ongesteld en sex?
+30
Roze Roos
Sweety
kimz
Shisha
Susan
Huppekee
TNMN
patjuhhh
Coccinelle
Laquisia
loura
Jeanette
RioolSpook
Sarah1985
Poisongirl
M-G
CCC
Carmen
Alias
PrimaBella
nina
Zwerver
Snoes
Caramba
RYW
Moon
smooch
Mida4you
Lejow
lieveschat
34 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: ongesteld en sex?
Ik heb dan ook altijd meer zin in sex, maar zou het nooit doen dan. Lijkt me niet fijn
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe het wel. Maar mijn vriend vindt het ook niet erg om te doen. Alleen wil ik tijdens mijn ongesteldheid zelf niet klaarkomen omdat dat dan zeer doet. En zo erg is het toch niet? Het gaat alleen om een beetje bloed. Alsof zijn piemel niet vies wordt als je gewoon seks hebt. Alleen is het dan niet zichtbaar.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dat vind ik goor.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik wil dan niet eens... Lijkt me vreselijk:s ik ben niet vaak ongesteld dus als ik dan eens stop met de pil dan moet hij maar ff wachten tot het over is
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Nee dan komt er bij mij niets naar binnen. Nja een tampon dan.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
In de stopweek staan we even een week (najaaa... 4 of 5 dagen) stil. Vaak heb ik de eerste dagen ook echt nergens zin in.
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Nee dan komt er bij mij niets naar binnen. Nja een tampon dan.
+1
Gast- Gast
Noa schreef:Ik heb geen last van mijn ongesteldheid en ook gewoon zin in seks. Ik heb dan gewoon een tampon in en we seksen op andere manieren, dus geen penetratie, maar verder wel alles. Vind ik ook wel leuk voor de verandering! Gelukkig ben ik altijd maar 4 dagen ongesteld, dus het valt mee
Ik kijk er echt van op hoeveel meiden dan geen seks hebben. Als mijn vriend mij dan vies zou vinden, dan zou ik dat echt héél erg vinden... Het is helemaal niet vies en gelukkig kijkt mijn vriend hier ook niet zo tegenaan. Hij vindt mij altijd leuk en ook sexy wanneer ik ongesteld ben.
Oh, mijn vriend zou dan best seks willen hebben en vind het ook niet vies maar ik vind het zelf gewoon geen fris idee, dus nee voor mij niet als ik ongesteld ben.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
mijn vriend zou het helemaal niet erg vinden om seks te hebben als ik ongesteld ben, maar ik heb dit liever niet. voel me dan vies.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
RYW schreef:
Ik heb een spiraaltje en word niet ongesteld. Hieperdepiep....Mirena!
I LOL-ed. Ik heb ook een Mirena gelukkig Maar ik zou echt geen seks willen hebben als ik ongesteld ben, niet alleen omdat ik me dat heel vies lijkt maar ook omdat ik altijd buikpijn heb.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Wat is er dan zo vies aan ongesteld zijn? Helemaal als je een tampon in hebt, dan is er toch verder niks anders dan anders? Dan ben je toch gewoon schoon... Wij seksen dan altijd, behalve de penetratie laten we zitten als het de ergste dagen zijn... Maar dat vinden jullie dus echt vies? Hmmmz... kan me niet voorstellen dat je echt vies van jezelf bent...
Gast- Gast
Noa schreef:Wat is er dan zo vies aan ongesteld zijn? Helemaal als je een tampon in hebt, dan is er toch verder niks anders dan anders? Dan ben je toch gewoon schoon... Wij seksen dan altijd, behalve de penetratie laten we zitten als het de ergste dagen zijn... Maar dat vinden jullie dus echt vies? Hmmmz... kan me niet voorstellen dat je echt vies van jezelf bent...
Als je niet zo erg ongesteld bent gaat dat inderdaad op, maar als je elke 2 uur 'super' tampons moet verwisselen en nog zo'n beetje doorlekt, nou, dan voel ik me wel vies ja
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Vind het niet alleen vies voor mijn man. Vind het zelf ook vies.Maple schreef:Nooooo way. Er gebeurt dan meer dan genoeg daar beneden en daar hoeft echt geen mannelijk geslachtsorgaan bij. Vind het daarnaast gewoon vies voor m'n man.
Gast- Gast
Nee, natuurlijk niet. Maar seks is toch niet alleen penetratie? Met een beetje creativiteit kun je echt geweldige seks hebben, ook als je een tampon in hebtStorm schreef:Kan je met een tampon in sex hebben dan? Ik bedoel penetratie?
En vies? Het idee alleen al dat je jezelf vies vindt, of je vriend... Beetje treurig naar mijn idee. Wat is dan nog meer vies? Sperma? Voorvocht? Bij ons komt er niet eens bloed bij kijken (en ook al was dat wel t geval: oei, oei, oei!!) Mijn vriend en ik kunnen gelukkig ook plezier met elkaar hebben als hij niet in me komt...
Gast- Gast
Tja en zelfs bij penetratie, wanneer hij er wel vies uit komt. Dan ga je daarna toch douchen als je je vies voelt? Of er nou bloed uit me loopt, of sperma, ik vind het niet zo'n verschil, het is allemaal nat en plakkerig
Natuurlijk respecteer ik iemand anders z'n mening, maar ik vind het best opvallend dat er zo veel meiden zijn die het vies vinden.
Na de seks ben je sowieso vies als je het een beetje goed gedaan hebt
Natuurlijk respecteer ik iemand anders z'n mening, maar ik vind het best opvallend dat er zo veel meiden zijn die het vies vinden.
Gast- Gast
Noa schreef:Nee, natuurlijk niet. Maar seks is toch niet alleen penetratie? Met een beetje creativiteit kun je echt geweldige seks hebben, ook als je een tampon in hebtStorm schreef:Kan je met een tampon in sex hebben dan? Ik bedoel penetratie?
En vies? Het idee alleen al dat je jezelf vies vindt, of je vriend... Beetje treurig naar mijn idee. Wat is dan nog meer vies? Sperma? Voorvocht? Bij ons komt er niet eens bloed bij kijken (en ook al was dat wel t geval: oei, oei, oei!!) Mijn vriend en ik kunnen gelukkig ook plezier met elkaar hebben als hij niet in me komt...
Wat reageer jij toch vaak sarcastisch en uit de hoogte, dat valt me echt steeds vaker op.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Haha, ja inderdaad!! Seks mag best een beetje vies zijn!! DirrrrrtyMarin schreef:Tja en zelfs bij penetratie, wanneer hij er wel vies uit komt. Dan ga je daarna toch douchen als je je vies voelt? Of er nou bloed uit me loopt, of sperma, ik vind het niet zo'n verschil, het is allemaal nat en plakkerig
Gast- Gast
Wat is hier niet aan te begrijpen dan? Ongesteld zijn vind ik persoonlijk al niet fris nee, en dan ook nog seks hebben, nee dankje. Dat jij dat wel doet is prima hoor, maar ik ga toch ook niet tegen jou zeggen dat jij en je vriend ranzig bezig zijn omdat jullie het wel doen als je ongesteld bent? Waarom zeg je dan wel dat je mensen treurig vindt als die het gewoon vies vinden?Noa schreef:
Gast- Gast
Liever niet als ik ongesteld ben! Maar ik heb dan meestal ook behoorlijke buikpijn en alles doet me zeer dus ik heb er dan ook helemaal geen zin in!
Als de ongesteldheid bijna over is kan het wel weer.
Als de ongesteldheid bijna over is kan het wel weer.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik snap gewoon echt niet wat je er vies aan kunt vinden. Ik verwissel gewoon die tampon eens in de vier uur, dan zit er wat bloed aan, stop ik er direct weer een nieuwe in. Dit duurt zo 3 a 4 dagen. Maar ik word daar niet vies van, het is een kwestie van tampons wisselen. Het bloed komt nergens anders aan, ofzo... Vraag het me gewoon af, omdat ik verbaasd ben over zoveel reacties met ''vies'' erin...Storm schreef:Wat is hier niet aan te begrijpen dan? Ongesteld zijn vind ik persoonlijk al niet fris nee, en dan ook nog seks hebben, nee dankje. Dat jij dat wel doet is prima hoor, maar ik ga toch ook niet tegen jou zeggen dat jij en je vriend ranzig bezig zijn omdat jullie het wel doen als je ongesteld bent? Waarom zeg je dan wel dat je mensen treurig vindt als die het gewoon vies vinden?Noa schreef:
Gast- Gast
Noa schreef:Nee, natuurlijk niet. Maar seks is toch niet alleen penetratie? Met een beetje creativiteit kun je echt geweldige seks hebben, ook als je een tampon in hebtStorm schreef:Kan je met een tampon in sex hebben dan? Ik bedoel penetratie?
Koop een lolly en ga het vieren
Gast- Gast
Ehm? Dat is niet nodig hoor, de actie an sich is al beloning genoeg, haha!Dolcis_ schreef:Noa schreef:Nee, natuurlijk niet. Maar seks is toch niet alleen penetratie? Met een beetje creativiteit kun je echt geweldige seks hebben, ook als je een tampon in hebtStorm schreef:Kan je met een tampon in sex hebben dan? Ik bedoel penetratie?
Koop een lolly en ga het vieren
Gast- Gast
Noa schreef:Ik snap gewoon echt niet wat je er vies aan kunt vinden. Ik verwissel gewoon die tampon eens in de vier uur, dan zit er wat bloed aan, stop ik er direct weer een nieuwe in. Dit duurt zo 3 a 4 dagen. Maar ik word daar niet vies van, het is een kwestie van tampons wisselen. Het bloed komt nergens anders aan, ofzo... Vraag het me gewoon af, omdat ik verbaasd ben over zoveel reacties met ''vies'' erin...Storm schreef:Wat is hier niet aan te begrijpen dan? Ongesteld zijn vind ik persoonlijk al niet fris nee, en dan ook nog seks hebben, nee dankje. Dat jij dat wel doet is prima hoor, maar ik ga toch ook niet tegen jou zeggen dat jij en je vriend ranzig bezig zijn omdat jullie het wel doen als je ongesteld bent? Waarom zeg je dan wel dat je mensen treurig vindt als die het gewoon vies vinden?Noa schreef:
Pfffff nou ik voel me écht wel vies dan, en nee ik vind mezelf niet treurig of sneu...
Ik draag supertampons die ik elke twee uur moet verwisselen en als ik die eruit haal dan komt er nog een hele hoop zooi/bloed/slijm/ranzigheid mee naar buiten dus ja ik voel me oprecht vies omdat ik dat ook ben.
En seks moet ik al helemáál niet aan denken...
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: