Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 20 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  labrador wo 15 dec 2010 - 1:13

Ik wil graag met dit forum mee praten.
vandaag stop ik met de pil, dus het wordt een spannende tijd.
Hoe kan ik in het schema terecht komen?

labrador

labrador
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 20 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Domingo wo 15 dec 2010 - 1:41

Laced schreef:
Domingo schreef:
Laced schreef:
Domingo schreef:Hoi meiden,

Ik heb besloten om me aan te melden in het topic voor als het niet zo snel lukt..
Wij zijn nu een jaar bezig en hebben maandag onze eerste afsrpaak bij de huisarts. Hopelijk is het niets ernstigs en kan het met iets klein opgelost worden. Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes!

Hey meis, wat vervelend dat het niet wil lukken! Ik heb een tijdje met je in het topic gezeten (heb nu tegenwoordig een andere naam). Wil je alvast succes wensen voor maandag, hopelijk kan de huisarts je doorverwijzen naar een gynaecoloog. hug

Dankjewel!
Ben jij degene van het privébericht?

Uhm.. nee? Ik was voorheen jana87. Heb echt in het begin meegeschreven, febr/mrt/april zoiets. Ik heb in het begin ontzetetnd lang moeten wachten op mijn menstruatie. Helaas, ook ik ben tot op heden nog niet zwanger.

Ohja nu weet ik het weer! Wat vervelend dat jij ook nog niet zwanger bent.. !
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  joyce0606 wo 15 dec 2010 - 2:59

goed zeg muppetje!

heel netjes! dat is wel een hele opluchting zeg! dat je weet dat je lichaam werk!
nou volgende week er tegen aan!!

verder nog testers komende week?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 5:52

Ik ben dinsdag de 7e ongesteld geworden, 4 dagen te vroeg. ik was er afgelopen zondag alweer vanaf. dinsdag is het weer een beetje begonnen met rood/bruinverlies. Snap helemaal niets meer van mijn cyclus! Terwijl ik de eerste maanden na het stoppen met de pil, altijd netjes een cyclus van 28 dagen had. Weet iemand van jullie hoe ik nou mijn vruchtbare periode kan berekenen? aangezien ik weer opnieuw 'ongesteld' ben geworden.

Gast
Gast

Bericht  zjam26 wo 15 dec 2010 - 7:25

Hey meiden,

Hier ook weer een berichtje van mij. Heb het de afgelopen tijd heel druk gehad met het werk, vandaar dat ik zolang niet ben geweest.
Ik ben deze ronde begonnen met ovulatietesten van CB en Zwanger en Kids. Ik heb op dag 17 een van beide merken een positieve ovutest gehad en op dag 25 een knal positieve test van allebei. Op dag 27 waren de testen weer negatief. Ik weet dus nu niet zo goed wanneer m'n ei nu is gekomen. Iemand hier ervaring mee?

Muppetje: Wat fijn dat je ongesteld bent geworden. Wat een opluchting is dat he de eerste keer? Dat had ik ook, ik was nog nooit zo blij geweest met m'n menstruatie. Ben je heel heftig ongesteld?

Razz: Het bloeden is dus 1 dagje opgehouden en toen weer begonnen. Is het inmiddels alweer opgehouden? Ik denk niet dat je 'opnieuw' ongesteld bent geworden, maar dat dit nog bij je eerst begonnen menstruatie hoort. Ik zou 7 dec gewoon aanhouden als dag 1 van je nieuwe cyclus.
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 22
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  andreake1984 wo 15 dec 2010 - 7:44

Domingo schreef:Hoi meiden,

Ik heb besloten om me aan te melden in het topic voor als het niet zo snel lukt..
Wij zijn nu een jaar bezig en hebben maandag onze eerste afsrpaak bij de huisarts. Hopelijk is het niets ernstigs en kan het met iets klein opgelost worden. Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes!

Hey Domingo, ik hoop dat je maandag wat te weten komt bij de huisarts over waarom het zolang duurt voordat je zwanger bent. Hoop dat alles goed is en goed gaat en dat je snel mag melden dat je zwanger bent.
Succes meid hug
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  andreake1984 wo 15 dec 2010 - 7:56

@ Muppetje: Fijn voor je dat je ongesteld bent geworden, gelukkig heeft het niet zolang voor je geduurt. Mijn cyclus na 12 jaar pil slikken 28 dagen ben benieuwd of dat zo blijft.. Over 1 week zal ik het weten

@ Joyce: ik heb nog 1 week te gaan voordat ik iets weet... Spannend, maar gelukkig ben ik er niet zo heel erg mee bezig en ga er gewoon vanuit dat ik ongi wordt. Dan valt het alleen maar mee......Denk ik

@ Razz88: Ben je nu 2 keer in maand ongi geworden of lees ik het verkeer. De 7de geworden en toen was het zondag weer weg dus 6 dagen ongi geweest. En nu weer rood/bruin verlies op dinsdag?? Klopt dat of heb ik het verkeerd?
Zou wel raar zijn indd, maar zou indd de 7de aanhouden als eerste dag van je cyclus
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje wo 15 dec 2010 - 9:04

@ zjam, nee, vooralsnog valt het wel mee, maar dag één is natuurlijk nooit t ergst.
Ik had er vroeger altijd vreselijk last van, dus ben wel benieuwd

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Muppetje wo 15 dec 2010 - 9:29

Ohja, trouwens, het fabeltje is niet waar... Wink
Ik lag net lekker in bad en wat zag ik? Een blauwe teen. Vast gestoten ofzo, maar ik moest wel even lachen

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:42

@ Razz88: Ben je nu 2 keer in maand ongi geworden of lees ik het verkeer. De 7de geworden en toen was het zondag weer weg dus 6 dagen ongi geweest. En nu weer rood/bruin verlies op dinsdag?? Klopt dat of heb ik het verkeerd?
Zou wel raar zijn indd, maar zou indd de 7de aanhouden als eerste dag van je cyclus[/quote]

Ja, hebt het goed. Het is nu min of meer ook alweer gestopt. Maar ik ga dan inderdaad 7-12 maar als dag 1 aanhouden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:43

@ Razz88 was jij op het vorige forum ook actief? Leuke forumnaam btw :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:57

Razz_ schreef:@ Razz88 was jij op het vorige forum ook actief? Leuke forumnaam btw :P

Ja had me toen aangemeld als Zig_88 .. Was niet super actief. Ja idd leuke naam.. Mijn favo drankje.. die van jou vast ook Wink

Gast
Gast

Bericht  andreake1984 wo 15 dec 2010 - 10:00

Muppetje schreef:Ohja, trouwens, het fabeltje is niet waar... Wink
Ik lag net lekker in bad en wat zag ik? Een blauwe teen. Vast gestoten ofzo, maar ik moest wel even lachen

hahahahahahahaha lol!
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:06

Muppetje schreef:
Puggle schreef:
Muppetje schreef:Nooit gedacht dat ik er blij mee zou zijn, maar ik ben vandaag ongesteld geworden.
Mijn eerste cyclus was dus 41 dagen valt me nog mee na elf jaar pil

Hoe is het verder met iedereen?

Wat fijn dat je ongesteld bent, en zeker een mooie cyclus voor de eerste keer. Gaan jullie er nu ook gelijk
Voor? Of was dat al aan de orde?

We gingen er vorige maand ook al voor, maar dat was natuurlijk te mooi geweest.

Pauze is weer voorbij, ga maar weer eens wat doen, bah...

ja dat zou idd erg mooi zijn geweest smile dus toen je je laatste pil hebt genomen ben je gelijk begonnen met proberen?
ik wilde dat eerst ook maar toen las ik op internet dat het goed is om 2 maanden te ontpillen, ik weet natuurlijk niet hoeveel waarheid daarin zit...

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* wo 15 dec 2010 - 10:26

@ all: Even ego hoor, sorry. Vandaag ongesteld geworden zoals ik al verwacht had, nu mag ik a.s. vrijdag met Clomid beginnen en hoop ik dat deze dosis een eisprong zal opwekken. Ben benieuwd! En volgende week woensdag de HSG (baarmoederfoto), dus dat is wel erg spannend.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:31

*Lookie* schreef:@ all: Even ego hoor, sorry. Vandaag ongesteld geworden zoals ik al verwacht had, nu mag ik a.s. vrijdag met Clomid beginnen en hoop ik dat deze dosis een eisprong zal opwekken. Ben benieuwd! En volgende week woensdag de HSG (baarmoederfoto), dus dat is wel erg spannend.

veel succes spannend smile

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* wo 15 dec 2010 - 10:39

Puggle schreef:
*Lookie* schreef:@ all: Even ego hoor, sorry. Vandaag ongesteld geworden zoals ik al verwacht had, nu mag ik a.s. vrijdag met Clomid beginnen en hoop ik dat deze dosis een eisprong zal opwekken. Ben benieuwd! En volgende week woensdag de HSG (baarmoederfoto), dus dat is wel erg spannend.

Dank je wel! Jij kletst nog maar pas mee zie ik? Ben je al lang gestopt met anticonceptie?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 11:54

andreake1984 schreef:
Muppetje schreef:Ohja, trouwens, het fabeltje is niet waar... Wink

hahahahahahahaha lol!
Zo kwam ik ook met het idee. Had een blauwe teen en dat leek me wel een goed signaal voor zwangerschap haha. Werd ook gek van al die vage streepjes en testen....

En was nog zwanger ook!! :P

Gast
Gast

Bericht  Creabea_28 do 16 dec 2010 - 0:20

heey meiden,

Ben ik ook weer eens en nu met wat meer tijd om te reageren. Hoe is het met iedereen?

Lookie: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopen dat de Clomid helpt en dat je snel zwanger bent. Succes met de HSG.

Domingo: Ik snap de je overstapt naar het andere topic. Hoop dat de dokter snel kan zien waar het aan ligt dat je nog niet zwanger bent en dat het snel en makkelijk verholpen kan worden. Ik wens je in ieder geval heel veel vruchtbaarheid toe!

Muppetje: Wat vervelend, al die reorganisaties op je werk. Hopelijk komen jullie samen tot een goede oplossing. 'Fijn' dat je toch nog ongesteld bent geworden! 41 dagen is op zich niet zo slecht hoor, en alle spanningen kunnen er zeker mee te maken hebben. Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus.

Labrador: Welkom! Spannend dat jullie er ook voor gaan.

Razz88: Wat een vervelende cyclus heb je deze keer...je weet dan ook helemaal niet meer waar je aan toe bent. Ik zou denk ik 7 dec aanhouden als het begin van je cyclus.

Andreake1984: nog 6 dagen wachten en dan mag je testen! We gaan goed gelijk op zo smile
Ga jij op die dag ook meteen testen? Ik zit nog een beetje te twijfelen. Ik mag zondag testen, maar ben bang om weer teleurgesteld te worden, dus misschien dat ik later ga testen. Aan de andere kant denk ik; of je nou teleurgesteld wordt door een negatieve test of door ongesteldheid maak eigenlijk ook niks uit. Ik weet het dus nog niet...haha. Wat is jouw gevoel over deze ronde? Zie dat je er niet zo mee bezig bent, wat goed! Ik was dat eigenlijk de hele ronde niet, maar nu het testen weer zo dichtbij komt, wil ik het toch graag weten angel

Puggle: Welkom! (had ik nog niet gedaan) Is dit je eerste ronde dat jullie ervoor gaan? Heel veel vruchtbaarheid toegewenst!

Beauty Addict: Vervelend dat je zo misselijk bent! Gelukkig dat de tabletjes helpen. Ja de wachtdagen zijn inderdaad het ergste. Ik heb eigenlijk nooit echt dat ik er heel erg mee bezig ben, maar die laatste dagen voor je ongesteldheid/testen zijn echt niet leuk. Heb ook bij elk dingetje dat ik voel zoiets van; zou het wat zijn? Terwijl ik normaal gesproken een heel nuchter persoon ben. Ik heb last van mijn onderrug en krampjes onderin mijn buik (aan de zijkanten) maar ja...rug kan zijn van de boodschappen tillen gisteren en krampjes kunnen ook met ongi te maken hebben. Het is dus gewoon afwachten. Hoop ook dat ik aan het einde van dit jaar nog even goed nieuws kan komen brengen, maar ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat ik ongesteld wordt.

Zjam26: Helaas kan ik je niet helpen met je vraag over ovulatietesten. Ik gebruik ze (nog) niet. Wil ze wel de volgende rond eens gaan proberen als ik nu niet zwanger ben.

Nou meiden, volgens mij heb ik weer iedereen gehad! Ik ga denk ik zondag of maandag testen, dus ik zal weer van me laten horen met positief of negatief nieuws!

liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  andreake1984 do 16 dec 2010 - 1:17

Creabea_28 (do dec 16 2010, 12:20) schreef:heey meiden,

Ben ik ook weer eens en nu met wat meer tijd om te reageren. Hoe is het met iedereen?

Lookie: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopen dat de Clomid helpt en dat je snel zwanger bent. Succes met de HSG.

Domingo: Ik snap de je overstapt naar het andere topic. Hoop dat de dokter snel kan zien waar het aan ligt dat je nog niet zwanger bent en dat het snel en makkelijk verholpen kan worden. Ik wens je in ieder geval heel veel vruchtbaarheid toe!

Muppetje: Wat vervelend, al die reorganisaties op je werk. Hopelijk komen jullie samen tot een goede oplossing. 'Fijn' dat je toch nog ongesteld bent geworden! 41 dagen is op zich niet zo slecht hoor, en alle spanningen kunnen er zeker mee te maken hebben. Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus.

Labrador: Welkom! Spannend dat jullie er ook voor gaan.

Razz88: Wat een vervelende cyclus heb je deze keer...je weet dan ook helemaal niet meer waar je aan toe bent. Ik zou denk ik 7 dec aanhouden als het begin van je cyclus.

Andreake1984: nog 6 dagen wachten en dan mag je testen! We gaan goed gelijk op zo smile
Ga jij op die dag ook meteen testen? Ik zit nog een beetje te twijfelen. Ik mag zondag testen, maar ben bang om weer teleurgesteld te worden, dus misschien dat ik later ga testen. Aan de andere kant denk ik; of je nou teleurgesteld wordt door een negatieve test of door ongesteldheid maak eigenlijk ook niks uit. Ik weet het dus nog niet...haha. Wat is jouw gevoel over deze ronde? Zie dat je er niet zo mee bezig bent, wat goed! Ik was dat eigenlijk de hele ronde niet, maar nu het testen weer zo dichtbij komt, wil ik het toch graag weten angel

Puggle: Welkom! (had ik nog niet gedaan) Is dit je eerste ronde dat jullie ervoor gaan? Heel veel vruchtbaarheid toegewenst!

Beauty Addict: Vervelend dat je zo misselijk bent! Gelukkig dat de tabletjes helpen. Ja de wachtdagen zijn inderdaad het ergste. Ik heb eigenlijk nooit echt dat ik er heel erg mee bezig ben, maar die laatste dagen voor je ongesteldheid/testen zijn echt niet leuk. Heb ook bij elk dingetje dat ik voel zoiets van; zou het wat zijn? Terwijl ik normaal gesproken een heel nuchter persoon ben. Ik heb last van mijn onderrug en krampjes onderin mijn buik (aan de zijkanten) maar ja...rug kan zijn van de boodschappen tillen gisteren en krampjes kunnen ook met ongi te maken hebben. Het is dus gewoon afwachten. Hoop ook dat ik aan het einde van dit jaar nog even goed nieuws kan komen brengen, maar ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat ik ongesteld wordt.

Zjam26: Helaas kan ik je niet helpen met je vraag over ovulatietesten. Ik gebruik ze (nog) niet. Wil ze wel de volgende rond eens gaan proberen als ik nu niet zwanger ben.

Nou meiden, volgens mij heb ik weer iedereen gehad! Ik ga denk ik zondag of maandag testen, dus ik zal weer van me laten horen met positief of negatief nieuws!

liefs

Ja nog 6 dagen tot het testen, wel leuk dat we redelijk gelijk op gaan smile
Ik weet niet of ik meteen ga testen die dag, ik denk dat ik misschien een paar daagjes wacht als ik dat vol hou Wink Je hebt indd gelijk of je nu negatief test of ongesteld word, dat maak indd niet veel uit dan he!!!
Ik heb er eigenlijk geen gevoel bij, heb wel mijn eisprong gevoeld deze maand en in die tijd ook flink geklust...Dus we zullen zien. Ik had ook een paar daagjes terug s'avonds flinke steken in mijn buik en hoofdpijn, weet niet of dat de innesteling is geweest of gewoon wat steekjes..........
Ik hou je op de hoogte, het zou wel leuk zijn zo voor de feestdagen he!! Laughing
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 1:56

*Lookie* (wo dec 15 2010, 22:39) schreef:
Puggle schreef:

Dank je wel! Jij kletst nog maar pas mee zie ik? Ben je al lang gestopt met anticonceptie?

Ik heb 6 december mijn laatste pil genomen en wil nu even ontpillen en ben benieuwd
Hoe mijn cyclus gaat worden.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 16 dec 2010 - 8:17

Mijn hemel, ik kom er net achter dat ik niet eens meer kan tellen, best treurig. Mn cyclus was 42 dagen, niet 41. Niet dat t ook maar iets uitmaakt, en ach, getallen zijn nooit mn sterkste punt geweest. angel
Morgen heb ik mijn beoordelingsgesprek op werk, ben benieuwd hoeveel ik erbij krijg. Want eerlijk is eerlijk, daar doen we t toch voor he? :o

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  *Lookie* do 16 dec 2010 - 9:01

@ Creabea en andreake: Ik duim voor jullie!

@ Puggle: Oké, afwachten dus nog hoe je cyclus gaat verlopen. Hopelijk een mooie van 28-30 dagen dan kun je met de volgende cycli ook een beetje inschatten wanneer je eisprong zal zijn.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laced do 16 dec 2010 - 22:25

Is er al nieuws over Faerie? Of heb ik over haar reactie heen gelezen?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Triesje1983 vr 17 dec 2010 - 9:53

Hallo allemaal,

ik ben nog wel aan de pil, maar wil volgend jaar graag stoppen. We hebben al een zoontje. Hij word 5 januari alweer 2.
Omdat we bij hem al 2,5 jaar bezig zijn geweest om zwanger te worden wil ik volgend jaar graag stoppen, omdat de kans bestaat dat het weer zo lang zal duren.

Liefs,

Triesje
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: