Cupcakes!
+91
Ibbeltje
*Troela*
FruttiTutti
Flower_L
Suus
Raindrop
Stitch
JustMeDaan
Springflower
Marin
Champagne
CarpeDiem
smurfin22
dolfijntje24
SoGood
vlindertje
Salander
Sazzle
joyce0606
Nora
Feyd
TGR
Zonnebloem
Cupcake
kwak
Minx
mauwmauw
Ziva
Antibes
aardbeitje
peach
Gigi_
Elsje
Juul
NoName88
Joyce
Penny Blossom
Tazz
Rovine
Linnie1985
Vancity_girl
Spring
Dikkie Dik
Rush
Phileine
_Muppit
Verona
Ella
Sjaantje
Merai
Mamsie
Stoplicht
flower
sonly
Angela_1986
Jezzie
Highway
CCC
love
duckie
PiP
_Femme
Jerry
TukTuk
Sarah1985
Mida4you
Rebecca
Mari
Zora
claudiaveronique
Nietjuuh
Summerlovin
Arwyn
bolus26
xxjojootjexx
kuikje83
JD
lyke
Guus
SarahKey
Zwerver
Prosecco
Rosa
Bruintje Beer
nisavi
Lejow
nijntje4
VeryCherry
Marcellah89
Inge
Sugarfall
95 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Cupcakes!
@ Dijn82.
Die zien er super leuk uit! Wat is hetgene wat je erbovenop gedaan hebt? Ik wil ook graag een keer cupcakes maken met zoiets erbovenop.
Die zien er super leuk uit! Wat is hetgene wat je erbovenop gedaan hebt? Ik wil ook graag een keer cupcakes maken met zoiets erbovenop.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je ik heb er een laagje botercrème (roomboter/poedersuiker ongeveer 1:1 en een paar druppels vanille extract) tussen gedaan.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb nu 2x cupcakes gemaakt maar als ik de papieren vormpjes gebruik lijkt het wel of ze alle kanten uitgaan.
Het zijn geen mooie ronde dingetjes. Kan dit opgelost worden door een silliconen bakvorm te gebruiken?
Het zijn geen mooie ronde dingetjes. Kan dit opgelost worden door een silliconen bakvorm te gebruiken?
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik heb nu 2x cupcakes gemaakt maar als ik de papieren vormpjes gebruik lijkt het wel of ze alle kanten uitgaan.
Ja!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Heerlijk met een vriendinnetje heel de middag en avond geknutseld:
En een paar close-up:
En een paar close-up:
Gast- Gast
Waar halen jullie die producten vandaan, ik wil gaan trakteren als ik jarig ben op mijn werk, en ga me ook maar is wagen aan het cupcake virus
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Razz_ schreef:Vinden jullie het nou nooit zonde om die dingen op te eten?
Jawel, dus ik laat het aan anderen over ;-)
Gast- Gast
Summerlovin schreef:@ Dijn82.
1:1 botercrème (met rode kleurstof en citroenaroma). Ik heb hier geloof ik 100 gram boter en 100 gram poedersuiker voor gebruikt. Eerst de boter luchtig kloppen, dan de poedersuiker erbij en eerst langzaam kloppen tot alle poedersuiker opgenomen is en dan weer snel kloppen. Op het laatst een paar eetlepels heet water erbij en klaar! Je moet wel lang kloppen, 10 tot 15 minuten, zodat het goed luchtig wordt.
Gast- Gast
Ik gebruik voor toeven altijd de meringue botercreme. Die is zooohoo lekker!
http://www.deleukstetaarten.nl/recept/183/Botercreme+met+eiwitschuim+%28swiss+meringue%29/
En dan lekker smaakje er door (chocopasta, oploskoffie, andere aroma's)
http://www.deleukstetaarten.nl/recept/183/Botercreme+met+eiwitschuim+%28swiss+meringue%29/
En dan lekker smaakje er door (chocopasta, oploskoffie, andere aroma's)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
heb afgelopen week een cupcake workshop gedaan
dit is het resultaat!
dit is het resultaat!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Wow Lyke! Die zijn echt mooi
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik wil ook cupcakes maken, ik heb gewoon cake mix gekocht. Maar moet het dan net zo lang in de oven als een cake? En hoe en waarmee versieren jullie ze.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Hallo dames,
Ik bewonder al jullie kunsten allemaal. Een vriendin van mij maakt ook taarten met fondant etc. alleen die is nog maar net begonnen.
Nu wil ik zelf heel graag beginnen met cupcakes alleen wat moet ik hebben als basis beginselen?? Ik zie van alles op internet maar weet niet precies wat ik moet hebben. En hoe krijgen jullie de cupcakes zo mooi rond en bovenop zo mooi plat?? Ik sta te popelen om te beginnen haha. En hoe maak je vulling in de cupcakes??
Tips, allemaal welkom!!!!
Ik bewonder al jullie kunsten allemaal. Een vriendin van mij maakt ook taarten met fondant etc. alleen die is nog maar net begonnen.
Nu wil ik zelf heel graag beginnen met cupcakes alleen wat moet ik hebben als basis beginselen?? Ik zie van alles op internet maar weet niet precies wat ik moet hebben. En hoe krijgen jullie de cupcakes zo mooi rond en bovenop zo mooi plat?? Ik sta te popelen om te beginnen haha. En hoe maak je vulling in de cupcakes??
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Hallo dames,
Mooi rond en plat krijg je ze door ze in vormpjes te doen en dan in zon cupcake bakblik. iig zo doe ik het.
En plat krijg je ze door er na het bakken een bakplaat bovenop te zetten.
lyke- Prater
Kunnen cupcakes met fondant/marsepein ook in de vriezer? Of kan dat alleen met de cake zelf?
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Kunnen cupcakes met fondant/marsepein ook in de vriezer? Of kan dat alleen met de cake zelf?
Volgens mij alleen de cupcakes zelf.. lijkt me niet heel verstandig om marsepein in te vriezen
lyke- Prater
lyke86 schreef:vruchtenhagel schreef:Kunnen cupcakes met fondant/marsepein ook in de vriezer? Of kan dat alleen met de cake zelf?
Volgens mij alleen de cupcakes zelf.. lijkt me niet heel verstandig om marsepein in te vriezen
Kan makkelijk hoor! Gewone marsepeinen taarten kunnen ook ingevroren worden, volgens mij toch zeker wel 3 maanden
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:lyke86 schreef:vruchtenhagel schreef:Kunnen cupcakes met fondant/marsepein ook in de vriezer? Of kan dat alleen met de cake zelf?
Kan makkelijk hoor! Gewone marsepeinen taarten kunnen ook ingevroren worden, volgens mij toch zeker wel 3 maanden
Oh wat fijn nieuws :-). Dan kan ik misschien wat leuks maken voor m'n zusje d'r verjaardag
Gast- Gast
Wel proberen ze zo lucht dicht mogelijk te verpakken Sowieso er een plastic zak omheen! Dan moet het goedkomen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Cupcakes
» Cupcakes voor studentenvereniging
» pistool cupcakes.. help!!
» Cupcakes bewaren
» Cupcakes maken van cakemix?
» Cupcakes voor studentenvereniging