Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
Pitbullgup: Ahh wat balen!! Je hoopt er toch elke maand op dat je een positieve test in je handen hebt hè. Maar aan de andere kant...je bent ook nog niet ongesteld dus het kan nog he
Even afwachten maar...misschien dat je over een weekje ofzo nog een test kan doen als je nog niet ongi bent, misschien heb je gewoon te vroeg getest. Ik kan me voorstellen dat je baalt van je cyclus, maar hou moed meid, het komt goed! Ik ben voor je aan het duimen hoor!
Andreake: Hou jij ons eens even niet zo lang in spanning Jij bent volgens mij gewoon hartstikke zwanger! Je hebt nu al 2 keer een streepje gehad, ik denk echt dat als je een digitale test doet, dat er ZWANGER komt te staan. Wanneer ga je een digitale test doen?
Rest van de meiden: heeft iemand binnenkort nog zijn NOD?
Even afwachten maar...misschien dat je over een weekje ofzo nog een test kan doen als je nog niet ongi bent, misschien heb je gewoon te vroeg getest. Ik kan me voorstellen dat je baalt van je cyclus, maar hou moed meid, het komt goed! Ik ben voor je aan het duimen hoor!
Andreake: Hou jij ons eens even niet zo lang in spanning Jij bent volgens mij gewoon hartstikke zwanger! Je hebt nu al 2 keer een streepje gehad, ik denk echt dat als je een digitale test doet, dat er ZWANGER komt te staan. Wanneer ga je een digitale test doen?
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10
Puggle schreef:Zo spannend andreake, ik hou het forum in de gaten vandaag en duim voor je hoor!
Creabea veel succes volgende week met proberen. Hopelijk is het binnenkort raak voor jullie
Wat lief! Dank je wel! Hoop het ook, zou super zijn. Maar ik gun het jullie ook, dus hopelijk wordt 2011 voor ons allemaal een heel vruchtbaar jaar!
Lieve meiden, ik denk niet dat ik vandaag nog kom kijken, maar ik wil iedereen nog even hele gezellige kerstdagen wensen :rendeer:
Liefs, crea
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea_28 schreef:Pitbullgup: Ahh wat balen!! Je hoopt er toch elke maand op dat je een positieve test in je handen hebt hè. Maar aan de andere kant...je bent ook nog niet ongesteld dus het kan nog he
ik weet niet nog wanneer ik die test ga doen, denk zondag of anders volgende week... ff kijken of ik zolang kan wachten hihi
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
@ Pitbullgup: Balen meid! Hopen dat je dan nu gauw ongesteld wordt, dan kun je weer verder...
@ all: Vandaag voor de echo geweest, maar alles was nog rustig. De gyn (andere gyn dan de vorige keren) zei nu ook ineens dat ik deze ronde niet zwanger mag worden omdat ik pas die baarmoederfoto heb gehad en er nog wat contrastvloeistof in mijn baarmoeder zit. Dat schijnt niet zo goed te zijn voor een beginnend vruchtje. Ik wist dit niet, dus baal nu wel een beetje want we hadden gisteren net weer geklust.. En moet ik dus nog een maand wachten voor we een kans hebben... Maandag weer voor een echo, ze gaan uiteraard deze maand wel in de gaten houden hoe mijn cyclus verloopt en wanneer ik mijn ei heb.
@ all: Vandaag voor de echo geweest, maar alles was nog rustig. De gyn (andere gyn dan de vorige keren) zei nu ook ineens dat ik deze ronde niet zwanger mag worden omdat ik pas die baarmoederfoto heb gehad en er nog wat contrastvloeistof in mijn baarmoeder zit. Dat schijnt niet zo goed te zijn voor een beginnend vruchtje. Ik wist dit niet, dus baal nu wel een beetje want we hadden gisteren net weer geklust.. En moet ik dus nog een maand wachten voor we een kans hebben... Maandag weer voor een echo, ze gaan uiteraard deze maand wel in de gaten houden hoe mijn cyclus verloopt en wanneer ik mijn ei heb.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@ al; Thanx meiden
@ Andreake; Ik zeg zwanger! Maar nog succes met de diditale test
@ Lookie; Mhhh nog ff wachten dus voor jullie... frustrerend. Maar wel fijn dat ze actie ondernemen meteen.
@ Andreake; Ik zeg zwanger! Maar nog succes met de diditale test
@ Lookie; Mhhh nog ff wachten dus voor jullie... frustrerend. Maar wel fijn dat ze actie ondernemen meteen.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
@Andreake: Ik zeg zwanger!! Streep is streep!
@Pittbullgup: Geen de hoop nog niet op, veel vrouwen testen pas als ze overtijd zijn positief, soms pas na een week!!
Heb je andere klachtjes of niet?
@Pittbullgup: Geen de hoop nog niet op, veel vrouwen testen pas als ze overtijd zijn positief, soms pas na een week!!
Heb je andere klachtjes of niet?
Gast- Gast
Andreake: jij bent echt wel zwanger hoor, die lichte streepjes staan er niet voor niks en een streep is een streep zeggen ze he. Leuk, ben benieuwd naar de digitale test
Pitbullgup: jammer dat je test negatief is, maar zou gewoon over een paar dagen nog eens kijken je weet het niet, veel succes in ieder geval!
Iedereen alvast hele fijne kerstdagen!
Pitbullgup: jammer dat je test negatief is, maar zou gewoon over een paar dagen nog eens kijken je weet het niet, veel succes in ieder geval!
Iedereen alvast hele fijne kerstdagen!
Gast- Gast
@ BA; het enigste waar ik last van heb is dat ik de laatste dagen nogal moe en emotioneel ben. Maar ik heb t de laatste weken echt super druk (ben kapster en moet overdag werken en 's avonds nog m'n eigen klantje knippen etc) dus kan ook daaraan liggen.
Maar wil daardoor toch niet teveel hoop dat t toch raak is...
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Tja, dat kan door zwangerschapshormonen komen en door PMS... Allebei kan het bij passen, lastig is dat he?!pitbullgup schreef:@ BA; het enigste waar ik last van heb is dat ik de laatste dagen nogal moe en emotioneel ben. Maar ik heb t de laatste weken echt super druk (ben kapster en moet overdag werken en 's avonds nog m'n eigen klantje knippen etc) dus kan ook daaraan liggen.
Gast- Gast
Ik wil jullie even mededelen, dat wij indd ZWANGER zijn. Heb vanmorgen getest en ben nu ongeveer 4 weken zwanger..... Wat een leuk kerstcadeau
Nu nog even denken wanneer we het onze ouders gaan vertellen........
We zijn super blij nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn.
Ik wens iedereen een heel vruchtbaar 2011 toe:D
pitbullgup heb jij nog nieuws
Duim voor je
Duim voor je
Gefeliciteerd andreake!! Beter nieuws kun je haast niet krijgen, en dan ook nog met de kerst! En wanneer vertellen.. misschien tijdens het kerstdiner? Nee, dat is iets wat je zelf moet beslissen denk ik. Fijne kerst (maar dat zal wel lukken)!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Andreake: Fijn he, als je het zeker weet? Geniet ervan!!
Gast- Gast
andreake1984 schreef:Ik wil jullie even mededelen, dat wij indd ZWANGER zijn. Heb vanmorgen getest en ben nu ongeveer 4 weken zwanger..... Wat een leuk kerstcadeau
Gefeliciteerd!!
Een mooier kerstcadeau bestaat er niet he?
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
dank je voor de felicitaties, als mijn berekening klopt, dan ben ik nu 4 weken en 1 dag zwanger en dus niet wat in mijn ticker staat.........
Ik denk dat ik het onze ouders met oud en nieuw vertel......... dan ben ik 5 weken zwanger of moet ik toch nog wachten..... Leek me wel een gepast moment
Ik denk dat ik het onze ouders met oud en nieuw vertel......... dan ben ik 5 weken zwanger of moet ik toch nog wachten..... Leek me wel een gepast moment
Echt leuk, nog zo vlak voor het nieuwe jaar.
Hoe voel je je verder?
Hoe voel je je verder?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Echt leuk, nog zo vlak voor het nieuwe jaar.
Hoe voel je je verder?
ik voel me tot nu toe nog prima alleen afkicken van mijn sigaretjes hihihi
Ja, dat moet je zeker!! En foliumzuur slikken of slikte je dat al?andreake1984 schreef:Beauty Addict schreef:Echt leuk, nog zo vlak voor het nieuwe jaar.
Hoe voel je je verder?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ja, dat moet je zeker!! En foliumzuur slikken of slikte je dat al?andreake1984 schreef:Beauty Addict schreef:Echt leuk, nog zo vlak voor het nieuwe jaar.
Hoe voel je je verder?
Foliumzuur slikte ik indd al, en die sigaretjes waren ook al minder dus dat gaat wel goed komen. Morgen maar lolly's halen dan pak ik een lolly als ik zin in een sigaret heb
Ik heb er totaal geen moeite mee gehad om te stoppen, wist waar ik het voor deed!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik heb er totaal geen moeite mee gehad om te stoppen, wist waar ik het voor deed!
indd zo denk ik er ook over dus dat gaat cker goed komen, maar toen ik het vanmorgen las moest ik toch echt van de zenuwen en blijdschap een sigaret roken.......
Woww wat een mooi kerstkadootje adreake! Wat super gefeliciteerd:D
Geniet er lekker van, word spannend als je de eerste echo gaat krijgen!
Gast- Gast
Puggle schreef:Woww wat een mooi kerstkadootje adreake! Wat super gefeliciteerd:D
dank je wel Puggle, is cker een mooi kerstkadootje had niet gedacht dat het zo snel zou gaan.
andreake1984 schreef:Puggle schreef:Woww wat een mooi kerstkadootje adreake! Wat super gefeliciteerd:D
dank je wel Puggle, is cker een mooi kerstkadootje had niet gedacht dat het zo snel zou gaan.
Het is idd snel raak ja, echt fijn. Ja je weet het nooit he hoe snel het gaat. Je gaat er volgens mij altijd van uit dat het even kan duren en dat het dan zo snel is is zeker een verassing! Maar wel super hoor.
Gast- Gast
Zie je wel? Wat een enorm mooi kerstcadeau zeg!!!
Gefeliciteerd meid en geniet er maar lekker van
Gefeliciteerd meid en geniet er maar lekker van
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat