Benieuwd in het echt?
+33
Caramba
Guus
Sweety
Blond
Inge
Lady4
JD
Zora
Merai
Sterre
aniet
VeryCherry
Zwoesj
SuperGrover
Serena
RYW
Lynn_
Zininzon
Roze Roos
Oasis
Pannetoet
Bliss
Jordana
Chocolate Cookie
Qiara
mzcharlotte
Angela_1986
Jeanette
Janelie
Pien
Snoes
Raindrop
Zwerver
37 plaatsers
Pagina 14 van 14
Pagina 14 van 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Re: Benieuwd in het echt?
Lady4 schreef:Ik ben trouwens ook benieuwd naar Marin en Guat! En Darcy, ook al is zij geen officiële forummer meer.
Ja ik ook naar jou! Jammer dat we zo ver weg van elkaar wonen!
Gast- Gast
Ik voel me toch wel gevleid dat ik, van ál die forummers waar je nieuwsgierig naar bent, op een gedeelde eerste plek sta (of is het heel raar dat ik dit nu zeg/typ? )Marin schreef:Lady4 schreef:Ik ben trouwens ook benieuwd naar Marin en Guat! En Darcy, ook al is zij geen officiële forummer meer.
Gast- Gast
Ik moet toch maar eens richting Den Haag komen, dan kan ik jouw, Bliss en VH in een keer meeten!Marin schreef:Lady4 schreef:Ik ben trouwens ook benieuwd naar Marin en Guat! En Darcy, ook al is zij geen officiële forummer meer.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Ik ben trouwens ook benieuwd naar Marin en Guat! En Darcy, ook al is zij geen officiële forummer meer.
Ja, Lady4! We moeten echt een keer elkaar gaan zien. Lijkt me erg leuk.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik voel me toch wel gevleid dat ik, van ál die forummers waar je nieuwsgierig naar bent, op een gedeelde eerste plek sta (of is het heel raar dat ik dit nu zeg/typ? )Marin schreef:Lady4 schreef:Ik ben trouwens ook benieuwd naar Marin en Guat! En Darcy, ook al is zij geen officiële forummer meer.
Haha zo veel heb ik niet meer op m'n lijstje staan hoor
Maar jij staat toch zeker bovenaan!
En super leuk Lady, lijkt me een heel erg goed plan.
Gast- Gast
Nemen we Powerbabe ook mee, kan die ook gelijk vier meiden van haar lijstje schrappen.Marin schreef:Maple schreef:Ik voel me toch wel gevleid dat ik, van ál die forummers waar je nieuwsgierig naar bent, op een gedeelde eerste plek sta (of is het heel raar dat ik dit nu zeg/typ? )Marin schreef:Lady4 schreef:Ik ben trouwens ook benieuwd naar Marin en Guat! En Darcy, ook al is zij geen officiële forummer meer.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Ik moet toch maar eens richting Den Haag komen, dan kan ik jouw, Bliss en VH in een keer meeten!Marin schreef:Lady4 schreef:Ik ben trouwens ook benieuwd naar Marin en Guat! En Darcy, ook al is zij geen officiële forummer meer.
Als je dan toch in DH bent, wil ik je ook graag zien
Gast- Gast
Weet je? Misschien moeten wij gewoon maar eens ooit een datum gaan prikken, want van alleen zeggen dat we elkaar willen meeten komt natuurlijk niksMarin schreef:Maple schreef:Ik voel me toch wel gevleid dat ik, van ál die forummers waar je nieuwsgierig naar bent, op een gedeelde eerste plek sta (of is het heel raar dat ik dit nu zeg/typ? )Marin schreef:Lady4 schreef:Ik ben trouwens ook benieuwd naar Marin en Guat! En Darcy, ook al is zij geen officiële forummer meer.
Gast- Gast
I agree! Roep maar een datum, ik kan altijd wel
maar dat kunnen we beter even prive regelen.
Gast- Gast
Haha, dit weekend zit ik vol, 't weekend erop was er ook iets en in april vallen er ook een aantal dagen af, maar daar liggen eventueel nog wel wat opties. En anders in mei pas. Ik kan doorgaans op zaterdag, zondag of maandag, de andere dagen werk ik. Maar ik denk dat we dat idd even via PM/FB moeten regelen. Heb ook m'n agenda nu niet in de buurt liggenMarin schreef:I agree! Roep maar een datum, ik kan altijd wel
Gast- Gast
TGR
CK, ookal is het een oud forumster.
CK, ookal is het een oud forumster.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik met m'n grote mond wil wel plannen, maar dan moet ik wel m'n agenda hebben natuurlijk
Gast- Gast
Ik heb op het moment niet zo heel veel mensen, omdat ik niet zo actief ben nu.
De mensen uit mijn vorige lijstje heb ik inmiddels wel gemeet geloof ik op wc-eend na.
Purple ben ik ook benieuwd naar en verder giacomo, mozzarella, storm en donnaaa.
De mensen uit mijn vorige lijstje heb ik inmiddels wel gemeet geloof ik op wc-eend na.
Purple ben ik ook benieuwd naar en verder giacomo, mozzarella, storm en donnaaa.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 14 van 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Naar wie ben jij benieuwd in het echt?
» Morgen eindinspectie, ben benieuwd...
» ook ik ben benieuwd, wat at je kindje met 8 maanden?
» Ben benieuwd...R bij q music kinderminuut..
» En hoe ben je echt?
» Morgen eindinspectie, ben benieuwd...
» ook ik ben benieuwd, wat at je kindje met 8 maanden?
» Ben benieuwd...R bij q music kinderminuut..
» En hoe ben je echt?
Pagina 14 van 14
Permissies van dit forum: