Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ongesteld?

+4
Sylvana
Amber-
Happydobby
Muppetje
8 plaatsers

Ga naar beneden

ongesteld? Empty ongesteld?

Bericht  Muppetje di 9 okt 2012 - 2:29

Precies vier weken geleden ben ik bevallen. Ik heb niet veel gevloeid. Na anderhalve week kon ik het bij wijze van al af met een inlegkruisje per dag. Na twee weken of misschien iets meer was het echt weg. Ben nog wel tot de dag van vandaag inlegkruisjes blijven dragen. Had af en toe wat donkerdere afscheiding, verder niets.

Tot daarnet, ineens had ik weer helder rood bloed in mijn inlegkruisje, en met afvegen ook kleine rode stolsels, net als bij een menstruatie. Het drupte zo het toilet in, dus echt weinig was t niet...

Ben ik nu alweer ongesteld geworden dan? Het lijkt me om twee redenen redelijk sterk: ik heb PCO en ik geef fulltime borstvoeding.

Of ben ik gewoon weer gaan vloeien? Volgens de kraamhulp kon dat stoppen en spontaan weer beginnen tot zes weken na de bevalling...

Iemand een idee?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ongesteld? Empty Re: ongesteld?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 2:37

Ja dat kan. Je hormoonhuishouding is door een zwangerschap door elkaar geschopt, ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen ineens wel een eisprong hadden na een bevalling terwijl ze dat ervoor nauwelijks hadden.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 9 okt 2012 - 2:52

Ik heb ook tot 6 weken erna gevloeid met pauzes van een paar dagen, ik gaf ook bv. Daarna werd ik pas weer ongesteld toen M 9 maanden was.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje di 9 okt 2012 - 3:07

Als mn productie maar niet terug gaat lopen Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 9 okt 2012 - 3:11

Ik heb hetzelfde als muppet. 4,5 week geleden bevallen. 1 week gevloeid en tweede week nog heel iets. Sinds toen niets meer.
Gisteren roze afscheiding en flinke menstruatiekrampen. Vandaag helder rood bloed maar de menstruatiekrampen zijn zo goed als weg. Ik kolf volledig, al ben ik nu aan het afbouwen. Tot eergister kolfde ik nog 5 keer daags, waarvan 1 keer ' s nachts.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Sylvana di 9 okt 2012 - 4:36

Ik heb ook zoiets. Het vloeien was bij mij zo goed als voorbij, en nu lijkt het weer opnieuw begonnen. Lijkt inderdaad op ongesteldheid maar dat lijkt me erg sterk. Geef ook fulltime bv.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Muppetje di 9 okt 2012 - 6:13

Het is hier u al bijna niets meer, denk toch dat het nog vloeien is

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  holaagirl di 9 okt 2012 - 7:12

Vriendin van mij heeft ook PCO, 3jr bezig geweest zwanger te raken van nr1. (met medicijnen!)
Na de bevalling kwam haar cyclus weer op gang en is ze spontaan zwanger geraakt van nummer 2.

Hoe snel dr cyclus op gang kwam, weet ik niet...maar weet dat ze ineens een cyclus had!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  CCC di 9 okt 2012 - 8:09

Ik werd na 4 weken ook weer ongesteld... Was trouwens nog niks vergeleken wat het normaal was, nog steeds niet...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fearie di 9 okt 2012 - 9:11

Ik heb een soort van ongesteldheid gehad 8 weken na de bevalling, gaf ook bv. Uiteindelijk pas daarna weer na 11 maand ongesteld geworden. Toen ben ik met bv gestopt.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  SarahKey di 9 okt 2012 - 20:45

Luce schreef:Ja dat kan. Je hormoonhuishouding is door een zwangerschap door elkaar geschopt, ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen ineens wel een eisprong hadden na een bevalling terwijl ze dat ervoor nauwelijks hadden.

Hier is dit dus het geval. Voor Siem moest ik hormonen slikken om sowieso een eisprong te krijgen. En nu sinds de bevalling al 7 keer een eisprong gehad en ongesteld geweest. Het kan na de bevalling dus echt veranderen. Ben nu elke maand netjes ongesteld en weet nog steeds niet wat me overkomt Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Muppetje di 9 okt 2012 - 20:50

SarahKey schreef:
Luce schreef:Ja dat kan. Je hormoonhuishouding is door een zwangerschap door elkaar geschopt, ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen ineens wel een eisprong hadden na een bevalling terwijl ze dat ervoor nauwelijks hadden.

Hier is dit dus het geval. Voor Siem moest ik hormonen slikken om sowieso een eisprong te krijgen. En nu sinds de bevalling al 7 keer een eisprong gehad en ongesteld geweest. Het kan na de bevalling dus echt veranderen. Ben nu elke maand netjes ongesteld en weet nog steeds niet wat me overkomt Laughing
Das wel mooi, ik heb natuurlijk dezelfde medicijnen geslikt.
Ga er trouwens vanuit dat het nog vloeien was. Na dat toiletbezoek was het eigenlijk alweer helemaal weg, geen bloed meer gezien

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 10 okt 2012 - 8:52

Vandaag weer wat bloed gehad, maar ben er inmiddels achter dat het van mijn wond komt Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven