Stelling: Als je slank bent mag je niet
+10
Caresses
Caro
Phileine
Baby Cake
sanne-84
Arwyn
Gizmo
Susan
TukTuk
Jerry
14 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Stelling: Als je slank bent mag je niet
Waarom betrekken veel dikkere mensen alles zo op zichzelf? Als een dunner iemand zichzelf op bepaalde plekken te dik vindt, dan betekent dit niet automatisch dat diegene jóu te dik vindt... Pfff, schakel je ego even uit en toon een keer belangstelling voor de visie van een ander...
Gast- Gast
Arwyn schreef:Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Of gewoon behoorlijke lovehandles.. Zelfs zonder broek aan kan je die dingen nog wel hebben..PrinsesBo schreef:Jen_ schreef:
Ik ken een meisje, welke je mager kunt noemen. En ze heeft 2 grote lovehandles over haar broek heen. Dus ja, als je slank bent, kun je echt wel vet hebben op plekken waar je het niet wilt.
Dan heeft ze waarschijnlijk gewoon een te kleine maat broek aan..
Ja dat gewoon. Echt grote.. Kan ze ook niks aan doen! Om maar aan te geven dat het dus heus wel mogelijk is. Ik heb ook een bolle buik, altijd al gehad. De rest is prima. Vriendin heeft een groooote kont En stevige bovenbenen. Superplatte buik. Tja zoveel verschillende mensen!
Ik heb die bolle buik nog nooit gezien bij jou anders hoor, haha (is geen grapje btw, als ik foto's van jou zie, zie ik hem gewoon echt niet!!)
Iedereen heeft nou eenmaal wel iets aan zijn/haar lichaam wat hij/zij minder mooi vindt. Zolang je er niet de hele tijd over loopt te miepen, mag je dat best eens zeggen, als het maar geen rare obsessie wordt!
Haha denk je dat ik een foto plaats met bolle buik Ik kan mijn buik heel goed inhouden, doe ik al jaren, ziet niemand. Maar als ik ontspannen zit, heb ik een bolle buik. Na het eten lijk ik serieus 3 maanden zwanger. Ik weet niet hoe dat kan! Het is ook geen vet maar ja, bol.
Gast- Gast
Noa schreef:Waarom betrekken veel dikkere mensen alles zo op zichzelf? Als een dunner iemand zichzelf op bepaalde plekken te dik vindt, dan betekent dit niet automatisch dat diegene jóu te dik vindt... Pfff, schakel je ego even uit en toon een keer belangstelling voor de visie van een ander...
Daar ben ik het wel heel erg mee eens.
Als een dun iemand onzeker is over zichzelf, is dat niet direct een aanval op dikkere meiden. Iedereen is wel eens onzeker.
Gast- Gast
Marin schreef:Noa schreef:Waarom betrekken veel dikkere mensen alles zo op zichzelf? Als een dunner iemand zichzelf op bepaalde plekken te dik vindt, dan betekent dit niet automatisch dat diegene jóu te dik vindt... Pfff, schakel je ego even uit en toon een keer belangstelling voor de visie van een ander...
Daar ben ik het wel heel erg mee eens.
Als een dun iemand onzeker is over zichzelf, is dat niet direct een aanval op dikkere meiden. Iedereen is wel eens onzeker.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat je nu alle 'dikke' mensen over een kam scheert. Ik heb altijd belangstelling voor anderen of ik nou dik of dun zou zijn.. En dat heeft trouwens niks met ego te maken maar met onzekerheden.
Gast- Gast
Iets wat er wel mee te maken heeft, maar toch net een beetje anders is: Hoe reageren jullie als een ander klaagt over z'n vetjes?
Ik vind het altijd heel lastig om "goed" te reageren. Meestal vind ik het ook serieus wel mee vallen en de mensen die ik ken die écht stevig zijn, hoor ik nooit klagen..
Ik vind het altijd heel lastig om "goed" te reageren. Meestal vind ik het ook serieus wel mee vallen en de mensen die ik ken die écht stevig zijn, hoor ik nooit klagen..
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Noa schreef:Waarom betrekken veel dikkere mensen alles zo op zichzelf? Als een dunner iemand zichzelf op bepaalde plekken te dik vindt, dan betekent dit niet automatisch dat diegene jóu te dik vindt... Pfff, schakel je ego even uit en toon een keer belangstelling voor de visie van een ander...
Ik betrek het niet meteen op mezelf maar vind het wel lastig om te reageren omdat ik het bij hun zelf niet zie dat ze vetjes hebben oid. Ik kijk er gewoon met heel andere ogen naar. Dus eigenlijk niet weet wat ze nu precies verwachten als reactie. Over andere onderwerpen gaat dat belangstelling tonen gewoon meer uit zich zelf omdat ik me daar meer bij voor kan stellen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ja hoe je moet reageren weet ik ook niet, haha meestal zeg ik dat het wel mee valt.
Gast- Gast
Marin schreef:Ja hoe je moet reageren weet ik ook niet, haha meestal zeg ik dat het wel mee valt.
Ik zeg eerlijk tegen m'n zus bijvoorbeeld dat ik idd vind dat bepaalde kledingstukken haar niet slank(er) doen lijken. Dat waardeert ze enorm, m'n moeder echter wat minder toen ik dat vrolijk door een winkel in Rome liep te blaten toen zij in een pashokje stond en ik verderop.
Gast- Gast
Ik zeg altijd dat iemand moet doen waar diegene zich goed bij voelt.
Tenzij het iemand is met ondergewicht, dan zou ik wel zeggen dat het me niet verstandig lijkt, puur voor de gezondheid. Ik zou dan ook de confrontatie wel aangaan, over een vertekend zelfbeeld en vragen hoe diegene daar zelf tegenaan kijkt. Daarvoor ben je ook vriendinnen vind ik, om eerlijk te zijn als dingen echt uit de hand lopen.
Tegen een vriendin met overgewicht zeg ik eerder zoiets als: ik vind je zo ook prachtig, maar ik snap wel dat je er iets aan wilt doen. En dan een leuk voorstel ofzo: laten we een keer samen gaan skaten in de zomer, of wat vaker wandelen door het park nu de zon weer schijnt etc. en eens lekker gezond koken ofzo.
Tenzij het iemand is met ondergewicht, dan zou ik wel zeggen dat het me niet verstandig lijkt, puur voor de gezondheid. Ik zou dan ook de confrontatie wel aangaan, over een vertekend zelfbeeld en vragen hoe diegene daar zelf tegenaan kijkt. Daarvoor ben je ook vriendinnen vind ik, om eerlijk te zijn als dingen echt uit de hand lopen.
Tegen een vriendin met overgewicht zeg ik eerder zoiets als: ik vind je zo ook prachtig, maar ik snap wel dat je er iets aan wilt doen. En dan een leuk voorstel ofzo: laten we een keer samen gaan skaten in de zomer, of wat vaker wandelen door het park nu de zon weer schijnt etc. en eens lekker gezond koken ofzo.
Gast- Gast
We hebben trouwens een leuk slank, en dan bedoel ik echt mooi slank, ding op het werk zitten. Maar soms heeft ze een buikje en heel soms heeft ze lovehandles. Als ze daarover zou klagen, dan vind ik dat eigenlijk niet meer dan normaal. Al meen ik te weten dat haar broek gewoon soms iets aan de krappe kant is.
Kijk, als ik zeg dat ik me dik voel/ben, dan zeggen ze meestal:"Waarom doe je er dan niet iets aan?" Tja, dan weet ik ook genoeg.
Waarmee ik bedoel te zeggen, dat iedereen zo zijn onzekerheden heeft. Dat als iemand met een slank figuur niet continu hoef te horen dat ze niet mag klagen, maar dat ik eens moet klagen, omdat het antwoord wat ik krijg me ook niet bevalt.
Kijk, als ik zeg dat ik me dik voel/ben, dan zeggen ze meestal:"Waarom doe je er dan niet iets aan?" Tja, dan weet ik ook genoeg.
Waarmee ik bedoel te zeggen, dat iedereen zo zijn onzekerheden heeft. Dat als iemand met een slank figuur niet continu hoef te horen dat ze niet mag klagen, maar dat ik eens moet klagen, omdat het antwoord wat ik krijg me ook niet bevalt.
Gast- Gast
Inderdaad.. Ik ben ook heel smal van boven, maar ik hoef maar ietsje aan te komen of die love handles zitten er.. Verschrikkelijk!Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Of gewoon behoorlijke lovehandles.. Zelfs zonder broek aan kan je die dingen nog wel hebben..PrinsesBo schreef:Jen_ schreef:
Ik ken een meisje, welke je mager kunt noemen. En ze heeft 2 grote lovehandles over haar broek heen. Dus ja, als je slank bent, kun je echt wel vet hebben op plekken waar je het niet wilt.
Ja dat gewoon. Echt grote.. Kan ze ook niks aan doen! Om maar aan te geven dat het dus heus wel mogelijk is. Ik heb ook een bolle buik, altijd al gehad. De rest is prima. Vriendin heeft een groooote kont En stevige bovenbenen. Superplatte buik. Tja zoveel verschillende mensen!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Inderdaad.. Ik ben ook heel smal van boven, maar ik hoef maar ietsje aan te komen of die love handles zitten er.. Verschrikkelijk!Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Of gewoon behoorlijke lovehandles.. Zelfs zonder broek aan kan je die dingen nog wel hebben..PrinsesBo schreef:Jen_ schreef:
En dan is het zo makkelijk om te zeggen koop je broek groter, maar dan zit hij bij de bovenbenen weer veel te los
Leefde ik maar in de jaren 70 met ontiegelijk hoge tailles dan was ik echt ultra slank geweest want werden die love handles gemaskeerd haha
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn
» Vragen of je zwanger bent terwijl je het niet bent..
» Stelling: als je je werk niet af krijgt...
» wat wel en niet te dragen als je stevig bent?
» Je bent mijn droomvrouw niet..
» Vragen of je zwanger bent terwijl je het niet bent..
» Stelling: als je je werk niet af krijgt...
» wat wel en niet te dragen als je stevig bent?
» Je bent mijn droomvrouw niet..
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: