Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
Lieveheersbeestje schreef:@all: Kan iemand mij vertellen hoe ovulatietesten werken, en hoe themperaturen in zijn
werk gaat.
Mischien een beetje stomme vragen maar ik heb er ook geen verstand van
@ Lieveheersbeestje, vervelend dat je ongesteld bent geworden.
Ovulatietesten gebruik je rond de dagen van je ovulatie, het werk eigenlijk hetzelfde als een zwangerschapstest. Je piest 's middags over een ovutest en als je 2 strepen ziet dan komt je eisprong eraan. Omdat je meestal iets voor de tijd begint met testen, zul je zien dat de strepen steeds duidelijker wordt en vervolgens weer minder duidelijk.
Temperaturen werkt als volgt, je neemt iedere dag 'sochtends voordat je op staat je temperatuur op. Als je eisprong is geweest dan stijgt je temp een aantal graden (kan afwissel van 1 tot 2 graad of juist slechts een halve). Je temp blijft dan hoger tot je ongesteld wordt, als hij dan nog steeds hoog blijft en ongi uitblijft ben je hoogstwaarschijnlijk zwanger.
Zie mijn temperatuurkaartje
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Fearie"]
Ovulatietesten gebruik je rond de dagen van je ovulatie, het werk eigenlijk hetzelfde als een zwangerschapstest. Je piest 's middags over een ovutest en als je 2 strepen ziet dan komt je eisprong eraan. Omdat je meestal iets voor de tijd begint met testen, zul je zien dat de strepen steeds duidelijker wordt en vervolgens weer minder duidelijk.
Temperaturen werkt als volgt, je neemt iedere dag 'sochtends voordat je op staat je temperatuur op. Als je eisprong is geweest dan stijgt je temp een aantal graden (kan afwissel van 1 tot 2 graad of juist slechts een halve). Je temp blijft dan hoger tot je ongesteld wordt, als hij dan nog steeds hoog blijft en ongi uitblijft ben je hoogstwaarschijnlijk zwanger.
weer wat geleerd! ik dacht dat hijalleen hoog bleef als je zwanger was. dus na je eisprong je temp. weer af neemt...
Lieveheersbeestje schreef:@all: Kan iemand mij vertellen hoe ovulatietesten werken, en hoe themperaturen in zijn
werk gaat.
Mischien een beetje stomme vragen maar ik heb er ook geen verstand van
weer wat geleerd! ik dacht dat hijalleen hoog bleef als je zwanger was. dus na je eisprong je temp. weer af neemt...
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Razz88 schreef:Domingo schreef:Ik ben na een half jaar ovulatietesten gaan gebruiken. Dus nu 3x gebruikt. Ik gebruik ze van testjezelf.nu. Fearie, hoe duur zijn ze van kruidvat?
Ik had ook gedacht dat mn leeftijd wel goed zat, ben nu 24, toen we begonnen 23. Maarja daar hangt het natuurlijk niet alleen vanaf..
Nee dat klopt. Heb er ook gewoon te makkelijk over gedacht haha.
Ik ook hoor.. had ook gedacht dat wij binnen een half jaar wel zwanger zouden zijn
Domingo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 82
@ Joyce, je temperatuur blijft dus hoog tot je ongesteld wordt. Op de dag dat je ongesteld wordt daalt je temperatuur weer, als je dus niet ongesteld word en je temp blijft hoog ben je zwanger
Fearie- Ratel
Fearie schreef:@ Joyce, je temperatuur blijft dus hoog tot je ongesteld wordt. Op de dag dat je ongesteld wordt daalt je temperatuur weer, als je dus niet ongesteld word en je temp blijft hoog ben je zwanger
thnks! dat wist ik niet dat het zo werkte, ik temperatuur eigenlijk niet. sporadisch. gewoon om te kijken. maar nooit sochtends in bed. ik wilde beginnen in de maand dat ik zwanger bleek te zijn, dus was het niet meer nodig. en weet ik dat wanneer ik me eisprong heb.
maar jij bent wel al een tijd bezig zeg. frustrerend!! of kan je je hoofd wel een beetje koel houden?
@do, ga je nog testen binnekort, ik zie dat je een dag overtijd bent!
joyce0606- Kletskop
@ Joyce, ik ga woensdag pas testen mocht het nodig zijn. Als ik uitga van mn ovulatietesten deze maand, dan zou ik deze zaterdag niet ongesteld moeten worden (14 dagen na mn eisprong) Dit was de andere 2 maanden dat ik testen heb gebruikt ook precies het geval. Dus mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn, dan krijg ik wel hoop! Maarr ik heb ook langere cyclussen gehad, dus we wachten toch nog even af. We hebben nu al zo vaak een negatieve test gezien..
Maar vind het nu wel spannend worden! Vooral omdat ik ook nog geen bruinverlies heb of iets..
Fingers crossed!
Maar vind het nu wel spannend worden! Vooral omdat ik ook nog geen bruinverlies heb of iets..
Fingers crossed!
Domingo- Fluisteraar
spannend Domingo!
@ovulatietesten: bij een positieve ovulatietest vindt ovulatie binnen 12-24 uur plaats, dus van tevoren
@temperaturen: bij een verhoogde temperatuur heeft de ovulatie al plaatsgevonden (en je moet elke dag op hetzelfde tijdstip testen voor een optimaal resultaat, dus ook in het weekend de wekker zetten!)
Ik gebruik tot nu toe alleen ovulatietesten, maar wil als het deze ronde niet raak is ook geen temperaturen, dan heb ik toch iets om mee naar de huisarts te nemen als het over een paar maanden nog niet gelukt is.
@ovulatietesten: bij een positieve ovulatietest vindt ovulatie binnen 12-24 uur plaats, dus van tevoren
@temperaturen: bij een verhoogde temperatuur heeft de ovulatie al plaatsgevonden (en je moet elke dag op hetzelfde tijdstip testen voor een optimaal resultaat, dus ook in het weekend de wekker zetten!)
Ik gebruik tot nu toe alleen ovulatietesten, maar wil als het deze ronde niet raak is ook geen temperaturen, dan heb ik toch iets om mee naar de huisarts te nemen als het over een paar maanden nog niet gelukt is.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
*breekt even in*
Even over het temperaturen: ik zie nergens staan dat het op hetzelfde tijdstip moet gebeuren, maar dit moet dus wel! Als je het door de weeks om 6 uur 's morgens doet moet je dit dus ook in het weekend doen en je wekker zetten. Ook nooit eerst gaan plassen, maar éérst temperaturen voordat je ook maar je voeten op de grond zet
Over de hoogte van je temperatuur: die zegt niet altijd persé dat je zwanger bent als hij hoog is. Ieder lichaam is anders. Mijn temperatuur bleef hartstikke mooi en ging pas dalen op de dag nadat ik ongesteld was geworden, dus de 2e dag van mijn menstruatie. Als ik dus 's morgens ging temperaturen was hij nog mooi hoog, dan werd ik 's middags ongesteld en begon hij de volgende ochtend pas met dalen. Hoe vaak ik dus niet gedacht heb dat ik zwanger was....
De maand dat ik wél zwanger was had ik mijn slechtste kaartje die ik ooit gehad had en totaal niet het idee dat ik zwanger zou zijn als ik mijn kaartje vergeleek met de vorige maanden, maar was dit dus wel.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je er niet meteen vanuit moet gaan dat je zwanger bent als je temperatuur hoog blijft. Nog een klein advies: als je gewoon een nette cyclus hebt kan je beter wachten met temperaturen. Het heeft erg veel impact op het zwanger worden en je nachtrust omdat je er elke dag mee bezig bent. Gebruik ipv daarvan bv ovulatietesten.
Succes allemaal dames!
*breekt weer uit*
Even over het temperaturen: ik zie nergens staan dat het op hetzelfde tijdstip moet gebeuren, maar dit moet dus wel! Als je het door de weeks om 6 uur 's morgens doet moet je dit dus ook in het weekend doen en je wekker zetten. Ook nooit eerst gaan plassen, maar éérst temperaturen voordat je ook maar je voeten op de grond zet
Over de hoogte van je temperatuur: die zegt niet altijd persé dat je zwanger bent als hij hoog is. Ieder lichaam is anders. Mijn temperatuur bleef hartstikke mooi en ging pas dalen op de dag nadat ik ongesteld was geworden, dus de 2e dag van mijn menstruatie. Als ik dus 's morgens ging temperaturen was hij nog mooi hoog, dan werd ik 's middags ongesteld en begon hij de volgende ochtend pas met dalen. Hoe vaak ik dus niet gedacht heb dat ik zwanger was....
De maand dat ik wél zwanger was had ik mijn slechtste kaartje die ik ooit gehad had en totaal niet het idee dat ik zwanger zou zijn als ik mijn kaartje vergeleek met de vorige maanden, maar was dit dus wel.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je er niet meteen vanuit moet gaan dat je zwanger bent als je temperatuur hoog blijft. Nog een klein advies: als je gewoon een nette cyclus hebt kan je beter wachten met temperaturen. Het heeft erg veel impact op het zwanger worden en je nachtrust omdat je er elke dag mee bezig bent. Gebruik ipv daarvan bv ovulatietesten.
Succes allemaal dames!
*breekt weer uit*
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Domingo schreef:@ Joyce, ik ga woensdag pas testen mocht het nodig zijn. Als ik uitga van mn ovulatietesten deze maand, dan zou ik deze zaterdag niet ongesteld moeten worden (14 dagen na mn eisprong) Dit was de andere 2 maanden dat ik testen heb gebruikt ook precies het geval. Dus mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn, dan krijg ik wel hoop! Maarr ik heb ook langere cyclussen gehad, dus we wachten toch nog even af. We hebben nu al zo vaak een negatieve test gezien..
Fingers crossed!
Spannend ik hoop met je mee nu het voor mijzelf niet meer hoeft deze maand haha
Gast- Gast
@ Domingo, das ook spannend voor jou zeg. Hou je het vol tot woensdag?
@ All, ik heb dus nog steeds geen bruinverlies en wel krampen. Nog 2 dagen en dan mag ik testen, ben alleen erg in dubio of ik het wel zal gaan doen. Aangezien het eerder altijd een teleurstellende uitkomst had, ben dinsdag vrij. Misschien test ik dan wel.
Gaan jullie duimen voor Domingo en mij?
@ All, ik heb dus nog steeds geen bruinverlies en wel krampen. Nog 2 dagen en dan mag ik testen, ben alleen erg in dubio of ik het wel zal gaan doen. Aangezien het eerder altijd een teleurstellende uitkomst had, ben dinsdag vrij. Misschien test ik dan wel.
Fearie- Ratel
Fearie schreef:@ Domingo, das ook spannend voor jou zeg. Hou je het vol tot woensdag?
Zeker
Gast- Gast
Fearie schreef:Gaan jullie duimen voor Domingo en mij?
Zal ik zeker doen.... Hoop maar voor je dat de krampen geen voortekenen van de menstruatie zijn
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
@:Allemaal bedankt voor de info over de ovulatietesten en het themperaturen.
Ik denk dat we eerst maar eens gaan beginnen met de ovulatietesten.
@:De meiden die (bijna)mogen testen,ik duim mee:-)
Zo ik maar eens even een paar uurtjes werken.
Fijne dag nog allemaal!
Ik denk dat we eerst maar eens gaan beginnen met de ovulatietesten.
@:De meiden die (bijna)mogen testen,ik duim mee:-)
Zo ik maar eens even een paar uurtjes werken.
Fijne dag nog allemaal!
Gast- Gast
Tuurlijk! Gun het jullie ook heel erg!!Fearie schreef:Gaan jullie duimen voor Domingo en mij?
Gast- Gast
oww spannende week, komende week zeg! ik hoop echt dat het raak is voorjullie! zou wel eens een keer tijd zijn
ik doe gezellig met jullie mee de komende week! zondag mijn NOD. maar ik wil eigenlijk wel wachten tot minimaal volgende wk vrijdag. gelukkig hebben we heel veel etentjes en moet ik gewoon werken, dus kan toch niet rustig testen. (alhoewel mijn afdeling tegenover de interne apotheek is...)
ik doe gezellig met jullie mee de komende week! zondag mijn NOD. maar ik wil eigenlijk wel wachten tot minimaal volgende wk vrijdag. gelukkig hebben we heel veel etentjes en moet ik gewoon werken, dus kan toch niet rustig testen. (alhoewel mijn afdeling tegenover de interne apotheek is...)
joyce0606- Kletskop
Thnx voor het duimen allemaal! Uiteraard draaien mijn duimen ook voor jou fearie!
Hier ook nog geen tekenen van ongesteldheid.. vind het wel echt spannend!! Maar ik denk wel dat ik het volhoud tot woensdag.. ben namelijk ook pas woensdag vrij. Morgen vind ik echt nog te vroeg, zondag moet ik sporten en maandag en dinsdag gewoon werken. En ik geloof niet dat ik na een positieve test meteen aan het werk kan zonder vanalles te verraden
Hier ook nog geen tekenen van ongesteldheid.. vind het wel echt spannend!! Maar ik denk wel dat ik het volhoud tot woensdag.. ben namelijk ook pas woensdag vrij. Morgen vind ik echt nog te vroeg, zondag moet ik sporten en maandag en dinsdag gewoon werken. En ik geloof niet dat ik na een positieve test meteen aan het werk kan zonder vanalles te verraden
Domingo- Fluisteraar
.
Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 8:02; in totaal 1 keer bewerkt
Lala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 63
Wel spannend Lala!
Het wordt ook wel een spannend weekend voor veel meiden! Ik denk dat het voor mij niet spannend zal zijn.. Heb al de hele avond buikpijn; denk dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden. Helaas. We wachten het af, maar ik weet het al bijna zeker. Dus op naar de volgende ronde..
Ik erger me trouwens dóód aan m'n schoonzus. Ze is zwanger van haar tweede kindje en net als bij de eerste doet ze net alsof zwanger zijn een ziekte is. Ze kan en doet echt helemaal niets. Ja, zeiken. En dat terwijl ze geen kwaaltjes heeft o.i.d. Ik vind het echt irritant. Er zijn zoveel mensen die graag zwanger willen worden en bij wie het niet lukt. Dat zie je hier genoeg. Of ze zijn er echt ziek van. En dan gaat zij vreselijk lopen zeiken. Ik denk dat heel veel mensen graag met haar zouden ruilen.
Ik kan daar niet tegen.
Het wordt ook wel een spannend weekend voor veel meiden! Ik denk dat het voor mij niet spannend zal zijn.. Heb al de hele avond buikpijn; denk dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden. Helaas. We wachten het af, maar ik weet het al bijna zeker. Dus op naar de volgende ronde..
Ik erger me trouwens dóód aan m'n schoonzus. Ze is zwanger van haar tweede kindje en net als bij de eerste doet ze net alsof zwanger zijn een ziekte is. Ze kan en doet echt helemaal niets. Ja, zeiken. En dat terwijl ze geen kwaaltjes heeft o.i.d. Ik vind het echt irritant. Er zijn zoveel mensen die graag zwanger willen worden en bij wie het niet lukt. Dat zie je hier genoeg. Of ze zijn er echt ziek van. En dan gaat zij vreselijk lopen zeiken. Ik denk dat heel veel mensen graag met haar zouden ruilen.
Ik kan daar niet tegen.
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
@ Lala, dat is ook spannend, mogelijk een nieuwe baan! Snap wel dat je je een beetje schuldig voelt maarja het zou zonde zijn als je daarom niet aangenomen wordt!
@ Hutselftus, dat is idd irritant! Weet zij dat jullie ook bezig zijn?
Hier vanavond helaas bruinverlies gehad (met sporten).. ik denk dus dat het ook deze ronde weer niet gelukt is... Baal er echt van! En als het morgen echt doorzet kan ik er denk ik wel om huilen.. pff, vind het echt niet leuk meer!
Hier vanavond helaas bruinverlies gehad (met sporten).. ik denk dus dat het ook deze ronde weer niet gelukt is... Baal er echt van! En als het morgen echt doorzet kan ik er denk ik wel om huilen.. pff, vind het echt niet leuk meer!
Domingo- Fluisteraar
Domingo schreef:@ Lala, dat is ook spannend, mogelijk een nieuwe baan! Snap wel dat je je een beetje schuldig voelt maarja het zou zonde zijn als je daarom niet aangenomen wordt!
@do. ooww dat is echt shit!! je bent ook al zo'n tijdje bezig... sterkte.....op naar een nieuw jaar, die hopelijk vruchtbaarder is..
joyce0606- Kletskop
hallo dames,
Hier vanaf vanavond, flinke hoofdpijn even gehad en daarna flinke steken rechtsonder in mijn buik. Denk dat het mijn eisprong is vanmorgen nog geklust en misschien dadelijk nog maar even voor de zekerheid Ben eens benieuwd
Verder nog dames die binnenkort gaan testen???? Duim duim
Voor de dames in de vruchtbare periode suc-6 met klussen... ik ga ook nog maar even door voor alle zekerheid en dan maar hopen dat het deze keer raak is
Hier vanaf vanavond, flinke hoofdpijn even gehad en daarna flinke steken rechtsonder in mijn buik. Denk dat het mijn eisprong is vanmorgen nog geklust en misschien dadelijk nog maar even voor de zekerheid Ben eens benieuwd
Voor de dames in de vruchtbare periode suc-6 met klussen... ik ga ook nog maar even door voor alle zekerheid en dan maar hopen dat het deze keer raak is
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
andreake1984 schreef:hallo dames,
vandaag is mijn NOD. ik denk dat ik dinsdagochtend ga testen
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:andreake1984 schreef:hallo dames,
vandaag is mijn NOD. ik denk dat ik dinsdagochtend ga testen
Spannend hoor Joyce al enige verschijnselen???? Heb je er een goed gevoel bij, ik hoop het voor je meid
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
Iemand al goed nieuws?!
@ Domingo: Nee, niemand van de broers/zussen weet het.
Ik zei eerder dat ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Nou, tot nu toe dus nog niet, maar wel een rare buik al die tijd. En nog steeds die 'verschijnselen' die ik van de week ook had. Dus.. Ik durf er nog niet aan te denken, we wachten nog wel een paar dagen.
@ Domingo: Nee, niemand van de broers/zussen weet het.
Ik zei eerder dat ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Nou, tot nu toe dus nog niet, maar wel een rare buik al die tijd. En nog steeds die 'verschijnselen' die ik van de week ook had. Dus.. Ik durf er nog niet aan te denken, we wachten nog wel een paar dagen.
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Afvallen en zwanger willen worden