Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 2 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Hutselfuts ma 22 nov 2010 - 0:07

Kruumel schreef:
Hutselfuts schreef:Alhoewel de meeste mensen het wel verwachten denk ik. Sinds we getrouwd zijn krijgen we niets anders meer te horen..

Dat is hier ook... maar het wordt langzaam weer minder, we zijn nu bijna anderhalf jaar getrouwd. Mensen worden toch voorzichtiger met vragen. Hoewel, ik kreeg de vraag afgelopen weekend nog.
Wat vind je daarvan? In het begin vond ik het wel grappig, maar zo langzamerhand vind ik het irritant worden. Stel nou eens dat we helemaal geen kinderen kúnnen krijgen..
Ik heb hier wel van geleerd dat ik zoiets dus nóóit ga zeggen..
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 2 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 0:22

Kruumel schreef:
Hutselfuts schreef:Alhoewel de meeste mensen het wel verwachten denk ik. Sinds we getrouwd zijn krijgen we niets anders meer te horen..

Dat is hier ook... maar het wordt langzaam weer minder, we zijn nu bijna anderhalf jaar getrouwd. Mensen worden toch voorzichtiger met vragen. Hoewel, ik kreeg de vraag afgelopen weekend nog.
Wij zijn 5,5 jaar getrouwd, dus ik ken het. Vragen/ vissen stopt vanzelf wel hoor. Al gaan op verjaardagen de blikken wel altijd even naar mijn buik haha

Gast
Gast

Bericht  Fearie ma 22 nov 2010 - 0:26

Wij zijn nog niet getrouwd, maar ik heb de fout gemaakt door zelf te melden dat we met de pil zouden stoppen in januari. Ondertussen zijn we bij ronde 11, mensen vragen al steeds minder (want het duurt al ff) en iedereen wordt zwanger om me heen, met als gevolg dat ze het allemaal 'sneu' voor me vinden
Heb er dus echt spijt van dat ik het ooit gezegd heb, ik met mijn flapuit gedrag Sad

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 0:33

Mama_van2 schreef:Mag ik mezelf onder voobehoud van sommige omstandigheden ook aanmelden vanaf begin 2011. ?

gaan jullie misschien voor een derde? Wat leuk zeg!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 5:03

Hutselfuts schreef:Wat vind je daarvan? In het begin vond ik het wel grappig, maar zo langzamerhand vind ik het irritant worden. Stel nou eens dat we helemaal geen kinderen kúnnen krijgen..
Ik heb hier wel van geleerd dat ik zoiets dus nóóit ga zeggen..

Ik vind dat ook niet leuk, word er moe van!
Soms wijs ik mensen (die te vaak vragen) er ook wel op dat ze voorzichtig moeten zijn met zulke vragen, omdat er misschien mensen zijn waarbij het niet wil lukken.
Ik vraag het zelf ook nooit.

Gast
Gast

Bericht  Jess86 ma 22 nov 2010 - 8:00

Bij ons weten onze ouders het.
Ook een aantal van mijn collega's weten van onze kinderwens af. Zij hebben zelf al puberende kinderen maar ik kan bij hun altijd terecht met mijn onzekerheden en over hoe het bij hun ging bij het zwanger worden.

Hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Vind het toch een beetje raar omdat ik een vrij regelmatige cyclus heb en toch al een paar keer negatief getest heb. Nog maar even afwachten en misschien woensdag of donderdag nog een keertje testen en anders maar even langs de dokter.

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 9:59

@Jess86: Hoeveel dagen ben je nu overtijd?

Gast
Gast

Bericht  Jess86 ma 22 nov 2010 - 12:23

16 dagen nu. 4 negatieve testen verder dus ga er eigenlijk een beetje van uit dat ik toch gewoon weer ongesteld ga worden (liever niet natuurlijk) en dat ik mijn menstruatie gewoon een keertje heb over geslagen. Vind het alleen zo raar omdat ik iedere keer een cyclus van 33 dagen had en 1 keer van 31 dagen. Maarja we zullen wel zien. Mocht de ongesteldheid er volgende week nog niet zijn dan ga ik even langs de huisarts en ga ik vragen of ze me wat bloed af kunnen nemen.

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 21:03

Hoi Meiden,

Graag zou ik ook mee willen schrijven,ik ben 27 mijn man ook en we zitten in ronde 5.

Groetjes Lieverheersbeestje

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* ma 22 nov 2010 - 22:56

[quote=] Ik heb mezelf ook een toegevoegd in het schema!
Naam Leeftijd Begonnen inHoeveelste kindje Bijzonderheden?
Fearie 22/31 Januari ‘10 1e Geen
Joyce 25/27Augustus '10 1e geen
Domingo 24/27 Maart '10 1e Geen
Lala 25/30 Oktober '10 2e Geen
Kruumel 28/29 Aug '10 1e Geen
Jess86 24/29 Mei '10 1e Geen
BeautyAddict 25/26 September '10 1eGeen
stoeptegel 23/28 okt 2010 1egeen
Hutselfuts26/30November '101e Geen
Lookie27/24 Sep 09 1e gyn
[/quote]
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Fearie di 23 nov 2010 - 6:14

Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e Geen

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie di 23 nov 2010 - 6:17

@ Lookie, leuk dat je er ook weer bij bent. Ik zie dat je al ruim een jaar bezig bent en ook bij de gyn loopt, waarom was dat ook alweer?

@ Jess, wat raar dat je al 16 dagen overtijd bent en nog geen positieve test en geen ongi te bekennen. Hoop dan maar dat je alsnog snel een positieve test hebt smile

@ Lieveheersbeestje, welkom smile Ik heb je in de tabel gezet.

@ All, hier weinig te melden. T is rustig, onze drukke periode in de slaapkamer komt er weer aan haha. We gaan nu gewoon rustig om de dag bezig, anders zijn we elkaar veels te snel zat haha :P

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 6:31

Gezellig, de groep wordt steeds groter! Very Happy

Hier is het verder maar afwachten. Heb wel vage klachten zoals oa rugpijn onderin en wat steken/ krampjes in mijn buik, maar of het nou een eisprong is die ik dan laat in mijn cyclus heb of al mijn aankomende menstruatie dat ik weer een korte cyclus heb? Geen idee... Kan me niet herinneren dat ik eerder deze klachten had van eisprong, maar weet ook niet zeker of ik een eerdere eisprong gehad heb... We zien het wel!

Gast
Gast

Bericht  Fearie di 23 nov 2010 - 6:48

Beauty Addict schreef:Gezellig, de groep wordt steeds groter! Very Happy

Hier is het verder maar afwachten. Heb wel vage klachten zoals oa rugpijn onderin en wat steken/ krampjes in mijn buik, maar of het nou een eisprong is die ik dan laat in mijn cyclus heb of al mijn aankomende menstruatie dat ik weer een korte cyclus heb? Geen idee... Kan me niet herinneren dat ik eerder deze klachten had van eisprong, maar weet ook niet zeker of ik een eerdere eisprong gehad heb... We zien het wel!

Hmm, ben benieuwd of je klachten bij je eisprong horen. Is het niet zo dat als je ongesteld wordt je altijd een eisprong hebt gehad? Anders wordt je volgens mij toch helemaal niet ongesteld?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 6:51

Fearie schreef:
Hmm, ben benieuwd of je klachten bij je eisprong horen. Is het niet zo dat als je ongesteld wordt je altijd een eisprong hebt gehad? Anders wordt je volgens mij toch helemaal niet ongesteld?
Is dat zo? Vlg mij hoeft het niet, maar heb je dan een hele lange cyclus waarna het lichaam het uiteidelijk op gaat ruimen.
Heb geen idee of ik de vorige cyclus alle hormonen van jaren pilgebruik al wel kwijt was. Het gekke is dat mijn eerste cyclus best heftig was, en bij de vorige alleen wat bloed en soms slijm had bij toiletbezoek. Kon met een inlegkruisje af.

Gast
Gast

Bericht  Fearie di 23 nov 2010 - 7:30

Beauty Addict schreef:
Fearie schreef:
Is dat zo? Vlg mij hoeft het niet, maar heb je dan een hele lange cyclus waarna het lichaam het uiteidelijk op gaat ruimen.
Heb geen idee of ik de vorige cyclus alle hormonen van jaren pilgebruik al wel kwijt was. Het gekke is dat mijn eerste cyclus best heftig was, en bij de vorige alleen wat bloed en soms slijm had bij toiletbezoek. Kon met een inlegkruisje af.

Op kindjeopkomst.nl staat Heb je een cyclus, gemeten vanaf de eerste dag van je menstruatie tot de eerste dag van je volgende menstruatie, korter dan 21 dagen, dan is de kans groot dat je geen eisprong hebt. Omdat een eitje minimaal 8 dagen nodig heeft om te rijpen en de eisprong altijd 14 dagen voor je volgende menstruatie is, is er bij een 21 daagse cyclus onvoldoende tijd voor een eirijping.

En zo las ik ook ergens iets over dat je geen eisprong hebt als je cyclus langer als 45 dagen is. Nu heb ik geen idee of beide dingen kloppen, denk dat het uiteindelijk per persoon en lichaam verschilt.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 7:42

Fearie:Bedankt voor het toevoegen smile

Gast
Gast

Bericht  zjam26 di 23 nov 2010 - 8:14

Hey meiden,

Ik wil hier ook graag meeschrijven! Ik ben zjam26 26 jaar en we zitten nu in ronde 3.
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 22
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  zjam26 di 23 nov 2010 - 8:18

Ik wil de tabel invullen, maar weet niet zo goed hoe. Kan iemand mij helpen? Als ik quote doe of kopie en plakken krijg ik allerlei rare tekens
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 di 23 nov 2010 - 8:30

*Lookie* schreef:[quote=] Ik heb mezelf ook een toegevoegd in het schema!
Zjam26
[/quote]

Zjam laat even weten hoe oud jij en je man is, wanneer je gestopt bent, hoeveelste kindje het is en of er nog bijzonderheden zijn!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  zjam26 di 23 nov 2010 - 8:36

Dank je Joyce! Ik ben 26 en m'n vriend ook. Ik ben gestopt met de pil in augustus, maar 1e ronde was september, dus begonnen in september. Tis ons eerste kindje en geen bijzonderheden.
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 8:38

@ Fearie: Dus zou ik met mijn eerste 22 dagen net op de grens hebben gezeten.

Hebben jullie ook wel eens wisselende menstruaties? De ene keer heftig en de andere keer veel minder?

Gast
Gast

Bericht  zjam26 di 23 nov 2010 - 8:52

BA: M'n eerste menstruatie zonder pil was ontzettend heftig, het duurde ook een week lang. De tweede menstruatie was minder heftig en duurde ook korter en m'n laatste was nog minder heftig (alleen de eerste dag) en duurde 4 dagen zoals ik ook ongesteld was voor ik met de pil begon. Hoe is het bij jou?
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 9:05

zjam26 schreef:BA: M'n eerste menstruatie zonder pil was ontzettend heftig, het duurde ook een week lang. De tweede menstruatie was minder heftig en duurde ook korter en m'n laatste was nog minder heftig (alleen de eerste dag) en duurde 4 dagen zoals ik ook ongesteld was voor ik met de pil begon. Hoe is het bij jou?
Oke, fijn te weten dat ik dan niet de enige ben. Eerste was heftig, 2e vraag ik me nogsteeds af of het wel echte menstruatie was zeg maar, zo licht. Maar kwam op dag 25 dus lijkt me dan menstruatie toch?

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* di 23 nov 2010 - 9:06

@ Fearie
Ja, klopt, wij zijn nu 14 maanden bezig en lopen bij de gyn, dit omdat ik in het afgelopen jaar maar 1x ongesteld ben geworden. Waarschijnlijk heb ik PCOS, maar dat hoor ik 2 dec definitief. Ik heb iig geen eisprong gehad, dat is al gebleken.

*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: