Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 14 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Domingo wo 8 dec 2010 - 1:19

Fearie schreef:
Hutselfuts schreef:Niet zeggen, dan is het zo'n teleurstelling als het bij mij nou niet raak is Laughing

Mijn man en ik zijn volgende week een jaar getrouwd. Ik ben nu een boekje aan het maken die ik volgende week wil geven. Nu zit ik dus alle foto's te bekijken en dan schiet ik weer vol!

Jullie moeten nu allemaal niet gaan zeggen dat jullie zo emotioneel zijn, want ik ben dat helemaal niet en mag ook over 4 dagen testen. Ik probeer zoveel mogelijk nergens van uit te gaan en dus niet te hopen, maar toch doe je het steeds. Ben alleen zo klaar met die teleurstellingen iedere keer.

Wanneer ga je testen Hutselfuts?

Wel vervelend van je schimmelinfectie, Pitbullgup, das nooit fijn. Hoop dat het snel behandelt kan worden en weg is.

Ik ben ook niet emotioneel en hoop ook heel hard dat het nu eindelijk raak is!! hug
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 14 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Theezakje13 wo 8 dec 2010 - 1:42

Veel meiden hier die bijna mogen testen!!!
Mijn duimen draaien voor jullie!!!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 4:21

Geen 2 vrouwen zijn hetzelfde.

Je schijnt ook vaak last te hebben van ochtendmisselijkheid en dat heb ik niet. Het begint juist rond deze tijd. Dat is met dagdienst wel lekker, maar heb vandaag avonddienst en moet dus nog beginnen... zucht...

En veel slapen zeggen ze. Nou, dat zit er al helemaal niet in. Lig lang wakker voor ik in slaap val, en wordt 's nachts 10 wakker.
Moe ben ik wel, maar niet meer dan normaal (door FM). Gelukkig afgelopen nacht een heel goed nachtje gehad!

Veel afscheiding: Nee. Grotere borsten: Nee. Meer aders op de borsten: Nee...

En toch ben ik echt echt echt zwanger. Vanmorgen nog een test gedaan, en voor het eerst was het streepje een heel stuk donkerder (lees: bijna net zo donker als controle streep)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 5:06

Ik wil heeeeel graag een kindje, mijn verlangen is erg groot.

maar ben nog niet bezig

Gast
Gast

Bericht  Domingo wo 8 dec 2010 - 6:48

Anousch schreef:Ik wil heeeeel graag een kindje, mijn verlangen is erg groot.

maar ben nog niet bezig

Gaan jullie binnenkort wel beginnen?
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 7:14

Domingo schreef:

maar ben nog niet bezig

Eerst maar eens op zoek naar een huisje, daarna wel denk ik smile

Gast
Gast

Bericht  Domingo wo 8 dec 2010 - 7:15

Anousch schreef:
Domingo schreef:

maar ben nog niet bezig

Eerst maar eens op zoek naar een huisje, daarna wel denk ik smile

Leuk! Succes met het zoeken naar een huis dan!
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 7:34

Nou ik kan het deze maand alweer vergeten.. Ben gisteravond, op dag 24 al ongesteld geworden Evil or Very Mad
Pff baal er echt van, zeker omdat ik nog helemaal geen enkele menstruatieklacht van te voren had, en het deze maand dus wel positief in zag. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen smile

Gast
Gast

Bericht  Domingo wo 8 dec 2010 - 7:40

Razz88 schreef:Nou ik kan het deze maand alweer vergeten.. Ben gisteravond, op dag 24 al ongesteld geworden Evil or Very Mad
Pff baal er echt van, zeker omdat ik nog helemaal geen enkele menstruatieklacht van te voren had, en het deze maand dus wel positief in zag. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen smile

Balen meid! hug
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  xDebbiex wo 8 dec 2010 - 7:43

Domingo veel succes met testen morgen ik duim voor jou! En nog bedankt voor de reactie's in mijn topic die ik heb geplaatst.
xDebbiex
xDebbiex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Domingo wo 8 dec 2010 - 7:46

xDebbiex schreef:Domingo veel succes met testen morgen ik duim voor jou! En nog bedankt voor de reactie's in mijn topic die ik heb geplaatst.

Dankje! Ik ga morgen nog niet testen aangezien ik ook wel langere cyclussen heb gehad.. volgens mijn ovulatietest zou ik zaterdag kunnen testen maar ik probeer het uit te stellen naar woensdag.
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fearie wo 8 dec 2010 - 7:54

Razz88 schreef:Nou ik kan het deze maand alweer vergeten.. Ben gisteravond, op dag 24 al ongesteld geworden Evil or Very Mad

Vervelend zeg, hoeveelste ronde is dit nu voor je?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:11

Ronde 6. Ben nog niet zolang bezig als sommige anderen, maar het blijft natuurlijk balen. Ook omdat ik redelijk jong ben (22),dacht ik op en top vruchtbaar te zijn en dacht ook dat het dan zo raak zou zijn, maar dat is natuurlijk onzin. Maargoed, ik ga volgende week lekker een midweekje weg. Wij vermaken ons dan wel :P

Wat zijn trouwens jullie ervaringen met ovulatietesten?

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 8 dec 2010 - 8:25

ik heb nooit ovulatie testen gebruikt! ik voel me eisprong altijd erg duidelijk.

maar ik kan begrijpen dat het voor meiden die het niet voelen wel een uitkomst is! wat ik ervan weet is dat je wel rond dat je denkt je eisprong te hebben, elke dag testen totdat je een mooie duidelijke test heb.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Fearie wo 8 dec 2010 - 8:29

Razz88 schreef:Ronde 6. Ben nog niet zolang bezig als sommige anderen, maar het blijft natuurlijk balen. Ook omdat ik redelijk jong ben (22),dacht ik op en top vruchtbaar te zijn en dacht ook dat het dan zo raak zou zijn, maar dat is natuurlijk onzin. Maargoed, ik ga volgende week lekker een midweekje weg. Wij vermaken ons dan wel :P

Wat zijn trouwens jullie ervaringen met ovulatietesten?

Ik gebruik nu sinds een paar maanden ovulatietesten, vind die van de Kruidvat het beste smile
Ben zelf ook 22 en hoop snel zwanger te zijn smile Geniet van je midweekje !

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  joyce0606 wo 8 dec 2010 - 8:36

nog testers binnekort?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Domingo wo 8 dec 2010 - 8:50

Ik ben na een half jaar ovulatietesten gaan gebruiken. Dus nu 3x gebruikt. Ik gebruik ze van testjezelf.nu. Fearie, hoe duur zijn ze van kruidvat?
Ik had ook gedacht dat mn leeftijd wel goed zat, ben nu 24, toen we begonnen 23. Maarja daar hangt het natuurlijk niet alleen vanaf..
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:52

@joyce0606 : Ja ik denk mijn eisprong meestal ook te voelen, maar het blijkt toch niet helemaal te kloppen, aangezien het nog niet raak is haha. Ik ga zometeen dan toch maar ovulatietesten bestellen op de site van testjezelf.

@fearie: Dankje, dat gaat vast wel lukken! we hebben een luxehuisje geboekt met een eigen sauna, bubbelbad en zonnebank.. heerlijk Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:53

Domingo schreef:Ik ben na een half jaar ovulatietesten gaan gebruiken. Dus nu 3x gebruikt. Ik gebruik ze van testjezelf.nu. Fearie, hoe duur zijn ze van kruidvat?
Ik had ook gedacht dat mn leeftijd wel goed zat, ben nu 24, toen we begonnen 23. Maarja daar hangt het natuurlijk niet alleen vanaf..

Nee dat klopt. Heb er ook gewoon te makkelijk over gedacht haha.

Gast
Gast

Bericht  andreake1984 wo 8 dec 2010 - 11:04

nou er is weer veel geschreven, ik kan het bijna niet meer bijhouden hahaha..

Iedereen die bijna gaat testen....SUCCES ik duim voor jullie...

Ik zit nu in mijn vruchtbare periode, ik hoop tot ik mijn eisprong ook voel, maar tot nu toe heb ik al 2 dagen wat last van krampjes enzo:| maar ja we zullen zien.. Ik weet niet precies wat ik ervan moet verwachten van die eisprong.. Vorige maand heb ik er eigenlijk niet zo opgelet, dus ook niets gemerkt...

@ razz: balen voor je meid dat je ongi bent geworden, maar inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen..
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 11:28

@Razz: Balen meid! hug
Ik maakte me juist zorgen dat ik niet vruchtbaar zou zijn en je ziet het...

Ik heb 1x ovulatietesten gebruikt, had ze van zwanger en kids, zijn goedkoper als testjezelf. Maar die van mij werden bijna gelijk positief en bleven positief dus werd het zwangerschapstestje... de rest is bekend....

@Andreake: Succes joh!!

@Fearie: Spannend, hoop dat het jou ook een keer mee mag zitten!

Voel me af en toe bijna schuldig, zo makkelijk als het hier ging... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 8 dec 2010 - 19:01

Razz88 schreef:@joyce0606 : Ja ik denk mijn eisprong meestal ook te voelen, maar het blijkt toch niet helemaal te kloppen, aangezien het nog niet raak is haha. Ik ga zometeen dan toch maar ovulatietesten bestellen op de site van testjezelf.

@fearie: Dankje, dat gaat vast wel lukken! we hebben een luxehuisje geboekt met een eigen sauna, bubbelbad en zonnebank.. heerlijk Laughing

oww dat is wel minder dan! wat ik ook wel eens gehoort heb, is dat sommige meiden wat voelen, de eisprong al is geweest, maar ik neem aan, dat jullie, jullie je best doen rond je verwachtte eisprong, een ovulatie test is inderdaad dan niet zo gek!
jammer dat je ongi bent geworden.... hug maar inderdaad weer nieuwe kansen! en lekker bij elkaar rkuipen in deze donkere tijd is ook geen straf smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 3:02

joyce0606 schreef:
Razz88 schreef:@joyce0606 : Ja ik denk mijn eisprong meestal ook te voelen, maar het blijkt toch niet helemaal te kloppen, aangezien het nog niet raak is haha. Ik ga zometeen dan toch maar ovulatietesten bestellen op de site van testjezelf.

oww dat is wel minder dan! wat ik ook wel eens gehoort heb, is dat sommige meiden wat voelen, de eisprong al is geweest, maar ik neem aan, dat jullie, jullie je best doen rond je verwachtte eisprong, een ovulatie test is inderdaad dan niet zo gek!
jammer dat je ongi bent geworden.... hug maar inderdaad weer nieuwe kansen! en lekker bij elkaar rkuipen in deze donkere tijd is ook geen straf smile

Hoi meiden,

Hier ook weer eens een teken van leven;-)
Afgelopen zaterdag na 26 dagen dus ongesteld geworden, en maandag was ik er alweer van af...
Het schiet alweer op naar de vlgd vruchtbare periode,als het de vlg keer raak mag zijn,kan ik testen op 1 januari dat zou een super leuk begin van het nieuwe jaar zijn natuurlijk:-)

Maar goed, ik probeer me echt niet teveel te focussen werkt mischien alleen maar tegen maar is wel moeilijk soms.

Hoest met jullie allemaal?

Gr Lieverheersbeestje

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 9 dec 2010 - 5:02

Lieveheersbeestje schreef:
joyce0606 schreef:

Hoi meiden,

Hier ook weer eens een teken van leven;-)
Afgelopen zaterdag na 26 dagen dus ongesteld geworden, en maandag was ik er alweer van af...
Het schiet alweer op naar de vlgd vruchtbare periode,als het de vlg keer raak mag zijn,kan ik testen op 1 januari dat zou een super leuk begin van het nieuwe jaar zijn natuurlijk:-)

Maar goed, ik probeer me echt niet teveel te focussen werkt mischien alleen maar tegen maar is wel moeilijk soms.

Hoest met jullie allemaal?

Gr Lieverheersbeestje

jammer van je ongesteldheid! maar wel super dat je zo snel weer klaar bent! op naar de vruchtbare periode!! lekker knus met kerst zijn smile. 1 januari zou wel heel erg cool zijn om positief te testen!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 5:54

@ Joyce, over mun cyclus en ongesteldheid heb ik idd niets te klagen.

Haha vroeg onder de wol kruipen is idd geen straf met deze donkere dagen angel

@all: Kan iemand mij vertellen hoe ovulatietesten werken, en hoe themperaturen in zijn werk gaat.

Mischien een beetje stomme vragen maar ik heb er ook geen verstand van Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: