Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 5 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  joyce0606 za 27 nov 2010 - 3:36

Beauty Addict schreef:
Fearie schreef:
joyce0606 schreef:@fearie, dat is minder inderdaad!

Achja, we kunnen niet alles hebben he. Een vriendin van me die voelde haar eisprong ook zo erg dat ze er ziek van was. Ik merk het meer aan de waterige afscheiding die ik dan heb begint meestal 2 dagen voor mijn eisprong, zo raar om dat zo neer te zetten haha :P
Waarom raar? We zijn allemaal vrouwen hoor en het is allemaal puur natuur!! Niks raars aan. En als iedereen dat soort dingen gewoon neer zet is er minder onduidelijkheid en onzekerheid, dan weet je dat je niet de enige bent, toch?

mee eens, geen taboes wat mij betreft, je bent toch meer of minder annoniem, en je kunt zo annoniem blijven als je zelf wilt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 5 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 4:45

Fearie schreef:
@ Kruumel, voor jou is het ook spannend zeg. Ik ben benieuwd naar de uitslag van je testen, wil je pas feliciteren als je het zeker weet smile anders is het ook zo vervelend mocht het toch niet zo zijn Sad

Ik heb vanmorgen nog een test gedaan, met zo'n zelfde test. Dat streepje is al iets donkerder. Ik heb zojuist een CBtest met zwangerschapsindicator gehaald voor morgenochtend. Spannend!

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 27 nov 2010 - 4:49

Kruumel schreef:
Fearie schreef:
@ Kruumel, voor jou is het ook spannend zeg. Ik ben benieuwd naar de uitslag van je testen, wil je pas feliciteren als je het zeker weet smile anders is het ook zo vervelend mocht het toch niet zo zijn Sad

Ik heb vanmorgen nog een test gedaan, met zo'n zelfde test. Dat streepje is al iets donkerder. Ik heb zojuist een CBtest met zwangerschapsindicator gehaald voor morgenochtend. Spannend!

Nou dan denk ik dat een felicitatie toch op z'n plaats is, GEFELICITEERD ! Very Happy Exclamation

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 4:51

Bedankt Fearie!
(Ik zou willen dat ik jou ook heel snel mag feliciteren!)

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 27 nov 2010 - 4:55

Kruumel schreef:Bedankt Fearie!
(Ik zou willen dat ik jou ook heel snel mag feliciteren!)

Laten we het hopen haha :P

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 5:13

Ik hoop voor je mee!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:36

Waarom krijg je niet gewoon een blauwe teen ofzo als je zwanger bent? Dat was veel makkelijker geweest... Cool
Hoewel... als je dan zomers op teenslippertjes loopt ziet iedereen het gelijk...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:39

Hahahaha BA, hoe kom je erbij?

(Ik zie het al voor me, maar goed dat het nu koud is dan Laughing )

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:41

Omdat ik mijn voet gestoten heb en blauwe teen heb angel

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:42

Hahaha, maar van je voet stoten word je niet zwanger... je moet er toch echt meer voor doen...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:55

Kruumel schreef:Hahaha, maar van je voet stoten word je niet zwanger... je moet er toch echt meer voor doen...
Meen je dat nou??? Vandaar dat het nog niet gelukt is :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:59

Beauty Addict schreef:
Kruumel schreef:Hahaha, maar van je voet stoten word je niet zwanger... je moet er toch echt meer voor doen...
Dit was even bijdehand dan jij gisteren was... Wink

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 27 nov 2010 - 7:10

Beauty Addict schreef:

Als het toch eens zo makkelijk was, dan wou ik wel met een blauwe teen rondlopen :P

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:21

Fearie schreef:
Beauty Addict schreef:

Als het toch eens zo makkelijk was, dan wou ik wel met een blauwe teen rondlopen :P
Dan zou ik ze zo breken om maar te zorgen dat ze blauw blijven :P

Gast
Gast

Bericht  Domingo za 27 nov 2010 - 7:40

Ah dus hier wordt wel druk gepraat! Haha! Ik kijk al de hele tijd op de yessite, daar veranderd maar niets, maar hier dus wel, leuk!
Ik ben sinds vorige week ook begonnen met de etos 'zwanger worden pillen', ben beniewd! Vandaag een positieve ovulatietest, dus dan zou het betekenen dat ik netjes een cyclus van 28 dagen heb. Ben trouwens wel midden in mn cyclus begonnen met die pillen.. Ze zijn ook wel een stukje duurder. Gebruikte eerst foliumzuur van de apotheek, deze bewaar ik nu voor tijdens de zwangerschap.
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82

Bericht  Lala za 27 nov 2010 - 7:44

.

Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt
Lala
Lala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 63

Bericht  Domingo za 27 nov 2010 - 7:46

Lala schreef:Wat voor "zwanger worden pillen" zijn dat van de Etos?
Wordt wel heel nieuwsgierig als ik dat zo lees over die pillen van de Etos.
Ik mag over 5 dagen testen. voel wel af en toe gerommel in mijn buik maar dat heb ik ook als ik "gewoon" ongesteld moet worden dus dat is geen garantie voor een zwangerschap.

Dat zijn pillen waar foliumzuur in zit, maar ook extra vitaminen. Op de verpakking staat dat het de vruchtbaarheid stimuleert en dat het kan zorgen voor een regelmatigere cyclus.. ben benieuwd!
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82

Bericht  Lala za 27 nov 2010 - 7:49

.

Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt
Lala
Lala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 63

Bericht  joyce0606 za 27 nov 2010 - 8:42

ik ga vanaf vandaag ook weer beginnen met zwangerschaps vitaminen van centrum meterna.

ik ben gestopt toen ik me mk kreeg, ik had even geen zin in een vrolijk roze potje!

ik heb nu me eisprong dus als ik nu begin ben ik nog goed op tijd, ze raden wel aan eerder te slikken, maar vitamine worden toch snel opgenomen en foliumzuur is vooral belangrijk in de eerste weken van de zwangerschap wanneer het ruggetje wordt gevormt.

ik neem altijd een halfje in want een hele komt er gelijk weer uit, en merk ook dat sochtends weer veel wordt afgescheiden want me urine stinkt dan enorm!

P.S ik heb niet het idee dat dit topic verschillt van het augustus topic dan dat niet iedereen gestopt is in augustus, maar dat is ook niet iedereen bij ons, want ik ben zelf ook gestopt in juli
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 8:53

Heb even zitten googlen op die Etos pillen maar lees alleen maar goede berichten. Dus raad eens wat er op mijn boodschappenlijstje staat voor vlg week... smile

Gast
Gast

Bericht  andreake1984 za 27 nov 2010 - 10:53

Creabea_28 schreef:Heey meiden,

Ik heb toch maar de 'zwanger worden' pillen van de Etos gekocht. Na heel veel positieve verhalen wil ik ze wel gaan proberen. Hebben jullie trouwens ook zoveel mensen in je omgeving die zwanger zijn? Vind het aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant heb ik zoiets van: ik wil ook !
Nou zijn we nog niet eens zo heel lang bezig (zit nu in ronde 6) maar ik heb af en toe echt last van ongeduldigheid. Ben ik zo'n ongeduldige muts of hebben meer meiden daar last van? Ik heb ook zoiets van; we hebben die keuze gemaakt, laat dat kindje nou maar komen...hahaha...helaas werkt het niet zo.

Kruumel: wat spannend, alvast een voorzichtige felicitatie! Hoop dat je zondag een dikke streep hebt smile
Andreake: wat heb jij een nette cyclus! Super. Ik ben ook nog niet zo thuis in alle zwanger-worden dingen hoor. We zijn wel wat langer bezig, maar de eerste 2 rondes en de afgelopen ronde hebben we geprobeerd er niet zo mee bezig te zijn.
Beauty addict: Dank je wel voor de tip. Het gaat nu inderdaad een stuk makkelijker met reageren. Heb nu ook een extra scherm geopend. Nog maar een weekje en dan mag je al testen. Zie dat jij ook korten cycli hebt. Dat had ik de 2e en derde keer ook. Ze worden nu bij mij ietsje langer. Hoop ook voor je dat je geen 'zwanger worden' pilletjes meer hoeft te kopen maar meteen zwangerschapsvitamines kan kopen.
Fearie: Ik heb nu ook die van de Etos gekocht, ben benieuwd of mijn cyclus net zo stabiel wordt als die van jou. Zie dat je alweer bijna in de vruchtbare periode zit, dus heel veel klusplezier Wink
Jess86: wat vervelend dat je nog geen positieve test hebt! Echt heel rot om zo in onzekerheid te zitten. Ik heb ook weleens gelezen dat je een periode kan overslaan, maar heb geen idee of dat vaak voorkomt. Misschien inderdaad maar even langs de dokter gaan. Misschien heeft hij nog een idee waardoor het komt dat je niet ongi bent en ook geen positieve test krijgt. Veel sterkte ermee in ieder geval, kan me voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid.

Nou meiden, ik ga weer eens verder met mijn huishouden...tot snel

Heb indd een mooie cyclus naar het stoppen van de pil, want heb al meerdere andere verhalen gelezen waarbij het heel lang wegbleef e.d. Dus daar ging ik ook een beetje vanuit, maar ben naar 28 dagen netjes ongi geworden. Ben benieuwd of het ook zo blijft, maar hoop natuurlijk dat het de volgende keer helemaal niet meer komt hihi Very Happy
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  andreake1984 za 27 nov 2010 - 10:54

Beauty Addict schreef:Heb even zitten googlen op die Etos pillen maar lees alleen maar goede berichten. Dus raad eens wat er op mijn boodschappenlijstje staat voor vlg week... smile

Heb er indd ook goede verhalen over gehoord, ik heb nu die van sunwell van de kruidvat. Denk dat ik ook maar ga overstappen op die van de etos...
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  andreake1984 za 27 nov 2010 - 10:56

Kruumel schreef:
Fearie schreef:

Een streepje is een streepje zeggen ze he!!! Maar ik zou indd ook nog een andere test proberen je wilt er natuurlijk wel heel zeker van zijn he smile Ik duim voor je maar denk dat het wel goed zit bij je:)
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 10:58

andreake1984 schreef:
Beauty Addict schreef:Heb even zitten googlen op die Etos pillen maar lees alleen maar goede berichten. Dus raad eens wat er op mijn boodschappenlijstje staat voor vlg week... smile

Heb er indd ook goede verhalen over gehoord, ik heb nu die van sunwell van de kruidvat. Denk dat ik ook maar ga overstappen op die van de etos...
Ik ook zeker na deze ronde. Baat het niet... Op een ander forum las ik zoveel positieve dingen, er schijnt een toevoeging in de zitten die je eisprong beter maakt, dus kom maar op met die pillen. Helaas zouden ze wel erg groot zijn om te slikken en bijwerkingen kunnen hebben zoals pijnlijke borsten en diarree...

Gast
Gast

Bericht  andreake1984 za 27 nov 2010 - 11:00

Beauty Addict schreef:
andreake1984 schreef:

Ik ook zeker na deze ronde. Baat het niet... Op een ander forum las ik zoveel positieve dingen, er schijnt een toevoeging in de zitten die je eisprong beter maakt, dus kom maar op met die pillen. Helaas zouden ze wel erg groot zijn om te slikken en bijwerkingen kunnen hebben zoals pijnlijke borsten en diarree...

indd gelijk heb je Beauty addict. Je kunt het niet meer als proberen he!!
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: