ongesteld?
+4
Sylvana
Amber-
Happydobby
Muppetje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
ongesteld?
Precies vier weken geleden ben ik bevallen. Ik heb niet veel gevloeid. Na anderhalve week kon ik het bij wijze van al af met een inlegkruisje per dag. Na twee weken of misschien iets meer was het echt weg. Ben nog wel tot de dag van vandaag inlegkruisjes blijven dragen. Had af en toe wat donkerdere afscheiding, verder niets.
Tot daarnet, ineens had ik weer helder rood bloed in mijn inlegkruisje, en met afvegen ook kleine rode stolsels, net als bij een menstruatie. Het drupte zo het toilet in, dus echt weinig was t niet...
Ben ik nu alweer ongesteld geworden dan? Het lijkt me om twee redenen redelijk sterk: ik heb PCO en ik geef fulltime borstvoeding.
Of ben ik gewoon weer gaan vloeien? Volgens de kraamhulp kon dat stoppen en spontaan weer beginnen tot zes weken na de bevalling...
Iemand een idee?
Tot daarnet, ineens had ik weer helder rood bloed in mijn inlegkruisje, en met afvegen ook kleine rode stolsels, net als bij een menstruatie. Het drupte zo het toilet in, dus echt weinig was t niet...
Ben ik nu alweer ongesteld geworden dan? Het lijkt me om twee redenen redelijk sterk: ik heb PCO en ik geef fulltime borstvoeding.
Of ben ik gewoon weer gaan vloeien? Volgens de kraamhulp kon dat stoppen en spontaan weer beginnen tot zes weken na de bevalling...
Iemand een idee?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: ongesteld?
Ja dat kan. Je hormoonhuishouding is door een zwangerschap door elkaar geschopt, ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen ineens wel een eisprong hadden na een bevalling terwijl ze dat ervoor nauwelijks hadden.
Gast- Gast
Ik heb ook tot 6 weken erna gevloeid met pauzes van een paar dagen, ik gaf ook bv. Daarna werd ik pas weer ongesteld toen M 9 maanden was.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Als mn productie maar niet terug gaat lopen
Muppetje- Ratel
Ik heb hetzelfde als muppet. 4,5 week geleden bevallen. 1 week gevloeid en tweede week nog heel iets. Sinds toen niets meer.
Gisteren roze afscheiding en flinke menstruatiekrampen. Vandaag helder rood bloed maar de menstruatiekrampen zijn zo goed als weg. Ik kolf volledig, al ben ik nu aan het afbouwen. Tot eergister kolfde ik nog 5 keer daags, waarvan 1 keer ' s nachts.
Gisteren roze afscheiding en flinke menstruatiekrampen. Vandaag helder rood bloed maar de menstruatiekrampen zijn zo goed als weg. Ik kolf volledig, al ben ik nu aan het afbouwen. Tot eergister kolfde ik nog 5 keer daags, waarvan 1 keer ' s nachts.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik heb ook zoiets. Het vloeien was bij mij zo goed als voorbij, en nu lijkt het weer opnieuw begonnen. Lijkt inderdaad op ongesteldheid maar dat lijkt me erg sterk. Geef ook fulltime bv.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Het is hier u al bijna niets meer, denk toch dat het nog vloeien is
Muppetje- Ratel
Vriendin van mij heeft ook PCO, 3jr bezig geweest zwanger te raken van nr1. (met medicijnen!)
Na de bevalling kwam haar cyclus weer op gang en is ze spontaan zwanger geraakt van nummer 2.
Hoe snel dr cyclus op gang kwam, weet ik niet...maar weet dat ze ineens een cyclus had!
Na de bevalling kwam haar cyclus weer op gang en is ze spontaan zwanger geraakt van nummer 2.
Hoe snel dr cyclus op gang kwam, weet ik niet...maar weet dat ze ineens een cyclus had!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik werd na 4 weken ook weer ongesteld... Was trouwens nog niks vergeleken wat het normaal was, nog steeds niet...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een soort van ongesteldheid gehad 8 weken na de bevalling, gaf ook bv. Uiteindelijk pas daarna weer na 11 maand ongesteld geworden. Toen ben ik met bv gestopt.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Luce schreef:Ja dat kan. Je hormoonhuishouding is door een zwangerschap door elkaar geschopt, ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen ineens wel een eisprong hadden na een bevalling terwijl ze dat ervoor nauwelijks hadden.
Hier is dit dus het geval. Voor Siem moest ik hormonen slikken om sowieso een eisprong te krijgen. En nu sinds de bevalling al 7 keer een eisprong gehad en ongesteld geweest. Het kan na de bevalling dus echt veranderen. Ben nu elke maand netjes ongesteld en weet nog steeds niet wat me overkomt
Das wel mooi, ik heb natuurlijk dezelfde medicijnen geslikt.SarahKey schreef:Luce schreef:Ja dat kan. Je hormoonhuishouding is door een zwangerschap door elkaar geschopt, ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen ineens wel een eisprong hadden na een bevalling terwijl ze dat ervoor nauwelijks hadden.
Hier is dit dus het geval. Voor Siem moest ik hormonen slikken om sowieso een eisprong te krijgen. En nu sinds de bevalling al 7 keer een eisprong gehad en ongesteld geweest. Het kan na de bevalling dus echt veranderen. Ben nu elke maand netjes ongesteld en weet nog steeds niet wat me overkomt
Ga er trouwens vanuit dat het nog vloeien was. Na dat toiletbezoek was het eigenlijk alweer helemaal weg, geen bloed meer gezien
Muppetje- Ratel
Vandaag weer wat bloed gehad, maar ben er inmiddels achter dat het van mijn wond komt
Muppetje- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» ongesteld en sex?
» Ongesteld na bevalling?
» Ongesteld of niet?
» Ongesteld
» Ik ben zo in de rui..en 'raar' ongesteld.
» Ongesteld na bevalling?
» Ongesteld of niet?
» Ongesteld
» Ik ben zo in de rui..en 'raar' ongesteld.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: