ongesteld en sex?
+30
Roze Roos
Sweety
kimz
Shisha
Susan
Huppekee
TNMN
patjuhhh
Coccinelle
Laquisia
loura
Jeanette
RioolSpook
Sarah1985
Poisongirl
M-G
CCC
Carmen
Alias
PrimaBella
nina
Zwerver
Snoes
Caramba
RYW
Moon
smooch
Mida4you
Lejow
lieveschat
34 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: ongesteld en sex?
Het blijft de hele tijd gaan over het feit dat JIJ nauwelijks merkt dat er iets anders is, maar zoals ik al eerder heb beschreven merken anderen hier wel wat van. Niet in de trant van buikpijn met wel qua smeerboel en hevige ongesteldheid. Dus ik voel mij echt niet triest als ik mezelf vies vind, want dan ben ik ook, aangezien ik niet schoon ben. Het is niet dat ik mezelf vies 'vind', maar dat 'ben' ik gewoon elke keer als ik een tampon eruit haal. En dan de hele boel weer schoonmaken inderdaad, maarja aangezien ik niet 8 keer per dag onder de douche kan springen wordt het natuurlijk nooit superschoon...Noa schreef:Ik snap wel dat je het niet wilt als je buikpijn hebt ofzo, maar dat het iets vies is vind ik lastig te begrijpen. Als ik gewoon elke dag douch en tampons gebruikt, dan merk ik nauwelijks dat er iets anders is. Behalve dus dat ik elke 4 uur even een tampon moet verwisselen, maar dat is wel te overzien.Elodie schreef:Oke dan heb ik misschien niet alles goed gelezenNoa schreef:Nope.Elodie schreef:Wel als je een tampon in hebt inderdaad. Maar volgens mij doel jij toch ook op penetratie?
Het feit blijft alleen wel dat ik het raar vind dat je totaal niet snapt dat niet iedere vrouw het wilt.
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Noa schreef:Ik snap wel dat je het niet wilt als je buikpijn hebt ofzo, maar dat het iets vies is vind ik lastig te begrijpen. Als ik gewoon elke dag douch en tampons gebruikt, dan merk ik nauwelijks dat er iets anders is. Behalve dus dat ik elke 4 uur even een tampon moet verwisselen, maar dat is wel te overzien.Elodie schreef:Oke dan heb ik misschien niet alles goed gelezenNoa schreef:Nope.Elodie schreef:Wel als je een tampon in hebt inderdaad. Maar volgens mij doel jij toch ook op penetratie?
Het feit blijft alleen wel dat ik het raar vind dat je totaal niet snapt dat niet iedere vrouw het wilt.
Wees blij. Ik hoop ooit zo ongesteld te zijn.. Zonder 5x per nacht wakker te worden van de buikpijn en elke 2 uur een supertampon te verwisselen en nog steeds doorlekken. Dus ja, ik voel me echt heel vies ja.. Jammer dat je dat niet inziet en alleen begrijpt hoe het bij jou is..
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, jawel hoor. Voor iedereen is het weer anders.Huppekee schreef:Noa schreef:Ik snap wel dat je het niet wilt als je buikpijn hebt ofzo, maar dat het iets vies is vind ik lastig te begrijpen. Als ik gewoon elke dag douch en tampons gebruikt, dan merk ik nauwelijks dat er iets anders is. Behalve dus dat ik elke 4 uur even een tampon moet verwisselen, maar dat is wel te overzien.Elodie schreef:Oke dan heb ik misschien niet alles goed gelezenNoa schreef:Nope.Elodie schreef:Wel als je een tampon in hebt inderdaad. Maar volgens mij doel jij toch ook op penetratie?
Wees blij. Ik hoop ooit zo ongesteld te zijn.. Zonder 5x per nacht wakker te worden van de buikpijn en elke 2 uur een supertampon te verwisselen en nog steeds doorlekken. Dus ja, ik voel me echt heel vies ja.. Jammer dat je dat niet inziet en alleen begrijpt hoe het bij jou is..
Gast- Gast
Zoals ik het begrijp niet.. want je snapt namelijk niet dat het ook vies kan zijn, dus denk je alleen aan jezelf. Prima, maar ik krijg nu het gevoel dat iedereen die het wel vies vind zich aansteld..
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet natuurlijk niet in welke hoeveelheden het eruit kan vloeien. Gut ja, kan me best voorstellen dat als het er met liters uitkomt het een ander verhaal wordt, maar volgens mij geldt dit niet voor de meeste vrouwen. Gemiddeld verliest een vrouw maar een eierdopje aan bloed...Huppekee schreef:Zoals ik het begrijp niet.. want je snapt namelijk niet dat het ook vies kan zijn, dus denk je alleen aan jezelf. Prima, maar ik krijg nu het gevoel dat iedereen die het wel vies vind zich aansteld..
Gast- Gast
Meestal heb ik mega buikpijn de eerste 3-4 dagen en geen zin in sex! Heb het met mijn ex wel eens gedaan tijdens de laatste dagen, maar echt super lekker vind ik het niet.
Vooral ook omdat ik er buikpijn van krijg
Vooral ook omdat ik er buikpijn van krijg
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb er geen problemen mee om seks te hebben als ik ongesteld ben. Ik ben sowieso heel licht ongesteld dus
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Oh nee echt niet. Vind het zeer smerig. Ik en hij kunnen heus wel een weekje wachten.
Gast- Gast
En ik neem aan dat deze vraag gaat over penetratie Noa. Je snapt toch ook wel dat als je ongesteld bent, en je hebt een tampon in dat je alle andere seksuele handelingen kunt doen. Lijkt mij dat niemand hier het viest vindt haar vriend ik noem maar wat, oraal te bevredigen. Ik neem aan dat de meiden die het vies vinden het over penetratie hebben.
Gast- Gast
Nee, maar het is een paar keer voorgekomen dat het toch gebeurde onder de douche. Maar goed, ik ben het ook nooit heel erg.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Jen_ schreef:En ik neem aan dat deze vraag gaat over penetratie Noa. Je snapt toch ook wel dat als je ongesteld bent, en je hebt een tampon in dat je alle andere seksuele handelingen kunt doen. Lijkt mij dat niemand hier het viest vindt haar vriend ik noem maar wat, oraal te bevredigen. Ik neem aan dat de meiden die het vies vinden het over penetratie hebben.
Niet kunnen pijpen omdat je ongesteld bent
Nee ik hoef geen polonaise aan mijn lijf die week, ik zie het al helemaal voor me. Vriend vies, bed vies, alles vies
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
OOow fout Caroow, ik zie het nu voor me Iedereen onder het bloed haha!
Ik moet er dan ook niets van hebben nee! Laat mij maar lekker met rust die dagen, schade haal ik daarna wel weer in
Ik moet er dan ook niets van hebben nee! Laat mij maar lekker met rust die dagen, schade haal ik daarna wel weer in
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
No way, ik voel me dan al beroerd genoeg en meneer kan dan best een paar dagen wachten
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: