Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ongesteld en sex?

+30
Roze Roos
Sweety
kimz
Shisha
Susan
Huppekee
TNMN
patjuhhh
Coccinelle
Laquisia
loura
Jeanette
RioolSpook
Sarah1985
Poisongirl
M-G
CCC
Carmen
Alias
PrimaBella
nina
Zwerver
Snoes
Caramba
RYW
Moon
smooch
Mida4you
Lejow
lieveschat
34 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

ongesteld en sex? - Pagina 4 Empty Re: ongesteld en sex?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 23:59

Vraag me ook af wat er treugig aan is.. Als je er beiden geen behoefte aan hebt en niet zit te wachten op een smeerboel a la menstruatiebloed, is er niks treurigs aan. Ik vind het eerder treugig om iets te gaan doen waar je niet achter staat.

Als ik ongesteld ben heb ik meer zin in chocolade ipv seks.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:05

Marin schreef:

Na de seks ben je sowieso vies als je het een beetje goed gedaan hebt :P

Very Happy

Ik doe het liever ook niet want voel me dan toch niet helemaal fijn daarbij, ook al maakt het mijn vriend echt niks uit. Maar soms kan ik de verleiding ook niet meer weerstaan hoor;) maar dat is in ieder geval niet in de ergste dagen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:06

Dolcis_ schreef:Vraag me ook af wat er treugig aan is.. Als je er beiden geen behoefte aan hebt en niet zit te wachten op een smeerboel a la menstruatiebloed, is er niks treurigs aan. Ik vind het eerder treugig om iets te gaan doen waar je niet achter staat.

Als ik ongesteld ben heb ik meer zin in chocolade ipv seks.
Ik vind het iets treurigs hebben als iemand zichzelf vies vindt... En wat ik al eerder zei: het hoeft echt geen smeerboel te worden. Maargoed, iedereen moet het lekker zelf weten natuurlijk. Maar jezelf vies vinden, of dat mijn vriend mij dan vies zou vinden. Ja, dat vind ik toevallig wel treurig...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:10

Je praat jezelf tegen als je aan de ene kant zegt dat iedereen het lekker zelf moet weten en het aan de andere kant wel zo treurig vind. Kom op, treurig is dan wel héél overdreven, niet!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:14

Dat vind ik ook vrij overdreven inderdaad. Ik kan me bijvoorbeeld heel goed voorstellen dat je je niet helemaal lekker voelt en het daarom niet wilt doen. En dat ik het niet vies vind, betekent niet dat anderen het wel vies mogen vinden :P Maar het viel me idd wel op dat meer meiden dan ik had verwacht had vies vinden.
Maar goed het is bij mij ook meer uit een soort 'nood' ontstaan. Als je drie dagen per maand samen bent vanwege lange afstand en je bent toevallig net in die dagen ongesteld..tja..dan ga je het niet niet doen. En toen merkte ik dus dat het eigenlijk wel mee viel en dat ik 't niet zo vies vind. Nou prima dan dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:15

Elodie schreef:Je praat jezelf tegen als je aan de ene kant zegt dat iedereen het lekker zelf moet weten en het aan de andere kant wel zo treurig vind. Kom op, treurig is dan wel héél overdreven, niet!
Nouja, het veroorzaakt droefheid bij mij als mensen zo over zichzelf of hun geliefden praten, en dat is de betekenis van droefig. Dus tja... Ik vind het gewoon nooit nodig jezelf vies te vinden, ongesteld zijn hoort bij het vrouw zijn, en dat bestempelen als vies vind ik jammer.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:17

Noa schreef:
Elodie schreef:Je praat jezelf tegen als je aan de ene kant zegt dat iedereen het lekker zelf moet weten en het aan de andere kant wel zo treurig vind. Kom op, treurig is dan wel héél overdreven, niet!
Nouja, het veroorzaakt droefheid bij mij als mensen zo over zichzelf of hun geliefden praten, en dat is de betekenis van droefig. Dus tja... Ik vind het gewoon nooit nodig jezelf vies te vinden, ongesteld zijn hoort bij het vrouw zijn, en dat bestempelen als vies vind ik jammer.
Poepen hoort ook bij het mens-zijn, dat spoel je toch ook gelijk door? Omdat menstruatie toevallig bij het vrouw-zijn hoort, mag het nog wel vies gevonden worden..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:20

Storm schreef:
Noa schreef:
Poepen hoort ook bij het mens-zijn, dat spoel je toch ook gelijk door? Omdat menstruatie toevallig bij het vrouw-zijn hoort, mag het nog wel vies gevonden worden..
Ja hoor, tuurlijk alles mag natuurlijk, het is een mening. Persoonlijk vind ik het wel vrij ver gaan. Zelfs poep vind ik niet echt vies. Natuurlijk vermijd je het zoveel mogelijk en dat doe ik ook met bloed. Maar echt vies is het nu ook weer niet. Het is een normale menselijke ''uiting'', haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:25

Kan je je nou écht niet voorstellen dat sommige het een beetje vies vinden??!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:27

Elodie schreef:Kan je je nou écht niet voorstellen dat sommige het een beetje vies vinden??!
Jawel, maar niet dat je jezelf zo vies voelt dat je geen seks meer kunt hebben. Of dat je vriend niet wilt omdat hij je vies vindt. Dit vind ík persóónlijk overtrokken. Ik zou me ook beledigd voelen als mijn vriend dat zou aangeven.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:30

heb jij seks als je erge diarree hebt?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:35

Elodie schreef:heb jij seks als je erge diarree hebt?
Wat een intieme vragen stel jij :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:40

Noa schreef:
Nouja het lijkt me niet dat je dat doet. Dat doe je vast niet omdat dat vies is. Zo kunnen mensen dat ook vinden met ongesteldheid.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:43

Elodie schreef:
Noa schreef:
Nouja het lijkt me niet dat je dat doet. Dat doe je vast niet omdat dat vies is. Zo kunnen mensen dat ook vinden met ongesteldheid.
Ik vind dat eigenlijk iets totaal anders... Als ik ongesteld ben is er geen kans dat het een smeerboel wordt, als ik gewoon mijn tampon in heb.

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 16 maa 2011 - 0:45

Ik heb geen seks tijdens mijn ongesteldheid. Heb het weleens onder de douche gedaan want dan kon ik me daarvoor even spoelen. Maar in bed of op een andere plek nee. Ik gebruik ook geen tampons dus we deden dan ook niet aan het andere werk bij mij. Ik heb altijd het idee dat ik het ruik Embarassed
Dus nee ik vind dat een vies idee.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:46

Wel als je een tampon in hebt inderdaad. Maar volgens mij doel jij toch ook op penetratie?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:47

Elodie schreef:Wel als je een tampon in hebt inderdaad. Maar volgens mij doel jij toch ook op penetratie?
Nope.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:49

Noa schreef:
Elodie schreef:Wel als je een tampon in hebt inderdaad. Maar volgens mij doel jij toch ook op penetratie?
Nope.
Oke dan heb ik misschien niet alles goed gelezen nerd
Het feit blijft alleen wel dat ik het raar vind dat je totaal niet snapt dat niet iedere vrouw het wilt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:51

Noa, zou jij het wel doen zonder tampon en dus penetratie als je ongesteld bent? zo ja, waarom wel, zo nee, waarom niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:51

Elodie schreef:
Noa schreef:
Nope.
Oke dan heb ik misschien niet alles goed gelezen nerd
Het feit blijft alleen wel dat ik het raar vind dat je totaal niet snapt dat niet iedere vrouw het wilt.
Ik snap wel dat je het niet wilt als je buikpijn hebt ofzo, maar dat het iets vies is vind ik lastig te begrijpen. Als ik gewoon elke dag douch en tampons gebruikt, dan merk ik nauwelijks dat er iets anders is. Behalve dus dat ik elke 4 uur even een tampon moet verwisselen, maar dat is wel te overzien. angel

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:53

Marin schreef:Noa, zou jij het wel doen zonder tampon en dus penetratie als je ongesteld bent? zo ja, waarom wel, zo nee, waarom niet?
Ik heb dat wel een paar keer gedaan, maar vond het toch niet prettig dat het dan overal aankomt. Dat wordt het al snel zo'n gedoe. Soms doen we het nog wel eens hoor, bijvoorbeeld 's ochtends en dan springen we daarna lekker samen onder de douche. Maar meestal houden we het even bij alle andere dingen die je samen kunt doen en genieten daar dan extra van.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:55

Krijg een beetje kriebels van je 'we genieten zo' overload, maar ok, verder good for you :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:58

Marin schreef:Krijg een beetje kriebels van je 'we genieten zo' overload, maar ok, verder good for you :P
Wat is daar nou weer mis mee?!

Djiiieeesss, ik kan niks meer typen hier of het resulteert weer in kritiek...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 1:00

Haha nou het is zo overdreven :P Ik krijg daar altijd beetje kriebels van, wie het dan ook zou zeggen.

Maar vind je verder wel aardig hoor, geloof ik :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 1:02

Ik snap wel wat Marin bedoeld hoor. Dat kan toch dat ze er de kriebels van krijgt? Verder kraakt ze jou daar toch niet op af? Ze vindt het zelfs fijn voor je;)

Gast
Gast

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: