Ongesteld
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ongesteld
Zijn er hier meiden die hier ervaring mee hebben??
Ik ben een paar maanden gestopt geweest met de pil en nu dus begonnen met een lichtere pil. Dit is dus eigenlijk nog een natuurlijke menstruatie. Normaal ben ik hooguit 7 dagen ongesteld en nu zit ik al op dag 13. Zijn er meer meiden die er last van hebben dat het eigenlijk niet echt door zet. Want het is ongeveer 3 dagen redelijk normaal geweest en de andere 10 dagen eigenlijk heel licht.
Ik ben een paar maanden gestopt geweest met de pil en nu dus begonnen met een lichtere pil. Dit is dus eigenlijk nog een natuurlijke menstruatie. Normaal ben ik hooguit 7 dagen ongesteld en nu zit ik al op dag 13. Zijn er meer meiden die er last van hebben dat het eigenlijk niet echt door zet. Want het is ongeveer 3 dagen redelijk normaal geweest en de andere 10 dagen eigenlijk heel licht.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ongesteld
Ik heb het nog nooit gehad, maar het lijkt me niet prettig. Staat er niks in de bijsluiter dat dat zou kunnen komen door het wisselen van de pil?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nou ja het vreemde is ik heb tussendoor dus 3 maand geen pil gehad. Dus eigenlijk is het gewoon weer opnieuw beginnen
Minx- Lady Post-a-lot
Dat is dan heel vreemd inderdaad. Ik las net wel op een site dat iemand de Stediril 30 slikt en daar ook last van had. Weet niet of jij die nu ook slikt?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben weleens een maand ongesteld geweest, idd wel heel licht maar toch... Irritant! Volgens de dokter kon het veel redenen hebben, voornamelijk als je lichaam, door wat dan ook, in de war wordt gebracht. Ik zou het gewoon even aankijken.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik ben weleens een maand ongesteld geweest, idd wel heel licht maar toch... Irritant! Volgens de dokter kon het veel redenen hebben, voornamelijk als je lichaam, door wat dan ook, in de war wordt gebracht. Ik zou het gewoon even aankijken.
Nou ja dat is wel duidelijk weer begonnen met de pil dus.
heb nu etinyl estradiol 20 dus een lichtere als ik had
Minx- Lady Post-a-lot
Ik herken het wel hoor en ik geef het gewoon de tijd.
Ik heb rond kerst lopen rommelen met de pil. Slecht ingenomen etc. Daarna ongesteld geworden, maar wel aan een nieuwe strip begonnen terwijl ik nog ongesteld was. Uiteindelijk 2 weken ongesteld geweest. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Ondanks dat ik de strip waar ik toen aan was begonnen heb afgemaakt. Waarschijnlijk heb ik even teveel lopen rommelen en is nu alles door de war. Ik slik nog ook even geen pil ( ook geen relatie, daardoor kan het) totdat het gewoon weer uit zichzelf gaan werken.
Ik zal het gewoon de tijd geven en als je het echt niet vertrouwt kan je altijd alsnog naar de HA.
Ik heb rond kerst lopen rommelen met de pil. Slecht ingenomen etc. Daarna ongesteld geworden, maar wel aan een nieuwe strip begonnen terwijl ik nog ongesteld was. Uiteindelijk 2 weken ongesteld geweest. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Ondanks dat ik de strip waar ik toen aan was begonnen heb afgemaakt. Waarschijnlijk heb ik even teveel lopen rommelen en is nu alles door de war. Ik slik nog ook even geen pil ( ook geen relatie, daardoor kan het) totdat het gewoon weer uit zichzelf gaan werken.
Ik zal het gewoon de tijd geven en als je het echt niet vertrouwt kan je altijd alsnog naar de HA.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik denk dat het komt omdat je (neem ik aan) op de eerste dag van je menstruatie met de lichtere pil bent begonnen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: