Benieuwd in het echt?
+33
Caramba
Guus
Sweety
Blond
Inge
Lady4
JD
Zora
Merai
Sterre
aniet
VeryCherry
Zwoesj
SuperGrover
Serena
RYW
Lynn_
Zininzon
Roze Roos
Oasis
Pannetoet
Bliss
Jordana
Chocolate Cookie
Qiara
mzcharlotte
Angela_1986
Jeanette
Janelie
Pien
Snoes
Raindrop
Zwerver
37 plaatsers
Pagina 8 van 14
Pagina 8 van 14 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14
Re: Benieuwd in het echt?
Giacomo schreef:Darcy zou ik ook graag willen meeten, maar dat is officieel geen forumster meer
Je hebt haar of FB toch? Gewoon keertje vragen of ze er zin in heeft! Geloof wel dat ze erg druk is, heb haar van de week een superlange mail gestuurd en nog geen antwoord op.
X
Gast- Gast
Snoes schreef:Ik vergat Tea-Leaf op mijn lijstje!
Ik had jou niet genoemd maar je valt wel onder die lange lijst van mensen die ik graag nog eens wil zien!!
Edit: Ik heb nog even nagedacht en naast de mensen die ik al genoemd heb lijken me leuk om te meeten:
Trisha
ABE
Maple
VeryCherry
Dolores
Twellie
Donnaa
Jen
Sushi
RYW
Francaise
BA
Elodie
En ik vergeet er zeker weten nu nog wel wat.
Edit2: deze had ik dus al eerder genoemd:
TGR, Storm, Darcy nog een keer, Liva weer eens, Sananas nog een keer maar ik weet niet of ze hier nog komt, Marin, Zusje van Bert nog weer eens...
Gast- Gast
Trouwens, waarom word ik zo weinig genoemd :/ Ik draai al heel lang mee en ben haaaartstikke populair! :/
Gast- Gast
Trisha schreef:Trouwens, waarom word ik zo weinig genoemd :/ Ik draai al heel lang mee en ben haaaartstikke populair! :/
Dude, ik noemde je net nog!
Gast- Gast
Je kan ook heel aanwezig zijn en heel veel posten en zo irritant zijn dat niemand je mee wilt zien. Of zoveel mensen al gemeet hebben dat ze je niet meer noemenTrisha schreef:Trouwens, waarom word ik zo weinig genoemd :/ Ik draai al heel lang mee en ben haaaartstikke populair! :/
Gast- Gast
Trisha schreef:Trouwens, waarom word ik zo weinig genoemd :/ Ik draai al heel lang mee en ben haaaartstikke populair! :/
Ja daaaag! Nou hoef ik je niet meer te zien hoor, arrogant wezen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Tea-Leaf schreef:Trisha schreef:Trouwens, waarom word ik zo weinig genoemd :/ Ik draai al heel lang mee en ben haaaartstikke populair! :/
Dude, ik zei ook weinig! Ik doe even achteraf inhaken op 't gemiep Lazy sunday, dan ben ik altijd beetje trager
Gast- Gast
Eerlijk?Trisha schreef:Trouwens, waarom word ik zo weinig genoemd :/ Ik draai al heel lang mee en ben haaaartstikke populair! :/
Gast- Gast
Oh ja hoor Ik weet dat er genoeg mensen zijn die me rete irritant vinden En ik omarm het
Gast- Gast
Je wentelt je in irritantigheid
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Trisha schreef:Tea-Leaf schreef:Trisha schreef:Trouwens, waarom word ik zo weinig genoemd :/ Ik draai al heel lang mee en ben haaaartstikke populair! :/
Dude, ik zei ook weinig! Ik doe even achteraf inhaken op 't gemiep Lazy sunday, dan ben ik altijd beetje trager
Haha oké, dat miepen vind ik ook irritant Kan mij weinig schelen als niemand me noemt, maar vind het wel leuk als ik wel genoemd wordt natuurlijk
Gast- Gast
Oh, haha dat bedoel ik helemaal niet hoor. Ik vind jouw irritante schrijfstijl juist wel leuk. Nee, ik ben bijvoorbeeld niet benieuwd naar jou omdat ik totaal geen overeenkomsten met jou heb, jouw leven staat heel ver van die van mij af. Ik vind je juist wel heel aardig overkomen maar omdat ik geen raakvlakken met je heb blijft de nieuwsgierigheid van mijn kant naar jou dus weg. Snap je het nog?Trisha schreef:Oh ja hoor Ik weet dat er genoeg mensen zijn die me rete irritant vinden En ik omarm het
Gast- Gast
Kijk, en dat maakt me dan weer nieuwsgierig naar Trisha..RYW schreef:Je wentelt je in irritantigheid
Gast- Gast
Trisha schreef:Oh ja hoor Ik weet dat er genoeg mensen zijn die me rete irritant vinden En ik omarm het
Doe maar lekker. Ik vind je cool. En je avatar ook.
Gast- Gast
Purple schreef:Oh, haha dat bedoel ik helemaal niet hoor. Ik vind jouw irritante schrijfstijl juist wel leuk. Nee, ik ben bijvoorbeeld niet benieuwd naar jou omdat ik totaal geen overeenkomsten met jou heb, jouw leven staat heel ver van die van mij af. Ik vind je juist wel heel aardig overkomen maar omdat ik geen raakvlakken met je heb blijft de nieuwsgierigheid van mijn kant naar jou dus weg. Snap je het nog?Trisha schreef:Oh ja hoor Ik weet dat er genoeg mensen zijn die me rete irritant vinden En ik omarm het
Ja ik snap je! Dat heb ik meeeett... Naja 90% van 't forum? Hoewel... Eerst dacht ik dat bijv Leaf gewoon een hautaine trut was.. En nu is 't een hele goede vriendin en blijken we heel veel gemeen te hebben. (Hoewel ik d'r vaak nog steeds hautain over vind komen hoor )
Gast- Gast
Trisha schreef:Purple schreef:Oh, haha dat bedoel ik helemaal niet hoor. Ik vind jouw irritante schrijfstijl juist wel leuk. Nee, ik ben bijvoorbeeld niet benieuwd naar jou omdat ik totaal geen overeenkomsten met jou heb, jouw leven staat heel ver van die van mij af. Ik vind je juist wel heel aardig overkomen maar omdat ik geen raakvlakken met je heb blijft de nieuwsgierigheid van mijn kant naar jou dus weg. Snap je het nog?Trisha schreef:Oh ja hoor Ik weet dat er genoeg mensen zijn die me rete irritant vinden En ik omarm het
Ja ik snap je! Dat heb ik meeeett... Naja 90% van 't forum? Hoewel... Eerst dacht ik dat bijv Leaf gewoon een hautaine trut was.. En nu is 't een hele goede vriendin en blijken we heel veel gemeen te hebben. (Hoewel ik d'r vaak nog steeds hautain over vind komen hoor )
Gast- Gast
Het blijft een eeuwig geneuzel, al die rijtjes van wie wie wil meeten enzo.
Ook ik loop al veels te lang mee op 't forum en word ook niet vaak genoemd. Do I care? Nee, het boeit me geen seconde. En het boeit me ook geen seconde of mensen mij wel of niet boeiend vinden! Dus wat dat betreft sta ik er hetzelfde in als skrale-harrie-Trishaaa
Dus niet miepen, gewoon een keertje een algemene meeting meepakken en daar komen vaak super leuke contacten en vriendschappen uit voort!
Ook ik loop al veels te lang mee op 't forum en word ook niet vaak genoemd. Do I care? Nee, het boeit me geen seconde. En het boeit me ook geen seconde of mensen mij wel of niet boeiend vinden! Dus wat dat betreft sta ik er hetzelfde in als skrale-harrie-Trishaaa
Dus niet miepen, gewoon een keertje een algemene meeting meepakken en daar komen vaak super leuke contacten en vriendschappen uit voort!
Gast- Gast
Ik ben te schijterig voor een meeting
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ik ga komend weekend een penvriendin voor het eerst ontmoeten, daar ben ik ook al zo schijterig in. Voor mijn gevoel eigenlijk net zoiets. Heb er veel zin in, maar tegelijkertijd vind ik het gewoon eng.
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, ik ga komend weekend een penvriendin voor het eerst ontmoeten, daar ben ik ook al zo schijterig in. Voor mijn gevoel eigenlijk net zoiets. Heb er veel zin in, maar tegelijkertijd vind ik het gewoon eng.
gezonde spanning noemen ze dat toch?
Gast- Gast
wolletjes schreef:Maple schreef:Haha, ik ga komend weekend een penvriendin voor het eerst ontmoeten, daar ben ik ook al zo schijterig in. Voor mijn gevoel eigenlijk net zoiets. Heb er veel zin in, maar tegelijkertijd vind ik het gewoon eng.
gezonde spanning noemen ze dat toch?
Maple, kom op! Misschien schijt ze net zo hard in dr broek als jij? Ik was ook bloednerveus toen ik Giacomo voor t eerst ontmoette jaren terug en ze zegt dat ze er niks van heeft gemerkt. Scheelt natuurlijk wel dat wij meteen een vette klik hadden, maar als dat meisje al heel lang je penvriendin is, heb je vast veel gemeen en te bespreken.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik ben te schijterig voor een meeting
Jij?
Ik dacht dat jij alles durfde. ( Jemig wat ben ik weer vooroordelend bezig haha )
Gast- Gast
Haha, nouja, gezond? Ik heb in 2006 mijn Canadese penvriendin ontmoet, maar ik zag daar gewoon echt tegenop. We moesten uiteindelijk met de bus naar Montréal, en toen bleek dat we de bus gemist hadden en we weer een uur moesten wachten, leek me dat wle een mooi excuus om gewoon maar helemaal niet meer te gaan Gelukkig heeft mijn man me meegesleurd, want 't is uiteindelijk een heel gezellige dag geweest. Maar echt... ik zag er zó ontzettend tegenop.
Dat heb ik nu, voor aankomend weekend, trouwens niet, gelukkig
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, nouja, gezond? Ik heb in 2006 mijn Canadese penvriendin ontmoet, maar ik zag daar gewoon echt tegenop. We moesten uiteindelijk met de bus naar Montréal, en toen bleek dat we de bus gemist hadden en we weer een uur moesten wachten, leek me dat wle een mooi excuus om gewoon maar helemaal niet meer te gaan Gelukkig heeft mijn man me meegesleurd, want 't is uiteindelijk een heel gezellige dag geweest. Maar echt... ik zag er zó ontzettend tegenop.
Goedzo. Je gaat gewoon, anders kom ik stiekem langs om je een schop onder je billen te geven
Gast- Gast
Pagina 8 van 14 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Naar wie ben jij benieuwd in het echt?
» Morgen eindinspectie, ben benieuwd...
» ook ik ben benieuwd, wat at je kindje met 8 maanden?
» Ben benieuwd...R bij q music kinderminuut..
» En hoe ben je echt?
» Morgen eindinspectie, ben benieuwd...
» ook ik ben benieuwd, wat at je kindje met 8 maanden?
» Ben benieuwd...R bij q music kinderminuut..
» En hoe ben je echt?
Pagina 8 van 14
Permissies van dit forum: