Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
pitbullgup schreef:@ Andreake; Ik zeg ook alvast gefeliciteerd! Een streep is een streep
@ All; Heb nog ff gebabbeld met m'n man en we gaan morgenochtend alvast testen. Morgenavond krijgen we namelijk mijn schoonouders te etenen dan zouden we hun eventueel alvast kunnen verassen en 1e kerstdag hebben we een enorm drukke dag voor de boeg. (en we zijn gewoon erg ongeduldig hahaha)
Ooh wat leuk. Andreake ik feliciteer je ook al voorzichtig.. Een streepje is een streepje!! Wat leuk!
En Pitbullgup spannend.. Laat je het morgen hier even weten?? Ik hoop voor je dat die van jouw ook positief is!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
pitbullgup schreef:@ Andreake; Ik zeg ook alvast gefeliciteerd! Een streep is een streep
@ All; Heb nog ff gebabbeld met m'n man en we gaan morgenochtend alvast testen. Morgenavond krijgen we namelijk mijn schoonouders te eten en dan zouden we hun eventueel alvast kunnen verassen en 1e kerstdag hebben we een enorm drukke dag voor de boeg. (en we zijn gewoon erg ongeduldig hahaha)
ik zal voor je duimen spannend
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
hallo dames,
Tja ik ga er nog niet vanuit pas als ik een dikke vette streep zie misschien moet ik nog met een andere test gaan testen. moet toch nog straks naar de winkel, ff kijken of ik dan nog een andere koop.
Welke raden jullie aan, had nu een clearblue.....
Tja ik ga er nog niet vanuit pas als ik een dikke vette streep zie misschien moet ik nog met een andere test gaan testen. moet toch nog straks naar de winkel, ff kijken of ik dan nog een andere koop.
andreake1984 schreef:hallo dames,
Die van Kruidvat (de goedkope) schijnen ook altijd goed te zijn. Maar inderdaad, een streepje is een streepje dus ik hierbij: gefeliciteerd!!! Kun je anders niet even een foto van het lichte streepje plaatsen?
@ Pitbullgup: Spannend meid, ik hoop dat jij ook positief test!
@ all: Gisteren de baarmoederfoto gehad. Ik zal in het andere topic wel even uitgebreider verslag doen maar de uitslag was iig goed, de eileiders waren mooi open. Het onderzoek zelf was niet echt plezierig maar ik heb er naderhand gelukkig niet veel last van, niet meer dan krampjes voor de menstruatie.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@ Andreake; die van clearbleu zijn wel heel betrouwbaar en die van het kruidvat (2 voor €5,-) schijnen inderdaad ook erg goed te zijn.
@ Lookie; Hoop voor je dat de HCG toch snel een zwangerschap oplevert je hort dat wel veel dat het daarna ineens lukt.
@ Lookie; Hoop voor je dat de HCG toch snel een zwangerschap oplevert je hort dat wel veel dat het daarna ineens lukt.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
*Lookie* schreef:andreake1984 schreef:hallo dames,
Die van Kruidvat (de goedkope) schijnen ook altijd goed te zijn. Maar inderdaad, een streepje is een streepje dus ik hierbij: gefeliciteerd!!! Kun je anders niet even een foto van het lichte streepje plaatsen?
@ Pitbullgup: Spannend meid, ik hoop dat jij ook positief test!
@ all: Gisteren de baarmoederfoto gehad. Ik zal in het andere topic wel even uitgebreider verslag doen maar de uitslag was iig goed, de eileiders waren mooi open. Het onderzoek zelf was niet echt plezierig maar ik heb er naderhand gelukkig niet veel last van, niet meer dan krampjes voor de menstruatie.
ik heb geprobeerd om een foto te maken, maar het werd geen duidelijke foto helaas pff begin het nu toch wel spannend te vinden. En wil eigenlijk gewoon nog een keer testen vandaag met een andere test, weet niet of ik nog tot zondag kan wachten hihihihi
Wat spannend andreake! Ik zou er denk ik vanmiddag nog een testje tegenaan gooien hoor.
Veel succes :d
Pittbulgup ga voor he duimen spannend!
Gast- Gast
Puggle schreef:Wat spannend andreake! Ik zou er denk ik vanmiddag nog een testje tegenaan gooien hoor.
haha ik denk ook dat ik dat ga doen
Spannend Andreake, maar als de streep vanochtend zo licht was kun je misschien toch beter proberen te wachten tot morgenochtend, ze zeggen toch dat je de tests het best met ochtendurine kunt doen (of is dat achterhaald?)
Pitbullgup, ook spannend morgen.
Ik duim voor jullie allebei!
Hutselfuts, hier ongeveer hetzelfde als bij jou, mijn man voelt zich erg moe en futloos en heeft totaal geen zin, maar ja, deze paar dagen 'moet' het waarschijnlijk wel.
Ik wilde net een ovulatietest doen, maar was het vergeten, nu misschien vanmiddag dan maar.
Pitbullgup, ook spannend morgen.
Ik duim voor jullie allebei!
Hutselfuts, hier ongeveer hetzelfde als bij jou, mijn man voelt zich erg moe en futloos en heeft totaal geen zin, maar ja, deze paar dagen 'moet' het waarschijnlijk wel.
Ik wilde net een ovulatietest doen, maar was het vergeten, nu misschien vanmiddag dan maar.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Andreake: Voorzichtig gefeliciteerd! Super dat het bij jou wel is gelukt deze maand
Ik zou een digitale test kopen, dan heb je tenminste zekerheid. Dan staat er gewoon 'zwanger' en dan weet je het zeker. Ben benieuwd!
Lookie: Wat fijn dat alles er netjes uitzag en dat je weinig last heb na het onderzoek. Ik ga voor je duimen dat het snel raak mag zijn! Je hoort vaak dat na zo'n onderzoek het ineens lukt, dus dat hoop ik heel hard voor jullie.
Pitbullgup: Kan me voorstellen dat je het graag wil weten en dat jullie een dagje eerder gaan testen. Ben benieuwd! Ik ga in ieder geval voor je duimen.
Hier weinig nieuws, ben het wachten een beetje zat. Wou dat ik nu mijn eisprong had, dan konden we tenminste weer wat doen voor een kindje. Maar goed, nog een weekje geduld, mag maandag met de ovulatietesten beginnen en dan zien we wel wanneer we aan de slag moeten
liefs, crea
Ik zou een digitale test kopen, dan heb je tenminste zekerheid. Dan staat er gewoon 'zwanger' en dan weet je het zeker. Ben benieuwd!
Lookie: Wat fijn dat alles er netjes uitzag en dat je weinig last heb na het onderzoek. Ik ga voor je duimen dat het snel raak mag zijn! Je hoort vaak dat na zo'n onderzoek het ineens lukt, dus dat hoop ik heel hard voor jullie.
Pitbullgup: Kan me voorstellen dat je het graag wil weten en dat jullie een dagje eerder gaan testen. Ben benieuwd! Ik ga in ieder geval voor je duimen.
Hier weinig nieuws, ben het wachten een beetje zat. Wou dat ik nu mijn eisprong had, dan konden we tenminste weer wat doen voor een kindje. Maar goed, nog een weekje geduld, mag maandag met de ovulatietesten beginnen en dan zien we wel wanneer we aan de slag moeten
liefs, crea
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea_28 schreef:Andreake: Voorzichtig gefeliciteerd! Super dat het bij jou wel is gelukt deze maand
liefs, crea
Ja nog even afwachten of ik de volgende keer als ik test een DIKKE positieve test heb, dan ga ik er pas echt vanuit. Ik ga vanmiddag ff bij etos kijken voor een digitale test.
En voor jou meid.... kop op he!! positief blijven en flink aan de klus volgende week, zal heeeeeeeeeel hard voor je gaan duimen volgende week. Hoop zo voor jou dat het lukt deze keer
Andreake: Wat een lieve reactie Ik blijf zeker positief hoor, als je kijkt hoeveel kinderen er rondlopen in ons landje dan zou het bij ons toch ook een keer moeten lukken? Hahaha. Super lief dat je heel hard voor me gaat duimen, dan gaan wij heeeeel hard klussen en dan komt het helemaal goed!
Ben voor jou nog steeds hard aan het duimen dat er straks of morgen 'zwanger' op je digitale test staat. En dan heb je over een paar dagen zeker een DIKKE streep op je test staan :-)
Ben voor jou nog steeds hard aan het duimen dat er straks of morgen 'zwanger' op je digitale test staat. En dan heb je over een paar dagen zeker een DIKKE streep op je test staan :-)
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea_28 schreef:Andreake: Wat een lieve reactie Ik blijf zeker positief hoor, als je kijkt hoeveel kinderen er rondlopen in ons landje dan zou het bij ons toch ook een keer moeten lukken? Hahaha. Super lief dat je heel hard voor me gaat duimen, dan gaan wij heeeeel hard klussen en dan komt het helemaal goed!
Nou dat komt dan cker wel goed
En dat duimen van jullie dat heeft dan misschien bij mij toch geholpen. Ik hou jullie van alles op de hoogte, zodra ik weer heb getest zal ik het meteen melden hier
WOW, streep = streep hoor!!
Die van Kruidvat eigen merk, in wit doosje, 2 voor 4,99 zijn erg goed. En de CB met indicator van aantal weken zijn ook erg goed en gevoelig, zou die van kruidvat eerst doen, zie je licht streepje dan de CB, dan weet je het zeker!!
Edit: KV is gevoeliger als CB, dus testen, grote kans op een duidelijke streep!
Die van Kruidvat eigen merk, in wit doosje, 2 voor 4,99 zijn erg goed. En de CB met indicator van aantal weken zijn ook erg goed en gevoelig, zou die van kruidvat eerst doen, zie je licht streepje dan de CB, dan weet je het zeker!!
Edit: KV is gevoeliger als CB, dus testen, grote kans op een duidelijke streep!
Gast- Gast
Nou wat goed zeg!
Ik snap het wel hoor, dat je het niet kunt geloven als het streepje zo licht is ..
Maar geen bloed geeft moed, en de testen van Kruidvat 2v5 zijn heel gevoelig en heel fijn.
Ik duim voor je!
En creabea, ik heb hetzelfde als jij hoor! Ik zou ook willen dat het alweer volgende week is, en we wat kunnen doen!
Ik heb altijd een normale cyclus gehad van 28 a 29 dagen, ook toen ik een jaar terug tussendoor even een maandje was gestopt .. mocht dat weer zo zijn heb ik mijn ei rond oud & nieuw, mocht het zo zijn dan beginnen we het jaar heel goed!
Gisteren zei mijn vriend, de volgende keer doen we het zonder condoom he? Dan ben jij weer aan de beurt! Ik had 3 condooms gekocht (vond 12 ook zo zonde, voor hetzelfde geld kan je ze weggooien ..) .. en vriend was het nog met me eens ook! Het gaat de goede kant op, ik voel het! De 'druk' is er voor ons beiden nu af zeg maar, we zitten helemaal in het 'we zien wel hoe het gaat'-schuitje, fijn!
Voor de rest zit ik hier nog heerlijk in CenterParcs, net samen in de gokhal gezeten achter het muntjes schuiven en de blackjackcomputer, hebben er een dik uur gezeten, ik hou er toch van!
Ik snap het wel hoor, dat je het niet kunt geloven als het streepje zo licht is ..
Maar geen bloed geeft moed, en de testen van Kruidvat 2v5 zijn heel gevoelig en heel fijn.
Ik duim voor je!
En creabea, ik heb hetzelfde als jij hoor! Ik zou ook willen dat het alweer volgende week is, en we wat kunnen doen!
Ik heb altijd een normale cyclus gehad van 28 a 29 dagen, ook toen ik een jaar terug tussendoor even een maandje was gestopt .. mocht dat weer zo zijn heb ik mijn ei rond oud & nieuw, mocht het zo zijn dan beginnen we het jaar heel goed!
Gisteren zei mijn vriend, de volgende keer doen we het zonder condoom he? Dan ben jij weer aan de beurt! Ik had 3 condooms gekocht (vond 12 ook zo zonde, voor hetzelfde geld kan je ze weggooien ..) .. en vriend was het nog met me eens ook! Het gaat de goede kant op, ik voel het! De 'druk' is er voor ons beiden nu af zeg maar, we zitten helemaal in het 'we zien wel hoe het gaat'-schuitje, fijn!
Voor de rest zit ik hier nog heerlijk in CenterParcs, net samen in de gokhal gezeten achter het muntjes schuiven en de blackjackcomputer, hebben er een dik uur gezeten, ik hou er toch van!
Gast- Gast
Zo spannend andreake, ik hou het forum in de gaten vandaag en duim voor je hoor!
Creabea veel succes volgende week met proberen. Hopelijk is het binnenkort raak voor jullie
Creabea veel succes volgende week met proberen. Hopelijk is het binnenkort raak voor jullie
Gast- Gast
Puggle schreef:Zo spannend andreake, ik hou het forum in de gaten vandaag en duim voor je hoor!
Jaa vind het nu ook wel spannend worden, denk dat ik morgenvroeg weer een testje doe.....
Hou jullie op de hoogte
Ooooh spannend Andreake! Maar toch denk ik dat we je alvast mogen feliciteren!
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
Andreake wat leuk meis, alvast toch beetje gefeliciteerd. Vlot gedaan hoor
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hier vanochtend een negatieve test (CB) wat ik dus al verwachtte .
Nu maar kijken wanneer ik ongesteld word en dan ga ik beginnen met ovulatie testen om te kijken wanneer ik die heb en of die er überhaupt is.
Nu maar kijken wanneer ik ongesteld word en dan ga ik beginnen met ovulatie testen om te kijken wanneer ik die heb en of die er überhaupt is.
pitbullgup- Prater
Ow dat is balen zeg... Ik hoop dat de menstruatie dan snel op gang komt meid.
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Ja tot nu toe echt nog geen krampen gehad of zo.... Baal d'r wel van dat ik zo'n onregelmatige/ lange cyclus heb. We hadden anders nu al ronde 4 achter de rug gehad en in ronde 5 gezeten
pitbullgup- Prater
Jammer Pitbullpup
Heb je al getest Andreake?
Heb je al getest Andreake?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
heb weer een test gedaan vanmorgen, was weer een heel licht streepje te zien..... Ben er nog steeds niet van overtuigd hihihi Dus ga een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. Mijn vriend is nu een andere zwangerschapstest aan het halen die aangeeft of je zwanger bent of niet...... handiger dan die streepjes....
Hou jullie op de hoogte.
En voor iedereen hele fijne kerstdagen en een heeeeeeeel vruchtbaar 2011
Hou jullie op de hoogte.
En voor iedereen hele fijne kerstdagen en een heeeeeeeel vruchtbaar 2011
pitbullgup schreef:Hier vanochtend een negatieve test (CB) wat ik dus al verwachtte .
hmmz meid, Ik hoop voor je dat je niet ongi word en over een paar dagen toch een positieve test hebt.
Is vervelend he meid dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt.
Ik duim voor je
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat