Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke uitspraak irriteert jou het meest?

+33
*Lookie*
Clapperdie
Floor
vlinder19
Welles
RYW
Pien
Thunder
Printje
Famke
Teddyaapje
Pussycat
xxDila
Linda
Darius
mauwmauw
meisjesmama
Filoria
blondje1313
Meeko
Mamsie
maiadebij
Annemie
PapillonRose
xxjojootjexx
Susan
smooch
Ezzer
JD
loesje
Smaragdje
Chelle
Bloem86
37 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Welke uitspraak irriteert jou het meest? - Pagina 6 Empty Re: Welke uitspraak irriteert jou het meest?

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 2:10

Giacomo schreef:

Dat denk ik ook. Maar dat betekent niet dat je er geen verdriet van hebben als een 2e kinderwens niet in vervulling gaat. Mijn gezin is voor mijn gevoel nog niet compleet en als dat nooit zou lukken zou ik dat ook gewoon pijnlijk vinden.
Al ga je voor je tiende kindje dan doet het nog onnoemelijk veel pijn als dat niet mocht lukken. Zo ondoordacht van mensen als ze opmerkingen maken omdat je al 1 kindje hebt. Vreselijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke uitspraak irriteert jou het meest? - Pagina 6 Empty Re: Welke uitspraak irriteert jou het meest?

Bericht  ekjir@M do 24 maa 2011 - 3:06

Anniej_S schreef:
Mamsie schreef:
Anniej_S schreef:
Mamsie schreef:Anniej, daar ben ik het niet mee eens dat een moeder altijd wel het beste weet voor der kind. Als je sommige moeders ziet, zeg niet dat jij dat doet hoor.

In dit geval ging het niet om eigendunk te spelen, wel idd ff om mezelf..ik bedoel niet dat ik nou in alles altijd beter weet laughcry , maar ik volg zeker niet alle regels op van CB en "vriendin in kwestie dacht daar dus kennelijk heel anders over en zei gelijk jij hebt overal schijt aan Mad "

Aha ik begrijp het. Ja weetje sommige moeders geven hun kind een koekje met 4 maanden en zeggen dan ja ze vind het lekker en ik weet zelf wel waar ze aan toe is. Dan denk ik echt hoe dom kun je zijn.

Collega van mijn man, daar de vriendin van woont dan nog thuis, maar hun zoontje zat dus al met 10weken in de buggyzit, kreeg idd koekjes en al, want dat vond hij zooow lekker, nou dat is niet mijn bedoeling. Y. Zat hier al heel vlot op 5flessen en nu das al enige tyd op 4, dus idd word het nu langzaam aan voor mee idd Wink

Dit vind ik dus wat minder onverantwoord als dat er vaak gedacht wordt. Mijn zoon was dan 13 weken toen hij in al in de buggyzit ging. Hij begon met draaien en lag op een gegeven moment met z´n armpjes over de rand. Daarnaast groeide hij al behoorlijk uit de bak vandaan (had nog ong. 5cm ruimte in de bak) en hij heeft behoorlijk last van reflux en in de buggyzit ligt hij iets schuiner. Hij is nu een half jaar en ligt nog steeds achterover in de buggyzit...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke uitspraak irriteert jou het meest? - Pagina 6 Empty Re: Welke uitspraak irriteert jou het meest?

Bericht  ekjir@M do 24 maa 2011 - 3:10

De uitspraak die mij het meest irriteerd is als ik bij de huisarts o.i.d. kom omdat het niet altijd even lekker gaat met m´n zoontje:

"Is het uw eerste kind?" "Oh, dan snap ik het al, kijk u ziet natuurlijk maar 1 kind in het jaar en ik zie er zo'n 100 per week"

Toen heb ik de beste man maar eens gevraagd of hij zelf kinderen had... Die had ie niet zei ie. Toen ik zei dat daar dan misschien het verschil in zit werd mij vriendelijk verzocht om naar een andere arts te gaan. Vond het niet erg, voelde me toch al niet erg serieus genomen...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke uitspraak irriteert jou het meest? - Pagina 6 Empty Re: Welke uitspraak irriteert jou het meest?

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:29

ekjir@M schreef:
Anniej_S schreef:
Mamsie schreef:
Anniej_S schreef:
Mamsie schreef:Anniej, daar ben ik het niet mee eens dat een moeder altijd wel het beste weet voor der kind. Als je sommige moeders ziet, zeg niet dat jij dat doet hoor.

In dit geval ging het niet om eigendunk te spelen, wel idd ff om mezelf..ik bedoel niet dat ik nou in alles altijd beter weet laughcry , maar ik volg zeker niet alle regels op van CB en "vriendin in kwestie dacht daar dus kennelijk heel anders over en zei gelijk jij hebt overal schijt aan Mad "

Aha ik begrijp het. Ja weetje sommige moeders geven hun kind een koekje met 4 maanden en zeggen dan ja ze vind het lekker en ik weet zelf wel waar ze aan toe is. Dan denk ik echt hoe dom kun je zijn.

Collega van mijn man, daar de vriendin van woont dan nog thuis, maar hun zoontje zat dus al met 10weken in de buggyzit, kreeg idd koekjes en al, want dat vond hij zooow lekker, nou dat is niet mijn bedoeling. Y. Zat hier al heel vlot op 5flessen en nu das al enige tyd op 4, dus idd word het nu langzaam aan voor mee idd Wink

Dit vind ik dus wat minder onverantwoord als dat er vaak gedacht wordt. Mijn zoon was dan 13 weken toen hij in al in de buggyzit ging. Hij begon met draaien en lag op een gegeven moment met z´n armpjes over de rand. Daarnaast groeide hij al behoorlijk uit de bak vandaan (had nog ong. 5cm ruimte in de bak) en hij heeft behoorlijk last van reflux en in de buggyzit ligt hij iets schuiner. Hij is nu een half jaar en ligt nog steeds achterover in de buggyzit...

Dat snap ik als hij dan te groot is, maar dit babytje in kwestie was niet zo groot, hield zn hoofd niet recht op etc. Die lui hebben toch overal schijt, moeten hun weten, in de gedachten van de collega vanmijn man (jongen van 16,17) zijn zoontje kreeg ook al heel vroeg fruit enz, had na 2 dagen al stukjes in zn poep laughcry , als je kind idd er echt aan toe is met een aantal weken dat hij/zij niet meer erin past, prima dat het kind dan in de buggyzit gaat, maar deze jonge lui hebben toch overal maling aan, die vinden het alleen maar "leuk" dat er nu een kleintje rond kruipt, al word jochie in kwestie opgevoed door de ouders van zijn vriendin, hun hebben verder "geen tijd / geen zin" om voor hun kind te zorgen..begin er dan ook niet aan denk ik dan? Sorry hoor..moest het ff kwijt Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke uitspraak irriteert jou het meest? - Pagina 6 Empty Re: Welke uitspraak irriteert jou het meest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum