Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brood smeren voor je lief

+56
SleepingBeauty
Ugly Betty
Sugarfall
blondje1313
Boss
CareBear
Joli86
Zwerver
Silva
Dikkie Dik
Schaapke
Aziraphale
Kabouter
Cherique
xxDila
Sjors
poppetje
Winegum
SarahKey
M-G
Zwoesj
moeke
Pancake
Moezie
duckie
Lies
Flinder
miss piggy
Rapunzel
Rovine
Silver
Effie_O
minoessepoes
VeryCherry
Sneeuwvlok
mzcharlotte
Caro
Phileine
Oasis
RYW
Snoes
*Lookie*
TukTuk
Arwyn
_DoI
Hutselfuts
Tania
Tazz
Puk
Caroow
TNMN
Makamba
Coccinelle
Sterre
smooch
Susan
60 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 3:23

Nee. Wij nemen geen brood mee naar het werk. Stel dat we dat wel deden dan zou hij mijn brood smeren. Ik zet wel elke ochtend (hoe vroeg ook) een kop thee voor hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  VeryCherry zo 5 dec 2010 - 21:36

Nee, maar dat komt omdat mijn vriend nooit eet op zijn werk. In het weekend doe ik het wel hoor. En als ik wat gebakken heb, cupcakes/brownies/e.d doe ik het in een trommeltje en stop het stiekem in zijn jaszak met een lief briefje er bij Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  minoessepoes zo 5 dec 2010 - 22:08

Nee, mijn vriend krijgt personeelseten in het hotel en dus ook een lunch. Dat zijn dan voornamelijk de restjes van het ontbijt wat anders toch weg gegooid zou worden.

Anders zou ik het ook niet doen, hij moet zelf maar beslissen wat hij op zijn brood wil en ik zou daar 's ochtends ook niet eerder mijn bed voor uit gaan. Ik zorg al genoeg voor hem want elke avond staat er een warme maaltijd voor hem op tafel. Volgens mij zou mijn vriend het ook vreselijk irritant vinden als ik dat zou doen.

Ik maak wel altijd ontbijt voor ons tweeën, maar dat is praktisch ik gooi wat muesli in 2 schaaltjes en wat yoghurt en schenk een glas jus d'orange in terwijl mijn vriend onder de douche staat, als hij klaar is dan spring ik onder de douche, dat is vooral efficiënt. En als hij later weg gaat dan doen we het andersom.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Effie_O zo 5 dec 2010 - 22:51

Vrijwel nooit. Mijn vriend smeert het meestal de avond van tevoren. Zelf hou ik daar helemaal niet van, ben dan bang dat het brood te droog is de volgende ochtend (haal elke ochtend 'verse' plakjes brood uit de diepvries). Doordat we op verschillende momenten brood smeren denken we er vaak niet aan dat de ander nog brood moet smeren.
Soms komt het voor dat een van ons tijdgebrek heeft, om maar wat te noemen, dan zijn we wel allebei zo oplettend om de ander te helpen.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Silver zo 5 dec 2010 - 22:55

Nee, hij doet het lekker zelf een dag van te voren, en ik doe het ook zelf, ik maak mijn ontbijt ook altijd 's avonds al klaar. Maar als we laat thuis zijn door een familieavond e.d. en hij moet wel extreem vroeg dan help ik hem wel met kaasschaven, vlees pakken etc. Anders nooit. Me schoonmoeder deed het wel altijd voor het hele gezin, en zij heeft mij gewaarschuwd, denk erom... straks mag je het altijd doen... haha Laughing
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Rovine zo 5 dec 2010 - 23:13

De mijne werkt vaak 's avonds, dus neemt meestal restjes van voorgaande avonden mee, we koken vaak wat extra zodat hij het mee kan nemen.

Dit weekend vergeten broodbeleg te halen, dus ik wilde onderweg iets meenemen van de supermarkt. Die hadden behalve worstenbroodjes helemaal niks, dus is het magnetron-kip tandoori geworden. Morgen maar weer smeren dan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Rapunzel ma 6 dec 2010 - 0:00

Ik heb daar echt geen tijd voor en ik vind dat hij beter zelf zijn brood kan smeren, wat ik er op doe is toch niet goed. Ik vind het zelf om die reden ook niet fijn als een ander mijn brood smeert.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  miss piggy ma 6 dec 2010 - 0:14

nope, wij eten allebei brood van het werk dus hoeven het niet mee te nemen wel zo handig Very Happy
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Flinder ma 6 dec 2010 - 0:25

Nu heb ik geen werk dus sta ik niet op om zijn bammetjes te smeren ;-)
Toen we allebei werkten, deden we het meestal samen. Boterhammen, boter en beleg op de ontbijttafel: de een smeert boter op de boterhammen, de ander het beleg. Was wel praktisch!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Lies ma 6 dec 2010 - 1:42

Mijn schoonmoeder deed het altijd voor hem ( voor alle 5 de jongens trouwens )
Maar sinds we samen wonen en sinds dat hij een koelkastje in zijn vrachtwagen heeft, hoeft het niet meer. Hij haalt 's avonds een half brood uit de vriezer, en neemt dit 's morgens mee. Vleeswaren neemt hij op maandag voor de hele week mee en legt dit in zijn koelkast.
Ideaal! Wink
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  duckie ma 6 dec 2010 - 4:15

Normaal nooit maar nu ik met verlof ben word ik toch altijd wakker als hij er uitgaat en dan smeer ik nog wel eens zijn brood als hij in de douche is, daarna duik ik dan lekker mn bed weer in.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 4:24

Nee, dat kan hij prima zelf, ben zn moeder niet. Als hij thuis is smeer ik wel eens een bammetje voor 'm, en ik ben altijd degene die het avondeten kookt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 4:27

Hij eet vaak op het werk. Hiervoor deed ik het alleen, wanneer hij te laat was. Nu pak ik nog wel eens zijn tas in, maar ook alleen als hij te laat is. Anders blijf ik om 06.00 lekker in mijn bed liggen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Moezie ma 6 dec 2010 - 4:49

oeh ben ik niet de enige die dat nog doet :p
vriendinnen van mij verklaren me voor gek.. maar ik smeer met plezier zijn brood!
Als ik dan eens haast heb dan smeert hij die van mij
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Pancake ma 6 dec 2010 - 5:38

Mijn vriend deed meestal broodjes smeren voor mij. Ik heb echt een hekel aan brood smeren, dus wij hadden de afspraak dat hij t brood smeert en dan doe ik andere huishoudelijke taken. Nu is mijn vriend werkloos en daarom smeer ik nu wel gewoon mijn eigen broodjes.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:20

Tea-Leaf schreef:Nee, dat kan hij prima zelf, ben zn moeder niet. Als hij thuis is smeer ik wel eens een bammetje voor 'm, en ik ben altijd degene die het avondeten kookt.


Waarom wordt er door sommigen zo'n negatieve toon aan gegeven? Ik doe het (soms) toch niet omdat ik zijn moeder ben? Gewoon omdat ik hem lief vind, thats all. Ik masser hem ook wel eens, en hij mij ook. Dan zeg ik toch ook niet 'ben zijn masseur niet/dan gaat hij maar naar de masseur'?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:24

Jen_ schreef:

Waarom wordt er door sommigen zo'n negatieve toon aan gegeven? Ik doe het (soms) toch niet omdat ik zijn moeder ben? Gewoon omdat ik hem lief vind, thats all. Ik masser hem ook wel eens, en hij mij ook. Dan zeg ik toch ook niet 'ben zijn masseur niet/dan gaat hij maar naar de masseur'?

+1
Voorheen deed ik het ook vaak, bakte zelfs wel eens pannekoeken (moest ik wel goed genoeg wakker zijn).
Sinds de kinderen er zijn ben ik wel zo moe dat ik zijn wekker niet eens meer hoor. Maar er zal vast weer een tijd komen dat ik het wel weer doe.
Mijn moeder stond ook altijd met mijn vader op, rond 4.15uur, aten ze samen een broodje en ondertussen smeerde zij zijn brood. Als ik ze hoorde stond ik ook altijd op om erbij te zitten of brood te smeren. Super gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:35

Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:Nee, dat kan hij prima zelf, ben zn moeder niet. Als hij thuis is smeer ik wel eens een bammetje voor 'm, en ik ben altijd degene die het avondeten kookt.


Waarom wordt er door sommigen zo'n negatieve toon aan gegeven? Ik doe het (soms) toch niet omdat ik zijn moeder ben? Gewoon omdat ik hem lief vind, thats all. Ik masser hem ook wel eens, en hij mij ook. Dan zeg ik toch ook niet 'ben zijn masseur niet/dan gaat hij maar naar de masseur'?

Eens met Jen. Ik vind het inderdaad heel negatief overkomen. Ik doe het met liefde, omdat ik het wil, en niet omdat hij het niet zelf zou kunnen oid, gewoon omdat we elkaar lief vinden & dat soort dingen voor elkaar doen.


Laatst aangepast door Minella op wo 8 dec 2010 - 6:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  moeke ma 6 dec 2010 - 10:13

Nee ik doe dat nooit. Dan heeft ie nog meer reden om langer te blijven liggen. Ik moest t ook altijd zelf doen dus mag hij dat ook haha. En heel erg vind ie t niet hoor.
moeke
moeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : de mooiste plek van nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 10:44

Minella schreef:
Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:Nee, dat kan hij prima zelf, ben zn moeder niet. Als hij thuis is smeer ik wel eens een bammetje voor 'm, en ik ben altijd degene die het avondeten kookt.


Waarom wordt er door sommigen zo'n negatieve toon aan gegeven? Ik doe het (soms) toch niet omdat ik zijn moeder ben? Gewoon omdat ik hem lief vind, thats all. Ik masser hem ook wel eens, en hij mij ook. Dan zeg ik toch ook niet 'ben zijn masseur niet/dan gaat hij maar naar de masseur'?

Eens met Jen. Ik vind het inderdaad heel negatief overkomen. Ik doe het met liefde, omdat ik het wil, en niet omdat hij het niet zelf zou kunnen oid, gewoon omdat we elkaar lief vinden & dat soort dingen voor elkaar doen.
Helemaal mee eens.. Wat een gedoe zeg.. Als je het leuk vindt om zoiets voor elkaar te doen, dan doe je dat gewoon.. BOEIEND!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Zwoesj ma 6 dec 2010 - 11:19

Oooow wat voel ik me nu een verwend nest! Mijn vriend smeert altijd mijn brood.. Embarassed Kan 's ochtends nooit mn bed uit komen, en hij is zo'n hyper mannetje 's ochtends, dus blijf ik lekker lui liggen terwijl hij het smeert. Nu heeft hij het wel makkelijk, hij hoeft er meestal alleen maar boter op te doen, de rest van het beleg (hagelslag e.d.) liggen op mn werk, gooi ik er daar pas op
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  M-G ma 6 dec 2010 - 12:21

Ja ik smeer eigenlijk altijd zijn en mijn brood als we moeten werken.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  SarahKey ma 6 dec 2010 - 21:50

Ik ben om 6:15 weg en hij een kwartier later. Hij smeert dus zelf zijn brood. Het is een grote jongen angel
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  SarahKey ma 6 dec 2010 - 21:51

Op mijn vrije dag bak ik 's ochtends wel eens eieren of balkenbrij voor hem. Vooral als het koud is vind hij dat erg lekker.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Winegum ma 6 dec 2010 - 22:48

Nee, in principe doet hij dit zelf. Maar dat komt omdat ik bijna altijd later weg moet dan hij, en dan nog niet mijn eigen brood ga maken.
Soms als we te lang in bed blijven liggen 's ochtends, en ik heb tijd over, dan smeer ik zijn boterhammen wel, zodat hij alsnog redelijk op tijd naar zijn werk kan en omdat ik het weet dat hij het erg fijn vindt als ik dat dan doe.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brood smeren voor je lief - Pagina 3 Empty Re: Brood smeren voor je lief

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum