Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Benieuwd in het echt?

+33
Caramba
Guus
Sweety
Blond
Inge
Lady4
JD
Zora
Merai
Sterre
aniet
VeryCherry
Zwoesj
SuperGrover
Serena
RYW
Lynn_
Zininzon
Roze Roos
Oasis
Pannetoet
Bliss
Jordana
Chocolate Cookie
Qiara
mzcharlotte
Angela_1986
Jeanette
Janelie
Pien
Snoes
Raindrop
Zwerver
37 plaatsers

Pagina 7 van 14 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

Benieuwd in het echt? - Pagina 7 Empty Re: Benieuwd in het echt?

Bericht  Lynn_ zo 13 maa 2011 - 0:37

Zininzon schreef:
RYW schreef:Maar als je er weinig waarde aan hecht is het toch ook niet erg als je niet genoemd wordt in een lijstje?

Nee, maar dat schreef ik toch ook? Dat ik het zelf niet erg vond dat ik niet genoemd word. Maar het feit dat ik dor zo'n topic groepsvorming meen te zien, vind ik jammer voor het forum en voor meiden die misschien wel graag willen worden genoemd

Tips voor als je genoemd wil worden:
- Veel (persoonlijke) dingen posten.
- Foto's plaatsen.
- Interesse tonen.
- Contact hebben buiten het forum.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 0:51

Ik plaats weinig foto's en ik word redelijk vaak genoemd, dus foto's posten is niet essentieel om genoemd te worden in lijstjes ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 0:54

Zininzon schreef:
RYW schreef:Maar als je er weinig waarde aan hecht is het toch ook niet erg als je niet genoemd wordt in een lijstje?

Nee, maar dat schreef ik toch ook? Dat ik het zelf niet erg vond dat ik niet genoemd word. Maar het feit dat ik dor zo'n topic groepsvorming meen te zien, vind ik jammer voor het forum en voor meiden die misschien wel graag willen worden genoemd

Dat is toch ook logisch? Een groep meiden komt veel online en post veel. Daardoor raak je in elkaars verhaal geinteresseerd etc etc en dan vorm je vanzelf een groep. Dat is toch logisch? Dat wil niet zeggen dat er geen ruimte is voor een ander, maar het wil wel zeggen dat er dan vaak dezelfde namen voorbij komen, omdat die meiden ook het meest mee kletsen.
Als je dat ook wilt, moet je meer gaan meekletsen.

Gast
Gast

Bericht  Serena zo 13 maa 2011 - 0:54

Ben het wel eens met Zininzon, maar wat ik mij dan nog afvraag: in de beginpost staat dat er veel nieuwe mensen zijn bijgekomen en dat ze daarom benieuwd is, maar nieuwe mensen worden in de lijstjes, naar mijn idee niet genoemd... Dat vind ik dan een beetje raar, waarom je dat in de beginpost zet..
maargoed, ik zal hier waarschijnlijk ook niet door heel veel mensen opvallen, omdat ik geen foto's plaats van mezelf en niet heel persoonlijke dingen neerzet. En dat hoeft van mij ook niet zo. Maar dit is wel weer heel erg offtopic :P

Ik zelf ben wel benieuwd naar heeel veel mensen eigenlijk :P
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 0:56

Eens, als ik voor mezelf mag spreken: ik kwam hier ongeveer een jaar of 3 terug voor het eerst, en mensen hebben gewoon tijd nodig om aan je te wennen en je te leren kennen. Ik heb de laatste 1,5 jaar pas veel contacten opgedaan via het forum, ondanks dat ik ruim 3 jaar toch vrij veel aanwezig ben hier.
De meeste mensen denken 'ik durf niet mee te posten omdat mijn mening toch niks toevoegt hier' maar dat moet je juist niet denken, en gewoon lekker actief zijn hier smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:01

Naar: Dolores, Jen, Yzma, Susan, VeryCherry, Francaise, RYW, Storm, en Jordana. CKC was ik ook erg benieuwd naar maar dat kan helaas niet meer.

Laatst aangepast door Purple op ma 14 maa 2011 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:02

Serena schreef:Ben het wel eens met Zininzon, maar wat ik mij dan nog afvraag: in de beginpost staat dat er veel nieuwe mensen zijn bijgekomen en dat ze daarom benieuwd is, maar nieuwe mensen worden in de lijstjes, naar mijn idee niet genoemd... Dat vind ik dan een beetje raar, waarom je dat in de beginpost zet..
maargoed, ik zal hier waarschijnlijk ook niet door heel veel mensen opvallen, omdat ik geen foto's plaats van mezelf en niet heel persoonlijke dingen neerzet. En dat hoeft van mij ook niet zo. Maar dit is wel weer heel erg offtopic :P

Dus eigenlijk zou ik jou dan maar moeten noemen, terwijl ik eigenlijk geen idee hebt wie je bent?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:03

Oow en ik ben ook wel benieuwd naar Giacomo smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:04

Ik ben benieuwd naar heel veel!
Maar snap wel wat, k weet even de naam niet meer Embarassed bedoeld. Ik post nou eigenlijk ook de hele dag wel en wordt ook maar 2x genoemd, tuurlijk is dat jammer maar ga er niet wakker van liggen ofzo.
Ik blijf hier gewoon lekker actief meeposten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover zo 13 maa 2011 - 1:06

Ik ben vooral benieuwd (wat een raar woord, ik kijk er ineens heel raar tegenaan laughcry ) naar Zora, Dolores, Donnaa, Darcy en Lilith.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jordana zo 13 maa 2011 - 1:06

Purple schreef:Naar: Dolores, Jen, Yzma, Susan, VeryCherry, RYW, Storm, en Jordana. CKC was ik ook erg benieuwd naar maar dat kan helaas niet meer.

Ja ik jou ook Very Happy
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:07

Lynn_ schreef:
Zininzon schreef:

Tips voor als je genoemd wil worden:
- Veel (persoonlijke) dingen posten.
- Foto's plaatsen.
- Interesse tonen.
- Contact hebben buiten het forum.

Da's niet waar. Ik hoef niet persoonlijke shizzle te weten van iemand, zo wilde ik RYW al 's meeten voor ik beter contact met d'r had, zonder dat ik ooit een foto had gezien en ooit contact had buiten 't forum. Sterker nog; de enige reden was 't feit dat 80% van haar posts bedekt was met een laagje cynische humor.

Ik snap deze discussie niet zo goed :/ Als je met een groep op een terrasje zit en iemand zegt 3 dingen en die 3 dingen interesseren me gewoon geen ene mallemoer of je lacht niet om de grappen waar ik om lach; dan ga ik er geen aandacht meer aan besteden toch? Dat is altijd en overal zo. En iemand met weinig post, weinig interesse toont, wilt blijkbaar niet opvallen of 'er bij horen'?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:08

Damn nou heb ik toch weer namen genoemd Rolling Eyes Wink

Maar heb nog veel meer namen...iedere keer als er iemand reageert denk ik jaa jij ook en jij en jij Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:08

Ohja! Zora Very Happy Ben ik ook benieuwd naar!

Gast
Gast

Bericht  Serena zo 13 maa 2011 - 1:17

Giacomo schreef:
Serena schreef:Ben het wel eens met Zininzon, maar wat ik mij dan nog afvraag: in de beginpost staat dat er veel nieuwe mensen zijn bijgekomen en dat ze daarom benieuwd is, maar nieuwe mensen worden in de lijstjes, naar mijn idee niet genoemd... Dat vind ik dan een beetje raar, waarom je dat in de beginpost zet..

Dus eigenlijk zou ik jou dan maar moeten noemen, terwijl ik eigenlijk geen idee hebt wie je bent?

Nee dat zeg ik niet, ik snap ook wel hoe het werkt, ik vind het alleen opvallend dat er over nieuwe mensen gesproken wordt in de begin post en die eigenlijk helemaal niet genoemd worden.
maar ik hoef niet genoemd te worden hoor, ik kom hier gewoon voor mn lol en zal gewoon gezellig met iedereen meekletsen:)
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Zininzon zo 13 maa 2011 - 1:18

Anousch schreef:Ik ben benieuwd naar heel veel!
Maar snap wel wat, k weet even de naam niet meer Embarassed bedoeld. Ik post nou eigenlijk ook de hele dag wel en wordt ook maar 2x genoemd, tuurlijk is dat jammer maar ga er niet wakker van liggen ofzo.
Ik blijf hier gewoon lekker actief meeposten Very Happy

Kijk, zo goed blijf ik hangen Wink Nee, grapje hoor.

Ik heb trouwens wel eens foto's van mezelf gepost, heb een eigen klustopic (dat is dan wel weer in trek, misschien moet ik me 'het meisje met de mooie keuken' noemen Wink) en klets ook wel eens mee in het dag/nachtcafe. Dus dat is ook niet (altijd) de sleutel tot 'succes'.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  RYW zo 13 maa 2011 - 1:19

Dus eigenlijk vindt niemand het erg om niet genoemd te worden. Tenminste, dat is wat ik nu alsmaar voorbij zie komen.

Waar hebben we het dan eigenlijk over?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:20

RYW> nergens over Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:20

RYW schreef:Dus eigenlijk vindt niemand het erg om niet genoemd te worden. Tenminste, dat is wat ik nu alsmaar voorbij zie komen.

Vraag ik me ook af smile

Gast
Gast

Bericht  RYW zo 13 maa 2011 - 1:21

Trisha schreef:
Da's niet waar. Ik hoef niet persoonlijke shizzle te weten van iemand, zo wilde ik RYW al 's meeten voor ik beter contact met d'r had, zonder dat ik ooit een foto had gezien en ooit contact had buiten 't forum. Sterker nog; de enige reden was 't feit dat 80% van haar posts bedekt was met een laagje cynische humor.

Ja, mijn persoonlijkheid knettert natuurlijk wél van het scherm Cool geef het maar toe, je wil me alleen maar meeten omdat ik vier katten heb Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Zininzon zo 13 maa 2011 - 1:22

RYW schreef:Dus eigenlijk vindt niemand het erg om niet genoemd te worden. Tenminste, dat is wat ik nu alsmaar voorbij zie komen.

Als alle leden in dit topic hadden gepost en ze dit allemaal zeiden, hebben we het nergens over. Maar de nog minder bekende mensen vind je nooit in dit soort topics Wink
Maargoed, ik heb mijn punt wel een keer of 5 gemaakt, dus ik schei, voor nu, uit.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:23

RYW schreef:
Trisha schreef:

Ja, mijn persoonlijkheid knettert natuurlijk wél van het scherm Cool geef het maar toe, je wil me alleen maar meeten omdat ik vier katten heb Wink

't Helpt Very Happy Maar je persoonlijkheid viel ook nog niet echt op, meer gewoon de.. Skrale-arie humor af en toe Very Happy Ik ga jou trouwens even een PM sturen over een meeting....

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 13 maa 2011 - 1:26

Moeilijke vraag naar wie ik benieuwd ben... Op een bepaalde manier vind ik het ook wel lekker dat je mensen niet kent persoonlijk, praat soms misschien makkelijker.

Sowieso ga ik meeten met de dames (en heer) uit het doen topic, dat lijkt me erg leuk smile

Verder ben ik wel benieuwd naar Reva, ZvB (door de manier van posten en haar superstoere youtube filmpjes Very Happy), Donnaa, ABE...
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:50

Reva ben ik wel benieuwd naar, net als Jordana, Fiebje, Kruumel en de andere zwangere meiden!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 2:27

Ik zou wel een aantal meiden willen ontmoeten.

o.a.
Alex167
Zusje van Bert
Chance
Tea-Leaf
Jen
Guattari

En vast nog wel meer maar daar kom ik nu even niet op smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 14 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: