Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ongesteld?

5 plaatsers

Ga naar beneden

ongesteld? Empty ongesteld?

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:16

Ik slik vaak de pil door (max 3 strippen) en nu dus ook. Nooit, echt nooit!,heb ik ergens last van. En nu ik net aan het rondreizen ben....ja hoor... Ik ben net aan de 2e strip begonnen...wat ik niet snap, want ik had al in de tweede week van de tweede strip moeten zijn, volgens mij. Ook weet ik zeker dat ik geen pil overgeslagen heb.
Ik ben 12-12 met de eerste pil van de eerste strip begonnen.

Kan het zijn dat door de warmte of zo mijn lichaam anders reageert. Ik baal er flink van...want ik heb niet zoveel tampons bij me. Daar ik dit niet verwacht had.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

ongesteld? Empty Re: ongesteld?

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:24

Denk idd door warmt maar je was toch ook ziek geweest?

Gast
Gast

Bericht  PluDan zo 15 jan 2012 - 5:27

Maar ben je nu ongesteld geworden wat niet de bedoeling moest zijn?
Ik begrijp het niet helemaal scratch .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:30

Klopt. Anderhalve dag. Neem de pil in de avond in en ben geen één keer binnen 4-6 uur naar de wc geweest. 1keer overgegeven, maar dat was pas laat in de middag.

Is het nu het beste om gewoon door te slikken?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:31

Lijkt er wel op @degene die het niet snapt.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl zo 15 jan 2012 - 5:31

Ik snap het ook niet. Je bent 12-12 begonnen. Dus na 3 weken zou het 2 januari zijn. En je begint nu pas aan je 2e strip??

En je weet niet of je een stopweek gehouden hebt? Ergens heb je iets niet helemaal goed gedaan....
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Monte zo 15 jan 2012 - 5:32

Beachgirl_24 schreef:Ik snap het ook niet. Je bent 12-12 begonnen. Dus na 3 weken zou het 2 januari zijn. En je begint nu pas aan je 2e strip??

En je weet niet of je een stopweek gehouden hebt? Ergens heb je iets niet helemaal goed gedaan....
+1
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  TukTuk zo 15 jan 2012 - 5:33

Ik zou inderdaad gewoon doorslikken. Ik heb ook gehad dat mijn lichaam er anders op reageerde toen ik in Thailand was, terwijl ik al jaren de spil slikte. Ook ineens enorme krampen enzo vlak voordat ik ongesteld moest worden, en ik in de stopweek was mijn menstruatie anders dan normaal. Heb zelfs toen nog een zwangerschapstest gedaan in Thailand, omdat ik me zorgen maakte.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:41

Kijk net mijn toillettas na..ligt er een aangebroken strip in. Ik ben echt altijd heel secuur hoerin, dus wel genomen maar met nieuwe strip verder gegaan! En uiteraard weet ik heus wel of ik een stopweek hou of niet(want die wil ik namelijk niet) ..was in de war door het aantal pillen.

Blijft nog wel dat ik niet snap dat ik jaren 3 strips kan doorslikken en dat het nu niet goed gaat...

Gast
Gast

Bericht  PluDan zo 15 jan 2012 - 5:43

Ik zou gewoon doorslikken dan...
Soms is het wel eens verwarrend. Ik heb er ook wel eens last van gehad doordat ik dan bijv bij mijn vriend bleef slapen.
Kan gebeuren toch... Nu weet je dat je er weer even wat beter op moet letten.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Beachgirl zo 15 jan 2012 - 5:44

Fijn dat nu iig duidelijk is hoe het zit met je strips.

Maar ik slik ook vaak door en heb ook zelden een bloeding tussendoor, maar soms ineens wel. Geen idee waar dat door komt. Zou me er niet te druk om maken, maar onhandig is het zeker.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Monte zo 15 jan 2012 - 5:44

Jip83 schreef:Kijk net mijn toillettas na..ligt er een aangebroken strip in. Ik ben echt altijd heel secuur hoerin, dus wel genomen maar met nieuwe strip verder gegaan! En uiteraard weet ik heus wel of ik een stopweek hou of niet(want die wil ik namelijk niet) ..was in de war door het aantal pillen.

Blijft nog wel dat ik niet snap dat ik jaren 3 strips kan doorslikken en dat het nu niet goed gaat...
Oh vandaar het aantal pillen. Maar is je ongesteldheid nu hetzelfde als dat het normaal is? Het zou misschien ook een (hevige) doorbraakbloeding kunnen zijn. Ik zou dus gewoon doorslikken en hopen dat het minder wordt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  TukTuk zo 15 jan 2012 - 5:48

Jip83 schreef:Kijk net mijn toillettas na..ligt er een aangebroken strip in. Ik ben echt altijd heel secuur hoerin, dus wel genomen maar met nieuwe strip verder gegaan! En uiteraard weet ik heus wel of ik een stopweek hou of niet(want die wil ik namelijk niet) ..was in de war door het aantal pillen.

Kan echt gewoon door de warmte komen, en misschien ook in combinatie met dat je ziek geweest bent etc?
Zou me er niet zoveel zorgen om maken, zoals ik al zei, bij mij was de eerste paar weken dat wij in Azië waren mijn menstruatie ook van slag, zoveel krampen, had dat nog nooit gehad, was er gewoon ziek van. Heb het daarna ook nooit meer gehad smile
Maarja het is natuurlijk niet handig!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:50

Nee, het is veel minder.

Enneuh...er staat nergens dat ik niet weet of ik wel of geen stopweek gehad heb. Er staat juist dat ik heel zeker weet dat ik niks overgeslagen heb. ;-)

Bedankt voor de reacties. Hoe lang kan zo'n doorbraakbloeding duren? Ik ga nu slapen, weltrusten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:01

Dat ligt inderdaad aan het klimaat dat je lichaam nu heel anders reageert. Heb dat ook gehad in Azië en zo'n probleem is het niet bij je hebben van veel tampons toch niet? Je kunt toch gewoon even nieuwe kopen daar? Dat lijkt me zo opgelost.

Zo'n doorbraakbloeding weet ik niet van hoe lang het kan duren, want volgens mij heeft dat er ook mee te maken hoe hevig je normaal gesproken ongesteld bent etc etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:07

Jip83 schreef:

Hoe lang kan zo'n doorbraakbloeding duren?

Ik heb het ook gehad op reis. Expres doorslikken om menstruatie te voorkomen (ik zwom bijna elke dag), kreeg een doorbraakbloeding, 10 weken ongesteld geweest. Evil or Very Mad Bleef maar doorgaan.. Hoop het niet voor jou!

Gast
Gast

Bericht  PrimaBella zo 15 jan 2012 - 8:19

Jolee schreef:
Jip83 schreef:

Hoe lang kan zo'n doorbraakbloeding duren?

Ik heb het ook gehad op reis. Expres doorslikken om menstruatie te voorkomen (ik zwom bijna elke dag), kreeg een doorbraakbloeding, 10 weken ongesteld geweest. Evil or Very Mad Bleef maar doorgaan.. Hoop het niet voor jou!

Maar als je zolang een doorbraakbloeding hebt, stop je toch wel even een weekje lijkt me?!
Als ik een doorbraakbloeding kreeg, stopte ik meteen met de pil omdat ik anders ook wel 10 weken bezig kon blijven.
Nadat ik gestopt was, stopte de bloeding ook binnen een paar dagen! Dus misschien is het voor TO ook beter om nu even een weekje te stoppen met slikken?
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:23

Ik ben ook gestopt, maar het ging daarna door. Ik denk dat ik niet goed op de constante warmte reageerde.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 12:50

Uiteraard kan ik hier nieuwe kopen. Ware het niet dat ik met inbrenghuls gebruik. 1 omdat ik gewone er niet (ver genoeg) in krijg en 2 ik vind het een stuk meer hygiënischer. Hier helemaal, want niet alle wc's hebben een kraan/iets om je handen te wassen. Ik heb wel van die handgel,maar sat helpt natuurlijk niet om een vieze vinger schoon te krijgen.

Hopelijk valt het mee...duimen maar. Ik zal voor de zekerheid gewone kopen als ik ze zie.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk zo 15 jan 2012 - 20:21

Ik weet natuurlijk niet waar je nu precies zit maar ik zou gewoon iedere grotere supermarkt en vooral ook apotheken langsgaan, ze zullen ze vast wel ergens verkopen, zeker in de grote steden.

En daar kan je vast ook wel van die kleine verpakkingen van Wetties oid vinden smile Dan heb je vochtige doekjes om je handen mee schoon te krijgen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 4:08

Missie geslaagd... Ik ga mijn 'eigen' tampons voor overdag gebruiken en de lastig (voor mij) in te brengen OB's voor 's nachts met een maandverbandje voor het geval dat....

De huisarts adviseerde ook om een stopweek in te lassen. Maar ja...nu lijkt het weer minder te worden.... Dus ik wacht het nog even af. Misschien stopt het weer.

Ik las ook ergens de tip om 1 keer 2 pillen tegelijk te nemen, dus dat doe ik vanavond 1 keer.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: