Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
@ Domingo, als je gaat temperaturen moet je gewoon iedere ochtend je temperatuur meten voordat je opstaat. Ik doe dat dus iedere dag, als ik smiddags een positieve test heb meet ik niet 's middags nog hoor. Dat heeft geen nut.
Zo ziet mijn cyclus qua temp er tot nu toe uit
@ Pitbullgup, ben benieuwd wat je slijmerige bloedverlies is. Ben je wel goed ongesteld geworden? Of vanmiddag ff een ovulatietest gebruiken om te kijken wat er verschijnt?
@ Lala, zeker spannend. Ik ben benieuwd
@ Pitbullgup, ben benieuwd wat je slijmerige bloedverlies is. Ben je wel goed ongesteld geworden? Of vanmiddag ff een ovulatietest gebruiken om te kijken wat er verschijnt?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Fearie schreef:@ Domingo, als je gaat temperaturen moet je gewoon iedere ochtend je temperatuur meten voordat je opstaat. Ik doe dat dus iedere dag, als ik smiddags een positieve test heb meet ik niet 's middags nog hoor. Dat heeft geen nut.
Oke, dus jij doet het eigenlijk dubbelop? Geven ovulatietesten bij jou geen duidelijk beeld? Het lijkt mij dat je er zo erg mee bezig bent als je elke dag moet tempraturen.. maarja aan de andere kant, ik ben er eigenlijk ook best veel mee bezig
Domingo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 82
@ Domingo, het nadeel van temperaturen is dat je pas na je eisprong weet dat ie is geweest. Doordat ik ook een ovulatietest gebruik kan ik hem toch nog vinden en zie ik niet te laat dat ik hem gehad heb. Het is misschien een beetje dubbelop, maar het tempen is er makkelijk en ben er alleen 'sochtends 5 min mee bezig. De ovulatietesten moet ik 6 dagen in de maand smiddags even aan denken.
Het valt best mee, in het begin was ik echt heel erg aan het uitrekenen en plannen. Nu is dat een stuk minder, maar zorgen we wel dat we seks hebben rond de eisprong.
Het valt best mee, in het begin was ik echt heel erg aan het uitrekenen en plannen. Nu is dat een stuk minder, maar zorgen we wel dat we seks hebben rond de eisprong.
Fearie- Ratel
Fearie schreef:@ Domingo, het nadeel van temperaturen is dat je pas na je eisprong weet dat ie is geweest. Doordat ik ook een ovulatietest gebruik kan ik hem toch nog vinden en zie ik niet te laat dat ik hem gehad heb. Het is misschien een beetje dubbelop, maar het tempen is er makkelijk en ben er alleen 'sochtends 5 min mee bezig. De ovulatietesten moet ik 6 dagen in de maand smiddags even aan denken.
Oh dat is dan inderdaad wel een nadeel van tempraturen!
Wij zijn ook niet echt aan het rekenen inderdaad, we hebben juist door de ovulatietesten (gebruiken ze nu 3 maanden) wat meer rust.. we weten tenminste dat er een eisprong is en zijn niet twee weken lang aan het 'gokken'. Denken jullie al na over een HA bezoek?
Domingo- Fluisteraar
@ Domingo, ik ben eerder dit jaar al naar de HA geweest ivm mijn menstruatie. Toen aangegeven dat ik zwanger wou worden, er werd toen aangegeven dat ik pas na een jaar terug mag komen. Omdat het gemiddelde stel 12 maand bezig is, mocht het na een jaar niet lukken zou ik moeten gaan temperaturen. Dat doe ik nu dus al om te voorkomen dat ik in januari weggestuurd word en eerst 3 maand mag gaan tempen.
Als het dus niet zal gaan lukken, gaan we eind januari naar de HA.
Als het dus niet zal gaan lukken, gaan we eind januari naar de HA.
Fearie- Ratel
@ Fearie; Ja ben 18 dagen geleden echt 5 dagen goed ongesteld geweest. Kan helaas geen ovulatie testen halen want ben alleen op het werk kan dus niet zomaar even weg....
Wel slim van je trouwens dat je al met tempen bent begonnen!
Wel slim van je trouwens dat je al met tempen bent begonnen!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Weet iemand van jullie of een ontzettend opgezwolle buik een ontpillingsverschijnsel is? Ja ben al wel 6 maanden gestopt met de pil, maar heb vanaf vorige maand ineens een vreemde cyclus, Bloedingen van 1 dag en veelste vroeg ongesteld worden etc.
Ik had vannacht ook zo'n stomme droom; Ik was met mijn opgezwollen buik naar de dokter gegaan en deze zei dat ik zwanger was en in januari al zou bevallen hahahahhah Nou ik werd helemaal verward wakker , duurde ook even totdat ik besefte dat het inderdaad niet zo was .. Mijn vriend lag natuurlijk helemaal dubbel toen ik het vertelde.
Maarja die dromen krijg je als je je er te veel bezig houdt denk ik... pff
Ik had vannacht ook zo'n stomme droom; Ik was met mijn opgezwollen buik naar de dokter gegaan en deze zei dat ik zwanger was en in januari al zou bevallen hahahahhah Nou ik werd helemaal verward wakker , duurde ook even totdat ik besefte dat het inderdaad niet zo was .. Mijn vriend lag natuurlijk helemaal dubbel toen ik het vertelde.
Maarja die dromen krijg je als je je er te veel bezig houdt denk ik... pff
Gast- Gast
@Razz, dat is wel een hele vreemde droom
@Feary, ik begin in januari ook met temperaturen om dezelfde reden als jij, mocht het na een jaar niet raak zijn wil ik niet teruggestuurd worden om alsnog te gaan temperaturen
Het rozeverlies van gisteren is (sorry voor het onsmakelijk verhaal) vandaag overgegaan in bruinverlies. Ik ga ervanuit dat vanmiddag of morgenvroeg de echte menstruatie aangebroken is.
Nu is het dus zo dat rond kerst/oud op nieuw mijn NOD is. Mijn vraag is: wat doen jullie allemaal qua alcohol drinken (en dan zeker met de feestdagen). Ik neem waarschijnlijk wel een paar glaasjes (tenminste, zo sta ik er nu tegenover).
@Feary, ik begin in januari ook met temperaturen om dezelfde reden als jij, mocht het na een jaar niet raak zijn wil ik niet teruggestuurd worden om alsnog te gaan temperaturen
Het rozeverlies van gisteren is (sorry voor het onsmakelijk verhaal) vandaag overgegaan in bruinverlies. Ik ga ervanuit dat vanmiddag of morgenvroeg de echte menstruatie aangebroken is.
Nu is het dus zo dat rond kerst/oud op nieuw mijn NOD is. Mijn vraag is: wat doen jullie allemaal qua alcohol drinken (en dan zeker met de feestdagen). Ik neem waarschijnlijk wel een paar glaasjes (tenminste, zo sta ik er nu tegenover).
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@ Blondje, wij hebben in principe afgesproken om niet te drinken als ik ovulatietesten doe. Dan weten we zeker, dat als er een eisprong is, dat we dan geen verzwakt zaad hebben
Hopelijk is het deze ronde raak en dan drink ik niets natuurlijk haha. Anders wordt er waarschijnlijk wel iets gedronken door ons beide, anders valt het denk ik wel erg op.. Ik ga ook nog niet rekenen of dat ik dan moet testen dus misschien maakt het ook wel niets uit.
Na de ovulatietesten drinkt mijn vriend overigens wel weer gewoon en ik ook af en toe een glaasje. In het begin van de zwangerschap kan dit namelijk niet echt kwaad en anders zou ik al 10 maanden niet meer mogen drinken..
Hopelijk is het deze ronde raak en dan drink ik niets natuurlijk haha. Anders wordt er waarschijnlijk wel iets gedronken door ons beide, anders valt het denk ik wel erg op.. Ik ga ook nog niet rekenen of dat ik dan moet testen dus misschien maakt het ook wel niets uit.
Na de ovulatietesten drinkt mijn vriend overigens wel weer gewoon en ik ook af en toe een glaasje. In het begin van de zwangerschap kan dit namelijk niet echt kwaad en anders zou ik al 10 maanden niet meer mogen drinken..
Domingo- Fluisteraar
Wij hebben er beide geen rekening mee gehouden tijdens het zwanger willen worden. Ik heb vorige maand nog een paar glaasjes gedronken tijdens een weekend weg, en mijn man drinkt elke weekend wel een paar pilsjes. Nu ik zwanger ben drink ik uiteraard geen alcohol.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Wij hebben er beide geen rekening mee gehouden tijdens het zwanger willen worden. Ik heb vorige maand nog een paar glaasjes gedronken tijdens een weekend weg, en mijn man drinkt elke weekend wel een paar pilsjes. Nu ik zwanger ben drink ik uiteraard geen alcohol.
Wij eerder ook niet hoor.. pas sinds de ovulatietesten dus na een half jaar. Ik denk dat je hier ook niet te snel rekening mee moet gaan houden. Je moet niet je hele leven aan gaan passen aan het zwanger worden.
Domingo- Fluisteraar
Ik was ook nooit vies van een wijntje, maar toch had ik al een paar maanden niet gedronken. Gewoon geen zin in, en er waren ook geen feestjes o.i.d. Nou heb ik afgelopen zaterdag toch weer iets gehad. En ik had me toch een kater zondag! Daarom was het voor mij makkelijk: ik ga niet meer drinken.
Er zullen ongetwijfeld opmerkingen komen, maar dan hoef ik niet eens te liegen als ik zeg dat ik er niet meer tegen kan
Het heeft dus niet eens zozeer met zwanger worden te maken!
Er zullen ongetwijfeld opmerkingen komen, maar dan hoef ik niet eens te liegen als ik zeg dat ik er niet meer tegen kan
Het heeft dus niet eens zozeer met zwanger worden te maken!
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
Mijn vriend en ik drinken allebei vrijwel niet meer, mijn vriend omdat hij wil afvallen en wel een beetje klaar is met het bier zuipen. Daarbij heeft ie suikerziekte en reageert ie steeds sterker op teveel bier of alcohol in het algemeen.
Ik ben zelf gestopt met/minder gaan drinken, omdat ik er geen zin meer in had en vaak was ik doodmoe de volgende dag.
Ik ben zelf gestopt met/minder gaan drinken, omdat ik er geen zin meer in had en vaak was ik doodmoe de volgende dag.
Fearie- Ratel
Ik drink eigenlijk zoiezo maar zelden en anders hooguit 2 wijntjes. En aangezien ik dus ook altijd de bob ben heb ik een goed excuus maar dat is dus helemaal niet verdacht bij mij....
Mijn vriend let er nu wel op dat ie alleen met feestjes etc drinkt en anders niet (dus niet na het werk een pilsje pakken omdat ie daar zin in heeft hahaha)
Mijn vriend let er nu wel op dat ie alleen met feestjes etc drinkt en anders niet (dus niet na het werk een pilsje pakken omdat ie daar zin in heeft hahaha)
pitbullgup- Prater
Lala schreef:Ja het was binnen de 5 minuten, mijn vriend is daar heel nuchter in en zegt dat is niks.
Dat zal hij die andere testen ook wel zo zijn dat je die strepen ziet.
Ik hem een lege test gegeven, o nee zegt hij dat zie je bij die andere niet.
We wachten even de komende dagen af. Zal wel leuk zijn zo net voor de feestdagen.
Bij Jesse zijn we 22 dec. zwanger geraakt.
Enne Lala nog getest vandaag
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
.
Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Lala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 63
ow wat spannend meid!!!!
pitbullgup- Prater
Lala schreef:vanmorgen en vanavond weer getest en nog steeds een heeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje.
Moet wel veel scheten laten, mijn vriend is er heel blij mee
En vanmiddag in de auto barstte ik ineens in huilen uit, zomaar ineens zonder aanleiding.
Maar ik geloof het pas echt als ik een dikke streep zie en een paar dagen mijn "ongesteldheid" uitblijft
oeeehhh spannend hoor Lala
haha fijn he!! denk cker dat je vriend daar blij mee is hihihi:lol:
Ik ben benieuwd hoor, of die streep wat duidelijk gaat worden.....
duim duim duim voor je
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
Ik duim mee lala!
Erg spannend!
Hier is deze ronde echt voorbij, nu nog een laatste kans dit jaar, hopelijk wordt het een erg mooi begin van 2011!
Erg spannend!
Hier is deze ronde echt voorbij, nu nog een laatste kans dit jaar, hopelijk wordt het een erg mooi begin van 2011!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@ Blondje: zou wel heel leuk zijn als iedereen hier een mooi kerstkadootje heeft
@ all; Gisterochtend dus een klein beetje slijmerig bloedverlies gehad (ja sorry voor de beschrijving op de vroege morgen) En daar is het ook bij gebleven geen krampjes ook... raar allemaal maar we wachten maar rustig af en gaan gewoon verder
@ all; Gisterochtend dus een klein beetje slijmerig bloedverlies gehad (ja sorry voor de beschrijving op de vroege morgen) En daar is het ook bij gebleven geen krampjes ook... raar allemaal maar we wachten maar rustig af en gaan gewoon verder
pitbullgup- Prater
@ Lala, Wauw wat spannend zeg ! Ga je nu iedere dag testen tot je een dikke vette positieve test in handen hebt?
@ Pitbull, geen idee wat je slijmverlies kon zijn. Zou het even in de gaten houden
@ All, heb vanochtend mijn temp genomen en echt een dikke graad verschil met gisteren (wel te zien op pagina 12 in mijn schema). Nog niet meegemaakt, dus hoop dat het een positieve betekenis heeft haha, eerst maar eens de rest van de komende dagen afwachten
@ Pitbull, geen idee wat je slijmverlies kon zijn. Zou het even in de gaten houden
@ All, heb vanochtend mijn temp genomen en echt een dikke graad verschil met gisteren (wel te zien op pagina 12 in mijn schema). Nog niet meegemaakt, dus hoop dat het een positieve betekenis heeft haha, eerst maar eens de rest van de komende dagen afwachten
Fearie- Ratel
Heey meiden!
Ben ik ook weer eens. Ik heb het eerste deel van de week nooit zoveel tijd omdat ik dan werk, dus ik reageer alleen op donderdag en soms op vrijdag (werk ik soms)..haha.
Nou onze vruchtbare periode is weer aangebroken dus we zijn het vaak gezellig aan het maken
Ik heb van de week nog een testje gedaan (afgelopen zaterdag) omdat ik zo'n lichte ongesteldheid had (heel anders dan normaal) en zo vaak moest plassen. Maar helaas was het negatief...dus we gaan gewoon weer vrolijk door.
Allereerst natuurlijk Kruumel: Gefeliciteerd!!!! Echt super voor jullie!
BA: Jammer dat de test negatief was! Maar je bent nog niet ongesteld toch? Dus misschien toch te vroeg gestest. Spannend hoor! Wanneer ga je weer testen?
Lieveheersbeestje: Lees dat jij ook zit te wachten tot je mag testen. Ook spannend! Zie dat je zondag gaat testen. Ik ga voor je duimen! Nog geen tekenen van ongesteldheid te bekennen?
Blondje1313: Welkom! Wat vervelend dat je ook deze ronde ongesteld bent geworden. Is altijd zo´n rotmoment vind ik. Je blijft toch elke ronde weer hoop houden (heb ik tenminste...) Hoop dat de laatste mogelijkheid in 2010 een groot succes gaat worden
Lala: Wat hou jij het spannend! Zou een leuk cadeautje zijn voor de kerst. Wanneer ga je weer testen?
Domingo: Ik vind het inderdaad ook zo jammer dat je steeds maar 1 kans hebt in de 30 dagen. Het lijkt dan als je een paar maanden bezig al bent zo lang, terwijl je dan bijvoorbeeld maar 5 keer een kans hebt gekregen. Nog een weekje, dan mag je testen.
Joyce0606: Bij ons heeft de kou wel wat knuserigs mee gebracht, we zitten weer in onze vruchtbare periode haha. Hoop dat het bij jou snel raak is. Heb je hele verhaal meegekregen toen ik alleen nog mee las en vond het toen zo erg voor je. Hoop dat je cyclus weer snel op orde is.
Fearie: Wow wat hou jij alles goed bij zeg. Dan kan een dokter je inderdaad niet wegsturen met ´ga je temperatuur en eisprong maar bijhouden´. Hoop dat jullie niet naar de HA moeten in januari, maar dat het deze maand gewoon lekker raak is.
Pittbullgup: Wat apart, je slijmerige bloedverlies. Misschien is het inderdaad je eisprong of innesteling. Geen idee wat het zou kunnen betekenen. Afwachten maar inderdaad. Zeker als je wel een gewone ongesteldheid hebt gehad, dan zou het toch iets anders moeten zijn.
Andreake1984: Volgens mij loopt onze cyclus een beetje gelijk op. Ik zit nu ook in mijn vruchtbare periode en jij ook bijna zie ik. Heel veel plezier
Nou het was weer heel veel om bij te lezen. Ik hoop dat ik iedereen heb gehad...zo niet: sorry!
Ben ik ook weer eens. Ik heb het eerste deel van de week nooit zoveel tijd omdat ik dan werk, dus ik reageer alleen op donderdag en soms op vrijdag (werk ik soms)..haha.
Nou onze vruchtbare periode is weer aangebroken dus we zijn het vaak gezellig aan het maken
Ik heb van de week nog een testje gedaan (afgelopen zaterdag) omdat ik zo'n lichte ongesteldheid had (heel anders dan normaal) en zo vaak moest plassen. Maar helaas was het negatief...dus we gaan gewoon weer vrolijk door.
Allereerst natuurlijk Kruumel: Gefeliciteerd!!!! Echt super voor jullie!
BA: Jammer dat de test negatief was! Maar je bent nog niet ongesteld toch? Dus misschien toch te vroeg gestest. Spannend hoor! Wanneer ga je weer testen?
Lieveheersbeestje: Lees dat jij ook zit te wachten tot je mag testen. Ook spannend! Zie dat je zondag gaat testen. Ik ga voor je duimen! Nog geen tekenen van ongesteldheid te bekennen?
Blondje1313: Welkom! Wat vervelend dat je ook deze ronde ongesteld bent geworden. Is altijd zo´n rotmoment vind ik. Je blijft toch elke ronde weer hoop houden (heb ik tenminste...) Hoop dat de laatste mogelijkheid in 2010 een groot succes gaat worden
Lala: Wat hou jij het spannend! Zou een leuk cadeautje zijn voor de kerst. Wanneer ga je weer testen?
Domingo: Ik vind het inderdaad ook zo jammer dat je steeds maar 1 kans hebt in de 30 dagen. Het lijkt dan als je een paar maanden bezig al bent zo lang, terwijl je dan bijvoorbeeld maar 5 keer een kans hebt gekregen. Nog een weekje, dan mag je testen.
Joyce0606: Bij ons heeft de kou wel wat knuserigs mee gebracht, we zitten weer in onze vruchtbare periode haha. Hoop dat het bij jou snel raak is. Heb je hele verhaal meegekregen toen ik alleen nog mee las en vond het toen zo erg voor je. Hoop dat je cyclus weer snel op orde is.
Fearie: Wow wat hou jij alles goed bij zeg. Dan kan een dokter je inderdaad niet wegsturen met ´ga je temperatuur en eisprong maar bijhouden´. Hoop dat jullie niet naar de HA moeten in januari, maar dat het deze maand gewoon lekker raak is.
Pittbullgup: Wat apart, je slijmerige bloedverlies. Misschien is het inderdaad je eisprong of innesteling. Geen idee wat het zou kunnen betekenen. Afwachten maar inderdaad. Zeker als je wel een gewone ongesteldheid hebt gehad, dan zou het toch iets anders moeten zijn.
Andreake1984: Volgens mij loopt onze cyclus een beetje gelijk op. Ik zit nu ook in mijn vruchtbare periode en jij ook bijna zie ik. Heel veel plezier
Nou het was weer heel veel om bij te lezen. Ik hoop dat ik iedereen heb gehad...zo niet: sorry!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Fearie schreef:
Dat is wel een heel groot verschil. Hoop inderdaad voor je dat het een hele positieve betekenis heeft!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Dat zou gaaf zijn!! Duim voor je hoor!!Fearie schreef:@ All, heb vanochtend mijn temp genomen en echt een dikke graad verschil met gisteren (wel te zien op pagina 12 in mijn schema). Nog niet meegemaakt, dus hoop dat het een positieve betekenis heeft haha, eerst maar eens de rest van de komende dagen afwachten
Gast- Gast
Fearie, ik duim ook heel hard voor je!!!
Jullie verdienen het zo, na zo lang wachten!
Jullie verdienen het zo, na zo lang wachten!
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine