Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij stoppen met werken als..

+25
Atelier Madame
Rouxxxe
sonly
Le Chat Noir
Blond
JD
SuperGrover
Suus
Caramba
Roxi3
PapillonRose
Merai
Arwyn
Beachgirl
Sarah1985
Jeanette
Susan
TukTuk
RioolSpook
minoessepoes
Phileine
smooch
Monte
Winegum
Flinder
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Rouxxxe do 17 maa 2011 - 21:58

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Ja, maar ik zou er dan wel voor kiezen om te gaan studeren zodat ik wel een diploma haal voor de toekomst.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Alleen als ik een andere dagbesteding zou hebben, b.v een gezin om interessant vrijwilligerswerk, anders zou ik me dood vervelen.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Nee, die erfenis zet ik dan liever op een spaarrekning of investeer ik b.v in een huis ofzo.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Misschien, dat zou er van af hangen hoe fijn ik het zou vinden om full time thuis te zijn bij de kinderen.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Ja, zeker weten.

Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Atelier Madame do 17 maa 2011 - 22:12

Bij een grote erfenis en een rijke man zou ik wel blijven werken. Maar in plaats van een baan te kiezen met zekerheid en een fulltime functie zou ik gaan voor een parttime functie in iets wat me naar het hart ligt...

Bij kinderen zou ik gewoon blijven werken, ook al is het financieel haalbaar om op 1 inkomen rond te komen. Ik wil gewoon zekerheid, stel je vriend/man verliest zijn baan?

Bij een klotebaan --> zekerheid, eerst iets nieuws zoeken en daarna pas ontslag nemen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  SuperGrover vr 18 maa 2011 - 2:18

Tea-Leaf schreef:
Giacomo schreef:
SuperGrover schreef:. En ik heb een hekel aan kinderen, dus die hoef ik toch al niet.

Je hebt een hekel aan kinderen...? scratch

Sommige mensen hebben nou eenmaal ergens haat aan Gia, jammer he. Ik vind haat verspilde energie en bovendien kinderen heel leuk. Ook al kan ik sommigen wel eens schieten, maar wie niet.

Dat je een hekel hebt aan met nieuwe schoenen in hondepoep trappen, een zeiknatte krant in je brievenbus, schimmel op je net aangeschafde broodje... Ja daar mag je een hekel aan hebben. Maar een hekel hebben aan mensen vind ik altijd zo... Nja, kweet niet. Jammer.
Het is niet zo dat ik alle kinderen het liefst zou willen laten verdwijnen en dat ik al rillingen krijg als ik een kind zie lopen. smile Maar kleine kinderen zuigen alle energie uit me, door hun afhankelijkheid. En ik kan niet goed bedenken hoe ik moet praten/spelen met kinderen, dus een middagje kinderoppas spelen met verjaardagen vind ik echt dodelijk vermoeiend. En ik kan heel slecht tegen kinderen die jengelen, ik heb daar het geduld niet voor, ik kan alleen maar denken: Waarom hou je niet gewoon op? Cry
Dus ik zou diepongelukkig worden als ik een kind zou moeten opvoeden. En mocht ik ze toch krijgen, dan zou ik nóg ongelukkiger worden als ik de hele dag, dag in dag uit, met die kinderen zou moeten spelen. Dus nee, dan wil ik liever een fulltime baan. Daar ging het over.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  M-G vr 18 maa 2011 - 2:59

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Nee, ik ben en blijf graag (financieel) onafhankelijk.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Nee, zie bovenstaand antwoord.


Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Nee, dat vind ik zonde om dat geld te gebruiken om van te leven.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Nee, hooguit iets minder werken om er meer voor de kinderen te zijn.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Nee, ik wil wel rond kunnen komen dus dan behoud ik die klotebaan totdat ik nieuw werk heb.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:21

Punk'd schreef:Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt) Nee

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak) Nee

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan? Nee

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen? Nee

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren) Nee, eerst een nieuwe baan dan pas stoppen

Ben benieuwd!

Ik werk niet alleen voor het geld, maar ook voor mezelf om me goed te voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Cheesegirl vr 18 maa 2011 - 3:33

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Ik zou niet stoppen, omdat ik werken leuk vind en daar voldoening uithaal.
Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Zelfde antwoord als boven.
Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Zie boven.
Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Nee, ik denk dat het best fijn is om naast moeder te zijn ook een baan te hebben.
Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Ja, als ik me werk niet leuk vind, dan wordt mijn hele daardoor beinvloed.

Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:39

Punk'd schreef:Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)

Ben benieuwd!


Op alles behalve de laatste: Nee. Zelfs al kon ik de bankrekening delen met mn toekomstige man. Ik wil toch echt wel blijven werken. Niet alleen om mijn eigen centen te sparen, maar gewoon puur om carrière te maken en iets te doen te hebben. Dan heeft mn leven toch iets nuttigs.

Als ik een klotebaan heb? Tja dan ga ik stoppen met die klote baan en solliciteren of studeren voor een betere baan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Laquisia vr 18 maa 2011 - 5:35

Punk'd schreef:Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Nee.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Nee.
Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Nee.
Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Nee. Ik zou wel partime gaan werken.
Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)Ben benieuwd!
Nee. Ik zou eerst op zoek gaan naar een baan waar ik het wel naar mijn zin heb.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  ShallY vr 18 maa 2011 - 6:25

Punk'd schreef:Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)- Misschien wel, mijn baantje die ik op dat moment zal hebben zal waarschijnlijk maar schoonmaken zijn omdat ik geen diploma heb.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
- Nee, ik heb niet voor niks geleerd. Misschiend dat ik dan niet meer 5 dagen zal werken maar 3 dagen zeker. Niet minder.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
- Nee, zie hierboven.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
- Nee, zou zeker wel 2 dagen willen werken.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
- Haha, heb ik al eens gedaan. Maar ik zal het niet meer zo snel doen. Eerst een nieuwe baan vinden en dan stoppen met die klote baan.

Ben benieuwd!


ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum