Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
Triesje1983 schreef:Zie je wel? Wat een enorm mooi kerstcadeau zeg!!!
Gefeliciteerd meid en geniet er maar lekker van
Dankje Triesje1983 is indd een erg mooi kerstcadeau we gaan er cker van genieten.....
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
andreake1984 schreef:Ik wil jullie even mededelen, dat wij indd ZWANGER zijn. Heb vanmorgen getest en ben nu ongeveer 4 weken zwanger..... Wat een leuk kerstcadeau
Nu nog even denken wanneer we het onze ouders gaan vertellen........
We zijn super blij nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn.
Ik wens iedereen een heel vruchtbaar 2011 toe:D
Super!! GEFELICITEERD!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:andreake1984 schreef:Ik wil jullie even mededelen, dat wij indd ZWANGER zijn. Heb vanmorgen getest en ben nu ongeveer 4 weken zwanger..... Wat een leuk kerstcadeau
Nu nog even denken wanneer we het onze ouders gaan vertellen........
We zijn super blij nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn.
Ik wens iedereen een heel vruchtbaar 2011 toe:D
Super!! GEFELICITEERD!!!
Dank je wel Amber22
@All; Allemaal een leuke kerst gehad?.... Veelste veel lekkers gegeten hier
Ben nog steeds niet ongesteld maar wacht nog deze week af voordat ik nog een keer test. Mijn langste cyclus tot nu toe was 48 dagen dus we zullen zien. Heb wel al een extra test in huis gehaald en ook al wat ovulatie testen.
@ Andreake; Super gefeliciteerd hoor! Ook echt leuk dat het al zo snel gelukt is, geniet er maar lekker van.
Ben nog steeds niet ongesteld maar wacht nog deze week af voordat ik nog een keer test. Mijn langste cyclus tot nu toe was 48 dagen dus we zullen zien. Heb wel al een extra test in huis gehaald en ook al wat ovulatie testen.
@ Andreake; Super gefeliciteerd hoor! Ook echt leuk dat het al zo snel gelukt is, geniet er maar lekker van.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Andreake, gefeliciteerd!!!! Wat een mooi kerstcadeau! En wat snel al!
Pitbullgup, dat je nog zo lang kan wachten joh! Dat zou ik niet kunnen hihi..
Gelukkig was m'n mannetje al snel opgeknapt, we hebben de schade flink ingehaald Nu heb ik wel zere borsten. Dus vanavond nog maar een keertje, even voor de zekerheid haha
Verder alles goed met iedereen? Al een NOD in zicht?
Pitbullgup, dat je nog zo lang kan wachten joh! Dat zou ik niet kunnen hihi..
Gelukkig was m'n mannetje al snel opgeknapt, we hebben de schade flink ingehaald Nu heb ik wel zere borsten. Dus vanavond nog maar een keertje, even voor de zekerheid haha
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
Hey meiden,
hoe was jullie kerst?
Hier was het erg gezellig
Hier een foto van mijn zoontje in zijn pakje *smelt*...
hoe was jullie kerst?
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Triesje1983 schreef:Hey meiden,
hoe was jullie kerst?
Wat een scheetje zeg
@ andreake: Kerst was erg gezellig hier, lekker gegeten, spelletjes gedaan.. en hoe was kerst bij jou? Leuk dat jullie het ws met oud & nieuw gaan vertellen, dat is inderdaad een leuk moment ervoor!
@ Triesje: Nou, jouw zoontje was helemaal klaar voor de kerst zie ik wel. Schattig!
@ all: Vandaag weer een echo gehad, helaas waren de eitjes nog steeds klein, de grootste 6 mm waar ze 20 mm moeten zijn. Donderdag weer een echo voor alle zekerheid maar mocht het dan nog niet groter zijn dan zal ik ws een hogere dosis Clomid moeten krijgen. Jammer, het was fijn geweest als het meteen was aangeslagen maar goed, hopen dat een hogere dosis wel aanslaat. Het baarmoederslijmvlies was wel dikker geworden dus er was wel een beetje reactie op de Clomid trouwens, maar niet genoeg dus.
@ Triesje: Nou, jouw zoontje was helemaal klaar voor de kerst zie ik wel. Schattig!
@ all: Vandaag weer een echo gehad, helaas waren de eitjes nog steeds klein, de grootste 6 mm waar ze 20 mm moeten zijn. Donderdag weer een echo voor alle zekerheid maar mocht het dan nog niet groter zijn dan zal ik ws een hogere dosis Clomid moeten krijgen. Jammer, het was fijn geweest als het meteen was aangeslagen maar goed, hopen dat een hogere dosis wel aanslaat. Het baarmoederslijmvlies was wel dikker geworden dus er was wel een beetje reactie op de Clomid trouwens, maar niet genoeg dus.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ja het is indd een leuk moment om het dan te vertellen, maar ben wel pas 5 weken dan...
Zit dus een beetje in een dilemma.... Wanneer ik het moet gaan vertellen...
Zit dus een beetje in een dilemma.... Wanneer ik het moet gaan vertellen...
@ Hutselfuts; ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben dus daarom is het wel goed vol te houden.
@ Triesje; wat een mooi manneke zeg en helemaal op z'n kerstbest
@ Lookie; Spannend allemaal zeg!
@ Andreake; Ik snap je twijfel wel maar mocht er iets fout gaan dan vertel je het de ouders waarschijnlijk ook. Kijk voor de rest zou ik wel m'n mond houden maar het is wel fijn dat je het alvast met de ouders kan delen.
@ Andreake; Ik snap je twijfel wel maar mocht er iets fout gaan dan vertel je het de ouders waarschijnlijk ook. Kijk voor de rest zou ik wel m'n mond houden maar het is wel fijn dat je het alvast met de ouders kan delen.
pitbullgup- Prater
pitbullgup schreef:@ Hutselfuts; ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben dus daarom is het wel goed vol te houden.
Ja dat klopt, nou mijn vriend kon het niet meer voor zich houden en heeft vannacht mijn ouders en zijn ouders wakker gebeld om het goede nieuws te vertellen...Mijn vader huilde van blijdschap ze vonden het erg leuk
Hutselfuts schreef:
Andreake gefeliciteerd !!
Mijn NOD is 4-1 .. ik hoop dat het nieuwe jaar meteen geluk brengt :-)
Ik heb het om eerlijk te zijn al we helemaal gehad na 7 maanden. Begin er ook onzeker over te worden. Ik weet dat 7 maanden niet eens zo erg lang is, maar het voelt alsof we al zo lang bezig zijn. pff Maar dat komt vooral omdat het iedere dag door mijn hoofd spookt.
Hoe is het met de rest? nog iemand haar NOD in 2010?
Gast- Gast
andreake: Zie je wel! GEFELICITEERD meid! Echt super voor jullie!! Lees net dat jullie het verteld hebben. Hartstikke leuk! Geniet ervan.
Lookie: Jammer dat de Clomid niet genoeg is aangeslagen. Hopelijk werkt een hogere dosis beter. Eerst donderdag maar even afwachten, hopelijk zijn de eitjes dan groter.
Pitbullgup: jij houdt het ook spannend zeg. Ik kan me voorstellen dat je nog even af wil wachten omdat je ook een langere cyclus gehad hebt. Wanneer wil je weer gaan testen?
Hutselfruts: Lekker dat jullie de schade hebben ingehaald, hopelijk met een heel mooi resultaat
Triesje: Wat is jouw zoontje toch een schatje!
Nou de kerstdagen zijn alweer voorbij, ging echt snel. Maar is wel heel gezellig geweest!
Ik ben gisteren begonnen met de ovulatietesten. Er kwam nog geen 2e streep (ik heb die van de Kruidvat) maar dat is ook nog wel logisch, anders zou ik een hele korte cylcus hebben. Dus we wachten af...We hebben het in ieder geval wel gezellig gemaakt gisteren, want we moeten natuurlijk ook wel blijven genieten van elkaar en niet alleen maar voor een kindje bezig zijn
Lookie: Jammer dat de Clomid niet genoeg is aangeslagen. Hopelijk werkt een hogere dosis beter. Eerst donderdag maar even afwachten, hopelijk zijn de eitjes dan groter.
Pitbullgup: jij houdt het ook spannend zeg. Ik kan me voorstellen dat je nog even af wil wachten omdat je ook een langere cyclus gehad hebt. Wanneer wil je weer gaan testen?
Hutselfruts: Lekker dat jullie de schade hebben ingehaald, hopelijk met een heel mooi resultaat
Nou de kerstdagen zijn alweer voorbij, ging echt snel. Maar is wel heel gezellig geweest!
Ik ben gisteren begonnen met de ovulatietesten. Er kwam nog geen 2e streep (ik heb die van de Kruidvat) maar dat is ook nog wel logisch, anders zou ik een hele korte cylcus hebben. Dus we wachten af...We hebben het in ieder geval wel gezellig gemaakt gisteren, want we moeten natuurlijk ook wel blijven genieten van elkaar en niet alleen maar voor een kindje bezig zijn
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Razz88 schreef:Hutselfuts schreef:
Ik heb het om eerlijk te zijn al we helemaal gehad na 7 maanden. Begin er ook onzeker over te worden. Ik weet dat 7 maanden niet eens zo erg lang is, maar het voelt alsof we al zo lang bezig zijn. pff Maar dat komt vooral omdat het iedere dag door mijn hoofd spookt.
Ik snap heel erg wat je bedoeld hoor Razz. Ik heb ook het idee dat we al heel lang bezig zijn en dat het maar niet opschiet. Komt omdat de wens zo groot is en hier en in mijn omgeving lijkt iedereen wel zwanger te zijn, behalve wij. Ik heb op een ander forum even zitten lezen hoe lang mensen er over deden om zwanger te raken en dan zie je wel dat wij eigenlijk nog hartstikke gemiddeld zitten en dat we ons nog nergens zorgen over hoeven te maken, maar ja...de wens is zo groot he... en geduld is niet mijn sterkste punt haha :-)
Maar echt, het komt vast wel goed, ook wij mogen vast in 2011 zwanger raken en een heel leuk kindje krijgen! hou de moed erin, dat probeer ik ook (al lukt het op sommige dagen beter dan op andere dagen). Als het straks raak is, is het de moeite waard geweest, dat weet ik zeker!
Creabea_28- Prater
Creabea_28 schreef:Razz88 schreef:Hutselfuts schreef:
Ik snap heel erg wat je bedoeld hoor Razz. Ik heb ook het idee dat we al heel lang bezig zijn en dat het maar niet opschiet. Komt omdat de wens zo groot is en hier en in mijn omgeving lijkt iedereen wel zwanger te zijn, behalve wij. Ik heb op een ander forum even zitten lezen hoe lang mensen er over deden om zwanger te raken en dan zie je wel dat wij eigenlijk nog hartstikke gemiddeld zitten en dat we ons nog nergens zorgen over hoeven te maken, maar ja...de wens is zo groot he... en geduld is niet mijn sterkste punt haha :-)
Maar echt, het komt vast wel goed, ook wij mogen vast in 2011 zwanger raken en een heel leuk kindje krijgen! hou de moed erin, dat probeer ik ook (al lukt het op sommige dagen beter dan op andere dagen). Als het straks raak is, is het de moeite waard geweest, dat weet ik zeker!
Je hebt helemaal gelijk.. ik moet me ook gewoon niet zo druk maken. Ook wij komen aan de beurt
Gast- Gast
@ andreake; hahaha heerlijke spontane actie van je vriend!
@ Razz; ga heel hard voor je duimen...
@ Creabea;Succes met de ovulatie testen. Heb zelf ook die van het kruidvat in hus dus ben wel benieuwd naar je ervaring daarmee.
Ik wil vrijdag gaan testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. Dan zit ik op 48 dagen en dan weet ik of ik s'avonds aan de borrel kan of niet
@ Razz; ga heel hard voor je duimen...
@ Creabea;Succes met de ovulatie testen. Heb zelf ook die van het kruidvat in hus dus ben wel benieuwd naar je ervaring daarmee.
Ik wil vrijdag gaan testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. Dan zit ik op 48 dagen en dan weet ik of ik s'avonds aan de borrel kan of niet
pitbullgup- Prater
Creabea_28 schreef:andreake: Zie je wel! GEFELICITEERD meid! Echt super voor jullie!! Lees net dat jullie het verteld hebben. Hartstikke leuk! Geniet ervan.
Jaa je had gelijk Creabea_28 haha mijn vriend kon het niet voor zich houden en heeft het indd al verteld aan onze ouders.......Nu hopen dat hij het voor de andere mensen wel nog ff geheim kan houden.
Suc-6 met de ovulatietesten... ik duim nog altijd voor je...
andreake1984 schreef:Creabea_28 schreef:andreake: Zie je wel! GEFELICITEERD meid! Echt super voor jullie!! Lees net dat jullie het verteld hebben. Hartstikke leuk! Geniet ervan.
Jaa je had gelijk Creabea_28 haha mijn vriend kon het niet voor zich houden en heeft het indd al verteld aan onze ouders.......Nu hopen dat hij het voor de andere mensen wel nog ff geheim kan houden.
Wat schattig dat je vriend het niet meer voor zich kon houden! En leuk dat jullie ouders zo leuk reageerden. Hoe voel je je verder? Heb je al last van kwaaltjes?
Lief dat je nog steeds voor me duimt! Dank je wel!
Creabea_28- Prater
Creabea_28 schreef:andreake1984 schreef:Creabea_28 schreef:andreake: Zie je wel! GEFELICITEERD meid! Echt super voor jullie!! Lees net dat jullie het verteld hebben. Hartstikke leuk! Geniet ervan.
Wat schattig dat je vriend het niet meer voor zich kon houden! En leuk dat jullie ouders zo leuk reageerden. Hoe voel je je verder? Heb je al last van kwaaltjes?
Lief dat je nog steeds voor me duimt! Dank je wel!
Heb tot nu toe nog niet echt kwaaltjes, heb alleen last van gevoelige borsten.... En het stoppen met roken hihihihi
Mijn echo heb ik gehad, mijn verhaal staat even in een apart topic
Gast- Gast
andreake wat leuk dat je vriend zo trots jullie ouders hebt gebeld! fijn dat je je goed voelt op het roken na dan
Gast- Gast
pitbillgup: spannend hopelijk test je nog positief, ik hou het forum in de gaten
Gast- Gast
Ik ben even veel te moe om op iedereen te reageren (sorry meiden, komt door mijn chronische ziekte), ik kan me namelijk niet heel erg goed concentreren nu.
Ik heb wel gelezen dat je vriend het al verteld heeft Andreake. Hahaha, moest er wel om lachen eigenlijk. Midden in de nacht ook gewoon
@ de rest: tuurlijk komen jullie (en wij hopelijk) ook aan de beurt in 2011. Het komt allemaal goed. En jullie weten... ook al duurt het lang... het is het allemaal waard, echt waar!
Ik heb wel gelezen dat je vriend het al verteld heeft Andreake. Hahaha, moest er wel om lachen eigenlijk. Midden in de nacht ook gewoon
@ de rest: tuurlijk komen jullie (en wij hopelijk) ook aan de beurt in 2011. Het komt allemaal goed. En jullie weten... ook al duurt het lang... het is het allemaal waard, echt waar!
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Puggle schreef:andreake wat leuk dat je vriend zo trots jullie ouders hebt gebeld! fijn dat je je goed voelt op het roken na dan
Het gaat me toch redelijk goed af dat roken, heb vandaag maar 2 sigartten gehad en dat was vanmorgen. Heb vanaf 13:00 niet meer gerookt. Heb me lolly's gehaald ipv een sigaret hihi
Ik vind het stiekem ook steeds spannender worden... Nog steeds geen tekenen dat ik ongesteld moet worden.Puggle schreef:pitbillgup: spannend hopelijk test je nog positief, ik hou het forum in de gaten
@ Andreake; Je weet waarvoor je stopt met roken dat motiveert natuurlijk ook enorm . (ik ben jaren geleden al gestopt met roken maar bij mij hielp een potlood tussen m'n vingers houden als ik zin had in sigaret ook heel goed en een kauwgompje kauwen)
@ beautyaddict; ga t ff lezen
pitbullgup- Prater
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat