Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
Dank je wel meiden!
Ik had dus ook helemaal geen afschieding, echt helemaal niks. Terwijl ik dat normaal voor mijn menstruatie wel iets heb...
Ik had dus ook helemaal geen afschieding, echt helemaal niks. Terwijl ik dat normaal voor mijn menstruatie wel iets heb...
Gast- Gast
Beauty Adduct: Gefeliciteerd meid!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Dank je wel! Hoop dat ik jou binnenkort ook mag feliciteren!*Lookie* schreef:Beauty Adduct: Gefeliciteerd meid!
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt
Lala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 63
Registratiedatum : 18-11-10
Ik mag een dag later, de 28e.Lala schreef:Heb net de verloskundige gebeld en mijn afspraak is ook gemaakt.
Mag tussen kerst en oud en nieuw op 27 december.
Daarna wil ik het mijn ouders en schoonouders vertellen.
Gast- Gast
Ja ik heb het normaal ook echt altijd...dus wie weet is het raak bij mij haha Maar moet maar gewoon afwachten tot zaterdag.Beauty Addict schreef:Dank je wel meiden!
Gast- Gast
@ BA; Gefeliciteerd (al dat duimen van iedereen hier heeft dus geholpen )
Als ik mijn vorige cyclus en ticker aan houd gaan we nu langzaam de vruchtbare periode in ik heb alleen het idee dat ik mijn eisprong vorige week heb gehad aangezien die rare krampen etc die ik heb gehad (geen ongesteldheid doorgezet of zo...). Na je we maken het in ieder geval gezellig met z'n 2e tijdens dit koude weer dus hoop dat t deze maand raak is....
Edit: zit nu ineens te tellen dat ik op 1e kerstdag kan testen. Hoop dus op een mooi kerstkadootje voor ons dit jaar!
Als ik mijn vorige cyclus en ticker aan houd gaan we nu langzaam de vruchtbare periode in ik heb alleen het idee dat ik mijn eisprong vorige week heb gehad aangezien die rare krampen etc die ik heb gehad (geen ongesteldheid doorgezet of zo...). Na je we maken het in ieder geval gezellig met z'n 2e tijdens dit koude weer dus hoop dat t deze maand raak is....
Edit: zit nu ineens te tellen dat ik op 1e kerstdag kan testen. Hoop dus op een mooi kerstkadootje voor ons dit jaar!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Thnx! Het begint inmiddels een beetje te landen hoor, het idee... Maar het blijft raar, je voelt op zo nu en dan een steekje in de onderbuik na bijna niks, je ziet niks... en toch is het echt, er groeit een kindje...
Andere kwaaltjes voel ik helaas wel . En ik zie pukkels...
Dat zou wel een heeeeeel mooi kerstkadootje zijn joh, duim nu voor jou hoor!!
Andere kwaaltjes voel ik helaas wel . En ik zie pukkels...
Dat zou wel een heeeeeel mooi kerstkadootje zijn joh, duim nu voor jou hoor!!
Gast- Gast
Hoe is het met alle meiden hier? Wie zit er in de spannende dagen? (sorry, ben te moe om alles terug te zoeken maar wel nieuwsgierig)
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Hoe is het met alle meiden hier? Wie zit er in de spannende dagen? (sorry, ben te moe om alles terug te zoeken maar wel nieuwsgierig)
Ik zit nu in de spannende dagen. Heb er ook echt zo'n hekel aan... dat afwachten pff..
Zaterdag moet ik ongesteld worden, maar nog helemaal niets van afscheiding ofzo te vinden, wat normaal wel zo is. Ja schreef ik van de week ook al, maar dus nog steeds niets..alleen erg moe.
Ik hoop het zo , nog op het einde van het jaar haha
En nog iemand die binnekort haar menstruatie verwacht?
Gast- Gast
Razz88 schreef:Beauty Addict schreef:Hoe is het met alle meiden hier? Wie zit er in de spannende dagen? (sorry, ben te moe om alles terug te zoeken maar wel nieuwsgierig)
Ik zit nu in de spannende dagen. Heb er ook echt zo'n hekel aan... dat afwachten pff..
Zaterdag moet ik ongesteld worden, maar nog helemaal niets van afscheiding ofzo te vinden, wat normaal wel zo is. Ja schreef ik van de week ook al, maar dus nog steeds niets..alleen erg moe.
Hier ook zaterdag mn NOD! Nu nog nergens last van...
Zou heel mooi zijn als het nu eindelijk gelukt is. Ben vorig jaar januari gestopt met de pil, dus dan zou het precies binnen een jaar zijn!
Domingo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 82
Ik heb heel eerlijk gezegd geen idee meer wanner ik mijn menstruatie moet verwachten.
Ik zit nu op dag 35, maar het is pas de eerste maand dat ik gestopt ben, geen idee dus
Succes voor iedereen die aan het wachten is!
Ik zit nu op dag 35, maar het is pas de eerste maand dat ik gestopt ben, geen idee dus
Succes voor iedereen die aan het wachten is!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
ik zit nu in mijn vruchtbare periode, dus ben eens benieuwd Het is er gelukkig het weer voor om lekker op tijd onder de wol te kruipen voor wat actie
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
andreake1984 schreef:ik zit nu in mijn vruchtbare periode, dus ben eens benieuwd Het is er gelukkig het weer voor om lekker op tijd onder de wol te kruipen voor wat actie
Veel plezier
Gast- Gast
Domingo schreef:Razz88 schreef:Beauty Addict schreef:Hoe is het met alle meiden hier? Wie zit er in de spannende dagen? (sorry, ben te moe om alles terug te zoeken maar wel nieuwsgierig)
Zou heel mooi zijn als het nu eindelijk gelukt is. Ben vorig jaar januari gestopt met de pil, dus dan zou het precies binnen een jaar zijn!
Dat zou helemaal mooi zijn he.. precies binnen een jaar! Test jij altijd meteen op je NOD, als je dan nog niet bent, of altijd later? Ik ga zaterdagavond stappen.. en dus drinken. Wil dan wel van te voren weten hoe t zit eigenlijk...
Gast- Gast
Razz88 schreef:Domingo schreef:Razz88 schreef:Beauty Addict schreef:Hoe is het met alle meiden hier? Wie zit er in de spannende dagen? (sorry, ben te moe om alles terug te zoeken maar wel nieuwsgierig)
Dat zou helemaal mooi zijn he.. precies binnen een jaar! Test jij altijd meteen op je NOD, als je dan nog niet bent, of altijd later? Ik ga zaterdagavond stappen.. en dus drinken. Wil dan wel van te voren weten hoe t zit eigenlijk...
Ik probeer het tot woensdag uit te stellen.. heb nu al zo vaak een negatieve test gezien. Als ik het woensdag nog niet ben.. dan heb ik wel een hele lange cyclus! In principe kan alchohol geen kwaad tot 6 weken, maar snap wat je bedoelt.. lastig is dat hè? Maar je kunt ook niet je hele leven erop aanpassen 'stel dat ik zwanger ben'.
Domingo- Fluisteraar
Nee dat is ook zo dat ik niet mijn hele leven hoef aan te passen. Ach ik denk ook dat ik (als het nodig is) zondag pas test.
Gast- Gast
@ Razz; dan ben je toch de BOB niemand die dan vraagt waarom je niet drinkt.
Hier een flinke domper dacht een paar weken geleden dat ik een schimmelinfectie had maar de irritatie trok toch heel snel weg maar is nu toch weer dwars en dik terug Dus ff afspraak maken bij de dokter.
Volgens de tikker heb ik wel bijna m'n ei-sprong maar hoop met die krampen van vorige week dat ik m toen al heb gehad....
Na ja hoop dat t al raak is en ander volgende maand weer nieuwe kansen...
Hier een flinke domper dacht een paar weken geleden dat ik een schimmelinfectie had maar de irritatie trok toch heel snel weg maar is nu toch weer dwars en dik terug Dus ff afspraak maken bij de dokter.
Volgens de tikker heb ik wel bijna m'n ei-sprong maar hoop met die krampen van vorige week dat ik m toen al heb gehad....
Na ja hoop dat t al raak is en ander volgende maand weer nieuwe kansen...
pitbullgup- Prater
@ Pitbullgup, wat naar een schimmelinfectie! Heb je daar vaker last van? Ik heb het vorig jaar 1x gehad.. vond het echt heel vervelend! Zou wel mooi zijn als je ei al geweet is.. Is het niet gevaarlijk voor een eventuele zwangerschap?
Hier nog geen bruinverlies of iets te bekennen.. De vorige cyclus heb ik dit ook niet gehad, dus het zegt opzich niets. Wel heb ik al een paar dagen last van af en toe een steekje in mn onderbuik.. ben benieuwd!
Hier nog geen bruinverlies of iets te bekennen.. De vorige cyclus heb ik dit ook niet gehad, dus het zegt opzich niets. Wel heb ik al een paar dagen last van af en toe een steekje in mn onderbuik.. ben benieuwd!
Domingo- Fluisteraar
Schimmelinfecties zijn vreselijk! Heb het ook één keer gehad, bluh! Hoop voor je dat het snel wer over is!
Ik heb zaterdag ook mijn NOD!
Heb wel het idee dat ik ongesteld ga worden. Heb geen buikpijn o.i.d. maar ben wel vréselijk chagrijnig! Ook zit ik onder de pukkels (vooral in m'n gezicht, heel fijn.. ). Had net trouwens wel iets vaags. Liep buiten met de hond en er kwam een ambulance voorbij met loeiende sirenes. En de tranen sprongen in m'n ogen. Alleen maar van een ambulance. Gaat niet helemaal goed met me geloof ik
Ik heb zaterdag ook mijn NOD!
Heb wel het idee dat ik ongesteld ga worden. Heb geen buikpijn o.i.d. maar ben wel vréselijk chagrijnig! Ook zit ik onder de pukkels (vooral in m'n gezicht, heel fijn.. ). Had net trouwens wel iets vaags. Liep buiten met de hond en er kwam een ambulance voorbij met loeiende sirenes. En de tranen sprongen in m'n ogen. Alleen maar van een ambulance. Gaat niet helemaal goed met me geloof ik
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
.
Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt
Lala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 63
Hou op, kan echt overal om huilen op het moment!Lala schreef:Dat heb ik dus ook gehad en ik ben nu dus zwanger.Hutselfuts schreef: En de tranen sprongen in m'n ogen. Alleen maar van een ambulance. Gaat niet helemaal goed met me geloof ik
Ik zat in de auto en weet al niet meer wat voor liedje erop was en ineens rolde de tranen over mijn wangen, heel raar.
Gast- Gast
Niet zeggen, dan is het zo'n teleurstelling als het bij mij nou niet raak is
Mijn man en ik zijn volgende week een jaar getrouwd. Ik ben nu een boekje aan het maken die ik volgende week wil geven. Nu zit ik dus alle foto's te bekijken en dan schiet ik weer vol!
Mijn man en ik zijn volgende week een jaar getrouwd. Ik ben nu een boekje aan het maken die ik volgende week wil geven. Nu zit ik dus alle foto's te bekijken en dan schiet ik weer vol!
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
@ Domingo; Laatste keer dat ik schimmelinfectie heb gehad was ik 16... Momenteel zoiezo erg aan het kwakkelen met m'n weerstand (paar weken geleden buikgriep en ben verkouden etc) dus dan kan het goed.
Zwangere vrouwen zijn zoiezo erg gevoelig voor schimmelinfectie's en gelukkig kan dat geen kwaad verder dus maak ik me ook geen zorgen over.
@ Hutselfuts; Oehhhhh hopelijk toch een voorteken!
Zwangere vrouwen zijn zoiezo erg gevoelig voor schimmelinfectie's en gelukkig kan dat geen kwaad verder dus maak ik me ook geen zorgen over.
@ Hutselfuts; Oehhhhh hopelijk toch een voorteken!
pitbullgup- Prater
Hutselfuts schreef:Niet zeggen, dan is het zo'n teleurstelling als het bij mij nou niet raak is
Jullie moeten nu allemaal niet gaan zeggen dat jullie zo emotioneel zijn, want ik ben dat helemaal niet en mag ook over 4 dagen testen. Ik probeer zoveel mogelijk nergens van uit te gaan en dus niet te hopen, maar toch doe je het steeds. Ben alleen zo klaar met die teleurstellingen iedere keer.
Wanneer ga je testen Hutselfuts?
Wel vervelend van je schimmelinfectie, Pitbullgup, das nooit fijn. Hoop dat het snel behandelt kan worden en weg is.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Afvallen en zwanger willen worden