Benieuwd in het echt?
+33
Caramba
Guus
Sweety
Blond
Inge
Lady4
JD
Zora
Merai
Sterre
aniet
VeryCherry
Zwoesj
SuperGrover
Serena
RYW
Lynn_
Zininzon
Roze Roos
Oasis
Pannetoet
Bliss
Jordana
Chocolate Cookie
Qiara
mzcharlotte
Angela_1986
Jeanette
Janelie
Pien
Snoes
Raindrop
Zwerver
37 plaatsers
Pagina 1 van 14
Pagina 1 van 14 • 1, 2, 3 ... 7 ... 14
Benieuwd in het echt?
Op dit nieuwe forum zijn er veel andere en nieuwe mensen bijgekomen, en ben ik best benieuwd geworden naar sommige mensen. Naar welke mensen ben je eigenlijk benieuwd in het echt?
Ik ben benieuwd naar Snoes, Zachtcookie, Lynn, Beauty Addict, Storm, Marin, Alex167.
Ik ben benieuwd naar Snoes, Zachtcookie, Lynn, Beauty Addict, Storm, Marin, Alex167.
Gast- Gast
Re: Benieuwd in het echt?
Oow naar zoveel. En ik noem nooit namen want dan vergeet ik de helft.
Gast- Gast
Ow ik ook, maar deze springen er even heel erg bovenuit door contact en reacties nu
Gast- Gast
Ik wil iedereen wel eens ontmoeten haha
Ik ben echt benieuwd naar een hele boel mensen!
Ik ben echt benieuwd naar een hele boel mensen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb vandaag Theedoosje, Okidoki, Razz, Snoes, Lily, IrmaLaPoes, Chocoholic en Nobucta al ontmoet (vergeet ik niet iemand? )
En ik ben nog benieuwd naar Darcy, Trisha, VeryCherry, Maple, Isabella, Susan, Lillith en voor de rest weet ik het even niet (vul het lijstje aan zodra er wat te binnen schiet)
En ik ben nog benieuwd naar Darcy, Trisha, VeryCherry, Maple, Isabella, Susan, Lillith en voor de rest weet ik het even niet (vul het lijstje aan zodra er wat te binnen schiet)
Laatst aangepast door Storm op za 12 maa 2011 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dolores, Brennuss, Snoes, Alex_1986, TGR, ABE, DoI en vast nog veel meer
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond het erg gezellig, ik moest helaas eerder weg maar het zijn echt een leuk stel meiden.Isabella schreef:Hoe was de meeting Storm?
Gast- Gast
Pfft... heb je even?
Isabella, Prinses Bo, Smikkell, Alex (volgende week ) MamaRosa, VC (vul straks verder aan)
Isabella, Prinses Bo, Smikkell, Alex (volgende week ) MamaRosa, VC (vul straks verder aan)
Gast- Gast
Enig probleem is dat ik meestal stotter in gezelschap, durfde dus niet zo heel veel te praten kwam door de zenuwen denk ik.
Gast- Gast
Ik was erg benieuwd naar Razz, IrmaLaPoes en Storm, en deze heb ik vandaag ontmoet. Samen met de rest van het lijstje van Storm!
Verder ben ik ook wel benieuwd naar Isabella (al héél lang eigenlijk haha), Leaf, Freakielief, ZusjeVanBert, Snowflake, en ik vergeet er een hele hoop hoor =).
Er zijn ook mensen die ik jaren geleden heb ontmoet en die ik nog wel eens wil zien (Alex, Lynn, Lejow, Marin, Hazeltje...)
Verder ben ik ook wel benieuwd naar Isabella (al héél lang eigenlijk haha), Leaf, Freakielief, ZusjeVanBert, Snowflake, en ik vergeet er een hele hoop hoor =).
Er zijn ook mensen die ik jaren geleden heb ontmoet en die ik nog wel eens wil zien (Alex, Lynn, Lejow, Marin, Hazeltje...)
Laatst aangepast door Snoes op za 12 maa 2011 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Storm schreef:Enig probleem is dat ik meestal stotter in gezelschap, durfde dus niet zo heel veel te praten kwam door de zenuwen denk ik.
Ik heb je niet horen stotteren joh.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Pfft... heb je even?
Wij wonen nog geen uur bij elkaar vandaan; dus dat lijkt me wel heel erg leuk.
Gast- Gast
Marin, Susan, Storm, Alex en nog een aantal andere meiden. Theedoosje lijkt me ook een hele gezellige meid, en nog een aantal anderen waar ik geregeld wat van lees.
En, en, en Zusje van Bert ook!
En, en, en Zusje van Bert ook!
Laatst aangepast door Maple op za 12 maa 2011 - 9:35; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vond anders toch dat je gezellig praatte hoor, helemaal niets gemerkt van zenuwen ofzo. Ik vond jou juist heel lief en gezellig!Storm schreef:Enig probleem is dat ik meestal stotter in gezelschap, durfde dus niet zo heel veel te praten kwam door de zenuwen denk ik.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Haha niet? Ik merkte dat dus wel echt aan mezelf, ik slik daardoor ook woorden in waardoor ik soms onduidelijk overkomTheedoosje schreef:Storm schreef:Enig probleem is dat ik meestal stotter in gezelschap, durfde dus niet zo heel veel te praten kwam door de zenuwen denk ik.
Gast- Gast
Als het goed is heb ik straks veel vrije tijd... Maar of ik dan nog kan lopen vraag ik me af hahaha!Isabella schreef:Beauty Addict schreef:Pfft... heb je even?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Als het goed is heb ik straks veel vrije tijd... Maar of ik dan nog kan lopen vraag ik me af hahaha!Isabella schreef:Beauty Addict schreef:Pfft... heb je even?
Je hoeft niet te kunnen lopen; dan neem ik gewoon de auto naar jou toe, als je dat leuk vindt.
Gast- Gast
Storm schreef:Haha niet? Ik merkte dat dus wel echt aan mezelf, ik slik daardoor ook woorden in waardoor ik soms onduidelijk overkomTheedoosje schreef:Storm schreef:Enig probleem is dat ik meestal stotter in gezelschap, durfde dus niet zo heel veel te praten kwam door de zenuwen denk ik.
Mij is het iig niet op gevallen Heb het alleen maar gezellig gehad met je
Gast- Gast
Oh en ik ben benieuwd naar Doedell; die heb ik 1x ontmoet maar was niet heel boeiend omdat ze druk met fotograferen was en ik snel weer ging omdat 't nogal koud was... Maarrrr dat gaat goedkomen eind deze maand
Gast- Gast
Doen we!!Isabella schreef:Beauty Addict schreef:Als het goed is heb ik straks veel vrije tijd... Maar of ik dan nog kan lopen vraag ik me af hahaha!Isabella schreef:Beauty Addict schreef:Pfft... heb je even?
Je hoeft niet te kunnen lopen; dan neem ik gewoon de auto naar jou toe, als je dat leuk vindt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 14 • 1, 2, 3 ... 7 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Naar wie ben jij benieuwd in het echt?
» Morgen eindinspectie, ben benieuwd...
» ook ik ben benieuwd, wat at je kindje met 8 maanden?
» Ben benieuwd...R bij q music kinderminuut..
» En hoe ben je echt?
» Morgen eindinspectie, ben benieuwd...
» ook ik ben benieuwd, wat at je kindje met 8 maanden?
» Ben benieuwd...R bij q music kinderminuut..
» En hoe ben je echt?
Pagina 1 van 14
Permissies van dit forum: