Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lief voor je lijf

+4
sanne-84
Blond
Plien84
Sorrento
8 plaatsers

Ga naar beneden

Lief voor je lijf Empty Lief voor je lijf

Bericht  Sorrento di 21 aug 2012 - 21:29


Dag meiden,

Het is weer zover: ik ben weer eens van plan om beter voor mezelf te gaan zorgen en bij voorkeur dit maal permanent :-) Ik heb weer te veel ongezonde dingen gegeten en te veel in de kroeg gehangen en dat is me aan te zien: mijn buik is weer minder strak, mijn huid is grauw en minder zuiver, ik zie er vermoeid uit en ik voel me gewoon niet aantrekkelijk. Tijd voor actie. Ik ga weer gezond eten en mezelf beter verzorgen. Ik ben vandaag al keurig begonnen met twee speltboterhammen met pindakaas en twee koppen groene thee met cranberry en granaatappel en ik pep mezelf zometeen op met een maskertje, lichaamsscrub en onthaarsessie. Lijkt me een goed begin.

Wie doet er mee?
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief voor je lijf Empty Re: Lief voor je lijf

Bericht  Plien84 di 21 aug 2012 - 21:49

Ik ben net gisteren weer begonnen met Sonja Bakker, voor mij een prima manier om een paar kilootjes af te vallen EN gewoonweg gezonder eten binnen te krijgen:) Hopelijk hou ik het daarna een x vol.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief voor je lijf Empty Re: Lief voor je lijf

Bericht  Blond di 21 aug 2012 - 22:22

Ik heb gisteravond een heerlijk relaxavondje met mezelf gehouden. Goed mijn gezicht gewassen, maskertje genomen, gescrubt. Mijn hele lichaam onthaard, mijn voeten gevijld en ingesmeerd. Daarna op de bank met een goed boek.
Was echt heerlijk Lief voor je lijf 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief voor je lijf Empty Re: Lief voor je lijf

Bericht  sanne-84 di 21 aug 2012 - 22:40

Chance schreef:Ik heb gisteravond een heerlijk relaxavondje met mezelf gehouden. Goed mijn gezicht gewassen, maskertje genomen, gescrubt. Mijn hele lichaam onthaard, mijn voeten gevijld en ingesmeerd. Daarna op de bank met een goed boek.
Was echt heerlijk Lief voor je lijf 561177
Dat is idd heerlijk! Als ik dat doe neem ik me voor dat vaker te doen, maar helaas komt het daar dan weer niet van
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief voor je lijf Empty Re: Lief voor je lijf

Bericht  Bliss di 21 aug 2012 - 22:56

Oh dit doet me eraan denken dat ik nog een chocoladegezichts- én haarmasker heb liggen. Kan ik straks wel eens even gaan doen, goed plan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief voor je lijf Empty Re: Lief voor je lijf

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 23:09

Heerlijk zo goed voor jezelf zorgen. Ik doe dat op vakantie altijd heel erg. (vaker scheren, beetje zonnetje, veel wandelen, mooie benen).. Maar nu wil ik het gewoon vasthouden!

Dus dit topic komt mij als geroepen.

Heb op vakantie ook 3 broeken alle 3 in een kleinere maat gekocht (waar ik nu dus perfect in pas). Ik wil gewoon echt niet dat ze over 1,5 maand niet meer passen :P . Dus ook lekker blijven hardlopen (wat weer goed is voor mijn huid, lekkere blosjes).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief voor je lijf Empty Re: Lief voor je lijf

Bericht  Jeanette di 21 aug 2012 - 23:19

Goed bezig! Ik moet nog op vakantie haha en nog steeds niet echt bikini-proof, maar ben sinds vandaag weer begonnen met sporten! :cheering: Ik ga vanaf nu elke week met een vriendin baantjes trekken in het zwembad. Ben vanochtend al begonnen en het was heerlijk!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief voor je lijf Empty Re: Lief voor je lijf

Bericht  TNMN wo 22 aug 2012 - 1:07

Ik zorg de laatste tijd ook veel beter voor mezelf, al zeg ik het zelf laughcry Ik eet veel meer fruit en groente, snoep minder, drink groene thee, ga op tijd naar bed en scrub meer! Nu ben ik alleen van het weekend gigantisch door mijn rug gegaan (mijn ruggenwervel is niet recht maar heeft zich in een S gevormd en ik kan niet recht op lopen), dus nu kan ik even niet sporten (en net voordat we op vakantie gaan, damn it!). Dus als mijn rug straks weer de oude is heb ik me voorgenomen elke week naar een yoga les te gaan (ik schijn aan mijn core te moeten werken, die is niet sterk genoeg).
Ook smeer ik elke dag SPF factor 30 op mijn gezicht en ben tot nog toe niet verbrand! *klopt af*
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief voor je lijf Empty Re: Lief voor je lijf

Bericht  Bailey do 23 aug 2012 - 13:36

Ik doe mee!

Ik klaag al maanden over dat er wat moet gebeuren maar ik ga het vanaf nu ook maar eens echt doen. Vanavond allemaal beautyproducten in huis gehaald, scrubjes en zalfjes etc.
Ik ben van plan 3x in de week een lesje bij de sportschool te gaan volgen en proberen 2x (minstens 1x) per dag een set buik en beenoefiningen te doen. Ondertussen op mijn eten letten, en dan moet die 5 kg te veel vanzelf verdwijnen!
Bailey
Bailey
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 19
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief voor je lijf Empty Re: Lief voor je lijf

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum