Je bent mijn droomvrouw niet..
+13
Atelier Madame
Mysterious
Roxi3
Rapunzel
Burn
Susan
studiebol
_Femme
Jeanette
Winegum
nina
Mamsie
citroen
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Je bent mijn droomvrouw niet..
Mijn vriend en ik zaten laatst tv te kijken en daar hadden ze het over droomvrouwen.
Dus ik vraag aan mijn vriend en heb jij je droomvrouw gevonden?
Dus hij kijkt me aan en zegt maar als ik daar antwoord op geef krijgen we ruzie.
Ik eerlijk tegen hem gezegd nee je krijgt geen ruzie dus zeg maar eerlijk het antwoord.
En zijn antwoord: 'Nee ik heb mijn droomvrouw niet gevonden'
En ik weet nou niet wat ik moet doen en reageren......
Wat zouden jullie doen/ reageren opzoiets?
Dus ik vraag aan mijn vriend en heb jij je droomvrouw gevonden?
Dus hij kijkt me aan en zegt maar als ik daar antwoord op geef krijgen we ruzie.
Ik eerlijk tegen hem gezegd nee je krijgt geen ruzie dus zeg maar eerlijk het antwoord.
En zijn antwoord: 'Nee ik heb mijn droomvrouw niet gevonden'
En ik weet nou niet wat ik moet doen en reageren......
Wat zouden jullie doen/ reageren opzoiets?
citroen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Je bent mijn droomvrouw niet..
ligt eraan wat hij onder droomvrouw verstaat. Uiterlijk etc?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Hmz.. dat is een nare opmerking...
Ik zou toch met hem in gesprek waarom hij dat heeft gezegd.
Mijn vriend heeft ook wel eens gezegd dat ik niet perfect ben voor hem maar toen ik vroeg of hij zelf perfect is of zelf een perfecte vrouw wilde die alles goed deed, snapte hij al snel dat zijn opmerking nergens op sloeg..
Ik zou toch met hem in gesprek waarom hij dat heeft gezegd.
Mijn vriend heeft ook wel eens gezegd dat ik niet perfect ben voor hem maar toen ik vroeg of hij zelf perfect is of zelf een perfecte vrouw wilde die alles goed deed, snapte hij al snel dat zijn opmerking nergens op sloeg..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ik zou het sowieso niet echt op prijs stellen als mijn vriend dat zou zeggen, maar wat bedoelde hij ermee? Ik ben ook niet perfect voor mijn vriend en hij ook niet voor mij, als in dat we gewoon weleens botsen in dingen. Maar we vinden elkaar wel "perfect", zeg maar
Gast- Gast
Ik had 'm gevraagd wat hij dan wel als droomvrouw ziet.
Het hangt nogal af van wat hij als droomvrouw ziet, of ik beledigd zou zijn of niet. Een 'droom'vrouw is niet voor niets een droomvrouw. Als hij van iemand droomt met prachtig lange benen, blond haar, maatje 34, hollywood type, en dat als droomvrouw ziet..Tja dan is het niet zo gek dat hij nee zegt. Daar zou ik ook geen seconde mee zitten en gewoon zeggen dat ie maar lekker verder mag dromen (wij dromen ook wel weg bij de McDreamy's), en lijkt me dat prima. Dan hoeft hij echt geen relatie met een droomvrouw te ambieren, maar gewoon als soort ideaalbeeld behouden. Prima.
Maar als hij het meer bedoelt dat er iets schort in jullie relatie, dan is het niet zo leuk om te horen. Dan kan je beter dat bespreekbaar maken. Maar ach aan de andere kant: Iedereen heeft wel een mindere kant. Een relatie kan heus wel succesvol zijn, met iemand die je wel geweldig vindt, maar ook mindere kanten heeft. Dan ben je misschien niet z'n echte ideaalbeeld, maar houdt ie nog wel van je. Jij accepteert hem waarschijnlijk ook met zijn mindere kanten.
Het is maar net wat je onder droomvrouw verstaat en hoe zwaar je dat aanrekent.
Het hangt nogal af van wat hij als droomvrouw ziet, of ik beledigd zou zijn of niet. Een 'droom'vrouw is niet voor niets een droomvrouw. Als hij van iemand droomt met prachtig lange benen, blond haar, maatje 34, hollywood type, en dat als droomvrouw ziet..Tja dan is het niet zo gek dat hij nee zegt. Daar zou ik ook geen seconde mee zitten en gewoon zeggen dat ie maar lekker verder mag dromen (wij dromen ook wel weg bij de McDreamy's), en lijkt me dat prima. Dan hoeft hij echt geen relatie met een droomvrouw te ambieren, maar gewoon als soort ideaalbeeld behouden. Prima.
Maar als hij het meer bedoelt dat er iets schort in jullie relatie, dan is het niet zo leuk om te horen. Dan kan je beter dat bespreekbaar maken. Maar ach aan de andere kant: Iedereen heeft wel een mindere kant. Een relatie kan heus wel succesvol zijn, met iemand die je wel geweldig vindt, maar ook mindere kanten heeft. Dan ben je misschien niet z'n echte ideaalbeeld, maar houdt ie nog wel van je. Jij accepteert hem waarschijnlijk ook met zijn mindere kanten.
Het is maar net wat je onder droomvrouw verstaat en hoe zwaar je dat aanrekent.
Gast- Gast
Dat ligt eraan wat hij daarmee bedoeld. Er zullen vast andere vrouwen zijn die aan zijn standaard plaatje voldoen, waarvan hij denkt dat het zijn droomvrouw is. Maar ik mag toch hopen dat hij op dit moment alleen maar mij wilt, anders mag hij opstappen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind het eigenlijk ook een rare vraag om te stellen. Als ik mijn vriend zou vragen om zijn droomvrouw te omschrijven, dan omschrijft hij niet mij. Het is niet voor niets een droomvrouw. Maar zoals Winegum zegt, hij zou niet bij iemand anders willen zijn dan bij mij (en vice versa). Maar dat is niet echt een droomvrouw.
Gast- Gast
Winegum schreef:Dat ligt eraan wat hij daarmee bedoeld. Er zullen vast andere vrouwen zijn die aan zijn standaard plaatje voldoen, waarvan hij denkt dat het zijn droomvrouw is. Maar ik mag toch hopen dat hij op dit moment alleen maar mij wilt, anders mag hij opstappen.
Eens, ik zou echt geen zoethoudertje willen zijn en zodra er wat beters langskomt hij vertrekt. Ga dan maar meteen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Winegum schreef:Dat ligt eraan wat hij daarmee bedoeld. Er zullen vast andere vrouwen zijn die aan zijn standaard plaatje voldoen, waarvan hij denkt dat het zijn droomvrouw is. Maar ik mag toch hopen dat hij op dit moment alleen maar mij wilt, anders mag hij opstappen.
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Sowieso zou ik zoiets nooit aan mijn vriend vragen om ongemakkelijke momenten te voorkomen maar vooruit. Ik kan ook eerlijk zeggen dat mijn vriend niet mijn droomman is. Hij ziet er niet uit als de perfecte man ofzo, maar ik vind hem wel mooi. Hij doet ook niet perfect, hij heeft wel eens een handje van onaangenaam mannelijk gedrag, hij denkt ook wel eens eerst aan zichzelf voordat hij aan mij denkt, hij kan niet koken, hij werkt 60 uur per week en zo kan ik nog wel doorgaan. Maar of ik nou kan zeggen dat ik er me aan stoor? Nee hoor, ik ben stapelgek op hem en ik vind hem geweldig zoals hij is. Als ik aan perfect denk zou ik niet in eerste instantie aan hem denken maar dat betekent niet dat ik niet van hem hou en dat ik hem niet kwijt wil.. Nu ik erover nadenk wil ik ook eigenlijk helemaal geen perfecte man? Dan zou ik me constant opgelaten voelen over hoe ik, als niet-perfect persoon, me dan moet gedragen...
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik denk dat als je aan mijn vriend vraagt hoe zijn droomvrouw er uit ziet dan begint hij over een meisje met blond haar, grote oorbellen, mooi grote borsten en ze moet gek zijn van auto's!
Maar zo zie ik er echt niet uit en auto's vind ik vreselijk! Maar ik weet wel zeker dat mijn vriend gek van mijn is en mij nu heel graag als zijn partner heeft en dat ik daardoor wel een soort van zijn droomvrouw ben
Als je mij zou vragen hoe mijn droomman eruit ziet dan zou ik ook niet meteen mijn vriend om schrijven.. maar ik vind mijn vriend wel heel er leuk en ik ben ontzettend gek van hem. Dus voor mij is hij de man waarmee ik samen wil zijn.
Ik zou dus aan mijn vriend uitleg vragen, dat je zijn droomvrouw niet bent qua uiterlijk ofzo, tja oke. Of bedoelt hij soms dat hij jullie samen niet oud ziet worden. Dat zou ik dan willen weten!
Maar zo zie ik er echt niet uit en auto's vind ik vreselijk! Maar ik weet wel zeker dat mijn vriend gek van mijn is en mij nu heel graag als zijn partner heeft en dat ik daardoor wel een soort van zijn droomvrouw ben
Als je mij zou vragen hoe mijn droomman eruit ziet dan zou ik ook niet meteen mijn vriend om schrijven.. maar ik vind mijn vriend wel heel er leuk en ik ben ontzettend gek van hem. Dus voor mij is hij de man waarmee ik samen wil zijn.
Ik zou dus aan mijn vriend uitleg vragen, dat je zijn droomvrouw niet bent qua uiterlijk ofzo, tja oke. Of bedoelt hij soms dat hij jullie samen niet oud ziet worden. Dat zou ik dan willen weten!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Fauve schreef:Mijn droomman is Jude Law
Ja de mijne ook! En hij lijkt ook nog eens op m'n andere droomman
Gast- Gast
studiebol schreef:
Precies, dat zijn twee totaal verschillende dingen.In het eerste geval zou ik me daar echt geen zorgen over maken, laat 'm lekker dromen. Tweede geval, tja, dan zou ik daar goed over praten.
Gast- Gast
Ik vind het een rare vraag, want het is zo breed geformuleerd dat je er alle kanten mee op zou kunnen. Uiterlijk en innerlijk is nogal een verschil. Qua uiterlijk kan iemand je droomvrouw zijn, maar door het innerlijk kan de buitenkant opeens ook een stuk minder mooi worden (om maar eens wat te noemen). Ik zou iig de eerlijkheid wel waarderen als ik al zo'n vraag zou stellen. Wat was je bedoeling van de vraag? Wilde je bevestiging/complimentjes/iets anders...? Bij zoiets zou ik incalculeren dat je wel eens een ander antwoord kan krijgen dan de wens van de gedachte. Persoonlijk heb ik nooit het "naïeve" idee gehad dat mijn exen mij de hemel en de aarde, de zon, de sterren en de maan vonden, zeg maar. Het was het totaalpakketje, maar puur qua uiterlijk kan iemand meerdere droomvrouwen hebben, lijkt me. Ik was daar dan gewoon eentje van.
Gast- Gast
Als ik dat aan mijn man vraag zegt hij iets in de trant van: Een droomvrouw is niet voor niets een droomvrouw... Want ze bestaat gewoonweg niet.
Maar ik ben wel dat wat hij in een vrouw zoekt.
En nee, ik ben niet perfect. Wie is dat nu wel?
Maar dit zou precies mijn verwoording naar hem toe zijn als hij het mij zou vragen...
Wij lachen er altijd samen om als 1 van ons dat vraagt.
Meestal draait het uiteindelijk uit in een vreselijk overdreven omschrijving met allemaal flauwe dingen er omheen
Maar ik ben wel dat wat hij in een vrouw zoekt.
En nee, ik ben niet perfect. Wie is dat nu wel?
Maar dit zou precies mijn verwoording naar hem toe zijn als hij het mij zou vragen...
Wij lachen er altijd samen om als 1 van ons dat vraagt.
Meestal draait het uiteindelijk uit in een vreselijk overdreven omschrijving met allemaal flauwe dingen er omheen
Gast- Gast
Ik vind het geen handige vraag om te stellen, maar ik vind het van hem ook niet handig om er zo serieus op in te gaan. Hij had ook een beetje plagerig, met een knipoogje kunnen antwoorden. Dit soort gesprekjes geeft alleen een naar gevoel dat je achteraf niet zo makkelijk meer kunt uitwissen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik vind het geen handige vraag om te stellen, maar ik vind het van hem ook niet handig om er zo serieus op in te gaan. Hij had ook een beetje plagerig, met een knipoogje kunnen antwoorden. Dit soort gesprekjes geeft alleen een naar gevoel dat je achteraf niet zo makkelijk meer kunt uitwissen.
Ja inderdaad,
We keken namelijk hart van holland en daar was de vraag hoeveel procent zou liever een droomauto hebben dan een droomvrouw? (of iets in die trant)
En dat zaten wij te kijken dus vandaar de opmerking.
citroen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 07-12-10
Je bedoelt denk ik Ik Hou Van Holland.
En joh, een droomauto en droomvrouw. Dat krijg ik direct zulke ferrari met blonde stoeipoes ideeen bij. Dat zal vast wel meevallen dan dus Daar zou mijn vriend prima over mogen dromen hoor. Als je het zo interpreteert lijkt me er niets aan de hand
En joh, een droomauto en droomvrouw. Dat krijg ik direct zulke ferrari met blonde stoeipoes ideeen bij. Dat zal vast wel meevallen dan dus Daar zou mijn vriend prima over mogen dromen hoor. Als je het zo interpreteert lijkt me er niets aan de hand
Gast- Gast
Marin schreef:Je bedoelt denk ik Ik Hou Van Holland.
+1 Dat zijn van die dingen waar mannen onder elkaar het over hebben
Gast- Gast
Ik denk inderdaad ook ik hou van holland!
Ik zou de opmerking ook niet leuk vinden, maar ik weet niet wat voor gezichtsuitdrukking hij er bij had.. Moeilijke kwestie..
Ik zou de opmerking ook niet leuk vinden, maar ik weet niet wat voor gezichtsuitdrukking hij er bij had.. Moeilijke kwestie..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Als ik me voor zou stellen dat mijn vriend dat tegen mij zou zeggen, dan zou ik niet omvallen van het lachen, maar het zeker ook niet te zwaar opvatten. Ik ben qua looks geen Doutzen Kroes, maar mijn vriend en ik zijn ook niet voor niets al meer dan 8 jaar bij elkaar, denk ik dan.
Gast- Gast
Ik vind het geen leuk antwoord, en dan bedoel ik vooral de manier waarop het blijkbaar heeft plaatsgevonden. Hij weet wel degelijk dat hij je ermee kwetste anders zei ie niet 'dan krijgen we ruzie'. Als hij het je op een plausibele manier had kunnen uitleggen was er ook geen reden voor ruzie geweest toch?
Gast- Gast
Een droomvrouw/man is iemand die je niet goed kent, maar die in jouw ogen perfect lijkt. Aan iedereen mankeert echter wel iets als je diegene beter leert kennen (al is het maar een enkele slechte eigenschap die je zou willen veranderen) dus een droomman of een droomvrouw bestaan in mijn ogen niet. Mannen kunnen daar nogal direct in zijn, daarom kan het voor ons vrouwen nogal hard overkomen. Welke vrouw wil er nou niet horen dat ze de droomvrouw is van haar man?
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
mozzarella schreef:Ik vind het geen leuk antwoord, en dan bedoel ik vooral de manier waarop het blijkbaar heeft plaatsgevonden. Hij weet wel degelijk dat hij je ermee kwetste anders zei ie niet 'dan krijgen we ruzie'. Als hij het je op een plausibele manier had kunnen uitleggen was er ook geen reden voor ruzie geweest toch?
Inderdaad. Sowieso vind ik het ook een laffe manier van antwoorden, je zogenaamd willen sparen, maar wel vrij duidelijk laten doorschemeren hoe het zit en dan ook nog eens suggereren dat jij daar niet tegen zou kunnen. Zeg het dan gewoon écht eerlijk óf zeg iets sociaal-wenselijks of gewoon niets. Dit vind ik juist extra lullig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vragen of je zwanger bent terwijl je het niet bent..
» Stelling: Als je slank bent mag je niet
» wat wel en niet te dragen als je stevig bent?
» Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..
» Mirena plaatsen als je niet ongesteld bent.
» Stelling: Als je slank bent mag je niet
» wat wel en niet te dragen als je stevig bent?
» Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..
» Mirena plaatsen als je niet ongesteld bent.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: