Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij stoppen met werken als..

+25
Atelier Madame
Rouxxxe
sonly
Le Chat Noir
Blond
JD
SuperGrover
Suus
Caramba
Roxi3
PapillonRose
Merai
Arwyn
Beachgirl
Sarah1985
Jeanette
Susan
TukTuk
RioolSpook
minoessepoes
Phileine
smooch
Monte
Winegum
Flinder
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 0:38

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)

Ben benieuwd!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 0:40

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)

Ik antwoord op alles; Nee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 0:44

Eigenlijk op alles zou ik wel ja zeggen, behalve de laatste, dat lijkt me te risicovol.

Maar, ik zou wel actief willen blijven met eigen projecties zoals freelancing enzo dus eigenlijk valt dat ook beetje onder werken. Ik hoop dat ik in de toekomst daar mogelijkheid tot heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Flinder ma 14 maa 2011 - 0:45

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Nee, dit zou ik nooit doen.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Nee, dit zou ik ook niet doen.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Nee, ik zou wel minder gaan werken.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Nee, ik denk van niet, ik zou de eerste jaren wel minder willen werken.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Ja, ik heb dit gedaan, ik heb toen een maand thuis gezeten en kon weer aan het werk.

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Winegum ma 14 maa 2011 - 0:49

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt). Dat is voor mij niet meer van toepassing, heb al 2 diploma's op zak, maar ik zou sowieso wel een diploma willen hebben, je weet nooit heo het leven met die rijke man zou lopen :P

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak) Ik zou misschien wel minder gaan werken, of iets doen wat ik leuk vind. Maar helemaal niks meer doen, dat is moeilijk voor te stellen.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan? Nee. Ik zou iets op gaan zetten wat ik heel erg leuk zou vinden, omdat ik weet dat ik nog geld achter de hand hebt wil het niet lukken of wat dan ook.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?Nee. Ik zie mezelf niet als fulltime huismoeder. Ik wil eruit, ook iets anders zijn dan de mamma van en de vrouw van.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)Als mijn baan op dit moment echt zo ontzettend klote is dat ik daardoor echt in de put raak, dan zou ik hem opzeggen. Wij zijn gelukkig niet (heel) afhankelijk van mijn inkomen. Dan kijk ik liever verder dan dat ik echt heel beroerd word.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 0:54

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Nee maar ik zou wel minder gaan werken

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Nee, maar ik zou wel minder gaan werken

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Nee, maar ik zou wel minder gaan werken

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Ja

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Nee, eerst een andere baan en dan pas stoppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Monte ma 14 maa 2011 - 0:56

Punk'd schreef:Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Nee, ik zou nooit zonder opleiding thuis willen zitten. Daarbij zou ik nog vele opleidingen willen doen, dus dan komt dat geld goed van pas.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Ja, al zou ik dan wel vrijwilligerswerk gaan doen(of een hele kleine baan). Al ligt het ook aan de baan die ik heb. Nu vind ik mijn baan niet leuk, maar ik kan mij voorstellen dat als ik een hele leuke baan heb, dat ik helemaal niet wil stoppen en dat zou ik kan ook niet doen

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Ja, hetzelfde verhaal als hierboven
Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Ja, ik heb het zelf ook als heel prettig ervaren dat mijn moeder altijd thuis was.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Nee, dat risico zou ik niet nemen.

Ben benieuwd!

Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  smooch ma 14 maa 2011 - 1:00

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt).
Ik zou wel stoppen met werken en dan gaan studeren. Die hij dan mag betalen smile

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Ik zou niet stoppen met werken maar wel minder gaan werken. Als ik kleine kinderen zou hebben zou ik misschien wel stoppen met werken.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Nee, daar zou ik eerder leuke dingen mee doen waar je anders nooit het geld voor zou hebben.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Misschien.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Ik zou eerst wat anders zoeken dan pas mijn baan opzeggen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 1:03

Een dikke erfenis zou ik nooit besteden als leefgeld, hoe zonde is dat?! No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Winegum ma 14 maa 2011 - 1:05

_Donnaa schreef:Een dikke erfenis zou ik nooit besteden als leefgeld, hoe zonde is dat?! No
Maar wat moet je er anders mee doen? Als je een mooi huis, auto en alles hebt wat je wil?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 1:08

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Nee, ik ben graag onafhankelijk van mijn partner. Misschien zou hij mij wel geld willen lenen zodat ik een opleiding kan doen
Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
zie vorige antwoord. Ik zou blijven werken

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Misschien, maar dan toch zeker wel vrijwilligerswerk, maar in ieder geval werk dat ik leuk vind, misschien begin ik dan wel iets voor mezelf
Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
misschien tot ze naar school gaan. Daarna zou ik dan graag weer willen werken.
Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
alleen als ik de financiele ruimte er voor heb.
Ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 1:27

Ik zou in alle gevallen blijven werken, al was het alleen maar voor de sociale contacten. En in het laatste geval denk ik niet dat we het geld kunnen missen.

Als het qua geld mogelijk is dan wil ik wel maar maximaal 2-3 dagen werken. Lijkt me nét een leuke balans. Hoewel ik zonder kinderen eigenlijk ook niet zo het nut ervan inzie om part time te werken, voor mezelf dan (als een ander dat doet, geen problemen mee verder). Ik zou dan liever voor het geld gaan dat dat ik voor de extra vrije tijd zou gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Phileine ma 14 maa 2011 - 1:34

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)

Nee.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)

Als we dan samen een leuk leventje zouden hebben met veel reizen, dan wel. Maar mocht het zo zijn dat ik dan alleen thuis kom te zitten als huisvrouw, dan niet. Dan zou ik wellicht wel parttime gaan werken.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?

Dan kies ik ook weer voor een parttime baan van een uur of 16 per week. Helemaal geen baan lijkt mij niks. Ik zou er dan misschien nog een interessante studie naast gaan doen of iets dergelijks. En veel relaxen.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?

Nee, we kiezen er sowieso voor om beide voor een inkomen te zorgen. Liever allebei 24-32 uur per week dan een van ons geen werk en de ander 40 uur per week.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)

Als ik er echt diep ongelukkig van word én het is financieel haalbaar, dan neem ik per direct ontslag. Desnoods zoek ik een tijdelijke baan ergens.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  minoessepoes ma 14 maa 2011 - 4:53

Nee, ik vind mijn werk leuk, ik ben blij met het contact met mijn collega's, het werk op zich en ik haal uitdaging uit mijn werk wat me scherp houdt.

Ik zou echt niet weten wat ik de hele dag thuis zou moeten doen, ik zou me volgens mij vreselijk vervelen. Daarnaast denk ik dat ik echt een beetje zou afstompen, ik heb de geestelijke uitdaging nodig, ik vind het lekker om financieel onafhankelijk te zijn en ik denk dat mijn wereld dan ook wel heel klein zou worden.

Ook als er kinderen komen wil ik graag blijven werken, het liefst zou ik willen dat we beide een thuis dag hebben. Dus beide werken en beide een deel van de zorg op ons nemen.

Alleen als ik echt ongelukkig zou zijn in mijn werk zou ik er wel mee kunnen stoppen voordat ik iets anders zou hebben. Wij kunnen eventueel makkelijk een tijdje van 1 salaris leven, ik zou dan wel weer meteen gaan solliciteren. Als mijn vriend diep ongelukkig zou zijn in zijn werk zou ik hem ook adviseren om te stoppen, dan ben ik wel een tijdje de kostwinner en mag hij het huishouden doen totdat hij iets anders heeft.

Wij werken beide full-time op het moment.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 4:55

Ik antwoord ook op alles nee, ik wil mijn eigen financiën houden en zelfstandig kunnen zijn als er iets misgaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  RioolSpook ma 14 maa 2011 - 5:10

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Ja, maar ik zou wel vrijwilligerswerk gaan doen. En wat kleine klussen aanpakken zoals ik nu ook doe.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Ja, zelfde antwoord als hierboven.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Ja

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Ja

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Ja, heb ik ook al eerder gedaan. Ben nu bijna een jaar niet meer echt aan het werk en vindt het heerlijk. Doe wel overal klusjes maar heb genoeg geld om nog een tijdje thuis te zijn. Soms mis ik het wel. Maar met vrijwilligerswerk en andere dingen red ik me wel.
Na jaren keihard gewerkt te hebben en me niet gelukkig voelen voel ik me nu een stuk beter. Ik wil weer gaan studeren en iets gaan doen wat ik echt leuk vind. Maar fulltime gaan werken doe ik niet meer.

RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  TukTuk ma 14 maa 2011 - 5:15

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Ligt er geheel aan wat voor werk ik op dat moment doe. Ik zou misschien wel stoppen met mijn huidige werk, maar dan werk zoeken waar ik iets kritischer kan zijn wat betreft of ik het echt leuk vind, omdat salaris dan op dat moment niks uit maakt. Helemaal stoppen zou ik zeker niet doen. Ik wil wel wat te doen hebben en me nuttig voelen, al is het maar vrijwilligerswerk

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)

Ik studeer op dit moment, en als ik daarvan eenmaal een diploma heb, ga ik zeker niet thuis zitten met een goed diploma op zak! Ik ben deze studie niet voor niks aan het doen, en vind het beroep super leuk dus waarom stoppen ? Wel zal ik dan misschien proberen in het buitenland (Thailand) ofzo iets op te zetten, of daar in een revalidatie centrum gaan werken.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?

Zelfde als bovenstaand

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?

Nee, ik zal wel minder gaan werken, meest ideale in mijn ogen is ik 2dagen thuis, mijn vriend 2 dagen thuis en 1 dag in de week naar een kdv, maar dan wel pas vanaf een jaar of 1,5 ofzo.
Tot die tijd zal ik wel graag thuis willen zijn.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)

Nee, eerst nieuwe zekerheid, tenzij we op 1 salaris kunnen leven en het écht een kutbaan is. Maar in deze tijd zou ik het niet zo snel doen.

Ben benieuwd!

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 5:37

Winegum schreef:
_Donnaa schreef:Een dikke erfenis zou ik nooit besteden als leefgeld, hoe zonde is dat?! No
Maar wat moet je er anders mee doen? Als je een mooi huis, auto en alles hebt wat je wil?
Vakanties, sparen, bewaren voor de volgende nieuwe auto.. Gebruiken voor een verbouwing, weet ik veel..

Maar ik zou het niet gebruiken als 'salaris' in ieder geval..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Susan ma 14 maa 2011 - 5:38

Ik denk dat met een dikke erfenis wel een bedrag wordt bedoeld waarmee je echt binnen bent, niet een modaal jaarsalaris of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Jeanette ma 14 maa 2011 - 6:03

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt) Nee

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)Nee

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan? Nee

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen? Ja, dan zou ik wel stoppen en weer gaan werken als de kids naar de middelbare school gaan

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren) Nee, ik zou pas weg gaan als ik een andere baan had gevonden
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 6:08

Susan schreef:Ik denk dat met een dikke erfenis wel een bedrag wordt bedoeld waarmee je echt binnen bent, niet een modaal jaarsalaris of zo.
Ik heb het ook niet over een modaal jaarsalaris, want dan zou niemand stoppen met werken, gok ik :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Sarah1985 ma 14 maa 2011 - 7:48

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt) Nee

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)Nee

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan? Nee

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen? ik zou deels stoppen

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren) Ik heb momenteel niet z'n geweldige baan vooral 1 client ga ik echt met tegenzin heen. Maarja het geld he
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 7:53

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt) ja, heb nu ook niet echt diploma's voor het werk wat ik nu doe

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak) ja

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan? ja

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen? nee extra geld voor je gezin is altijd fijn

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren) nee ik zal eerst zorgen dat ik een andere baan heb


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Beachgirl ma 14 maa 2011 - 8:03

RioolSpook schreef:Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Ja, maar ik zou wel vrijwilligerswerk gaan doen. En wat kleine klussen aanpakken zoals ik nu ook doe.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Ja, zelfde antwoord als hierboven.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Ja

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Ja



Dit zijn ook mijn antwoorden. Ik zou dan echt heel graag vrijwilligerswerk willen doen!

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Nee, zou eerst een andere baan zoeken.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Arwyn ma 14 maa 2011 - 8:12

Ik zou op eigenlijk alles nee zeggen, ik zou wel part-time willen blijven werken. Full-time vind ik dan niet perse nodig (dat wil ik sowieso niet de eerste jaren dat we kindjes hebben, als we die mogen krijgen), maar ik zou wel willen blijven werken. Al was het maar om het simpele feit dat ik me anders op den duur best zou gaan vervelen volgens mij!
Bij de laatste optie zou ik sowieso niet zomaar stoppen. Eerst ander werk, dan stoppen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum