Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke uitspraak irriteert jou het meest?

+33
*Lookie*
Clapperdie
Floor
vlinder19
Welles
RYW
Pien
Thunder
Printje
Famke
Teddyaapje
Pussycat
xxDila
Linda
Darius
mauwmauw
meisjesmama
Filoria
blondje1313
Meeko
Mamsie
maiadebij
Annemie
PapillonRose
xxjojootjexx
Susan
smooch
Ezzer
JD
loesje
Smaragdje
Chelle
Bloem86
37 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Welke uitspraak irriteert jou het meest? - Pagina 2 Empty Re: Welke uitspraak irriteert jou het meest?

Bericht  Filoria za 19 maa 2011 - 7:49

xxjojootjexx schreef:Weet je al wat het wordt?? Een baby hoop ik zei ik dan altijd..
Hahaha wat een briljant antwoord!

En die van: 'huh heb jij een kind? hoe oud ben je dan?' hoor ik ook heel vaak. Heb ook dat mensen me jonger schatten als ze niet weten dat ik een kind heb, en als ze weten dat ik mama ben schatten ze me plotseling ouder.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke uitspraak irriteert jou het meest? - Pagina 2 Empty Re: Welke uitspraak irriteert jou het meest?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:53

Mamsie schreef:phoe zoveel maar de meeste leg ik gewoon naast mij neer en denk ach ze kletsen maar wat.

Wel vond ik het in het begin erg k*t dat er een aantal kindjes niet bij ons mochten spelen. Ik denk dan damn zeur niet zo want als ik de au pair was geweest had het wel gemogen.

Hoe kortzichtig zeg, verdorie. Want leeftijd zegt ook echt wat over het moederschap Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Mamsie za 19 maa 2011 - 7:55

Isabella schreef:
Mamsie schreef:phoe zoveel maar de meeste leg ik gewoon naast mij neer en denk ach ze kletsen maar wat.

Wel vond ik het in het begin erg k*t dat er een aantal kindjes niet bij ons mochten spelen. Ik denk dan damn zeur niet zo want als ik de au pair was geweest had het wel gemogen.

Hoe kortzichtig zeg, verdorie. Want leeftijd zegt ook echt wat over het moederschap Rolling Eyes

tja er zijn er toch heel veel die zo denken. Maar ik heb goed in mijn vuistje gelachen hoor. G vroeg aan mij (waar 1 van die moeders bij stond) "mam waarom worden al die kinderen door oma gebracht?" hihi
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:56

.
Bazyle schreef:Het is meer de vraagstelling. Het IS is al een jongen of meisje. Dus je kan beter vragen, weet je al wat het is.

wel een beetje mierenneukerig als je daar al over valt...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:57

Mamsie schreef:
Isabella schreef:

tja er zijn er toch heel veel die zo denken. Maar ik heb goed in mijn vuistje gelachen hoor. G vroeg aan mij (waar 1 van die moeders bij stond) "mam waarom worden al die kinderen door oma gebracht?" hihi

Hahaha! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:57

Ik heb nog nooit nare uitspraken gehoord/gekregen eigenlijk smile of ik trek me er zo weinig van aan dat het me niet eens opvalt smile

Gast
Gast

Bericht  Susan za 19 maa 2011 - 7:59

Mamsie schreef:

lol!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  meisjesmama za 19 maa 2011 - 8:00

Toen ik van de jongste overtijd liep kreeg ik constant de vraag "hey loop je nog rond?". Zou toch slecht zijn als ik niet meer rond zou lopen....
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Susan za 19 maa 2011 - 8:00

Een tijdje geleden zat Ezra in een groepje waar een van de kinderen door zijn oma gehaald zou worden. Toen kwam er toch een jonge hippe superslanke knappe vrouw binnen. Dion en ik zaten echt met onze ogen te knipperen, we vroegen ons ook stiekem af of dat nou echt de oma was of dat de plannen toch veranderd waren en het gewoon de moeder was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 8:12

Storm schreef:.
Bazyle schreef:Het is meer de vraagstelling. Het IS is al een jongen of meisje. Dus je kan beter vragen, weet je al wat het is.

wel een beetje mierenneukerig als je daar al over valt...

Ligt er maar net aan hoe snel je geïrriteerd bent he... Ik zou me er ook niet al te druk over maken, maar als je die vraag al 20x gehoord heb kan ik me voorstellen dat het wel irritant wordt.

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw za 19 maa 2011 - 8:21

gister ging ik een kinderkleding winkel binnen en die vrouw vroeg wat ik zocht blabla en ik nou voor een jongen en ze had het maar over cadeautje enzo,toen vroeg ze hoe oud ie was,dus ik van 5 maanden en het is voor me eigen zoontje.zei van ooh(ze schatten me altijd jonger dan ik ben)vond wel grappig,raakte er niet geirriteerd van ofzo.

heb ook wel gehad loop je met de kinderwagen heel trots te wezen,gaan ze vragen is ie van jouw????door bekenden enzo,of ik wist niet dat je zwanger was,nee muts hij is door de ooievaar gebracht.meer domme vragen maar niet dat het me irriteerde
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 8:34

Hahah mauwmauw, nee je hebt een ouderwets kind, hij is echt door de ooievaar afgeleverd Very Happy Had je zo'n bescheiden buik dan? Of had je die mensen gewoon lang niet gezien?

Gast
Gast

Bericht  Darius za 19 maa 2011 - 9:36

Toen ik vier dagen ging werken na de bevalling vonden veel mensen dat erg veel en dat zeiden ze ook. Voelde me echt een slechte moeder. En nu vragen veel mensen of ik minder ga werken na deze bevalling....werk nu 50% en was wel van plan om dat te blijven doen. Maar ik word wel onzeker, ben bang dat twee kindjes enorm druk is.

En verder stoorde en stoor ik me enorm als mijn moeder opmerkingen maakt: 'dat hadden wij vroeger niet. Hoe dacht je dat ik dat vroeger deed'. Bah.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  maiadebij za 19 maa 2011 - 9:38

Van N was ik in de winter uitgerekend, door dikke kleding en een bescheiden buik kreeg ik ook wel eens de opmerking 'goh ik wist niet eens dat je zwanger was!' en 9 maanden gaan ook zo snel, vage kennissen zie ik weinig en dan zijn die maanden zo voorbij.

Wat mij trouwens stoorde bij N. Als ik vertelde dat hij een moeilijke slaper was/ nog nachtvoedingen kreeg dan riepen mensen nog wel eens 'och joh gewoon laten janken dan is het zo over'. Buitenstaanders die wel even weten hoe jij het aan moet pakken, dat irriteert me.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda za 19 maa 2011 - 10:59

"Vroeger sliepen kinderen gewoon op hun eigen kamer." (dochter slaapt in een cosleeper en ik schijn haar daarmee te verwennen..)

"Hoe lang ben je van plan met dát door te gaan?" (Dat ging over de borstvoeding, alsof het iets ranzigs is, zo klonk het in ieder geval.)

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Mamsie za 19 maa 2011 - 11:13

linda, en dat terwijl je baby nog zo jong is. Wat een onzin. Ik heb mijn middelste 21 maanden gevoed en er zijn er hier die nog wel langer hebben gevoed. Niks van aantrekken hoor.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Susan za 19 maa 2011 - 11:33

Mamsie schreef:linda, en dat terwijl je baby nog zo jong is. Wat een onzin. Ik heb mijn middelste 21 maanden gevoed en er zijn er hier die nog wel langer hebben gevoed. Niks van aantrekken hoor.

*meldt*

Niks van aantrekken inderdaad. Mensen die zo vol afkeer reageren weten totaal niet waar ze het over hebben.

Hetzelfde geldt trouwens voor die eigen kamer. Je hebt helemaal niets met vroeger te maken, nu is nu.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 11:48

Mamsie schreef:
Isabella schreef:

Very Happy Laughing :P

Gast
Gast

Bericht  Linda za 19 maa 2011 - 11:55

Mamsie en Susan, ik probeer me er ook niks van aan te trekken hoor. Als iemand dat vraagt antwoord ik altijd met: "zolang mogelijk". Haha.
Maar soms is het wel vervelend om jezelf zo te moeten verdedigen. Er zijn weinig mensen in mijn omgeving die hun kindje bv hebben gegeven (eigenlijk maar één), dus dan krijg je wel vaak vragen of vreemde opmerkingen.
Zo ook dat mensen heel vaak vragen of ze al doorslaapt, dat vind ik ook zo'n vreemde vraag. M'n dochter is nog geen 4 maanden oud! Ik zeg dan altijd maar dat ik er vanuit ga dat ze dat totdat ze één jaar is niet zal doen.. smile

Trouwens over dat samen slapen. Dat schijnen veel mensen echt heeeeeeeeeeel raar te vinden. Ik vind het juist heel fijn zo en man vind het ook goed zo, dat lijkt me toch het meest belangrijk. Maar ook daar komen vaak vreemde reacties op.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  xxDila za 19 maa 2011 - 12:57

Mamsie schreef:
Isabella schreef:

Ik vraag me ook al best lang af hoe pud jij bent, niet omdat ik vind dat dat iets met moeder zijn te maken heeft. Maar omdat je er zo jong uitziet! Embarassed

Verder irriteer ik me aan het feit dat mensen vragen; en wanneer komen de kids?
En dat alleen omdat ik kinderen geweldig vind, bij een ander. Ik hou van mijn nachtrust, wordt chagerijnig/geirriteert als het kindje van een vriendin alleen maar huilt/kotst of wat dan ook en blij/"verliefd" als het kindje lacht, leuk doet en schattig is.. Laughing . Dus please, mag ik nog even genieten van mijn onbezorgde leventje? Nu we trouwens van een flat naar een woning verhuizen wordt me vaak gevraagd, o.. is er iets onderweg? Euhm.. nee?
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 19:34

xxjojootjexx schreef:Waar ik mij aan ergerde: Weet je al wat het wordt?? Een baby hoop ik zei ik dan altijd.. En dan nog het wordt niet wat, het is al een baby en het IS al een jongetje of meisje..

En nu hebben we van allebei de soorten 2 en nou van iedereen de reactie: Mooi, dan ben je nu klaar!
Oh wat zullen jullie blij zijn, een koningskoppel!
Ik snap echt neit wat er zo bijzonder is aan een jongetje en een meisje. Ik was net zo blij geweest met een meisje.. En het feit dat we dan nu wel klaar zullen zijn ligt zeker niet aan dat we nu allebei hebben...

Omdat wij twee jongens hebben, zegt iedereen: O, dan gaan jullie zeker nog voor een derde, voor een meisje.
Net alsof twee jongens niet goed genoeg is ofzo. Tuurlijk had ik er graag van allebei een gehad, maar ik ga niet nog een keer zwanger worden alleen maar met de hoop dat het een meisje wordt.
Dat zou wel heel erg dom zijn...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 19:45

ik stoor me vooral aan het feit dat iedereen maar denkt dat we nu klaar zijn omdat we van beide soorten een hebben, en ja meer soorten kan je toch niet krijgen....

En toen ik zwanger was van de eerste : ohh dat was zeker een ongelukje ????????????

Gast
Gast

Bericht  Pussycat zo 20 maa 2011 - 6:51

Wat ik wel vreemd vond was wat ik gister te horen kreeg op mijn nieuwe baan:

O kolf jij? Op je werk? Goh dat heb ik echt nog noooit mee gemaakt en ik werk hier al 14 jaar!

Of wat ik veel hoor al vlak na de geboorte: En slaapt ze al lekker door? Begin me echt af te vragen of het inderdaad abnormaal is dat ze nog nachtvoeding krijgt...

En de standaard vraag van mijn schoonmoeder of ik nou bij haar kom of zij hier; Wanneer heeft ze voor het laatst gegeten?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 7:06

*

Laatst aangepast door Hazeltje op ma 21 maa 2011 - 5:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 7:09

hazeltje, dan ben ik wel benieuwd wat je zwager en schoonzus hebben gekregen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: