstjes.
(hij heeft samen met z'n ouders een bedrijf)

Ik smeer mijn eigen brood meestal.
Maar hij maakt wel altijd een ontbijtje voor mij. (behalve als ik pindakaas wil, dat vind hij vies en zeker s'morgens, dus dan moet ik het zelf doen.)
poppetje
poppetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 102
Punten : 114
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 4:38

Ik smeer zijn brood nooit, de ene keer neemt hij geen eens brood mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Sjors di 7 dec 2010 - 9:30

Heeeel af en toe. Ik neem me vaak voor om 's-avonds mijn brood te smeren maar meestal doe ik het 's-ochtends en dan is mijn vriend vaak al naar zijn werk en zit ik in tijdsnood!
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  xxDila di 7 dec 2010 - 11:32

Dat deed ik eerst elke avond. Ik weet niet waarom eigenlijk, het ging heel automatisch. Maar nu is hij vaak van huis doordeweeks dus doe ik het niet meer..(kan ook niet meer) of heel soms zondagavond voor maandag!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 3:30

Ligt er aan, soms heb ik er zin in om dat te doen.
Maar hij doet het vaak toch veel liever zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 5:17

Jen, ik meen me te herinneren dat jij in het topic hierover op het oude forum ook al zo reageerde, iedereen moet het zelf weten of zij voor haar vriend zijn brood wil smeren. Misschien zit ik er helemaal naast maar dan hoef je je toch niet persoonlijk aangesproken te voelen? smile

Ik smeer zo vaak het brood van mijn vriend en hij ook voor mij. Het ligt er maar net aan wie er het eerst weg moet en hoe laat dat is. Als mijn vriend vroeg weg moet dan snoozen we heel vaak nog even een keertje samen en komt hij in tijdnood. Als hij dan onder de douche staat smeer ik zijn brood, ook als ik er nog niet uit hoef. dan ga ik daarna wel weer terug. Ik vind het een kleine moeite en dan zit hij niet met honger op de universiteit of op zijn werk:). Hij doet het ook voor mij en dat vind ik heel lief:).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 5:19

Ik vind het ook raar dat mensen in dit topic zeggen: ja want dat heb ik voor hem over. :S Alsof ik dat niet voor mijn vriend over heb omdat ik het doorgaans niet doe. Dat is dan weer de andere kant smile (bedoel niet dat jij dat zegt hoor Jen maar ik las het ergens)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 5:21

Haha, ja darcy ik vind het ook echt niet raar als je het niet doet hoor. Ik zit ook echt niet elke dag netjes zijn broodjes te smeren. Maar als hij daardoor nog even 10 minuten bij mij kan liggen, dan doe ik het met liefde:D.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Cherique wo 8 dec 2010 - 5:22

Hij is oud en groot genoeg om dat zelf te doen!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Kabouter wo 8 dec 2010 - 5:26

Alleen als we tegelijkertijd op moeten smeer ik zijn brood, als hij onder de douche staat.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 5:46

nee, we gaan allebei `s ochtends naar de winkel en dan halen we broodjes of een broodje en die smeren we dan zelf op het werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:48

Powerbabe schreef:Jen, ik meen me te herinneren dat jij in het topic hierover op het oude forum ook al zo reageerde, iedereen moet het zelf weten of zij voor haar vriend zijn brood wil smeren. Misschien zit ik er helemaal naast maar dan hoef je je toch niet persoonlijk aangesproken te voelen? smile

Ik smeer zo vaak het brood van mijn vriend en hij ook voor mij. Het ligt er maar net aan wie er het eerst weg moet en hoe laat dat is. Als mijn vriend vroeg weg moet dan snoozen we heel vaak nog even een keertje samen en komt hij in tijdnood. Als hij dan onder de douche staat smeer ik zijn brood, ook als ik er nog niet uit hoef. dan ga ik daarna wel weer terug. Ik vind het een kleine moeite en dan zit hij niet met honger op de universiteit of op zijn werk:). Hij doet het ook voor mij en dat vind ik heel lief:).

Kan best kloppen Very Happy Ik voel me niet persoonlijk aangevallen hoor, maar ik snap reactie's zoals hierboven bijvoorbeeld als '.Hij is oud en groot genoeg om dat zelf te doen!' nooit. Thats all eigenlijk. En Darcy als ik zeg 'gewoon omdat ik het voor hem over heb' bedoel ik zeker niet mee dat anderen het niet hebben, maar gewoon eh om reactie's als ik eerder zei. Er wordt soms zo 'heftig' op gereageerd vind ik, dat snap ik niet helemaal Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:25

Haha oke, nou het maakt mij niet uit wie er allemaal bammetjes voor wie smeren, maar ik snap je punt. Dat moet iederen toch lekker voor zichzelf weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Aziraphale wo 8 dec 2010 - 10:18

Hij smeert elke dag mijn brood en maakt mijn brinta klaar als ik aan het douchen ben Embarassed . Ik doe het zelden voor hem, meestal hoeft hij pas veel later dan ik weg 's ochtends. De keren dat dat niet zo is gaat om 5.15 de wekker voor hem en ik ga er niet zo vroeg uit om z'n brood te smeren (plus dat hij een veel betere tijdsplanning heeft 's ochtends en nooit zo erg in tijdnood is als ik . Laughing )
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 20:36

Jen_ schreef:

Kan best kloppen Very Happy Ik voel me niet persoonlijk aangevallen hoor, maar ik snap reactie's zoals hierboven bijvoorbeeld als '.Hij is oud en groot genoeg om dat zelf te doen!' nooit. Thats all eigenlijk. En Darcy als ik zeg 'gewoon omdat ik het voor hem over heb' bedoel ik zeker niet mee dat anderen het niet hebben, maar gewoon eh om reactie's als ik eerder zei. Er wordt soms zo 'heftig' op gereageerd vind ik, dat snap ik niet helemaal Very Happy

Ja ik snap wel wat je bedoelt. Er is ook een verschil tussen gewoon zeggen "nee dat doe ik niet" en "nee want ik ben zijn moeder niet".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Schaapke do 9 dec 2010 - 3:10

TNMN schreef:De lieverd smeert het meestal voor mij smile We vertrekken vaak samen en als ik onder de douche sta, maakt hij altijd de lunch pakketjes. Soms moet hij vroeg op voor werk en als ik wakker ben doe ik het voor hem.
Ja, hier gaat dat ook zo Very Happy ! Als ik vrij ben doe ik het voor hem.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 4:42

Darcy schreef:
Jen_ schreef:

Kan best kloppen Very Happy Ik voel me niet persoonlijk aangevallen hoor, maar ik snap reactie's zoals hierboven bijvoorbeeld als '.Hij is oud en groot genoeg om dat zelf te doen!' nooit. Thats all eigenlijk. En Darcy als ik zeg 'gewoon omdat ik het voor hem over heb' bedoel ik zeker niet mee dat anderen het niet hebben, maar gewoon eh om reactie's als ik eerder zei. Er wordt soms zo 'heftig' op gereageerd vind ik, dat snap ik niet helemaal Very Happy

Ja ik snap wel wat je bedoelt. Er is ook een verschil tussen gewoon zeggen "nee dat doe ik niet" en "nee want ik ben zijn moeder niet".

Precies, dat bedoel ik Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Dikkie Dik vr 10 dec 2010 - 9:21

Ik maak bijna elke dag zijn brood, anders gaat hij op zijn werk lopen snacken.
Het steekt me wel als hij het dan weer eens niet opeet en het in de vuilnisbak verdwijnt Sad
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Silva vr 10 dec 2010 - 10:58

Hij hoeft vaak geen brood mee omdat hij gewoon thuis eet, maar ik maak soms wel wat voor hem klaar. Hij doet het wel voor mij. Lang niet altijd, maar zo nu en dan. Zegt ie: Zal ik je brood even smeren? Vet lief Very Happy
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 18:55

Ik moet wel brood meenemen in een trommel want wij hebben geen kantine. Dus al mijn collega's doen dat zo. Maar mijn brood is altijd nog goed te eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:06

Jen_ schreef:
Darcy schreef:
Jen_ schreef:

Kan best kloppen Very Happy Ik voel me niet persoonlijk aangevallen hoor, maar ik snap reactie's zoals hierboven bijvoorbeeld als '.Hij is oud en groot genoeg om dat zelf te doen!' nooit. Thats all eigenlijk. En Darcy als ik zeg 'gewoon omdat ik het voor hem over heb' bedoel ik zeker niet mee dat anderen het niet hebben, maar gewoon eh om reactie's als ik eerder zei. Er wordt soms zo 'heftig' op gereageerd vind ik, dat snap ik niet helemaal Very Happy

Ja ik snap wel wat je bedoelt. Er is ook een verschil tussen gewoon zeggen "nee dat doe ik niet" en "nee want ik ben zijn moeder niet".

Precies, dat bedoel ik Very Happy

Had ik er een smiley achter moeten zetten? Ik bedoelde het niet verkeerd, maar tekst kan anders overkomen dan iemand aankijken en het dan zeggen. Ik doe heel veel dingen voor mijn vriend die hij ook zelf kan hoor, maar als hij iets wil en ik denk "pfff doe t lekker zelf" Dan zeg ik ook wel eens, "Ik ben je moeder niet"
Als je het ziet en hoort komt het heel anders over. Ik snap wel hoe jullie het opvatten, maar ik bedoelde het echt niet onaardig.

Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 3:54

Nee, geen tijd voor :P Allebei niet trouwens. We krijgen het altijd zo voor elkaar dat we nooit tijd over houden, dus dan is het haasten en vliegen en eet ik brood op de fiets en hij op zijn werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 4:03

Ik ben het wel met Jen eens eigenlijk. Mijn vriend kan het prima zelf, hij is daar ook "groot en volwassen" genoeg voor zoals iemand zei maar toch doe ik het graag voor hem. Ik smeer 's avonds bevroren brood voor ons beide en dan is dat 's morgen vers ontdooit in de trommel. Ik kan ook prima de vuilnis buiten zetten maar dat doet hij altijd voor mij, gewoon omdat je dingen voor elkaar doet, omdat je samen het huishouden doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 5:41

Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat mensen denken dat ik niks voor mijn vriend zou willen doen.
Bij deze: ik doe ook graag dingen voor mijn vriend, nu lijkt het net alsof ik dat niet wil of doe.

Op vrije dagen maak ik altijd ontbijt en lunch voor ons beiden, gewoon omdat ik dat fijn vindt. Hij geniet er van als ik een eitje bak en broodjes rooster. Avondeten maak ik sowieso altijd klaar.

Ik denk dat de opmerking van mij "ik ben zn moeder niet" uit zijn verband wordt gerukt, of althans verkeerd begrepen. Ik ga als ik langer kan blijven liggen of eerder op moet staan echt zijn brood niet smeren. In het verleden hadden we wel eens de zelfde tijden en dan stopte ik wel stiekem iets extra's in zn trommeltje, een lief briefje of iets lekkers. Maar zomaar smeren, nee, vind ik gewoon niet nodig dan.

Btw ik heb ook nergens gezegd dat ik het niet heel lief vind dat er dames zijn hier, die dat wel doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 4 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum