Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat wel en niet te dragen als je stevig bent?

4 plaatsers

Ga naar beneden

wat wel en niet te dragen als je stevig bent? Empty wat wel en niet te dragen als je stevig bent?

Bericht  duckie di 17 apr 2012 - 1:10

ik moet nieuwe kleren hebben maar ben daar niet altijd zo goed in Embarassed wat kun je nou wel dragen en niet dragen als je best stevig bent (mt 48)... ik bedoel sommige dingen worden ook in grote maten gemaakt maar ik vind dat niet altijd zeggen dat het dan ook staat
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wel en niet te dragen als je stevig bent? Empty Re: wat wel en niet te dragen als je stevig bent?

Bericht  Discordia di 17 apr 2012 - 1:40

Dat ligt helemaal aan je lengte en waar je het stevigst bent.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

wat wel en niet te dragen als je stevig bent? Empty Re: wat wel en niet te dragen als je stevig bent?

Bericht  duckie di 17 apr 2012 - 1:42

ik ben niet zo heel groot zo rond de 165 170 denk ik.. heb rond mn middel (buik bovenbenen billen denk ik het dikste) ohkja en ik heb ook wel grote borsten (cup f) Embarassed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Discordia di 17 apr 2012 - 1:55

duckie schreef:ik ben niet zo heel groot zo rond de 165 170 denk ik.. heb rond mn middel (buik bovenbenen billen denk ik het dikste) ohkja en ik heb ook wel grote borsten (cup f) Embarassed

Dan heb je denk ik een appelvorm. Op deze website staan bruikbare tips: http://www.andyou.be/nl/de-appelvorm-18.htm#
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Curious di 17 apr 2012 - 2:21

Je mooiere delen van het lichaam op laten vallen.

Bijv. heb je een mooie hals/decollete, zorg dan voor een mooie hals van je shirt of een mooie ketting.
Of wat ik ook vaak mooi vind is als je mooie handen hebt daar iets mee doen (mooie nagellak, of ringen),zoiets wordt vaak vergeten.

Dikke bovenbenen/billen kun je bijv. minder op laten vallen door te kiezen voor broeken die mooi passen en geen 'steekzakken' hebben, of die op de kont zaken hebben die erg opvallen.
Vaak kleden donkere broeken ook vaak slanker af.
Broeken met een wat hogere taille sluiten vaak mooier aan waardoor je lovehandles niet zichtbaar zijn (als je die hebt).
Een langer shirt, of laagjes kunnen het bij sommige figuren heel goed doen vind ik, maar dat ligt er maar net aan, dus is lastig te beoordelen.

Ook een tip, loop gewoon eens binnen bij een wat grotere maten winkel, daar zie je vaak op de paspoppen hele goede mooie voorbeelden.
Ik ben zelf van mening dat iemand die wat dikker is er echt nog heel erg goed uit kan zien!!

Succes!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Curious di 17 apr 2012 - 2:23

Oh, en weet niet of je zelf problemen hebt met je grote cup maat, maar je zou eens kunnen kijken voor een minimizer BH, die laat de boel kleiner lijken.
Mijn persoonlijke mening is vaak dat als je hele grote borsten hebt en je ook wat steviger bent je daardoor nog dikker kan lijken. Soms helpt t als alles dan wat meer in verhouding is. Maar dat zou je zelf even moeten beoordelen wat wel en niet te dragen als je stevig bent? 561177

Ben benieuwd wat je stijl is, miss kunnen we je eventueel helpen met het posten van plaatjes voor ideeen?
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blond di 17 apr 2012 - 2:34

Wat je iig niet moet dragen is kleding die te klein, of juist veel te groot is. Maat 48 wil namelijk niet zeggn dat je maar in tenten moet gaan lopen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 2:44

_Chance schreef:Wat je iig niet moet dragen is kleding die te klein, of juist veel te groot is. Maat 48 wil namelijk niet zeggn dat je maar in tenten moet gaan lopen.

Dat vind ik ook! Zo zonde, die vaak vormloze kledingstukken. Ik zeg jurkjes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Curious di 17 apr 2012 - 2:46

Ik ben het met jullie eens reva en chance.

Jurkjes vind ik vaak ook heel leuk staan, met dan bijv een jasje erop.
Bolero's zorgen vaak voor de nadruk op het dikkere gedeelte dus daarmee uit kijken.
Ook uitkijken met driekwart leggings als je dikke kuiten hebt.
Een mooie pump/hak kan de boel juist mooi slank laten ogen
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: