Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
andreake1984 schreef:Kruumel schreef:Fearie schreef:
@ Kruumel, voor jou is het ook spannend zeg. Ik ben benieuwd naar de uitslag van je testen, wil je pas feliciteren als je het zeker weet anders is het ook zo vervelend mocht het toch niet zo zijn
Ik heb vanmorgen nog een test gedaan, met zo'n zelfde test. Dat streepje is al iets donkerder. Ik heb zojuist een CBtest met zwangerschapsindicator gehaald voor morgenochtend. Spannend!
Een streepje is een streepje zeggen ze he!!! Maar ik zou indd ook nog een andere test proberen je wilt er natuurlijk wel heel zeker van zijn he Ik duim voor je maar denk dat het wel goed zit bij je:)
Ik heb vanmorgen nog 1 zo'n zelfde test gedaan, daar kwam al een dikke streepje op te staan, en ik heb de cb-test met indicator gedaan... deze gaf zwanger 2-3 aan. Mijn man en ik beseffen het sinds vanmorgen een beetje meer... we durven het nu te geloven. Ik ga morgen de huisarts bellen.
Creabea, je bent helemaal niet ongeduldig hoor... ik had dat na nog geen 3 rondes al dat ik overal zwangere vrouwen zag en dacht ik wil ook! Ik denk dat dat heel normaal is!
Gast- Gast
andreake1984 schreef:Beauty Addict schreef:Ik ook zeker na deze ronde. Baat het niet... Op een ander forum las ik zoveel positieve dingen, er schijnt een toevoeging in de zitten die je eisprong beter maakt, dus kom maar op met die pillen. Helaas zouden ze wel erg groot zijn om te slikken en bijwerkingen kunnen hebben zoals pijnlijke borsten en diarree...andreake1984 schreef:Beauty Addict schreef:Heb even zitten googlen op die Etos pillen maar lees alleen maar goede berichten. Dus raad eens wat er op mijn boodschappenlijstje staat voor vlg week...
Heb er indd ook goede verhalen over gehoord, ik heb nu die van sunwell van de kruidvat. Denk dat ik ook maar ga overstappen op die van de etos...
indd gelijk heb je Beauty addict. Je kunt het niet meer als proberen he!!
Ik neem de Etos pillen nu al ruim 3 maand in en heb geen last van bijverschijnselen, heb zelfs het vermoeden dat mijn cyclus er echt stabiel van is geworden, aangezien ik nu bijna steeds rond de 32 dagen zit.
@ Kruumel, nogmaals van harte gefeliciteerd ! Geniet ervan !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
@ Kruumel: Gefeliciteerd!! Wat fijn voor jullie! En ook zo snel al..!
Domingo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 82
Kruumel schreef:andreake1984 schreef:Kruumel schreef:Fearie schreef:
@ Kruumel, voor jou is het ook spannend zeg. Ik ben benieuwd naar de uitslag van je testen, wil je pas feliciteren als je het zeker weet anders is het ook zo vervelend mocht het toch niet zo zijn
Ik heb vanmorgen nog een test gedaan, met zo'n zelfde test. Dat streepje is al iets donkerder. Ik heb zojuist een CBtest met zwangerschapsindicator gehaald voor morgenochtend. Spannend!
Een streepje is een streepje zeggen ze he!!! Maar ik zou indd ook nog een andere test proberen je wilt er natuurlijk wel heel zeker van zijn he Ik duim voor je maar denk dat het wel goed zit bij je:)
Ik heb vanmorgen nog 1 zo'n zelfde test gedaan, daar kwam al een dikke streepje op te staan, en ik heb de cb-test met indicator gedaan... deze gaf zwanger 2-3 aan. Mijn man en ik beseffen het sinds vanmorgen een beetje meer... we durven het nu te geloven. Ik ga morgen de huisarts bellen.
Creabea, je bent helemaal niet ongeduldig hoor... ik had dat na nog geen 3 rondes al dat ik overal zwangere vrouwen zag en dacht ik wil ook! Ik denk dat dat heel normaal is!
Krummel Gefeliciteerd
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
Hallo meiden,
Welk foliumzuur gebruiken jullie?
Ik was bij de DA geweest, en zij liet mij die van davitamon "compleet mama" zien en vertelde dat alles erin zat. Dus die heb ik gekozen. Maar nu las ik eens goed de verpakking er staat duidelijk op: Uitsluitend geschikt voor zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven
Maar zij heeft mij deze toch gegeven, dus zou ik ze wel kunnen gebruiken als je nog niet zwanger bent maar dit wel van plan bent?
Misschien gebruikt hier iemand ze ook? Anders moet ik even wat anders halen, de vorige keer had ik anderen.
Ik was bij de DA geweest, en zij liet mij die van davitamon "compleet mama" zien en vertelde dat alles erin zat. Dus die heb ik gekozen. Maar nu las ik eens goed de verpakking er staat duidelijk op: Uitsluitend geschikt voor zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven
Maar zij heeft mij deze toch gegeven, dus zou ik ze wel kunnen gebruiken als je nog niet zwanger bent maar dit wel van plan bent?
Misschien gebruikt hier iemand ze ook? Anders moet ik even wat anders halen, de vorige keer had ik anderen.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:Hallo meiden,
Ik weet niet of je die kan gebruiken..
Ik gebruikte eerst gewoon foliumzuur van het eigen merk van de apotheek. Sinds deze maand ben ik begonnen aan de 'zwanger worden pillen' van Etos.
Domingo- Fluisteraar
ik heb foliumzuur van het merk sunwell en gekocht bij de kruidvat, maar wil overstappen op die van de etos... Is dt eigenlijk etos eigen merk??
Heeft iemand ervaring met ovulatietesten?
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
.
Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt
Lala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 63
andreake1984 schreef:ik heb foliumzuur van het merk sunwell en gekocht bij de kruidvat, maar wil overstappen op die van de etos... Is dt eigenlijk etos eigen merk??
Ik gebruik nu voor de 3e maand ovulatietesten, bestel ze op testjezelf.nu
Als ik jou was zou ik daar alleen niet te vroeg mee beginnen, want dan ben je er nog meer mee bezig.. Wij hebben dit pas na een half jaar gedaan.
Domingo- Fluisteraar
Dankjewel dames... idd snel ja, we hadden zelf niet gedacht dat het zo snel zou gaan. We hebben gisterochtend na de test een hele tijd erover gekletst in bed.
Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn!
Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn!
Gast- Gast
Laten we het hopen ja Ik weet in ieder geval dat ik rond deze dagen mijn eisprong zal gaan hebben, dus op hoop van zegen hihi !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Spannend, suc6 meid!Fearie schreef:Laten we het hopen ja Ik weet in ieder geval dat ik rond deze dagen mijn eisprong zal gaan hebben, dus op hoop van zegen hihi !
Gast- Gast
@ Kruumel van harte gefeliciteerd meid!
@Moepie; Dat staat bij heel veel foliumzuur tabletten maar je kunt ze gewoon innemen hoor!
@ Fearie; spannend!
Ik heb volgens mij ook m'n eisprong gisteren gehad echt super krampen gehad... Leek wel of ik gewoon ongesteld moest worden. Hebben alleen veel feestjes gehad dit weekend dus man had wel het een en ander aan bier gedronken maar hopelijk is het toch raak.....
Afgelopen weekend ook het nieuwste familie lid bewonderd van een nichtje (3 weken oud) En dan wil ik ook zo graag m'n eigen mini-mensje
@Moepie; Dat staat bij heel veel foliumzuur tabletten maar je kunt ze gewoon innemen hoor!
@ Fearie; spannend!
Ik heb volgens mij ook m'n eisprong gisteren gehad echt super krampen gehad... Leek wel of ik gewoon ongesteld moest worden. Hebben alleen veel feestjes gehad dit weekend dus man had wel het een en ander aan bier gedronken maar hopelijk is het toch raak.....
Afgelopen weekend ook het nieuwste familie lid bewonderd van een nichtje (3 weken oud) En dan wil ik ook zo graag m'n eigen mini-mensje
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Hoi meiden,
Heb alweer even niets geschreven,hoe gaat het met iedereen?
Hier nog een weekje tot de nod,ben benieuwd:-)
Zijn er meiden die binnenkort mogen testen?
IK heb wel wat klachtjes,maar wil me niet teveel erop verheugen,afgelopen maand was ik ook 2 dagen overtijd en toen toch ongesteld geworden.
Dus maar niet teveel erop focussen,al is dat soms moeilijk
Groetjes!
Heb alweer even niets geschreven,hoe gaat het met iedereen?
Hier nog een weekje tot de nod,ben benieuwd:-)
Zijn er meiden die binnenkort mogen testen?
IK heb wel wat klachtjes,maar wil me niet teveel erop verheugen,afgelopen maand was ik ook 2 dagen overtijd en toen toch ongesteld geworden.
Dus maar niet teveel erop focussen,al is dat soms moeilijk
Groetjes!
Gast- Gast
@LHB: Gezellig!! O, je zit nu ook op het wachtbankje? Spannend!
Wacht je echt tot je NOD met testen? Mijn 25e dag (laatste cyclus) is vandaag, maar nog niet ongesteld. En zaterdag getest en was negatief...
Wacht je echt tot je NOD met testen? Mijn 25e dag (laatste cyclus) is vandaag, maar nog niet ongesteld. En zaterdag getest en was negatief...
Gast- Gast
Kruumel gefelciteerd!!!
Hier nog enkele dag tot de nod en dan testen hoop zo dat ik zwanger ben maar dat hopen we allemaal hier...
Hier nog enkele dag tot de nod en dan testen hoop zo dat ik zwanger ben maar dat hopen we allemaal hier...
stoeptegel- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 21-11-10
Dankjewel Stoeptegel... ik hoop voor jullie allemaal mee!
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt
Lala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 63
Kruumel, gefeliciteerd! Leuk joh!
Ik word ook steeds ongeduldiger.. Ik wil ooooohoook!
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ooooohooook!Hutselfuts schreef:Kruumel, gefeliciteerd! Leuk joh!
Gast- Gast
Hutselfuts schreef:Kruumel, gefeliciteerd! Leuk joh!
Dankjewel... welke ronde is dit voor jullie? Ik hoop ook voor jou hoor!
Gast- Gast
Hallo Dames,
Ik ben 22 jaar en mijn vriend 25 en zijn alweer bijna 7 jaar samen. Ik ben eind juni 2010 gestopt met de pil en we proberen nu zwanger te worden van ons eerste kindje. Het wel dus nog niet echt lukken, maargoed we zijn ook pas in ronde 6 op het moment. Het lijkt me erg leuk om hier mee te kletsen! Ik las al wel vaak mee op het andere Yes forum. Zou iemand mij in het tabelletje kunnen toevoegen, of even vertellen hoe ik dit zelf kan doen
Op het moment ben ik in afwachting ..zit nu op dag 16 van mijn cylcus.. dus ben weer erg benieuwd :face:
Ik ben 22 jaar en mijn vriend 25 en zijn alweer bijna 7 jaar samen. Ik ben eind juni 2010 gestopt met de pil en we proberen nu zwanger te worden van ons eerste kindje. Het wel dus nog niet echt lukken, maargoed we zijn ook pas in ronde 6 op het moment. Het lijkt me erg leuk om hier mee te kletsen! Ik las al wel vaak mee op het andere Yes forum. Zou iemand mij in het tabelletje kunnen toevoegen, of even vertellen hoe ik dit zelf kan doen
Op het moment ben ik in afwachting ..zit nu op dag 16 van mijn cylcus.. dus ben weer erg benieuwd :face:
Gast- Gast
Creabea_28 schreef:
Naam Leeftijd Begonnen in Hoeveelste kindje Bijzonderheden? Fearie 22/31 Januari ‘10 1e Geen Joyce 25/27 Augustus '10 1e geen Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e Geen Domingo 24/27 Maart '10 1e Geen Lala 25/30 Oktober '10 2e Geen Kruumel 28/29 Aug '10 1e Geen Jess86 24/29 Mei '10 1e Geen BeautyAddict 25/26 September '10 1e Geen stoeptegel 23/28 okt 2010 1e geen Hutselfuts 26/30 November '10 1e Geen Lookie 27/24 Sep 09 1e gyn Zjam26 26/26 September '10 1e Geen Creabea28 26/33 juli '10 1e geen Razz88 22/25 Juni 2010 1e geen pitbullgup 24/26 Aug '10 1e geen
@ Razz;Welkom :face: Ben je al met ovulatietesten aan de gang of niet?
@ Beauty addict; Maar het zou dus kunnen dat je gewoon te vroeg hebt getest toch of niet?
@ All; ben hard aan het duimen voor alle mensen die dicht bij de NOD zitten
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
@pitbullgup : Nee ben nog niet met ovulatietesten bezig, omdat ik mijn eisprong eigenlijk altijd wel voel, en eigenlijk altijd netjes op dag 13 of 14 mijn eisprong heb.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine