Ongesteld
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ongesteld
ik ben sinds een jaar nog maar 1,5 dagen ongesteld.
ben al 2 x naar de dokter gegaan maar die zegt ja stress verder niks,
ik voel me een beetje ongemakkelijk omdat het er niet helemaal uit komt,
mn buik is ook opgezet sinds dit zo speelt.
heeft iemand dit ook of tips?
heb er wel over na gedacht om misschien een tijdje te stoppen met de pil
ben al 2 x naar de dokter gegaan maar die zegt ja stress verder niks,
ik voel me een beetje ongemakkelijk omdat het er niet helemaal uit komt,
mn buik is ook opgezet sinds dit zo speelt.
heeft iemand dit ook of tips?
heb er wel over na gedacht om misschien een tijdje te stoppen met de pil
Miss_Jessii- Fluisteraar
- Aantal berichten : 89
Punten : 150
Registratiedatum : 18-06-11
Re: Ongesteld
Ik zou als ik jou was eens stoppen met de pil als je je zorgen maakt.
Overigens was ik zelf met de pil (en nu nog, zonder gebruik pil) ook maar 2 dagen echt ongesteld. De dagen erna soms kleine druppeltjes. Ik ben overigens wel erger ongesteld qua bloedverlies zonder de pil. Dus heb nu wel een gezonder gevoel zeg maar.
Niets om je zorgen over te maken volgens mij.
Overigens was ik zelf met de pil (en nu nog, zonder gebruik pil) ook maar 2 dagen echt ongesteld. De dagen erna soms kleine druppeltjes. Ik ben overigens wel erger ongesteld qua bloedverlies zonder de pil. Dus heb nu wel een gezonder gevoel zeg maar.
Niets om je zorgen over te maken volgens mij.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik slik al jaren de pil niet meer en ben ook nog maar 1,5 dag ongesteld. Het is wel altijd heel regelmatig geweest (op de afgelopen maanden na (stress)). Ik heb me daar nooit zo'n zorgen om gemaakt.
Gast- Gast
Ik wil dat ook.. (nee grapje)
Ik zou eens naar een dokter gaan!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Waarom?Moezie schreef:Ik wil dat ook.. (nee grapje)
Gast- Gast
Volgens mij maakt de lengte van ongesteldheid weinig uit, meer dat je wel ongesteld bent!
Ik heb er ook maar 2-3 dagen last van.
Ik heb er ook maar 2-3 dagen last van.
Gast- Gast
Okee, zal ik indd de pil even laten liggen.
Ja maar het is niet alleen 1,5 dagen ongesteld, maar ook maar heel weinig.
paar jaar geleden was veel erger ongesteld moest ik wel om het half uur nieuwe tampon in doen en nu kan ik over hele dag met 1 á 2 tampons ( doe ik natuurlijk niet maar ff voorbeeld )
maar gelukkig (naja gelukkig..) zijn er meerdere die dit ook hebben, maakte me wel beetje zorgen want heb ook vriendin die was bijna niet ongesteld en op het laatst helemaal niet meer en die kreeg later te horen dat ze pco heeft.
paar jaar geleden was veel erger ongesteld moest ik wel om het half uur nieuwe tampon in doen en nu kan ik over hele dag met 1 á 2 tampons ( doe ik natuurlijk niet maar ff voorbeeld )
maar gelukkig (naja gelukkig..) zijn er meerdere die dit ook hebben, maakte me wel beetje zorgen want heb ook vriendin die was bijna niet ongesteld en op het laatst helemaal niet meer en die kreeg later te horen dat ze pco heeft.
Miss_Jessii- Fluisteraar
- Aantal berichten : 89
Punten : 150
Registratiedatum : 18-06-11
Op dagen dat ik thuis ben en de deur niet uit hoef kan ik ook prima zonder tampons denk ik soms. Terwijl ik een aantal jaar geleden ook veel langer en heftiger ongesteld werd. Ik hou me maar vast aan de regelmaat. Ik heb nog wel krampen op het moment dat ik het word..Miss_Jessii schreef:Okee, zal ik indd de pil even laten liggen.
Ik kan wel een keer overleggen met de HA als ik daar toch ben.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: