Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En hoe ben je echt?

+24
Elodie
Bliss
Lot
Bazinga
Aagje!
Kiekeboe
Punk'd
Pommes
Cimic
Toet
Exogenesis
Dennenappel
Lady4
Caramba
TukTuk
Stuiterbal
Fortissimo
Printje
rapa nui
sterremaan
VeryCherry
Poubelle
Elliot
Kowalski
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 9:57

Ik weet van mezelf dat ik een onwijze bitch kan zijn dat is ook een groot deel onzekerheid, maar ook heb ik veel geduld en probeer vaak oplossingen te zoeken voor mensen die dat nodig hebben, dus heel zorgzaam. Ook ben ik heel sociaal als in, niets kan gek genoeg, iedereen kan altijd aanschuiven, binnen vallen. Ik geloof dat sommige mensen van hier dat ook wel kunnen beamen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Kowalski do 10 jan 2013 - 9:59

Een enorme onzekere muts, hahaha!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 10:00

Kowalski schreef:Een enorme onzekere muts, hahaha!

Waarom dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Elliot do 10 jan 2013 - 10:00

Ik ben over het algemeen onwijs gezellig, hou van een grapje maar wil ook graag mijn gelijk halen. Soms kom ik daardoor wat zeikerig/betweterig over.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 10:02

Ik schijn in het echt wat zachter en genuanceerder te zijn dan dat ik hier wel eens over kom. Verder ben ik wel iemand die de touwtjes graag in handen heeft, ik hou van mensen om me heen en vind het ook (bijna) altijd gezellig als er mensen over de vloer zijn.
Verder ben ik behoorlijk eigenwijs. Als ik vind dat het A is, is het behoorlijk moeilijk om me te overtuigen van B.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Kowalski do 10 jan 2013 - 10:03

Zazou schreef:
Kowalski schreef:Een enorme onzekere muts, hahaha!

Waarom dan?

Weet ik niet, want het is zonde van mijn tijd om onzeker te zijn (en me daar druk over te maken!). Denk voor een groot deel onverwerkte gebeurtenissen die mij zo onzeker maken En hoe ben je echt? 1270000679

En een muts ben ik echt! Ik ben nogal onbesuisd en niet bang, dus ik flap er alles uit voordat ik er me bewust van ben, ik maak de meest domme acties en ik kan er nog om lachen ook En hoe ben je echt? 394967

Maar ik kan ook wel heel erg lief en gezellig zijn hoor! Ik ben gewoon iemand die zichzelf nog niet helemaal accepteert zoals ze is en ik denk dat dat te merken is in mijn 'zijn'.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Poubelle do 10 jan 2013 - 10:04

Ik ben luidruchtig, een flapuit, soms onbedoeld bot en ik vind mezelf grappig. Maar ik ben ook een dromer en over sommige dingen onzeker. En ik ben lomp.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 10:06

Kowalski schreef:
Zazou schreef:
Kowalski schreef:Een enorme onzekere muts, hahaha!

Waarom dan?

Weet ik niet, want het is zonde van mijn tijd om onzeker te zijn (en me daar druk over te maken!). Denk voor een groot deel onverwerkte gebeurtenissen die mij zo onzeker maken En hoe ben je echt? 1270000679

En een muts ben ik echt! Ik ben nogal onbesuisd en niet bang, dus ik flap er alles uit voordat ik er me bewust van ben, ik maak de meest domme acties en ik kan er nog om lachen ook En hoe ben je echt? 394967

Maar ik kan ook wel heel erg lief en gezellig zijn hoor! Ik ben gewoon iemand die zichzelf nog niet helemaal accepteert zoals ze is en ik denk dat dat te merken is in mijn 'zijn'.

Gelukkig kun je er om lachen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Kowalski do 10 jan 2013 - 10:06

Poubelle schreef:Ik ben luidruchtig, een flapuit, soms onbedoeld bot en ik vind mezelf grappig. Maar ik ben ook een dromer en over sommige dingen onzeker. En ik ben lomp.

Hahaha I like! En hoe ben je echt? 3920004554
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  VeryCherry do 10 jan 2013 - 10:08

Euhm, ik zeg alles wat ik denk zonder na te denken of ik het ook genuanceerder had kunnen brengen. En over het algemeen ben ik wel vrolijk. Iedereen is hier welkom, maar dan moet ik het wel van tevoren weten (het volstaat met zeggen dat je over 5 minuten voor de deur staat;)) Verder wil ik wel altijd heel graag mijn eigen gelijk halen en ik ben er op dat moment dan ook van overtuigd dat ík degene ben die gelijk heeft.
Oh ja, en ik ben overbeschermend naar N toe. Het liefst zou ik hem niet eens bij een vriendje laten spelen omdat ik dan niet weet waar hij is. Hij wordt er wel is moe van hoor. Dan noemt hij me weer overbezorgde-allerliefste-moeder-van-de-hele-wereld Wink
Wel gek trouwens dat ik voor mezelf helemaal geen angsten heb.


Laatst aangepast door VeryCherry op do 10 jan 2013 - 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 10:10

Een lief, maar niet al te makkelijk persoon. Ik ben een kat uit de boom kijker, met altijd even los komen, maar daarna ben ik erg ad rem en heb ik m'n hart op de tong. Ik kan met vrijwel iedereen goed omgaan, maar als ik iemand niet mag dan laat ik dat ook duidelijk merken. Ik sta vooral bekend als kletskous, iemand die wel houdt van een roddeltje, een gezellig iemand waar je mee kunt lachen, en vooral iemand met een verschrikkelijk droge humor en die vrijwel altijd een lach op haar gezicht heeft. Dit beeld klopt, maar alleen mensen die me echt kennen weten dat ik onzeker ben, verschrikkelijk onzeker en dat die onzekerheid me geregeld ook echt in de weg zit. Ik word graag door iedereen aardig gevonden en vind het moeilijk als iemand negatief over me denkt, of mij zelfs alleen maar verkeerd begrijpt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Elliot do 10 jan 2013 - 10:10

Poubelle schreef:Ik ben luidruchtig, een flapuit, soms onbedoeld bot en ik vind mezelf grappig. Maar ik ben ook een dromer en over sommige dingen onzeker. En ik ben lomp.

Dit herken ik ook in mijzelf, en vaak nog gecombineerd ook. Dan maak ik een botte opmerking die ik zelf heel grappig vind, maar die een ander echt als bot ervaart. Ik heb gewoon een beetje vreemde humor denk ik.

Overigens vind ik jou totaal niet lomp overkomen Poubelle! Juist heel vrouwelijk en 'fijntjes' om het zo maar te zeggen.

Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 10:10

Zazou schreef:Ik weet van mezelf dat ik een onwijze bitch kan zijn dat is ook een groot deel onzekerheid, maar ook heb ik veel geduld en probeer vaak oplossingen te zoeken voor mensen die dat nodig hebben, dus heel zorgzaam. Ook ben ik heel sociaal als in, niets kan gek genoeg, iedereen kan altijd aanschuiven, binnen vallen. Ik geloof dat sommige mensen van hier dat ook wel kunnen beamen.
Ik beaam! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  sterremaan do 10 jan 2013 - 10:21

Ik, ben in het echt eigenlijk net zoals op het forum, af en toe wel een twijfel aan mezelf, maar wie heeft dat niet. En ja sommigen weten dat misschien, maar ik bezit wel een dosis zelfspot, zwarte humor, en hou daar ook enorm van. En ben er graag voor anderen, maar laat soms de ander geen deel van mij uit maken als ik het moeilijk heb. Omdat ik mezelf dan erg kwetsbaar voel, en ik wil gewoon de positieve ik zijn en blijven.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  rapa nui do 10 jan 2013 - 10:51

Aardig, ietwat eigenwijs, zelfstandig, rustig, worcaholic (ik vind mijn werk zo leuk en dat al jarenlang), einzelgänger in die zin dat ik het heel gezellig vind om met anderen dingen te doen maar ik het ook heerlijk vind om alleen dingen te doen, ik ga rustig alleen op vakantie, naar het theater, een dagje uit oid.


Laatst aangepast door rapa nui op do 10 jan 2013 - 10:56; in totaal 1 keer bewerkt
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Printje do 10 jan 2013 - 10:54

Ik ben sociaal, doe heel veel voor anderen, heb hart voor mijn werk en toch ook wel serieus. Aan de andere kant kan ik een enorme Miep zijn,klaar is klaar bijvoorbeeld, ben ik echt een enorme piekerkont waardoor ik mezelf soms helemaal gek kan maken. Ik ben vaak te emotioneel maar dar komt door allerlei ervaringen/ gebeurtenissen uit m'n verleden.

Ook hou ik graag alles zelf onder controle, niet omdt ik denk dat ik het het best kan maar het gewoon overzichtelijk enz voor mezelf wil houden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Fortissimo do 10 jan 2013 - 10:55

Aardig, spontaan maar onzeker over mijn kunnen. Ook best wel burgerlijk maar dat vind ik heerlijk. Ben wel recht voor z'n raap en zeg soms dingen zonder er bij na te denken. Hou mensen (onbewust) op afstand door de soms opspelende onzekerheid, dat ik denk dat ik overbodig ben of zoiets. Verder kan je wel met mij lachen en ben ik best eigenwijs.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Stuiterbal do 10 jan 2013 - 11:19

Mijn opvallendste persoonlijkheid is mijn spontaniteit. Ik ben bijna altijd vrolijk en actief. Ik doen dingen zonder eerst na te denken zeg ook dat wat ik ervan vind of me voel. Eerlijk en rechtuit soms een beetje te. Voor anderen kom ik soms arrogant over vooral als ze me niet kennen.
Ik ben lief en zorgzaam en heb echt het beste met iedereen voor. Ik ben niet onzeker over mezelf, maar heb soms wel onzekere momenten. Verder ben ik prettig gestoord. Laughing
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 11:41

Zoekende en onrustig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  TukTuk do 10 jan 2013 - 11:42

Zorgzaam, wil altijd mensen helpen, zeg eigenlijk bijna nooit nee als iemand iets vraagt, probeer voor mensen klaar te staan. Verder onzeker, eigenwijs, als ik iets in mijn kop heb dan moet het ook gebeuren. Verder ben ik een enorme chaoot.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 11:53

Sinterklaas schreef:
Zazou schreef:Ik weet van mezelf dat ik een onwijze bitch kan zijn dat is ook een groot deel onzekerheid, maar ook heb ik veel geduld en probeer vaak oplossingen te zoeken voor mensen die dat nodig hebben, dus heel zorgzaam. Ook ben ik heel sociaal als in, niets kan gek genoeg, iedereen kan altijd aanschuiven, binnen vallen. Ik geloof dat sommige mensen van hier dat ook wel kunnen beamen.
Ik beaam! I love you
Waarom gebruik je nu eigenlijk het Sinterklaas account om "gewoon" te posten smile?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Caramba do 10 jan 2013 - 12:21

Ik kan bot overkomen, hart op de tong. Vooral een dromer en een doener.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 12:25

Harrison schreef:
Sinterklaas schreef:
Zazou schreef:Ik weet van mezelf dat ik een onwijze bitch kan zijn dat is ook een groot deel onzekerheid, maar ook heb ik veel geduld en probeer vaak oplossingen te zoeken voor mensen die dat nodig hebben, dus heel zorgzaam. Ook ben ik heel sociaal als in, niets kan gek genoeg, iedereen kan altijd aanschuiven, binnen vallen. Ik geloof dat sommige mensen van hier dat ook wel kunnen beamen.
Ik beaam! I love you
Waarom gebruik je nu eigenlijk het Sinterklaas account om "gewoon" te posten En hoe ben je echt? 561177?
Waarom zijn er 145 gebruikers online?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 12:52

Van mij had Sinterklaas nog wel even in Spanje mogen blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 12:53

Lennox schreef:Van mij had Sinterklaas nog wel even in Spanje mogen blijven.
Van mij had jij... En hoe ben je echt? 2441965372

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum