Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij stoppen met werken als..

+25
Atelier Madame
Rouxxxe
sonly
Le Chat Noir
Blond
JD
SuperGrover
Suus
Caramba
Roxi3
PapillonRose
Merai
Arwyn
Beachgirl
Sarah1985
Jeanette
Susan
TukTuk
RioolSpook
minoessepoes
Phileine
smooch
Monte
Winegum
Flinder
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:16

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Nee, je moet wel een fatsoenlijke baan kunnen vinden als je vent er vandaar gaat.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Misschien, al lijkt parttime werken me toch leuker omdat het anders zo eentonig wordt.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Nee, het wordt al snel saai denk ik.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Ja

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Nee, eerst nieuwe schoenen enzo ....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:18

Punk'd schreef:Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Nee, ik zou niet volledig afhankelijk willen zijn van wie dan ook.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Nee

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Ja, ik zou dan wel ander, minder stress-vol werk willen doen voor een aantal uur per week. Bijvoorbeeld vrijwilligerswerk in een asiel of verpleegtehuis.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Nee, ik heb een dochter en het is financieel haalbaar om te stoppen met werken, maar ik heb liever wat reserve achter de hand.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Nee, zou ik niet snel doen, alleen als het echt heel erg zou zijn.

Ben benieuwd!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:04

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Nee, ik wil sowieso een diploma halen.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)

Ik ben nog bezig met mijn studie. Over anderhalf jaar ben ik klaar, na vier jaar studeren ga ik niet thuis zitten. Wel zou ik overwegen om 3-4 dagen te werken. Zo zou ik het huishouden doordeweeks kunnen doen, zodat we het weekend lekker andere dingen kunnen doen.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Zelfde als bovenstaand

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?

Ja. Al zou ik het werk wel weer op willen pakken of iets anders ernaast willen doen, zodra de kinderen naar school gaan. Vrijwilligerswerk ofzo. Anders heb je niks meer te vertellen aan de keukentafel.


Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)

Nee, eerst een nieuwe baan.
[/quote]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Merai ma 14 maa 2011 - 9:33

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt) Nee, maar ik heb al een goed diploma en over een jaar twee dus dat is niet van toepassing Wink.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Nee, ik vind mijn vakgebied erg interessant en zou me kapot vervelen zonder werk, wel zou ik parttime gaan werken.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Zie hierboven.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Tot de kinderen naar de basisschool gaan zou ik wel willen stoppen, maar ik denk dat ik dan ook heel erg blij ben dat ik weer aan de slag kan.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Dat ligt aan de financiële omstandigheden maar in principe zou ik eerst een nieuwe baan zoeken en daarna pas opzeggen.

Ben benieuwd!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  PapillonRose ma 14 maa 2011 - 10:55

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Ja, maar alleen om dan een opleiding te gaan volgen. Anders niet.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Ja, dan kan ik fulltime mama zijn. Als ik geen kindje zou hebben zou ik op z'n minst parttime willen werken anders ga ik me vervelen.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Dat denk ik niet, lijkt me dat ik me gauw zou vervelen. Als ik een goede tijdsbesteding kan vinden waar ik genoeg voldoening uit zou kunnen halen zou ik stoppen overwegen.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Ja!! Helaas niet haalbaar op het moment, maar hier hoef ik geen 2x over na te denken. Wel zou ik met het aanbreken van de basisschoolleeftijd weer wat om handen willen hebben en parttime willen werken denk ik.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Nee, dat lijkt me een te groot risico. Risico's nemen mag best eens, maar met een baan is me dat toch veel te link.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 11:14

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Dan zou ik gaan studeren thuis. Zodat ik vrij snel een diploma zou hebben. Stiekem klinkt het op dit moment wel verleidelijk, maar dat komt omdat ik het even te druk heb en geen leuk werk heb Wink

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Ik heb niet voor niks mijn diploma gehaald..

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Dan zou ik alleen maar dingen doen waar ik zin in had. Erfenis vastzetten en leven van de rente. Ideaal.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Ik zou toch willen blijven werken als ik een leuke baan had.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren) Als we rond zouden komen wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 11:24

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt) Nee.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak) Nee.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan? Minder werken, maar niet stoppen met werken.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen? Nee.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren) Nee, eerst een andere baan, dan pas stoppen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Roxi3 ma 14 maa 2011 - 23:14

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt) Nee

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak) Misschien

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Ik zou het op een spaarrekening zetten en doorgaan met werken

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Ja ik denk het wel

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren) Ik zou eerst een andere baan zoeken en dan pas stoppen


Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Caramba ma 14 maa 2011 - 23:23

Ik zeg op alle vragen nee. Ik wil niet mijn leven lang verder van zijn centen mee profiteren. Ik wil mezelf ook kunnen redden met mijn eigen centen die ik verdien.
Wel als er kinderen komen ga ik minder werken, maar helemaal stoppen? No way.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Suus ma 14 maa 2011 - 23:54

Als ik een klotebaan had en het was financieel haalbaar zou ik wel stoppen en dan pas verder zoeken.
In de andere gevallen zou ik wel minder dan 40 uur willen werken.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 3:47

Punk'd schreef:Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt) Ligt aan de situatie.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak) Ligt aan de situatie.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan? Ik zou meteen opzeggen.

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen? Dan zouden mijn vriend en ik denk ik allebei 20 uur gaan werken.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren) Nee, geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt Wink

Ben benieuwd!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  SuperGrover di 15 maa 2011 - 5:50

Op alle vragen: Nee. Ik wil niet afhankelijk zijn, maar bovendien, als ik straks klaar ben met studeren dan heb ik minstens 20 jaar van mijn leven besteedt aan scholing/studeren. Dat doe ik toch niet om vervolgens huismoeder te worden? Ik zou echt heel snel verveeld raken, ik heb echt uitdaging nodig. En ik heb een hekel aan kinderen, dus die hoef ik toch al niet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 5:56

Ik zou niet 100% stoppen, maar wel minder uren gaan maken. 2 dagen werken zou ik wel prettig vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  JD di 15 maa 2011 - 6:06


Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
Als we het echt mak-kelijk redden met alleen zijn salaris, dan wel... maar dan zou ik wel iets an vrijwilligerswerk gaan doen

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
Dan zou ik niet fulltime gaan werken, maar 1 of 2 dagen in de week, of ergens op oproepbasis.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Ja

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Zeker weten

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Nee, ik zou eerst gaan solliciteren en dan pas opzeggen, vind het risico anders toch wel groot...
Ben benieuwd!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 6:34

Eerst wilde ik zeggen; Op alles NEE!

Maar... Als mijn partner genoeg geld zou verdienen, zodat ik fulltime moeder zou kunnen zijn, zou ik dat de eerste jaren van mijn kinds leven niet erg vinden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 10:26

Op alle vragen zeg ik 'nee' maar, ik zou wel, denk ik, minder gaan werken. Of een baan zoeken wat minder verdiend, maar ik wel geweldig vind/lijkt (in een boekwinkel werken ofzo) Of ik zou een eigen winkel beginnen, eigen baas willen zijn. Maar ik zou denk ik, niet meer blijven werken in de functie die ik nu heb, en ook niet bij het bedrijf waar ik nu zit

Of vrijwilligerswerk. Of gewoon reizen en een hoop dingen doen die ik leuk vind. Genoeg keuzes smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:46

Punk'd schreef:Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt) Ja, maar dan ga ik wel vrijwilligerswerk doen en tijd besteden aan schrijven

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak) Ja en zie bovenstaand antwoord

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan? Ja, en zelfde als de andere antwoorden

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen? Ja.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren) Ja. Dat heb ik zelf wel eens gedaan en zou het zo weer doen. Liever niet werken en krap zitten dan een klotebaan en doodongelukkig. In dat opzicht geef ik dus niet om geld.

Ik zeg ook altijd "geld maakt niet gelukkig, maar het helpt wel!" ( Zeker als je er te weinig van hebt )



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 2:44

SuperGrover schreef:. En ik heb een hekel aan kinderen, dus die hoef ik toch al niet.

Je hebt een hekel aan kinderen...? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 2:49

Giacomo schreef:
SuperGrover schreef:. En ik heb een hekel aan kinderen, dus die hoef ik toch al niet.

Je hebt een hekel aan kinderen...? scratch

Sommige mensen hebben nou eenmaal ergens haat aan Gia, jammer he. Ik vind haat verspilde energie en bovendien kinderen heel leuk. Ook al kan ik sommigen wel eens schieten, maar wie niet.

Dat je een hekel hebt aan met nieuwe schoenen in hondepoep trappen, een zeiknatte krant in je brievenbus, schimmel op je net aangeschafde broodje... Ja daar mag je een hekel aan hebben. Maar een hekel hebben aan mensen vind ik altijd zo... Nja, kweet niet. Jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Blond do 17 maa 2011 - 3:01

Punk'd schreef:Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt). Nee
Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak). Nee
Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan? Nee, ik zou wel minder gaan werken.
Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen? Nee, maar ook nu zou ik minder gaan werken
Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren). Nee
Ben benieuwd!

Ik zou me dood vervelen zonder werk, ik geniet juist extra van mijn vrije dagen als ik een paar dagen heb gewerkt. Ik kan me niet voorstellen dat ik kan genieten van het geen baan hebben. Daarvoor heb ik ook een te goed diploma vind ikzelf.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 7:02

Ik ben uniek in dit topic tot dusver. Ik ben echt de enige met overwegend 'ja' tegenover bijna allemaal 'nee' Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Le Chat Noir do 17 maa 2011 - 7:44

Zou jij stoppen met werken als..

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt) Ik zou dan een opleiding gaan volgen en wel willen werken, maar niet zoveel

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak) Ik zou minder gaan werken, maar niet stoppen

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan? Misschien, maar dan zou ik een andere uitdaging gaan zoeken zoals reizen, studie, vrijwilligerswerk (in buitenland)

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen? Ja dan wel, dat lijkt me de eerste jaren toch altijd nog het meest ideaal.

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren) Nee, ik ga toch voor financiele zekerheid...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 8:39

Tea-Leaf schreef:Ik ben uniek in dit topic tot dusver. Ik ben echt de enige met overwegend 'ja' tegenover bijna allemaal 'nee' Laughing

Ik ga ook bij alles voor ja.
Ik wil alleen wel vrijwillgerswerk doen voor een aantal uurtjes om zelf in ontwikkeling te blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  sonly do 17 maa 2011 - 11:03

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (zonder dat je een diploma hebt)
misschien, maar dan zou ik wel zorgen dat ik een diploma krijg, voor het geval dat. En ik denk ook dat ik me er schuldig om zou voelen als ik op zijn kosten zou leven.

Jouw man een dikke bankrekening heeft en hij zegt dat jij niet hoeft te werken? (met een goed diploma op zak)
misschien, wederom telt dan dat schuldgevoel.

Als je een dikke erfenis hebt gekregen waarvan je goed kan leven zonder baan?
Ja

Als je kinderen krijgt en het zou financieel haalbaar zijn om te stoppen?
Ligt er aan hoevéél er over blijft, kun je ook genoeg per maand sparen, dan wel

Als je een ontzettende klootbaan hebt? (dus eerst opzeggen en daarna pas weer solliciteren)
Ja, als ik voor de rest genoeg spaargeld achter de hand heb om het daar tijdelijk mee te redden wel. (zou indien mogelijk namelijk ook voor de kinderen willen sparen, dat ze een bedrag hebben als ze bijv. op zichzelf gaan ofzo, hebben mijn ouders ook gedaan en dat vond ik wel heel erg fijn!)

Overigens zou ik dan misschien wel vrijwilligerswerk gaan doen voor een dag of 2 per week, tegen de verveling. En voor de sociale conacten. Dus echt helemaal stoppen is het dan ook weer niet.

Soms fantaseer ik wel eens over wat ik zou doen als ik de staatsloterij zou winnen ofzo. Zou dan inderdaad stoppen met werken/school, maar ik zou het geld investeren in bedrijven en/of goede doelen, die ik dan wel eerst wil "leren kennen" dus misschien ook een tijdje eerst er werken. (a lá secret millionair)
Ik zou dan denk ik iets van aandeelhouder worden, maar wel op zo'n manier dat ik niet zoveel er voor hoef te doen en gewoon eigenaar ben. (en wel eerst uitzoeken of dat mogelijk is)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 19:18

@Monte: zou je je handtekening willen verkleinen? Dat plaatje dan? Het is echt gigantisch groot :shock: Weet niet of bij iedereen zo is hoor!

Ik zou met die man heel snel gaan trouwen en daarna gaan scheiden en dan met zn geld ervandoor gaan hehe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij stoppen met werken als.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij stoppen met werken als..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum