Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
Bedankt voor het welkom op deze forum....
Creabea. Ik gebruik ook foliumzuur van het merk sunwell. Deze heb ik bij de kruidvat gekocht, maar weet niet of er verschil in zit. Misschien dat andere er meer verstand van hebben Ik zit nog in de begin fase en moet alles nog een beetje ontdekken hahaha......
Creabea. Ik gebruik ook foliumzuur van het merk sunwell. Deze heb ik bij de kruidvat gekocht, maar weet niet of er verschil in zit. Misschien dat andere er meer verstand van hebben Ik zit nog in de begin fase en moet alles nog een beetje ontdekken hahaha......
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
Creabea_28 schreef:Bedankt allemaal voor het warme welkom! Vind het echt leuk om mee te kletsen!
Voor de meiden die al bijna aan het einde van hun cyclus zijn: spannend! Ik ga heel hard voor jullie hopen dat het raak is.
Van welk merk slikken jullie foliumzuur? Ik heb nu van Kruidvat eigen merk, maar ik heb ook goeie verhalen gehoord over die van Etos eigen merk. Zou er veel verschil zitten tussen die 2?
Ik moet nog een beetje inkomen qua namen enzo, maar ik ga volgende keer mijn best doen om op wat mensen te kunnen reageren.
Ik ben zelf begonnen met Kruidvat eigen merk en ook omdat ik goede dingen heb gehoord over Etos Zwanger worden ben ik daar op overgegaan, Etos Zwanger worden heeft extra stoffen voor een regelmatige cyclus (dat was voor mij wel nodig haha).
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb die van Evasin. Die vind ik makkelijk omdat de dagen op de strip staan met als bij de pil zodat je kan zien of je al wel of niet die dag heb ingenomen. Maar als het goed is maakt het niet uit, foliumzuur = foliumzuur!
Gast- Gast
@Fearie: Ik heb weleens gelezen dat vrouwen daardoor (die van Etos) een langere cyclus kregen, is dat bij jou ook?
Gast- Gast
@Crea Bea: Als je naar beneden scrollt bij het vakje waar je je reactie neer kan zetten zie je de laatste reacties staan, dan is erg makkelijk met reageren en namen. Weet anders ook niet meer precies wie wat zei/ vroeg enz.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:@Fearie: Ik heb weleens gelezen dat vrouwen daardoor (die van Etos) een langere cyclus kregen, is dat bij jou ook?
Ik heb juist het idee dat mijn cyclus stabieler is geworden, zoals je kunt zien was ie erg onregelmatig en is ie nu wat stabieler. Nog wel 4 dagen langer als het gemiddelde van een vrouw, maar okee.
Fearie- Ratel
Dan ga ik het misschien ook maar eens proberen na deze ronde, al hoop ik natuurlijk dat ik ze niet meer nodig heb en gelijk de zwangersuplementen kan pakken..Fearie schreef:Beauty Addict schreef:@Fearie: Ik heb weleens gelezen dat vrouwen daardoor (die van Etos) een langere cyclus kregen, is dat bij jou ook?
Ik heb juist het idee dat mijn cyclus stabieler is geworden, zoals je kunt zien was ie erg onregelmatig en is ie nu wat stabieler. Nog wel 4 dagen langer als het gemiddelde van een vrouw, maar okee.
Gast- Gast
Ik slikte eerst materna plus van centrum maar aangezien die laatst op was bij de drogist heb ik nu gravitamon. Heb wel al meer goede verhalen over de foliumzuur van de Etos gehoord dus die maar de volgende keer proberen mocht dat nodig zijn.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Jullie hebben misschien in het topic gestopt met de pil in augustus al gelezen dat ik overtijd ben. Ik dacht misschien dat ik een langere cyclus heb dan de vorige twee maanden, maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik had dinsdag een test gedaan (testjezelf, dis kunnen al positief testen 4 dagen voor de nod), maar die was negatief. Toch bleef de menstruatie uit. Ik had mezelf voorgenomen vandaag nogmaals te testen als ik nog niet ongesteld zou zijn. Nu verscheen er vanmorgen een licht streepje op de test. Het streepje was wel goed te zien, het was geen twijfelgeval van staat er nou een streepje of verbeeld ik t me, maar het was lang niet zo donker dan de teststreep. Maar goed, dat hoeft natuurlijk ook niet. Ik kan het nog niet geloven, en ga zondagochtend nogmaals testen.
Gast- Gast
Nou dan alvast voorzichtig van harte gefeliciteerd! Helemaal top zeg!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Kruumel, wat spannend zeg ! Heb je geen foto van de test? Ik ben benieuwd
Fearie- Ratel
Kruumel, alvast een voorzichtige proficiat!!
Hier ook nog steeds geen ongi te bekennen. Nu toch al 3 weken overtijd en nog geen positieve test. Volgende week ga ik naar de huisarts dus hopelijk weet ik dan meer.
Hier ook nog steeds geen ongi te bekennen. Nu toch al 3 weken overtijd en nog geen positieve test. Volgende week ga ik naar de huisarts dus hopelijk weet ik dan meer.
Jess86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 33
Heey meiden,
Ik heb toch maar de 'zwanger worden' pillen van de Etos gekocht. Na heel veel positieve verhalen wil ik ze wel gaan proberen. Hebben jullie trouwens ook zoveel mensen in je omgeving die zwanger zijn? Vind het aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant heb ik zoiets van: ik wil ook !
Nou zijn we nog niet eens zo heel lang bezig (zit nu in ronde 6) maar ik heb af en toe echt last van ongeduldigheid. Ben ik zo'n ongeduldige muts of hebben meer meiden daar last van? Ik heb ook zoiets van; we hebben die keuze gemaakt, laat dat kindje nou maar komen...hahaha...helaas werkt het niet zo.
Kruumel: wat spannend, alvast een voorzichtige felicitatie! Hoop dat je zondag een dikke streep hebt
Andreake: wat heb jij een nette cyclus! Super. Ik ben ook nog niet zo thuis in alle zwanger-worden dingen hoor. We zijn wel wat langer bezig, maar de eerste 2 rondes en de afgelopen ronde hebben we geprobeerd er niet zo mee bezig te zijn.
Beauty addict: Dank je wel voor de tip. Het gaat nu inderdaad een stuk makkelijker met reageren. Heb nu ook een extra scherm geopend. Nog maar een weekje en dan mag je al testen. Zie dat jij ook korten cycli hebt. Dat had ik de 2e en derde keer ook. Ze worden nu bij mij ietsje langer. Hoop ook voor je dat je geen 'zwanger worden' pilletjes meer hoeft te kopen maar meteen zwangerschapsvitamines kan kopen.
Fearie: Ik heb nu ook die van de Etos gekocht, ben benieuwd of mijn cyclus net zo stabiel wordt als die van jou. Zie dat je alweer bijna in de vruchtbare periode zit, dus heel veel klusplezier
Jess86: wat vervelend dat je nog geen positieve test hebt! Echt heel rot om zo in onzekerheid te zitten. Ik heb ook weleens gelezen dat je een periode kan overslaan, maar heb geen idee of dat vaak voorkomt. Misschien inderdaad maar even langs de dokter gaan. Misschien heeft hij nog een idee waardoor het komt dat je niet ongi bent en ook geen positieve test krijgt. Veel sterkte ermee in ieder geval, kan me voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid.
Nou meiden, ik ga weer eens verder met mijn huishouden...tot snel
Ik heb toch maar de 'zwanger worden' pillen van de Etos gekocht. Na heel veel positieve verhalen wil ik ze wel gaan proberen. Hebben jullie trouwens ook zoveel mensen in je omgeving die zwanger zijn? Vind het aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant heb ik zoiets van: ik wil ook !
Nou zijn we nog niet eens zo heel lang bezig (zit nu in ronde 6) maar ik heb af en toe echt last van ongeduldigheid. Ben ik zo'n ongeduldige muts of hebben meer meiden daar last van? Ik heb ook zoiets van; we hebben die keuze gemaakt, laat dat kindje nou maar komen...hahaha...helaas werkt het niet zo.
Kruumel: wat spannend, alvast een voorzichtige felicitatie! Hoop dat je zondag een dikke streep hebt
Andreake: wat heb jij een nette cyclus! Super. Ik ben ook nog niet zo thuis in alle zwanger-worden dingen hoor. We zijn wel wat langer bezig, maar de eerste 2 rondes en de afgelopen ronde hebben we geprobeerd er niet zo mee bezig te zijn.
Beauty addict: Dank je wel voor de tip. Het gaat nu inderdaad een stuk makkelijker met reageren. Heb nu ook een extra scherm geopend. Nog maar een weekje en dan mag je al testen. Zie dat jij ook korten cycli hebt. Dat had ik de 2e en derde keer ook. Ze worden nu bij mij ietsje langer. Hoop ook voor je dat je geen 'zwanger worden' pilletjes meer hoeft te kopen maar meteen zwangerschapsvitamines kan kopen.
Fearie: Ik heb nu ook die van de Etos gekocht, ben benieuwd of mijn cyclus net zo stabiel wordt als die van jou. Zie dat je alweer bijna in de vruchtbare periode zit, dus heel veel klusplezier
Jess86: wat vervelend dat je nog geen positieve test hebt! Echt heel rot om zo in onzekerheid te zitten. Ik heb ook weleens gelezen dat je een periode kan overslaan, maar heb geen idee of dat vaak voorkomt. Misschien inderdaad maar even langs de dokter gaan. Misschien heeft hij nog een idee waardoor het komt dat je niet ongi bent en ook geen positieve test krijgt. Veel sterkte ermee in ieder geval, kan me voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid.
Nou meiden, ik ga weer eens verder met mijn huishouden...tot snel
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Jaaaa, eind komt in zicht! Heb nu op 30 dagen gezet, maar tot dag 25 (zoals laatste cyclus) is nog maar 3 dagen...Creabea_28 schreef: Nog maar een weekje en dan mag je al testen.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Jaaaa, eind komt in zicht! Heb nu op 30 dagen gezet, maar tot dag 25 (zoals laatste cyclus) is nog maar 3 dagen...Creabea_28 schreef: Nog maar een weekje en dan mag je al testen.
Dan gaat het helemaal snel Ga je op dag 25 al testen? Of wacht je tot dag 30? Wel spannend hoor! Wat zegt je gevoel?
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
In dit soort dingen is geduld niet mijn sterkste kant...Creabea_28 schreef:Beauty Addict schreef:Jaaaa, eind komt in zicht! Heb nu op 30 dagen gezet, maar tot dag 25 (zoals laatste cyclus) is nog maar 3 dagen...Creabea_28 schreef: Nog maar een weekje en dan mag je al testen.
Dan gaat het helemaal snel Ga je op dag 25 al testen? Of wacht je tot dag 30? Wel spannend hoor! Wat zegt je gevoel?
Pfft, moeilijk is dat. Ben wel bij vlagen misselijk, maar kan vanalles zijn natuurlijk, zeker in deze grieptijd. Duim maar voor me
Gast- Gast
Dames dankjewel allemaal... ik vind het nog steeds heel raar, maar er is nog steeds geen menstruatie, dus ik begin toch te geloven dat het raak is. Ik ga iig zondagochtend nog testen, misschien morgenochtend ook maar. Ik heb nog 5 testen liggen.
Ik heb geen foto Fearie, ik kreeg geen goede, kreeg alleen een hele lichte witte vlek op de plaats van de test... jammer!
BA Ik duim heel hard voor je!
Ik heb geen foto Fearie, ik kreeg geen goede, kreeg alleen een hele lichte witte vlek op de plaats van de test... jammer!
BA Ik duim heel hard voor je!
Gast- Gast
@ BA, voor jou is het ook spannend. Ga je het volhouden tot de 25ste of 30ste dag? Ik ben erg benieuwd
@ Kruumel, voor jou is het ook spannend zeg. Ik ben benieuwd naar de uitslag van je testen, wil je pas feliciteren als je het zeker weet anders is het ook zo vervelend mocht het toch niet zo zijn
@ All, ik heb nog geen zakking in mijn temp gehad en nog geen positieve ovutest, dus hoogstwaarschijnlijk nog geen ei. We zijn hier rustig om de dag bezig haha, hoop dat ik mijn eisprong vind en dat het dan deze ronde eens raak is
@ Kruumel, voor jou is het ook spannend zeg. Ik ben benieuwd naar de uitslag van je testen, wil je pas feliciteren als je het zeker weet anders is het ook zo vervelend mocht het toch niet zo zijn
@ All, ik heb nog geen zakking in mijn temp gehad en nog geen positieve ovutest, dus hoogstwaarschijnlijk nog geen ei. We zijn hier rustig om de dag bezig haha, hoop dat ik mijn eisprong vind en dat het dan deze ronde eens raak is
Fearie- Ratel
ARGHH nog 2 weken......duurt zooo lang!
ik heb in ieder geval gister/vandaag me eisprong gehad! en daar hebben we op ingespeelt!
ik heb in ieder geval gister/vandaag me eisprong gehad! en daar hebben we op ingespeelt!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:ARGHH nog 2 weken......duurt zooo lang!
Heb je hem gevoeld of opgespeurd met ovutesten?
Fearie- Ratel
gevoelt! en heeel erg goed ook....pfffieeeuuww
ik merk het al 2 dagen van te voren, hoofdpijn en misselijk, en dan pijn in me buik, velle steken. en dan na 2 dagen is alles weg. en dan istie geweest..
en dan die 2 hele lange weken afwachten........
ik merk het al 2 dagen van te voren, hoofdpijn en misselijk, en dan pijn in me buik, velle steken. en dan na 2 dagen is alles weg. en dan istie geweest..
en dan die 2 hele lange weken afwachten........
joyce0606- Kletskop
@ Joyce, één voordeel is dat je hem wel voelt. Ik voel helemaal niets en ben afhankelijk van mijn ovutesten of gokken haha
Fearie- Ratel
@fearie, dat is minder inderdaad!
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:@fearie, dat is minder inderdaad!
Achja, we kunnen niet alles hebben he. Een vriendin van me die voelde haar eisprong ook zo erg dat ze er ziek van was. Ik merk het meer aan de waterige afscheiding die ik dan heb begint meestal 2 dagen voor mijn eisprong, zo raar om dat zo neer te zetten haha
Fearie- Ratel
Waarom raar? We zijn allemaal vrouwen hoor en het is allemaal puur natuur!! Niks raars aan. En als iedereen dat soort dingen gewoon neer zet is er minder onduidelijkheid en onzekerheid, dan weet je dat je niet de enige bent, toch?Fearie schreef:joyce0606 schreef:@fearie, dat is minder inderdaad!
Achja, we kunnen niet alles hebben he. Een vriendin van me die voelde haar eisprong ook zo erg dat ze er ziek van was. Ik merk het meer aan de waterige afscheiding die ik dan heb begint meestal 2 dagen voor mijn eisprong, zo raar om dat zo neer te zetten haha
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine