Benieuwd in het echt?
+33
Caramba
Guus
Sweety
Blond
Inge
Lady4
JD
Zora
Merai
Sterre
aniet
VeryCherry
Zwoesj
SuperGrover
Serena
RYW
Lynn_
Zininzon
Roze Roos
Oasis
Pannetoet
Bliss
Jordana
Chocolate Cookie
Qiara
mzcharlotte
Angela_1986
Jeanette
Janelie
Pien
Snoes
Raindrop
Zwerver
37 plaatsers
Pagina 6 van 14
Pagina 6 van 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Re: Benieuwd in het echt?
Theedoosje schreef:Oow naar zoveel. En ik noem nooit namen want dan vergeet ik de helft.
+1
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Waarom noemen ze jou James eigenlijk?Giacomo schreef:Alex167 schreef:
James
.
Ik jou ook!
Gast- Gast
Storm schreef:Waarom noemen ze jou James eigenlijk?Giacomo schreef:Alex167 schreef:
James
.
Ik jou ook!
Gast- Gast
Maple, JA! Dat was mijn vader! Die is de hele dag met de hogedruk reiniger in de weer geweest, terwijl mijn moeder bij mij was, hahaha. Goeie deal!
Gia, ja verrek! Ik vergeet jou! en Mozz ook, bedenk ik me nu!
Gia, ja verrek! Ik vergeet jou! en Mozz ook, bedenk ik me nu!
Gast- Gast
wolletjes schreef:Maple, JA! Dat was mijn vader! Die is de hele dag met de hogedruk reiniger in de weer geweest, terwijl mijn moeder bij mij was, hahaha. Goeie deal!
Haha, idd goeie deal!
Edit: Jouw vader heb ik dus al gemeet
Gast- Gast
nou, voel je vereerd, Maple
Ben overigens vrij weinig in A-city, ja a.s. vrijdag maar dan gaan we uiteten met mijn ouders in het kader van de restaurantweek (ook ergens in de H-straat)... Dus kan niet zwaaien naar je!
Ben overigens vrij weinig in A-city, ja a.s. vrijdag maar dan gaan we uiteten met mijn ouders in het kader van de restaurantweek (ook ergens in de H-straat)... Dus kan niet zwaaien naar je!
Gast- Gast
Giacomo schreef:Storm schreef:Waarom noemen ze jou James eigenlijk?Giacomo schreef:Alex167 schreef:
James
.
Ik jou ook!Omdat de James de betekenis van Giacomo is.Edit: nee, het zat anders. Maar hoe weet ik even niet meer. Marin kan het wel uitleggen.
Hahaha ja dat klopt precies hoor. Giacomo is James in het Italiaans.
Mijn nichtjes hadden trouwens een hamster, genaamd James. Hoe cool is dat.
Gast- Gast
Isabella schreef:ZachtCookie schreef:Ik ben naar veel mensen benieuwd, maar ik moet nu echt verdorie eens een keer meeten met Donna, Wc-eend, Inge.
En ook Isabella, alleen die woont weer zo ver weg..Waarom ben ik soms zo'n mietje..
Heb jij je hyves verwijderd? Je staat niet meer bij mijn vrienden
Nee? Zijn we geen vriendjes meer? Hmm.. ik ga je opzoeken!
Gast- Gast
Ik zou veel mensen hier wel eens willen meeten.
O.a. Beauty Addict, Theedoosje, Dolores, Storm, Maple, Razz..
O.a. Beauty Addict, Theedoosje, Dolores, Storm, Maple, Razz..
Gast- Gast
Offtopic: dit soort topics vind ik het wij/zij-gevoel versterken (terwijl ik weet dat dit niet jullie bedoeling is). Het is meestal het zelfde clubje meiden dat in zulke topics genoemd wordt. Op dit nieuwe forum vond ik dat 'dit clubje' niet meer zo op de voorgrond stond, omdat topics als deze er niet meer voorbij kwamen.
Kan me indenken dat jullie dit anders zien, maar als iemand van de zijlijn valt me dit op. Ik heb er zelf niet zoveel last van dat ik niet word genoemd, maar kan me voorstellen dat andere meiden die nooit worden genoemd dit niet zo leuk vinden.
Kan me indenken dat jullie dit anders zien, maar als iemand van de zijlijn valt me dit op. Ik heb er zelf niet zoveel last van dat ik niet word genoemd, maar kan me voorstellen dat andere meiden die nooit worden genoemd dit niet zo leuk vinden.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik word ook nooit (oké zelden) genoemd en dat vind ik helemaal niet erg. Ik snap dat juist heel goed want ik ben behoorlijk anoniem op het forum. Ik klets gezellig mee maar men weet hier heel weinig van mij.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Ik word ook nooit (oké zelden) genoemd en dat vind ik helemaal niet erg. Ik snap dat juist heel goed want ik ben behoorlijk anoniem op het forum. Ik klets gezellig mee maar men weet hier heel weinig van mij.
+1. Ik vind dat de meiden die genoemd worden, dat zijn erg actieve meiden. Het is logisch dat zij opvallen, in je geheugen blijven hangen en dus genoemd worden.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ja inderdaad. Ik heb dat altijd gehad (ook op het oude forum). Ik ben ook het meest benieuwd naar de meiden waar ik het meest van weet.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Volgens mij zijn de meiden die elkaar willen meeten, ook 'online vriendinnen', via social media bedoel ik dan.. Dat kan toch gewoon? En trouwens, ik ben benieuwd naar zoveel mensen, eigenlijk wel naar 't hele forum, anders zou ik hier niet zoveel zijn...
En verder.. Ik word ook niet overdreven vaak genoemd in zulke lijstjes maar zit er totaal niet mee en merk wat dit soort dingen betreft niet zoveel van die zij/wij/jullie/het groepen of zo..
En verder.. Ik word ook niet overdreven vaak genoemd in zulke lijstjes maar zit er totaal niet mee en merk wat dit soort dingen betreft niet zoveel van die zij/wij/jullie/het groepen of zo..
Gast- Gast
Nouja, 1200 en 600 berichten in 3 a 4 maanden vind ik niet weinig!
Hoeveel meer moet je posten om een keer te worden genoemd?
Hoeveel meer moet je posten om een keer te worden genoemd?
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef: Het is meestal het zelfde clubje meiden dat in zulke topics genoemd wordt. Op dit nieuwe forum vond ik dat 'dit clubje' niet meer zo op de voorgrond stond, omdat topics als deze er niet meer voorbij kwamen.
Ik denk dat het ook wel aan jezelf als forumster kan liggen hoor. Als je jezelf wat meer langs de zijlijn houdt, dan is het inderdaad zo dat je minder genoemd wordt. En dat wil niet zeggen dat je meteen maar saai of ongezellig of niet noemenswaardig bent, maar zulke forumsters die bewust langs de zijlijn staan, vallen gewoon minder op.
Ikzelf ben eigenlijk jarenlang nooit meer in dergelijke topics genoemd, hooguit door Marin een paar keer. Maar ik merk, sinds ik meer interesse in andere forummers begin te tonen en actiever meeklets in bijvoorbeeld het dagcafe, dat de contacten met forumsters hier bij mij ook echt wat meer van de grond komen. Met waarschijnlijk ook als resultaat dat ik hier nu vaker genoemd word.
Ik denk dat het weinig te maken heeft met clubjes, maar meer met het feit of jij, als forumpersoontje, bij anderen in het geheugen blijft hangen.
Gast- Gast
Ik ben wel erg benieuwd naar Dromertje, Hazeltje, Giacomo, Birgit, Isabella, Pien, PrinsesBo en Aquala.
Laatst aangepast door Razz_ op ma 14 maa 2011 - 0:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple ben ik 't niet helemaal mee eens. Heel cru; maar iemands forumpersoontje kan wel blijven hangen maar als ik iemand niet boeiend vind op 't forum, hoef ik diegene ook niet te meeten, zo simpel is 't toch?
Gast- Gast
Oh, maar de mensen die bij mij wel blijven hangen en ik niet boeiend vind, of, in sommige gevallen subtieler gezegd: wara ik niet zo heel veel mee heb, hoef ik ook niet te meeten, maar dat lijkt me logisch.Trisha schreef:Maple ben ik 't niet helemaal mee eens. Heel cru; maar iemands forumpersoontje kan wel blijven hangen maar als ik iemand niet boeiend vind op 't forum, hoef ik diegene ook niet te meeten, zo simpel is 't toch?
Gast- Gast
Giacomo (ik dacht trouwens dat dat Jack betekende, niet James...), Trisha, Maple, Merai komen even als eerste op, maar er zijn er zeker weten meer..
Oh, en ABE lijkt me wel een maf wijf, ben ik ook wel benieuwd naar. En ZvB ook trouwens.
Oh, en ABE lijkt me wel een maf wijf, ben ik ook wel benieuwd naar. En ZvB ook trouwens.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
En dan de vraag wanneer iemand boeiend is... Iemand met maar 10 posts kan ook een heel boeiend leven hebben, maar bijv te druk om veel op het forum te zijn...
Ik heb een Twente-meeting gehad met meiden wiens forumnaam ik nog nooit had gezien. 1 ervan spreek ik nog steeds regelmatig en die had ik nooit ontmoet als ik in een topic wat namen had genoemd naar wie ik benieuwd zou zijn.
Ik hecht misschien wel te weinig waarde aan het forum om hier actiever te worden dan ik nu bent. Want het zijn met name mensen die hier enorm veel posten de (in mijn ogen ) wat populairder zijn
Ik heb een Twente-meeting gehad met meiden wiens forumnaam ik nog nooit had gezien. 1 ervan spreek ik nog steeds regelmatig en die had ik nooit ontmoet als ik in een topic wat namen had genoemd naar wie ik benieuwd zou zijn.
Ik hecht misschien wel te weinig waarde aan het forum om hier actiever te worden dan ik nu bent. Want het zijn met name mensen die hier enorm veel posten de (in mijn ogen ) wat populairder zijn
Zininzon- Ratel
Maar als je er weinig waarde aan hecht is het toch ook niet erg als je niet genoemd wordt in een lijstje?
RYW- Ratel
RYW schreef:Maar als je er weinig waarde aan hecht is het toch ook niet erg als je niet genoemd wordt in een lijstje?
Nee, maar dat schreef ik toch ook? Dat ik het zelf niet erg vond dat ik niet genoemd word. Maar het feit dat ik dor zo'n topic groepsvorming meen te zien, vind ik jammer voor het forum en voor meiden die misschien wel graag willen worden genoemd
Zininzon- Ratel
Ik wordt ook niet veel genoemd, ondanks ik veel post
Maar mij maakt het niks uit. Ik heb al een aantal leuke meiden van hier ontmoet
Maar mij maakt het niks uit. Ik heb al een aantal leuke meiden van hier ontmoet
Gast- Gast
Ik bedoelde ook niet zozeer 'je' als in 'jij' maar meer als in 'men'.. Als je hier maar weinig post omdat je te druk bent of je het niet zo boeiend vindt, dan is het toch logisch dat je niet in zo'n rijtje staat, en ook niet realistisch om dat wel te verwachten, toch? Niet veel mensen zijn zo interessant dat hun persoonlijkheid binnen 10 berichten van het beeldscherm af knettert
RYW- Ratel
Pagina 6 van 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Naar wie ben jij benieuwd in het echt?
» Morgen eindinspectie, ben benieuwd...
» ook ik ben benieuwd, wat at je kindje met 8 maanden?
» Ben benieuwd...R bij q music kinderminuut..
» En hoe ben je echt?
» Morgen eindinspectie, ben benieuwd...
» ook ik ben benieuwd, wat at je kindje met 8 maanden?
» Ben benieuwd...R bij q music kinderminuut..
» En hoe ben je echt?
Pagina 6 van 14
Permissies van dit forum: