Stelling: Als je slank bent mag je niet
+10
Caresses
Caro
Phileine
Baby Cake
sanne-84
Arwyn
Gizmo
Susan
TukTuk
Jerry
14 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Stelling: Als je slank bent mag je niet
Tea-Leaf schreef:Yup, dat dus. En wat is nou perfectie?
Dat is ABE.
Gast- Gast
ABE schreef:Tea-Leaf schreef:Yup, dat dus. En wat is nou perfectie?
Dat is ABE.
You go girl!
Edit: of bedoelde je dat je die foto wilde?
Gast- Gast
Als je een 'probleemgebied' hebt, natuurlijk mag je dan klagen en proberen dat te optimaliseren. Ik heb ook een vriendin gehad met mooie slanke benen, maar haar bovenlichaam was forser en ze had ook een buikje. Dat zou ik ook in verhouding willen hebben.
Wat ik wel lastig vind, is meisjes met maatje 34/36 die gaan klagen dat ze zo dik zijn (deden klasgenootjes van mij vroeger weleens) en daar zit ik dan bij met mijn maat 44.
Wat ik wel lastig vind, is meisjes met maatje 34/36 die gaan klagen dat ze zo dik zijn (deden klasgenootjes van mij vroeger weleens) en daar zit ik dan bij met mijn maat 44.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben het er niet mee eens. Een hele goede vriendin van mij gaat trouwen, is hartstikke mooi en slank maar heeft het in haar hoofd dat ze nu heel hard moet gaan trainen. Die zorgen uit ze bij mij.. Ik ben haar vriendin dus mag ze dat best doen. Dat ik dikker ben, staat los van haar eigen zelfbeeld en wat ze wil.
Ik vind dat je je eigen onzekerheden etc niet moet gaan projecteren op anderen.
Ik vind dat je je eigen onzekerheden etc niet moet gaan projecteren op anderen.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
slank betekent heus niet vetloos...dat zou wat zijn. en dat er mensen zijn bij wie het erger is...so be it...ik ga andermans gevoelens niet bagatelliseren.
Gast- Gast
Ook ik ben het er niet mee eens.
Zelf probeer ik inderdaad niet te klagen tegen vollere mensen. Maar als ik eens lekker klaag met een vriendin die ook slank is, dan vind ik het wel erg vervelend dat mensen die het gesprek toevallig oppikken zich ermee gaan bemoeien en gaan zeggen wat wij niet mogen klagen en hoe slank wij zijn... op zo'n moment wil ik helemaal geen complimentjes over hoe slank ik ben.
Zelf probeer ik inderdaad niet te klagen tegen vollere mensen. Maar als ik eens lekker klaag met een vriendin die ook slank is, dan vind ik het wel erg vervelend dat mensen die het gesprek toevallig oppikken zich ermee gaan bemoeien en gaan zeggen wat wij niet mogen klagen en hoe slank wij zijn... op zo'n moment wil ik helemaal geen complimentjes over hoe slank ik ben.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Niemand is ooit echt tevreden. Er is hier ook een topic over hulde voor de vollere vrouw... En dan mag een slank iemand niet iets zeggen over vetjes op een been tegen een dikker iemand? Die vollere vrouwen zeggen toch ook tevreden te zijn? Wat maakt dat nou uit tegen wie je wat zegt, mensen moeten eens wat meer tevreden zijn.
Ik ben zelf ook echt niet tevreden maar ik wil het wel zijn! En klagen erover helpt niet je moet er dan gewoon iets aan doen.
Ik ben zelf ook echt niet tevreden maar ik wil het wel zijn! En klagen erover helpt niet je moet er dan gewoon iets aan doen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Tea-Leaf schreef:ABE schreef:Tea-Leaf schreef:Yup, dat dus. En wat is nou perfectie?
Dat is ABE.
You go girl!
Ik bedoelde nu natuurlijk dat ik perfect ben, maar de foto's wil ik ook wel hoor.
Gast- Gast
ABE schreef:Tea-Leaf schreef:ABE schreef:Tea-Leaf schreef:Yup, dat dus. En wat is nou perfectie?
Dat is ABE.
You go girl!
Ik bedoelde nu natuurlijk dat ik perfect ben, maar de foto's wil ik ook wel hoor.
Ik durf niet meer hahahaha
Gast- Gast
Ik heb de discussie gelezen tussen AngelNyn en Tea. Belachelijk. Nergens zegt Tea dat zij een vet varken is? En haar mager noemen? Kom nou. Of ben je zelf zo erg zwaar dat je Tea mager vindt? Want dat is ze niet hoor, ze is gewoon slank. Mager is iets heel anders.
Ik ken een meisje, welke je mager kunt noemen. En ze heeft 2 grote lovehandles over haar broek heen. Dus ja, als je slank bent, kun je echt wel vet hebben op plekken waar je het niet wilt.
Ik ken een meisje, welke je mager kunt noemen. En ze heeft 2 grote lovehandles over haar broek heen. Dus ja, als je slank bent, kun je echt wel vet hebben op plekken waar je het niet wilt.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Ik heb de discussie gelezen tussen AngelNyn en Tea. Belachelijk. Nergens zegt Tea dat zij een vet varken is? En haar mager noemen? Kom nou. Of ben je zelf zo erg zwaar dat je Tea mager vindt? Want dat is ze niet hoor, ze is gewoon slank. Mager is iets heel anders.
Thanks Jen.
Met je laatste zin, zoals al bekend, ben ik t helemaal eens.
Gast- Gast
Op zich ben ik het er mee eens dat iedereen zijn probleemzones mag hebben. Alleen als iedereen zegt ja ik ben veel te dik ik wil echt afvallen dan kan ik daar wel moeite mee hebben. Maar zoals tea in het ene topic zegt ik wil graag wat vet kwijt op mijn buik kan ik daar volledig inkomen. Dan is het om de verhoudingen te herstellen.
Zelf ben ik vrij stevig. En er mag wel wat af van mijn kont en buik. Verder ben ik eigenlijk wel tevreden. Als ik een maat 40 heb voel ik me tevreden. Terwijl ik me wel voor kan stellen dat iemand die heel smal gebouwd is met mijn gewicht er echt dik uit ziet. Ik heb dan het voordeel dat ik erg stevig gebouwd ben en redelijk makkelijk spieren opbouw. Daarom weet ik ook dat ik nooit mager zal zijn.
Zelf ben ik vrij stevig. En er mag wel wat af van mijn kont en buik. Verder ben ik eigenlijk wel tevreden. Als ik een maat 40 heb voel ik me tevreden. Terwijl ik me wel voor kan stellen dat iemand die heel smal gebouwd is met mijn gewicht er echt dik uit ziet. Ik heb dan het voordeel dat ik erg stevig gebouwd ben en redelijk makkelijk spieren opbouw. Daarom weet ik ook dat ik nooit mager zal zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Jen_ schreef:
Dan heeft ze waarschijnlijk gewoon een te kleine maat broek aan..
Gast- Gast
Pff het is toch wat. Iedere vrouw mag haar onzekerheden hebben over haar lichaam. En wat slanke meiden hier zeggen over dat ze niet klagen over hun vetjes tegenover volle vrouwen vind ik echt onzin. Ik heb eigenlijk alleen maar vriendinnen die slanker zijn dan ik en die klagen ook wel eens over hun vetjes. Ik ben dan niet beledigt/verdrietig oid, je kunt zoiets toch in perspectief plaatsen. Het wil niet zeggen dat ze mij zien als michelinvrouwtje omdat zij klagen over hun vetjes. Ik weet dat ik niet de slankste ben met mijn maat 42/44 maar ben daar gewoon open over. Daardoor is het ook nooit een beladen onderwerp tussen mij en mijn slanke vriendinnen. En ik ben besef me ook wel dat andere volle vrouwen hier anders over denken maar ik ben echt blij dat ik me hier zo over voel
Gast- Gast
loura schreef:Niemand is ooit echt tevreden. Er is hier ook een topic over hulde voor de vollere vrouw... En dan mag een slank iemand niet iets zeggen over vetjes op een been tegen een dikker iemand? Die vollere vrouwen zeggen toch ook tevreden te zijn? Wat maakt dat nou uit tegen wie je wat zegt, mensen moeten eens wat meer tevreden zijn.
Ik denk niet dat alle vollere vrouwen tevreden zijn hoor, lees dat topic maar eens goed. Ik ben zelf ook een volle vrouw (al heb ik onderhand een hekel aan het woord 'vol') maar ik ben niet tevreden. Wat overigens niet inhoudt dat slanke vrouwen niet mogen klagen, laat ik dat even voorop stellen
Gast- Gast
Of gewoon behoorlijke lovehandles.. Zelfs zonder broek aan kan je die dingen nog wel hebben..PrinsesBo schreef:Jen_ schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Of gewoon behoorlijke lovehandles.. Zelfs zonder broek aan kan je die dingen nog wel hebben..PrinsesBo schreef:Jen_ schreef:
Ik weet niet wat ik me er bij voor moet stellen.
Maar het zou kunnen
Gast- Gast
Ik zou bijna een foto maken, maar dat wil ik m`n zelfbeeld niet aan doen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Of gewoon behoorlijke lovehandles.. Zelfs zonder broek aan kan je die dingen nog wel hebben..PrinsesBo schreef:Jen_ schreef:
Ja dat gewoon. Echt grote.. Kan ze ook niks aan doen! Om maar aan te geven dat het dus heus wel mogelijk is. Ik heb ook een bolle buik, altijd al gehad. De rest is prima. Vriendin heeft een groooote kont En stevige bovenbenen. Superplatte buik. Tja zoveel verschillende mensen!
Gast- Gast
Exactly Jen! Zelfs met die 15 kilo extra er aan bij mij, heb heb ik nog steeds direct onder m'n borsten een vrij dunne taille. Er zit daar iig echt geen vet en je voelt direct m'n ribben. Dat is dus nog steeds hetzelfde als vroeger, en met jurkjes/shirtjes waar direct een band onder de borsten zit, lijkt het daar dus best alsof ik slank ben. Maar dan daaronder is het een soort skigebied aan heuvels en dalen.
Gast- Gast
Marin schreef:een soort skigebied aan heuvels en dalen.
zo is het bij mij ook ongeveer, alleen de afdaling loopt tot net boven mijn knieën
Gast- Gast
Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Of gewoon behoorlijke lovehandles.. Zelfs zonder broek aan kan je die dingen nog wel hebben..PrinsesBo schreef:Jen_ schreef:
Ja dat gewoon. Echt grote.. Kan ze ook niks aan doen! Om maar aan te geven dat het dus heus wel mogelijk is. Ik heb ook een bolle buik, altijd al gehad. De rest is prima. Vriendin heeft een groooote kont En stevige bovenbenen. Superplatte buik. Tja zoveel verschillende mensen!
Ik heb die bolle buik nog nooit gezien bij jou anders hoor, haha (is geen grapje btw, als ik foto's van jou zie, zie ik hem gewoon echt niet!!)
Iedereen heeft nou eenmaal wel iets aan zijn/haar lichaam wat hij/zij minder mooi vindt. Zolang je er niet de hele tijd over loopt te miepen, mag je dat best eens zeggen, als het maar geen rare obsessie wordt!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Heb de reacties op de pagina's hiervoor alleen even vluchtig doorgelezen. Het maakt mij persoonlijk helemaal niets uit als een slank persoon klaagt over wat voor probleemzones dan ook. Ook niet als dit gaat om een slank persoon die tien kilo lichter is dan mij. Blijkbaar vindt die persoon dat een probleem, nou ik ben tevreden met mezelf inclusief vetjes, dus ik voel me hierdoor niet ineens slechter.
Gast- Gast
Ze mogen van mij best wel klagen maar met mijn eigen overgewicht vind ik het dan wel lastig om te reageren. Ik ga er dan ook zeker niet al te uitgebreid op in. Voor uitgebreide reacties moeten ze dan maar bij andere mensen klagen. Over andere onderwerpen praat ik graag met ze mee.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn
» Vragen of je zwanger bent terwijl je het niet bent..
» Stelling: als je je werk niet af krijgt...
» wat wel en niet te dragen als je stevig bent?
» Je bent mijn droomvrouw niet..
» Vragen of je zwanger bent terwijl je het niet bent..
» Stelling: als je je werk niet af krijgt...
» wat wel en niet te dragen als je stevig bent?
» Je bent mijn droomvrouw niet..
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: