NAV ongesteld
+19
May
Tinus
tuttebel
Sorella
SuperGrover
Caramba
Sweety
Benthe
Monte
PluDan
Marin
patjuhhh
Jeanette
Rouxxxe
minoessepoes
Blond
sabje
Rush
dolfijntje24
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
NAV ongesteld
Hoe vaak slikken jullie de pil door? Nooit slikte ik eigenlijk de pil door (alleen als het niet goed uitkwam ivm vakanties oid), maar toen ging ik twee strippen achter elkaar door slikken en nu afgelopen keer 3x toevallig. Nu ben ik weer ongesteld geworden, maar ik slik hem dus door omdat ik altijd heel erg last heb van mijn onderrug. Het lijkt ook steeds erger te worden de pijn. Ik slik wel feminax, maar dat helpt niet altijd. Hebben jullie ook altijd zoveel last van menstruatiepijn? En slikken jullie de pil door en zo ja hoeveel strippen dan achter elkaar. Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je de pil doorslikt of niet.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Re: NAV ongesteld
Vrijwel altijd. Ik heb geen idee wanneer ik voor het laatst een stopweek had. Ik slik de pil door op advies van m`n huisarts.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik meestal een maand of 4. Meestal merk ik aan mijn lichaam dat ik weer een keer moet stoppen (last van mijn buik). Dit is ook op aanraden van de huisarts. Zij vertelde dat niet alle pillen daar geschikt voor waren.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Vrijwel nooit. Alleen als het niet uitkomt met vakanties en dergelijke. Ik heb nooit last van ongesteldheid (zoals hoofdpijn, rugpijn of zoiets), en als ik hem wel doorslik krijg ik vaak een doorbraakbloeding die aanhoud tot ik echt ongesteld moet worden. Geen succes dus.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Eigenlijk altijd 3 strips, daarna krijg ik bijna zeker weten een doorbraakbloeding. Ik voel me overigens prima als ik ongesteld ben maar vind het gewoon niet al te prettig en ook mijn huisarts heeft me gezegd dat ik prima door kon slikken. Ik vind het ideaal!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Praktisch nooit, alleen als ik op vakantie ga. Ik heb nooit last van m'n ongesteldheid, en geeft me een prettiger gevoel om iedere maand te stoppen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Altijd 3 strips achter elkaar en dan een stopweek. Op advies van de huisarts.
Gast- Gast
Rouxxxe schreef:Praktisch nooit, alleen als ik op vakantie ga. Ik heb nooit last van m'n ongesteldheid, en geeft me een prettiger gevoel om iedere maand te stoppen.
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Rouxxxe schreef:Praktisch nooit, alleen als ik op vakantie ga. Ik heb nooit last van m'n ongesteldheid, en geeft me een prettiger gevoel om iedere maand te stoppen.
+1
+1
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Vrijwel nooit en maximaal 1x doorslikken. Ik krijg heel erg buikpijn daarvan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
patjuhhh schreef:Jeanette schreef:Rouxxxe schreef:Praktisch nooit, alleen als ik op vakantie ga. Ik heb nooit last van m'n ongesteldheid, en geeft me een prettiger gevoel om iedere maand te stoppen.
+1
+1
+ 2
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik heb de eerste 2 dagen best wel buikpijn en heb dan nergens zin in. En daar heb ik vaak geen zin in, dus slik ik de pil door. Meestal doe ik 2-3 strips achter elkaar, meer dan 3 kan niet, dan krijg ik altijd een doorbraakbloeding.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik slik de pil vrijwel altijd door. Ik krijg altijd ontzettend hoofdpijn in de stopweek en dat komt me eigenlijk nooit uit. Daarnaast heb ik er ook helemaal geen last van als ik doorslik. Meestal vind ik het na vijf of zes maanden wel weer eens tijd, en dan las ik toch maar eens een stopweek in.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik slik de pil 2 strippen en dan heb ik een stopweek. Dit op aanraden van mijn oude dokter.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben nu gestopt met de pil, maar ik slikte hem soms een maandje door. In die 2 maand had ik dan altijd een doorbraakbloeding. Langste keer dat ik hem heb doorgeslikt was 6 maanden, maar toen ook steeds doorbraakbloedingen.
Ben blij dat ik er nu vanaf ben.
Ben blij dat ik er nu vanaf ben.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Meestal 6 of 7 strippen
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan er helaas niet meer dan twee doorslikken, daarna krijg ik een doorbraakbloeding. Ik heb er altijd ontzettend veel last van dus ik wou dat ik hem vaker door kon slikken.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
mijn dokter heeft me geadviseerd door te slikken, maar meer dan 2 strippen achter elkaar doe ik meestal niet. Ik vind het toch wel fijn om regelmatig even 'bewijs' te hebben dat ik echt niet zwanger ben.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Zo werkt het helaas niet. Menstruatie met de pil is een onttrekkingsbloeding die is opgewekt door een kunstmatige verandering in je hormoonspiegel, omdat je ineens die hormonen in de pil niet meer binnen krijgt. Het is geen bewijs dat je niet zwanger bent, als je zwanger raakt door de pil heen, kun je alsnog die onttrekkingsbloeding krijgen.tuttebel schreef:mijn dokter heeft me geadviseerd door te slikken, maar meer dan 2 strippen achter elkaar doe ik meestal niet. Ik vind het toch wel fijn om regelmatig even 'bewijs' te hebben dat ik echt niet zwanger ben.
SuperGrover- Ratel
Ik slik altijd 1 strip extra door. Ik heb er niet echt heel veel last van, maar ik vind het gewoon niet fijn om ongesteld te zijn. Van de verhalen dat ik hier hoor, kijk ik wel op. Is het niet gevaarlijk o.i.d. om de pil zo lang door te slikken. Het is helemaal niet gegrond maar ik heb het idee dat het niet gezond is en dat ik dan geen kinderen meer kan krijgen ofzo. Ja, geen idee maar het lijkt me gewoon niet zo gezond voor je lichaam...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
SuperGrover schreef:Zo werkt het helaas niet. Menstruatie met de pil is een onttrekkingsbloeding die is opgewekt door een kunstmatige verandering in je hormoonspiegel, omdat je ineens die hormonen in de pil niet meer binnen krijgt. Het is geen bewijs dat je niet zwanger bent, als je zwanger raakt door de pil heen, kun je alsnog die onttrekkingsbloeding krijgen.tuttebel schreef:mijn dokter heeft me geadviseerd door te slikken, maar meer dan 2 strippen achter elkaar doe ik meestal niet. Ik vind het toch wel fijn om regelmatig even 'bewijs' te hebben dat ik echt niet zwanger ben.
Dit klopt inderdaad. Wist ik eerst ook niet, maar heb er een heel 'lesje' over gehad van mijn huisarts, erg interessant.
Gast- Gast
Ik slik hem alleen door als het beter uitkomt ivm vakantie of sauna oid, zoals begin februari ga ik een midweekje op vakantie en eigenlijk zou ik dan net in de laatste paar dagen van mijn menstruatie zitten dus slik ik hem door. Ik kan max 2 strips slikken, anders krijg ik last van flinke doorbraakbloedingen. Het liefst slik ik hem niet door, want als ik hem wel doorslik is daarna mijn menstruatie nog heviger dan normaal.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Nee, dat is niet gevaarlijk, het is niet ongezond en je raakt er niet onvruchtbaar van. Het is ook niet zo dat tijdens die weken dat je doorslikt er bloed blijft ophopen of iets dergelijks. Het enige risico dat je loopt is het risico op doorbraakbloedingen.Tinus schreef: Is het niet gevaarlijk o.i.d. om de pil zo lang door te slikken. Het is helemaal niet gegrond maar ik heb het idee dat het niet gezond is en dat ik dan geen kinderen meer kan krijgen ofzo. Ja, geen idee maar het lijkt me gewoon niet zo gezond voor je lichaam...
SuperGrover- Ratel
Ik slik 'm altijd in de zomermaanden door, vind dat zo vies i.c.m. warmte. Dus 1x per jaar 3 maanden achter elkaar.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Normaal 3-4 soms 5 strips. Dan nooit ergens last van. Nu in tropische temperaturen helaas wel last van doorbraakbloeding :-(
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: