Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 33 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Creabea_28 do 6 jan 2011 - 4:06

andreake1984 schreef:
Creabea_28 schreef:Andreake: Wat leuk dat je af en toe nog even komt kijken hier! Hoe voel je je? Heb je al last van kwaaltjes?
Spannend bellen voor je intake en eerste echo Very Happy Ben benieuwd wanneer je mag. Laat je het even weten hier?

Lief dat je voor me gaat duimen! hug Dank je wel!

Ik kom hier zeker nog af en toe spieken, ff spieken hoe het hier gaat he Wink
Ik voel me best goed, heb alleen last van mijn borsten en af en toe wat krampjes/steekjes in mijn onderbuik... wel vaker honger en dorst. hihihih Hopelijk blijft het zo :P

Wat fijn dat je best goed voelt en verder nog niet zoveel vervelende kwaaltjes hebt. Is beter dan steeds misselijk zijn enz. Dat lijkt me zo erg. Dan kan je beter wat meer eten en drinken :P Hoop ook voor je dat het zo blijft!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 33 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Teckeltje do 6 jan 2011 - 4:31

@ Fearie: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

@ Creabea_28: Ja zal er toendertijd toen de menstruatie uitbleef er idd de hele tijd aan hebben zitten denken, na 3 negatieve testen heb ik ook geen symptonen meer. Hoop voor je dat het raak is , maar dat is nog ff afwachten

@all, Geen symptonen meer, zal toch in me hoofd hebben gezeten... Wacht gewoon me menstruatie af...
Morgen lekker vrij dan ben ik jarig en alweer 25jaar angel

Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 29
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Triesje1983 do 6 jan 2011 - 4:34

Hey meiden,

jeetje wat kunnen jullie "lullen" zeg hahahahaha.
Het is nu even te veel om overal op te reageren.
Gisteren jarig geweest samen met mijn zoontje. En op onze verjaardag heeft mijn jongste zusje het gepresteerd om te bevallen van haar zoontje hahahahaha.

We hebben een zeer druk dagje achter de rug en vandaag de boel weer opgeruimd en hele woonkamer en toilet weer schoongemaakt...
Ben nu dus ook echt gesloopt en moet vanavond de deur nog uit...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  andreake1984 do 6 jan 2011 - 4:36

Triesje1983 schreef:Hey meiden,

jeetje wat kunnen jullie "lullen" zeg hahahahaha.
Het is nu even te veel om overal op te reageren.
Gisteren jarig geweest samen met mijn zoontje. En op onze verjaardag heeft mijn jongste zusje het gepresteerd om te bevallen van haar zoontje hahahahaha.

We hebben een zeer druk dagje achter de rug en vandaag de boel weer opgeruimd en hele woonkamer en toilet weer schoongemaakt...
Ben nu dus ook echt gesloopt en moet vanavond de deur nog uit...

Nog Gefeliciteerd, hoop dat het ondanks dat het een drukke dag was. Toch een leuke dag is geweest Very Happy
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Triesje1983 do 6 jan 2011 - 4:39

Dankjewel en het was een zeer geslaagde dag. Dat zeer zeker Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Teckeltje do 6 jan 2011 - 4:40

Gefeliciteerd, haha en leuk 3 verjaardagen op 1 dag Very Happy
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 6:38

Fearie: Gefeliciteerd met je zwangerschap, super hoor! Nu wachten op je eerste echo spannend!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 6 jan 2011 - 6:44

Fearie wat goed! Gefeliciteerd

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  *Lookie* do 6 jan 2011 - 8:40

@ Fearie: Gefeliciteerd!!! Echt superleuk voor je! Lekker van genieten meid!

@ Pitbullgup: Fijn dat je ongesteld bent geworden, dan kun je ook weer verder. Nieuwe ronde, nieuwe kansen moet je maar denken.

@ LCN: Balen dat je ongesteld bent geworden (grappig dat het voor de een fijn is en voor de ander balen :-) ). Wat je zegt over het ongesteld worden zonder ei bij meiden met PCOS dat klopt. Heb zelf ook PCO en af en toe kwam er het afgelopen jaar wel wat donkerrrood bloed, maar je mag het alleen menstruatie noemen als het helderrood is, zo schijnt het. Maar dan komt er inderdaad wel eens een beetje bloed inderdaad. Ik denk zelf niet dat het genoeg is om het hele baarmoederslijmvlies mee te vervangen maar misschien gebeurt dat in gedeeltes? Veel succes voor de volgende ronde!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  blondje1313 do 6 jan 2011 - 20:08

Gefeliciteerd met je verjaardag Teckeltje!

Triesje, jij ook nog gefeliciteerd. Wel een bijzondere dag jullie verjaardag zeg.

Hier verder geen nieuws!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  pitbullgup do 6 jan 2011 - 20:57

@ andreake; als het bij honger en dorst blijft zou ik er voor tekenen hahaha.... Hoop voor je dat je snel voor de echo mag

@ Teckeltje; Happy Birthday :flower:

@ Triesje; Jij ook nog gefeliciteerd.... word lastig met verjaardagen vieren zo (maar wel een mooi verjaardags kadootje een neefje Very Happy

@ Ik zie dat je morgen mag testen! spannend, ga voor je duimen!

@ Lookie; Inderdaar fijn nieuwe ronde nieuwe kansen :face:
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Teckeltje do 6 jan 2011 - 22:02

angel thnx
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 vr 7 jan 2011 - 1:24

pitbull: jeeft wat een lange cyclus, dat is echt niet leuk zeg! hopen dat je komende cyclus wat korter mag zijn!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  pitbullgup vr 7 jan 2011 - 2:05

@ Joyce; hug Nee ik vond het ook leuk.... maar hoop dat de etos pillen en teunisbloemoliecapsules m'n cyclus wat gaan verkorten.
Ik zie dat jij ook een wat langere cyclus hebt... frustrerend he
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 vr 7 jan 2011 - 6:15

@ Fearie: gefeliciteerd. Geniet er maar lekker van Very Happy

@ Blondje1313: ja, is zeker een bijzondere dag hahahaha.

@ Pitbullgup: ow nee, dat valt wel mee hoor... We vieren het gewoon samen, omdat het grootste deel dat komt, toch van onze kant is. Volgend jaar is dus bij haar thuis, omdat de kleine dan 1 word en dat jaar erop bij ons thuis Very Happy.

Hier weinig nieuws eigenlijk. Behalve dat ik nog steeds heel moe ben van onze verjaardag, maarja dat hoort beetje bij de HMS... Komt wel weer goed. Morgen beetje uitslapen.

Voor J.oshua hebben we nu een meegroeibedje. Vanavond zal de eerste keer zijn dat hij erin ligt. Ben zeer benieuwd. Hij sliep al ongeveer 1,5 week in zijn ledikantje zonder spijltjes en dat ging goed, dus ik ben heel benieuwd hoe het in dit bed zal gaan. HIHIHI. Hij heeft in iedergeval qua breedte een hele hoop extra ruimte gekregen LOL...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 vr 7 jan 2011 - 9:45

pitbullgup schreef:@ Joyce; hug Nee ik vond het ook leuk.... maar hoop dat de etos pillen en teunisbloemoliecapsules m'n cyclus wat gaan verkorten.

ja heeeel frustrerend, welke etos pillen heb jij, in dat grijze/roze potje? ik heb die nameljk gister gekocht, omdat mensen het er over hadden dat je cyclus wat stabieler wordt...het staat in ieder geval niet op het potje dan, of wel?!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup vr 7 jan 2011 - 10:12

joyce0606 schreef:
pitbullgup schreef:@ Joyce; hug Nee ik vond het ook leuk.... maar hoop dat de etos pillen en teunisbloemoliecapsules m'n cyclus wat gaan verkorten.

ja heeeel frustrerend, welke etos pillen heb jij, in dat grijze/roze potje? ik heb die nameljk gister gekocht, omdat mensen het er over hadden dat je cyclus wat stabieler wordt...het staat in ieder geval niet op het potje dan, of wel?!

Het zijn van die strips in een grijs/ roze doosje heet Multi zwanger worden capsules...Daar staat het letterlijk op het doosje dat het de cyclus helpt normaal te verlopen. Het is een multi vitamine waar ook foliumzuur in zit die je dan 2x daags moet in nemen.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 vr 7 jan 2011 - 22:25

pitbullgup schreef:
joyce0606 schreef:

Het zijn van die strips in een grijs/ roze doosje heet Multi zwanger worden capsules...Daar staat het letterlijk op het doosje dat het de cyclus helpt normaal te verlopen. Het is een multi vitamine waar ook foliumzuur in zit die je dan 2x daags moet in nemen.

heb ik toch weer de verkeerde.....nou die dan meer even halen...

hier inderdaad ook wel langere cyclussen, en nu ook het spoor bijster wat betreft eisprong, doe jij het met testen of voel jij je eisprong?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup vr 7 jan 2011 - 22:30

@ Joyce; Ik meende vorige na 14 dagen een eisprong te voelen (krampen en paar dagen later roze met het afvegen) maar dat zou wel raar zijn dat ik dan pas op dag 55 ongi ben geworden. Dus ik ga vanaf deze maand ook met ovulatie testen beginnen en heb grrot ingeslagen bij testjezelf.nl aangezien ik voor de zekerheid dan maar vanaf dag 12 begin met testen.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 22:41

Goedemorgen allemaal!

Even een vraagje over ovulatietesten. Vandaag is dag 7 van mijn cyclus,en ik heb toennet voor het eerst een ovulatietest gedaan. Kreeg nu al een licht streepje te zien. Is dat niet erg vroeg om dat nu al te kunnen zien op dag 7? dat zou betekenen dat ik misschien morgen een dikke streep heb, en dan dus mijn eisprong al rond dag 10 zou kunnen hebben.. Als dat zo is, snap ik ook waar het 7 maanden fout is gegaan :P

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup za 8 jan 2011 - 1:37

@ Razz;Laughing ik zou het wel in de gaten houden dan ja.... het zou natuurlijk gewoon kunnen dat je eerder je eisprong hebt. Verder ook nog geen ervaringen met de test dus daar kan ik niks van zeggen
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 1:41

Jarige (geweest) meiden: Gefeliciteerd!

Puggle: Overtijd vlg je ticker? Spannend!

Razz: Je kan je hele cyclus een licht streepje hebben hoor. Pas al de streep donker wordt ga je richting je eisprong en als de streep donkerder is als de controle streep is de test positief en kan je aan de slag...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 2:15

Beauty Addict, ik zag de tekst onder je ticker net en toen vroeg ik me iets af. Waarom is het hopen op toch nog een tussenschotje? Ik heb niet echt verstand daarvan.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 2:24

Darcy schreef:Beauty Addict, ik zag de tekst onder je ticker net en toen vroeg ik me iets af. Waarom is het hopen op toch nog een tussenschotje? Ik heb niet echt verstand daarvan.
Zonder tussenschotje heb je veel meer kans op complicaties zoals het verknoopt raken van de navelstrengen of verstrikt raken in elkaars navelstreng en heb je kans op tts. Dan neemt de ene alle voeding op en de ander bijna niks.
Met tussenschotje zitten ze apart, dus heb je dat risico niet en is de kans op veel tts kleiner.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:43

Beauty Addict schreef:
Darcy schreef:Beauty Addict, ik zag de tekst onder je ticker net en toen vroeg ik me iets af. Waarom is het hopen op toch nog een tussenschotje? Ik heb niet echt verstand daarvan.
Zonder tussenschotje heb je veel meer kans op complicaties zoals het verknoopt raken van de navelstrengen of verstrikt raken in elkaars navelstreng en heb je kans op tts. Dan neemt de ene alle voeding op en de ander bijna niks.
Met tussenschotje zitten ze apart, dus heb je dat risico niet en is de kans op veel tts kleiner.

Ahh ik snap het!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: