Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 28 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:29

Andreake, hoe kan dat dat er maar 3 dagen verschil zit in je ticker vanaf de laatste dag van de menstruatie en vanaf de eisprong?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 28 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  pitbullgup wo 29 dec 2010 - 0:05

Ja nu zie ik het ook opeens!Dat kan niet kloppen silent
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  andreake1984 wo 29 dec 2010 - 0:23

Kruumel schreef:Andreake, hoe kan dat dat er maar 3 dagen verschil zit in je ticker vanaf de laatste dag van de menstruatie en vanaf de eisprong?

nou mijn eerste dag van mijn menstruatie was 24 november, dat zou betekenen dat ik rond 9 december mijn vruchtbare dag had, maar dat was 11 december.
Dus als ik uitga van mijn laatste menstruatie dan ben ik nu 5 weken.... maar als ik uitga van mijn 11 december omdat ik toen mijn eisprong had, dat betekent dat ik niet 14dagen na mijn menstruatie maar 17 dagen daarna mijn eisprong had. Dan kom ik daarop uit. Mijn zus heeft me dat vertelt.

Maar ik ga die ene ticker weghalen, want zie overal staan, tot ze gewoon tellen vanaf je 1ste dag van je menstruatie
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Muppetje wo 29 dec 2010 - 0:39

Andereake, hoe weet je precies wanneer je vruchtbare dag was? Heb heb in ronde twee al testen gebruikt?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  andreake1984 wo 29 dec 2010 - 0:47

Muppetje schreef:Andereake, hoe weet je precies wanneer je vruchtbare dag was? Heb heb in ronde twee al testen gebruikt?

Ik voel mijn eisprong, dus daardoor weet ik dat ik 11 december mijn eisprong heb gehad
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Muppetje wo 29 dec 2010 - 0:47

Ja dat kan ook nog natuurlijk smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  pitbullgup wo 29 dec 2010 - 1:19

@ Andreake; Ze tellen inderdad vanaf de eerste dag van je ongesteldheid Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 11:46

Razz88 schreef:
Hutselfuts schreef:
Verder alles goed met iedereen? Al een NOD in zicht?

Andreake gefeliciteerd !!

Mijn NOD is 4-1 .. ik hoop dat het nieuwe jaar meteen geluk brengt :-)

Ik heb het om eerlijk te zijn al we helemaal gehad na 7 maanden. Begin er ook onzeker over te worden. Ik weet dat 7 maanden niet eens zo erg lang is, maar het voelt alsof we al zo lang bezig zijn. pff Rolling Eyes Maar dat komt vooral omdat het iedere dag door mijn hoofd spookt.

Hoe is het met de rest? nog iemand haar NOD in 2010?

hoop voor je dat het raak is! 4-1 is mijn verjaardag ik zal je wat geluk toe duimen die dag Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 11:50

andreake1984 schreef:
Puggle schreef:andreake wat leuk dat je vriend zo trots jullie ouders hebt gebeld! fijn dat je je goed voelt op het roken na dan Wink

Het gaat me toch redelijk goed af dat roken, heb vandaag maar 2 sigartten gehad en dat was vanmorgen. Heb vanaf 13:00 niet meer gerookt. Wink Heb me lolly's gehaald ipv een sigaret hihi

wat goed zeg van je 2 sigaretjes en nu maar langzaam gaan afbouwen, komt vast goed je weet waar je het voor doet he smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 13:13

Puggle schreef:
Razz88 schreef:
Hutselfuts schreef:
Verder alles goed met iedereen? Al een NOD in zicht?

Andreake gefeliciteerd !!

Mijn NOD is 4-1 .. ik hoop dat het nieuwe jaar meteen geluk brengt :-)

Ik heb het om eerlijk te zijn al we helemaal gehad na 7 maanden. Begin er ook onzeker over te worden. Ik weet dat 7 maanden niet eens zo erg lang is, maar het voelt alsof we al zo lang bezig zijn. pff Rolling Eyes Maar dat komt vooral omdat het iedere dag door mijn hoofd spookt.

Hoe is het met de rest? nog iemand haar NOD in 2010?

hoop voor je dat het raak is! 4-1 is mijn verjaardag ik zal je wat geluk toe duimen die dag Wink

4-1 is ook mijn schoonmoeder jarig , hopen dat dat ook geluk brengt hahahah Laughing

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup wo 29 dec 2010 - 20:50

@ Razz; Hopelijk is het raak. Zou wel een mooi begin van 2011 zijn.

@ All; Ik mag morgen aan de champagne.....heb vanmorgen al getest want mijn man was heel erg nieuwsgierig maar helaas nog steeds negatief No En nog steeds geen tekenen dat ik ongesteld moet worden dus baal er behoorlijk van Evil or Very Mad (hadden al in ronde 5 kunnen zitten pfffff) Ga dus als ik eindelijk ongesteld ben geworden meteen temperaturen en aan de slag met ovulatietesten.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* do 30 dec 2010 - 8:57

pitbullgup schreef:@ Razz; Hopelijk is het raak. Zou wel een mooi begin van 2011 zijn.

@ All; Ik mag morgen aan de champagne.....heb vanmorgen al getest want mijn man was heel erg nieuwsgierig maar helaas nog steeds negatief No En nog steeds geen tekenen dat ik ongesteld moet worden dus baal er behoorlijk van Evil or Very Mad (hadden al in ronde 5 kunnen zitten pfffff) Ga dus als ik eindelijk ongesteld ben geworden meteen temperaturen en aan de slag met ovulatietesten.

Balen meid, dat je ongesteld bent geworden! Hoe lang duurt deze cyclus nu? Als je op je menstruatie zit te wachten, kan dat zo lang duren, irritant is dat he? (weet er helaas alles van, bij mij een van 4 maanden en 1 van meer dan 8 maanden..) En die negatieve testen zijn dan erg frustrerend. Ik mag een morgen ook aan de champagne, want heb nu met Clomid nog steeds geen eisprong (met deze dosis) bleek vanmorgen op de echo, eitjes zijn nog steeds niet gegroeid. Maandag weer, want het zou in theorie nog kunnen volgens de gyn, maar heb al Provera en een hogere dosis Clomid meegekregen. Pbg: morgen om 12 uur drinken wij beide een glaasje champagne op een heel vruchtbaar 2011, afgesproken? Very Happy
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Amber- do 30 dec 2010 - 9:49

*Lookie* schreef:
pitbullgup schreef:@ Razz; Hopelijk is het raak. Zou wel een mooi begin van 2011 zijn.

Balen meid, dat je ongesteld bent geworden! Hoe lang duurt deze cyclus nu? Als je op je menstruatie zit te wachten, kan dat zo lang duren, irritant is dat he? (weet er helaas alles van, bij mij een van 4 maanden en 1 van meer dan 8 maanden..) En die negatieve testen zijn dan erg frustrerend. Ik mag een morgen ook aan de champagne, want heb nu met Clomid nog steeds geen eisprong (met deze dosis) bleek vanmorgen op de echo, eitjes zijn nog steeds niet gegroeid. Maandag weer, want het zou in theorie nog kunnen volgens de gyn, maar heb al Provera en een hogere dosis Clomid meegekregen. Pbg: morgen om 12 uur drinken wij beide een glaasje champagne op een heel vruchtbaar 2011, afgesproken? Very Happy

Hallo Meiden,

@ Pitbullgup, wat jammer dat je negatief hebt getest. Misschien toch nog te vroeg getest? Gewoon afwachten, helaas kun je meer niet doen!

@ Lookie, balen dat de Clomid nog niet geholpen heeft? Spannend maandag, hopelijk dan toch gegroeid. Wordt anders de dosis Clomid weer verhoogd?

Ik wens iedereen een heeeel Vruchtbaar 2011 toe!! hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  pitbullgup do 30 dec 2010 - 20:51

@ Lookie; Heel frustrerend dat wachten ja...
Jammer dat de clomid niet hoog genoeg was. Hoop voor je dat het volgende ronde gaat lukken. hug En zal aan je denken met het proosten (en de andere dame's hier natuurlijk) voor een heeeeeeeeeel vruchtbaar 2011 :face:

@ Amber; Te vroeg kan niet hahaha zit vandaag op dag 48 en heb na 14 dagen een eisprong gevoelt (volgens mij dan)

Ben nu gisteren ook aan de etos zwanger woren pillen gegaan en ben nog op zoek naar teunisbloemcapsules daar lees ik ook veel positieve verhalen over.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir do 30 dec 2010 - 21:49

Hallo meiden!
Ik heb hier nog niet eerder meegeschreven, schreef eerder op het oude forum in het april/mei topic mee en dat is nu voortgezet op hyves (nog steeds gezellig). Van de negen/tien die vanaf het begin meeschrijven zijn er nu al zes zwanger en logischerwijs gaat het daar nu ook veel over. Merk dan dat ik het nu wel een beetje mis om vooral over het zwanger worden ervaringen uit te wisselen. Bovendien word je toch steeds met je neus op de feiten gedrukt, bij veel verhaaltjes heb ik steeds zoiets van: ooh dat wil ik ook... Ook al vind ik het wel superleuk om erover te lezen hoor. Maar toch lijkt het me leuk om hier ook mee te gaan schrijven, wat meer meiden in hetzelfde schuitje smile.
De stukjes van Razz en Creabea 1 of 2 pagina's terug spraken mij ook aan. Wij zijn nu ook al in ronde 7 en eerlijk gezegd had ik in mei dus gedacht dat ik met oud en nieuw toch echt wel zwanger zou zijn! Beetje te gemakkelijk gedacht, want t is tot nu toe nog nooit raak geweest. Mijn moeder was van ons drieen steeds in 1 of 2 keer zwanger, had gehoopt op haar te lijken! Mijn zus daarentegen kan geen kinderen krijgen...
Deze ronde ben ik begonnen met temperaturen, daarvoor gebruikte ik de helft van de rondes ook al ovulatietesten. Ik vul het dan in op Fertilityfriend. Het stelt me wel een beetje gerust dat ik een duidelijke eisprong heb, maar ook bij mij komen er nu wel gedachten boven of er soms niet iets mis is. Maarja ik probeer dat sinds deze maand echt uit mijn hoofd te zetten en onszelf de tijd te geven tot mei...
Ik merk alleen dat ik rond de eisprong en na de eisprong altijd best optimistisch ben, maar dit optimisme verdwijnt dat direct weer op het moment van ongesteld worden....
Nouja, ik zit vandaag op 6 dagen na ovulatie. Ik verwacht dan ongeveer volgende week woensdag (5 januari) ongesteld te worden, maar hoop uiteraard op een positieve test in die week! Ik heb er deze maand wel een goed gevoel bij, we hebben in ieder geval ons best gedaan op de juiste momenten!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  pitbullgup do 30 dec 2010 - 23:23

@ LCN; Welkom Very Happy Kan me je gevoel goed begrijpen. Super leuk als iemand zwanger is hier en gun het ze ook van harte, maar stieken steekt het ook een beetje omdat jezelf ook zo graag wilt. Ik ben in Juni gestopt met de pil en in Augustus zijn we ervoor gegaan maar door mijn lange onregelatige cyclus zitten we nu nog steeds in ronde 3.
Is jou cyclus verder wel regelmatig? Hoop in ieder geval voor je dat je snel zwanger mag zijn!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 0:25

Geloof graag dat het moeilijk is voor jullie! hug

Hoop dat jullie ook snel zwanger mogen worden in 2011!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 vr 31 dec 2010 - 2:25

Andreake, gefelciteerd!

Pitbull, jammer dat de test weer negatief was. Balen ook dat je cyclus zo lang is, dan weet je absoluut niet waar je aan toe bent.

LCN, welkom, dat is wel het nadeel van het andere topic denk ik ja, de vrouwen die wel een voor een zwanger worden en daar over vertellen.

Mijn schoonzus is deze week bevallen, we zijn al 3 keer op bezoek geweest, maar ik merk dat het me heel veel doet en dat ik er erg emotioneel van word. Ik baal er zo van dat het bij ons nu al 9 maanden duurt.
Mijn NOD was gisteren, maar heb sinds eergisteren al een heel klein beetje rose- en nu bruinverlies gehad, dus de menstruatie zal ook eerdaags wel komen (wel eerst eergisteren negatief getest). Mijn cyclus was de eerste 7 maanden netjes 28 dagen, maar begint nu iets langer te worden.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Creabea_28 vr 31 dec 2010 - 2:32

Heey meiden,

Ben ik ook weer eens, voor de laatste keer dit jaar :P

Pitbullgup: wat onwijs balen dat je test negatief was, wat frustrerend op deze manier! Kan me voorstellen dat je ervan baalt hug
Hoop dat je dan maar snel ongesteld mag worden, dan hebben jullie in ieder geval weer nieuwe ronde = nieuwe kansen. Geniet wel van je champagne vanavond smile

Lookie: Jeetje voor jou ook alweer balen dat de eitjes niet gegroeid zijn hug
Hoop dat ze maandag gegroeid zijn, als de gyn zegt dat het nog kan dan is er in ieder geval nog een kans. Mochten ze dan nog niet gegroeid zijn dan hoop ik heel erg voor jullie dat de hogere dosis in combinatie met de Provera tot een heel positief resultaat mag komen.
Ik proost vanavond mee met de champagne om 12 uur. En dan toosten we dat we allemaal zwanger mogen worden in 2011!

LCN: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen. Kan me heel goed voorstellen dat het wel leuk, maar ook een beetje frustrerend is om mee te schrijven met een groep waarvan er al zoveel zwanger zijn. Je gunt het anderen natuurlijk heel erg, maar jezelf natuurlijk ook smile
Lees dat je in ieder geval een goede eisprong hebt, dat is wel heel fijn. Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten, maar heb nog geen eisprong opgespeurd. Volgens internet is morgen mijn vruchtbare dag en overmorgen mijn eisprong, dus ik ben heel benieuwd of dat een beetje overeen komt. Mooi dat je in ieder geval een goed gevoel hebt over deze ronde, wie weet is het raak. Ik wens je in ieder geval heel veel vruchtbaarheid toe.

BeautyAddict: Ik vind het zo lief dat je nog steeds zo meeleeft met ons! hug Dank je wel! Ik leef ook heel erg met jou mee, al die spanning waar je nu mee te maken hebt. Ik duim voor je dat je volgende week 2 krachtige hartjes hoort van 2 kindjes die lekker gegroeid zijn! Very Happy Maak je niet teveel zorgen, dan komt het vast allemaal helemaal goed!

Amber22: Bijna beginnen! Spannend! Ik wens jou en alle andere meiden hier ook een heel vruchtbaar jaar toe! Dat we maar allemaal zwanger mogen raken dit jaar en lekker met z'n allen kunnen kletsen over onze zwangerschappen!

Blondje1313: Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om geconfronteerd te worden met het kindje van je schoonzus terwijl je zelf ook zo graag wil. Ik herken het heel erg. Ik heb heel veel zwangeren en kleine kindjes in mijn omgeving en soms wordt je er echt een beetje moedeloos van. Balen ook dat je negatief getest hebt hug
Hou moed meid, 2011 wordt ons jaar!

All: Alvast een heel gelukkig en vruchtbaar jaar en ik ga vanavond op ons allemaal proosten met mijn glaasje champagne nu het nog mag!

Liefs, creabea
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Triesje1983 vr 31 dec 2010 - 2:36

@LCN: van harte welkom hier meid. Ik snap wat je bedoeld meid. Kan soms erg frustrerend zijn...

@ iedereen: Ik wil iedereen een hele fijne jaarwisseling toewensen vanavond. Maak er een gezellige en leuke avond van
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Creabea_28 vr 31 dec 2010 - 2:38

Triesje1983 schreef:@LCN: van harte welkom hier meid. Ik snap wat je bedoeld meid. Kan soms erg frustrerend zijn...

@ iedereen: Ik wil iedereen een hele fijne jaarwisseling toewensen vanavond. Maak er een gezellige en leuke avond van

Jij ook een hele gezellige jaarwisseling! Veel plezier vanavond! Very Happy
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Le Chat Noir vr 31 dec 2010 - 3:34

Hoi allemaal!
Allereerst bedankt voor het warme welkom Very Happy!

@Pitbullgup: Hoe lang duurt je 3e cyclus nu al dan? Lijkt me helemaal frustrerend hoor. Raar dat het ineens zo lang duurt. Las ik nu bij jou ergens dat je aan de Etos zwanger worden capsules gaat? Ja schijnt wel te helpen he. Ik heb deze de eerste 2 rondes genomen, maar toen had ik steeds al een week voor de menstruatie bruinverlies. Ik weet achteraf alleen niet zeker of het daar wel van kwam of gewoon doordat ik gestopt was met de pil. Maar ben er toen van schrik mee gestopt. De twee rondes daarna was mijn cyclus toen ineens een paar dagen korter.
Mijn cyclus is wel redelijk regelmatig (tot nu toe tussen de 28 en 33 dagen, maar deze maand langer). Ik zal het zo even proberen in mijn onderschrift zetten. Hoe werk het met zo'n ticker? Ik kreeg het hier niet voor elkaar!

@BA: Sterkte de komende tijd! Heb t wel gelezen van je tweeling...en nu van je schoonzusje.. Heftig hoor. Hoop dat alles goed blijft gaan!

@Blondje1313: Ja is zeker een 'nadeel'..al is het wel leuk om elkaar te blijven volgen. Maarja op een gegeven moment zijn er toch heel veel zwanger.. Op 1 moment was het even heel naar vond ik.. Heb 1 maand echt gedacht zwanger te zijn, er waren toen nog een aantal vlak voor de NOD en toen waren er echt 3 achter elkaar zwanger; behalve ik dus.. Maarja, dat is het leven nou eenmaal Wink.
9 maanden is ook al best lang..Balen zeg dat je menstruatie er weer aan lijkt te komen! Weet je ook wanneer je ovulatie is? Zo'n pasgeboren baby in je naaste omgeving is best heftig..vooral als je er 3 keer in 1 week heengaat! Weet jouw omgeving dat jullie bezig zijn? Of vragen ze ook steeds?
Was bij ons wel zo. In onze vriendenkring waren 4 zwanger, die zijn bevallen in september/oktober/november..ook best moeilijk. Vooral als ze dan steeds vragen of ik al zwanger ben.. (terwijl ze van niks weten)

@Creabea: Fijn dat je het begrijpt! Ik heb al een maand of 5 ovulatietesten gebruikt, ik kwam er zo achter dat ik dus een late eisprong en een kortere luteale fase heb. Toch wisselt de dag van eisprong ook wel eens. Was een keer dag 19, 21 en deze maand pas dag 25. Het duurt zo'n 11 dagen voor ik ongesteld word.
Door te temperaturen kun je het dan nog een keer dubbel bevestigen. Ik vind dat trouwens helemaal niet lastig om te doen, vind ovulatietesten belastender omdat je eigenlijk je urine een paar uurtjes op moet houden!

@Triesje: Ben jij nu ook bezig om zwanger te worden? Zie dat je al een kleine hebt?

@All: Een hele fijne jaarwisseling! Drinkt een lekker glaasje champagne op een jaar met nieuwe babykansen Wink!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 3:43

Le Chat Noir schreef:
@BA: Sterkte de komende tijd! Heb t wel gelezen van je tweeling...en nu van je schoonzusje.. Heftig hoor. Hoop dat alles goed blijft gaan!

Dank je wel, lief van je!

Het is mijn nichtje. Niet op je vervelend te verbeteren hoor, maar als mensen 2 verschillende dingen lezen in 2 topics is het zo verwarrend Wink

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 31 dec 2010 - 3:50

BA: sterkte!

fijne jaarwisseling allemaal!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  blondje1313 vr 31 dec 2010 - 6:07

BA, heftig allemaal zeg! Hopelijk gaat alles goed.

LCN, ik slik capsules van davitamon geloof ik, maar heb dezelfde bijwerkingen die jij ook bij die van Etos had, wel geen hele week, maar toch een paar dagen, niet zo fijn, maar ja, ook niet onoverkomelijk (en het lijkt me geen kwaad kunnen).
Ik heb ook een late ovulatie en een korte LF.
In mijn omgeving krijgen we wel regelmatig vragen, maar niemand weet dat we ook al bezig zijn. Mijn schoonmoeder dacht zelfs dat ik mijn neefje niet vastgehouden zou hebben omdat ik niks om baby's geef (is ook wel hoor), maar heb hem flink geknuffeld! Nu maar hopen dat 2011 voor ons ook succesvol is!

Allemaal een fijne jaarwisseling!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: