Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
BA: lijkt mij ook een menstruatie. Maar wat bedoel je met het was licht? Verloor je wel helder rood bloed?
zjam26- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 22
Registratiedatum : 17-11-10
Wel iets rood, maar niet zoveel als normaal en veel slijm met beetje bloed zeg maar.zjam26 schreef:BA: lijkt mij ook een menstruatie. Maar wat bedoel je met het was licht? Verloor je wel helder rood bloed?
Gast- Gast
BA, meid... ga je je niet té veel zorgen maken? Stress is helemaal niet bevorderlijk voor zwanger te raken. Ik maak me ook wel zorgen dat er iets niet goed is (dat ik bijvoorbeeld geen eisprong zou hebben, of mijn man geen goed zaad of zo) maar ik denk dat je het beter een beetje los kunt laten. Vaak hoor je als je je niet zo druk maakt, als je het rustiger aan gaat doen, dat het dan ineens raak is. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, en ik heb er zelf ook moeite mee, maar ik maak me zorgen om je!
Gast- Gast
Fearie schreef:
Naam Leeftijd Begonnen in Hoeveelste kindje Bijzonderheden? Fearie 22/31 Januari ‘10 1e Geen Joyce 25/27 Augustus '10 1e geen Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e Geen Domingo 24/27 Maart '10 1e Geen Lala 25/30 Oktober '10 2e Geen Kruumel 28/29 Aug '10 1e Geen Jess86 24/29 Mei '10 1e Geen BeautyAddict 25/26 September '10 1e Geen stoeptegel 23/28 okt 2010 1e geen Hutselfuts 26/30 November '10 1e Geen Lookie 27/24 Sep 09 1e gyn Zjam26 26/26 September '10 1e Geen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Kruumel schreef:BA, meid... ga je je niet té veel zorgen maken? Stress is helemaal niet bevorderlijk voor zwanger te raken. Ik maak me ook wel zorgen dat er iets niet goed is (dat ik bijvoorbeeld geen eisprong zou hebben, of mijn man geen goed zaad of zo) maar ik denk dat je het beter een beetje los kunt laten. Vaak hoor je als je je niet zo druk maakt, als je het rustiger aan gaat doen, dat het dan ineens raak is. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, en ik heb er zelf ook moeite mee, maar ik maak me zorgen om je!
Teveel zorgen maken is zeker niet goed
@ BA, denk dat je wel gewoon ongi bent geworden alleen minder dan eerst. Mocht het nu vaker voorkomen dat je zo'n ongi hebt, kun je altijd even ter info de HA vragen.
Mijn ongi is de afgelopen maand erg veel veranderd, van weinig naar extreem heftig. Zo is mijn cyclus ook zo wisselend geweest als dag en nacht. Komt wss allemaal door de pil en het stoppen.
@ Kruumel, jouw zorgen ken ik ook wel een beetje. Ik begin er nu soms last van te krijgen, voornamelijk omdat het hier dus al bijna 11 maand duurt en ik zo graag wil. Ik probeer er gewoon nuchter over te blijven en niet teveel druk te voelen, de meeste dagen gaat dat ook gewoon goed.
Fearie- Ratel
PM! En niet nodig hoor, zorgen maken om mij.Kruumel schreef:BA, meid... ga je je niet té veel zorgen maken? Stress is helemaal niet bevorderlijk voor zwanger te raken. Ik maak me ook wel zorgen dat er iets niet goed is (dat ik bijvoorbeeld geen eisprong zou hebben, of mijn man geen goed zaad of zo) maar ik denk dat je het beter een beetje los kunt laten. Vaak hoor je als je je niet zo druk maakt, als je het rustiger aan gaat doen, dat het dan ineens raak is. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, en ik heb er zelf ook moeite mee, maar ik maak me zorgen om je!
Gast- Gast
Fearie schreef:
@ Kruumel, jouw zorgen ken ik ook wel een beetje. Ik begin er nu soms last van te krijgen, voornamelijk omdat het hier dus al bijna 11 maand duurt en ik zo graag wil. Ik probeer er gewoon nuchter over te blijven en niet teveel druk te voelen, de meeste dagen gaat dat ook gewoon goed.
Dat kan ik me wel voorstellen ja, dat je na 11 maanden zo'n gedachten krijgt... ik heb dat soms nu al, na 3 maanden (waarvan we pas 1 maand serieus bezig zijn). Knap van je dat je er zo nuchter onder kunt blijven denken!
Gast- Gast
Fearie schreef:Fearie schreef:
Naam Leeftijd Begonnen in Hoeveelste kindje Bijzonderheden? Fearie 22/31 Januari ‘10 1e Geen Joyce 25/27 Augustus '10 1e geen Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e Geen Domingo 24/27 Maart '10 1e Geen Lala 25/30 Oktober '10 2e Geen Kruumel 28/29 Aug '10 1e Geen Jess86 24/29 Mei '10 1e Geen BeautyAddict 25/26 September '10 1e Geen stoeptegel 23/28 okt 2010 1e geen Hutselfuts 26/30 November '10 1e Geen Lookie 27/24 Sep 09 1e gyn Zjam26 26/26 September '10 1e Geen pitbullgup 24/26 Aug '10 1e geen
Hallo allemaal heb ook het topic weer hier gevonden. Voor de nieuwe mensen;
Welkom. Ik ben Lonneke 24 jaar en mijn man is 26. 10-09-10 ben ik getrouwd. Ik ben sinds Juli gestopt met de pil en we zijn sinds Augustus actief voor een kindje bezig. Ik heb tot nu toe een onregelmatige en lange cyclus dus dat moeten we ook even bekijken hoe het loopt.
Momenteel gaan we voor de 3e ronde maar ben bang dat ik last krijg van een schimmelinfectie dus even aankijken en anders eind van de week snel langs de dokter.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
@ Pitbullgup, leuk dat je er weer bij bent. Hoe lopen je cyclussen nu dan? Zijn ze erg lang
Fearie- Ratel
ja eerste was 26 dagen en ook maar 4 dagen ongesteld. 2e was 48!!! dagen en ruim een week ongesteld en nu de laatste 42 dagen en 5 à 6 dagen ongesteld. Nu is sinds zondag de 3e ronde in gegaan terwijl dat dus al de 4e had kunnen zijn.... Na ja probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar dat valt natuurlijk niet mee hahaha
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
pitbullgup schreef:Fearie schreef:Fearie schreef:
Naam Leeftijd Begonnen in Hoeveelste kindje Bijzonderheden? Fearie 22/31 Januari ‘10 1e Geen Joyce 25/27 Augustus '10 1e geen Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e Geen Domingo 24/27 Maart '10 1e Geen Lala 25/30 Oktober '10 2e Geen Kruumel 28/29 Aug '10 1e Geen Jess86 24/29 Mei '10 1e Geen BeautyAddict 25/26 September '10 1e Geen stoeptegel 23/28 okt 2010 1e geen Hutselfuts 26/30 November '10 1e Geen Lookie 27/24 Sep 09 1e gyn Zjam26 26/26 September '10 1e Geen pitbullgup 24/26 Aug '10 1e geen Andreake1984 25/24 Oktober '10 1e Geen
Hallo allemaal,
Ik heb me ook toegevoegd aan het tabel, hoop tot jullie dat goed vinden.
Ik ben 25 jaar en mijn vriend is 24. We willen gaan beginnen voor ons 1ste kindje. Mijn 1ste cyclus was 28 dagen dus een mooie cyclus Very Happy. Ik ben gister ongi geworden, dus we gaan nu beginnen aan onze 2de ronde...
Ben benieuwd naar jullie verhalen en tips......
greetz andrea
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
Fearie schreef:Fearie schreef:
Naam Leeftijd Begonnen in Hoeveelste kindje Bijzonderheden? Fearie 22/31 Januari ‘10 1e Geen Joyce 25/27 Augustus '10 1e geen Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e Geen Domingo 24/27 Maart '10 1e Geen Lala 25/30 Oktober '10 2e Geen Kruumel 28/29 Aug '10 1e Geen Jess86 24/29 Mei '10 1e Geen BeautyAddict 25/26 September '10 1e Geen stoeptegel 23/28 okt 2010 1e geen Hutselfuts 26/30 November '10 1e Geen Lookie 27/24 Sep 09 1e gyn Zjam26 26/26 September '10 1e Geen Creabea28 26/33 juli '10 1e geen
Hallo meiden! Mag ik met jullie mee kletsen? Heb jullie topic op het vorige forum wel gevolgd, maar omdat ik niet teveel bezig wilde zijn met zwanger worden, heb ik me nooit aangemeld. Nu we in ronde 6 zijn begonnen vind ik het toch wel leuk om mee te gaan kletsen.
Ik zal mezelf nog even voorstellen; ik ben creabea en 26 jaar. Gelukkig getrouwd en sinds begin juli gestopt met de pil. De eerste ronde was het (waarschijnlijk) al raak. Ik had een streepje op mijn test (wel licht, maar duidelijk een streep), maar 2 dagen later werd ik ontzettend ongesteld, had heel erg krampen, enz. Waarschijnlijk een vroege miskraam, maar ja, dat is niet meer te controleren.
Daarna steeds netjes ongesteld geworden. Mijn rondes tot nu toe: 32 (w.s die vroege miskraam)- 26-27-33-29
Ben nu nog een heel klein beetje ongesteld en dan gaan we er weer tegenaan
We hebben het de afgelopen maanden steeds om de dag gedaan, maar helaas nog geen resultaat. Dus we wachten deze ronde maar weer af.
Ik hoop dat wij allemaal heel snel zwanger zullen zijn!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Gezellig, zijn nu al met 15 meiden! Wat naar joh van die eerste miskraam. Wanneer had je getest? Was je toen al over tijd?
Gast- Gast
Gezellig inderdaad met al 15 meiden!
Ik zat op dag 30 toen en heb de 28 als gemiddelde aangehouden, omdat ik mijn cyclus toen nog niet wist. Op dag 30 heb ik toen getest en dag 32 de bloeding gekregen.
Of het ook echt een miskraam is geweest, dat weten we natuurlijk niet zeker, maar door die licht positieve test ga ik er wel vanuit. Ik heb er gelukkig niet heel veel verdriet van gehad, omdat ik zoiets had van: ik wil eerst een dikke streep als bevestiging voordat ik echt geloof dat ik zwanger ben. De dag dat ik weer zou gaan testen kreeg ik toen die bloeding. Achteraf vind ik het wel heel rottig, maar ja... je doet er niks aan...als het zo is geweest, dan zal het wel een reden hebben gehad.
Hoe lang zijn jullie al bezig?
Ik zat op dag 30 toen en heb de 28 als gemiddelde aangehouden, omdat ik mijn cyclus toen nog niet wist. Op dag 30 heb ik toen getest en dag 32 de bloeding gekregen.
Of het ook echt een miskraam is geweest, dat weten we natuurlijk niet zeker, maar door die licht positieve test ga ik er wel vanuit. Ik heb er gelukkig niet heel veel verdriet van gehad, omdat ik zoiets had van: ik wil eerst een dikke streep als bevestiging voordat ik echt geloof dat ik zwanger ben. De dag dat ik weer zou gaan testen kreeg ik toen die bloeding. Achteraf vind ik het wel heel rottig, maar ja... je doet er niks aan...als het zo is geweest, dan zal het wel een reden hebben gehad.
Hoe lang zijn jullie al bezig?
Creabea_28- Prater
hey Creabea,
Wat naar zeg:S die miskraam....
Ik zit nu in ronde 2 dus nog in het begin. We zullen zien hoelang het duurt, helaas kun je er zelf niet heel veel aan doen. Het is erop of eronder, maar hopen dat we niet te lang hoeven wachten
Wat naar zeg:S die miskraam....
Ik zit nu in ronde 2 dus nog in het begin. We zullen zien hoelang het duurt, helaas kun je er zelf niet heel veel aan doen. Het is erop of eronder, maar hopen dat we niet te lang hoeven wachten
Het einde van mijn 3e ronde komt er aan. Heb mijn ticker op 30 gezet, maar vorige ronde was 25 dagen.
Al voelt het voor mij meer als 2e ronde ipv 3e, de eerste van 22 telt eigenlijk niet vind ik.
Al voelt het voor mij meer als 2e ronde ipv 3e, de eerste van 22 telt eigenlijk niet vind ik.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt
Lala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 63
wie weet hoe ik zo'n ticker bij mij erbij kan zetten????
andreake1984 schreef:wie weet hoe ik zo'n ticker bij mij erbij kan zetten????
even kijken of het al gelukt is
Vanaf de site van Lilipie: Als je de ticker heb gemaakt kies je voor Forum signatures (de 3e) en dan van het rijtje er achter de laatste, PseudoHTML, UBBCode and BB Codeandreake1984 schreef:wie weet hoe ik zo'n ticker bij mij erbij kan zetten????
Dan knippen en plakken en als onderschrift toevoegen in je profiel
Gast- Gast
ok dank je wel....
@ Andreake en CreaBea, welkom leuk dat jullie je bij deze groep voegen.
@ CreaBea, vervelend voor je van die eerste miskraam. Hoop dat je dan alsnog snel zwanger bent, samen met de rest van ons natuurlijk. Hoop dat je cyclus niet raar gaat doen en gewoon stabiel blijft.
@ Andreake, ik heb niet echt tips hoor om eerder zwanger te worden. Bestaan er tips eigenlijk die echt werken? Ik zit zelf in ronde 11 en heb voor de grap wel eens wat (zogenaamde) tips uitgeprobeerd, maar tot op heden niet gelukt haha
@ CreaBea, vervelend voor je van die eerste miskraam. Hoop dat je dan alsnog snel zwanger bent, samen met de rest van ons natuurlijk. Hoop dat je cyclus niet raar gaat doen en gewoon stabiel blijft.
@ Andreake, ik heb niet echt tips hoor om eerder zwanger te worden. Bestaan er tips eigenlijk die echt werken? Ik zit zelf in ronde 11 en heb voor de grap wel eens wat (zogenaamde) tips uitgeprobeerd, maar tot op heden niet gelukt haha
Fearie- Ratel
Tips om zwanger te raken heb ik niet, maar wel een andere voor de dames die er nog niet aan gedacht hebben: Begin alvast met Foliumzuur!
Gast- Gast
Bedankt allemaal voor het warme welkom! Vind het echt leuk om mee te kletsen!
Voor de meiden die al bijna aan het einde van hun cyclus zijn: spannend! Ik ga heel hard voor jullie hopen dat het raak is.
Van welk merk slikken jullie foliumzuur? Ik heb nu van Kruidvat eigen merk, maar ik heb ook goeie verhalen gehoord over die van Etos eigen merk. Zou er veel verschil zitten tussen die 2?
Ik moet nog een beetje inkomen qua namen enzo, maar ik ga volgende keer mijn best doen om op wat mensen te kunnen reageren.
Voor de meiden die al bijna aan het einde van hun cyclus zijn: spannend! Ik ga heel hard voor jullie hopen dat het raak is.
Van welk merk slikken jullie foliumzuur? Ik heb nu van Kruidvat eigen merk, maar ik heb ook goeie verhalen gehoord over die van Etos eigen merk. Zou er veel verschil zitten tussen die 2?
Ik moet nog een beetje inkomen qua namen enzo, maar ik ga volgende keer mijn best doen om op wat mensen te kunnen reageren.
Creabea_28- Prater
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Afvallen en zwanger willen worden