Cupcakes!
+91
Ibbeltje
*Troela*
FruttiTutti
Flower_L
Suus
Raindrop
Stitch
JustMeDaan
Springflower
Marin
Champagne
CarpeDiem
smurfin22
dolfijntje24
SoGood
vlindertje
Salander
Sazzle
joyce0606
Nora
Feyd
TGR
Zonnebloem
Cupcake
kwak
Minx
mauwmauw
Ziva
Antibes
aardbeitje
peach
Gigi_
Elsje
Juul
NoName88
Joyce
Penny Blossom
Tazz
Rovine
Linnie1985
Vancity_girl
Spring
Dikkie Dik
Rush
Phileine
_Muppit
Verona
Ella
Sjaantje
Merai
Mamsie
Stoplicht
flower
sonly
Angela_1986
Jezzie
Highway
CCC
love
duckie
PiP
_Femme
Jerry
TukTuk
Sarah1985
Mida4you
Rebecca
Mari
Zora
claudiaveronique
Nietjuuh
Summerlovin
Arwyn
bolus26
xxjojootjexx
kuikje83
JD
lyke
Guus
SarahKey
Zwerver
Prosecco
Rosa
Bruintje Beer
nisavi
Lejow
nijntje4
VeryCherry
Marcellah89
Inge
Sugarfall
95 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Cupcakes!
Weg!
Laatst aangepast door chococupcake op vr 26 aug 2011 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een vrolijkheid straalt het uit chococupcake Ziet er lekker uit!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Leuk CCC!
de pushcake houders liggen bij mij nog in de kast, heb nog geen puf en tijd gehad om er wat mee te doen.
de pushcake houders liggen bij mij nog in de kast, heb nog geen puf en tijd gehad om er wat mee te doen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had ze al eeuwen liggen, en kon mezelf er niet toe zetten. Maar we gingen vandaag naar de oma van mijn vriend, en wilde wat lekkers meenemen dus gisteravond toch nog even snel aan de slag gegaan... Toen heb ik die met Monchoutaart gemaakt, was zo klaar eigenlijk... En vanmiddag even snel die andere met cake en chocoganache... Vind ze ook lekker vrolijk geworden!
CCC- Ratel
weet niet wie het vroeg maar hema heeft er ook een vorm voor en die verkopen ook kleine cupcakepapiertjes.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:weet niet wie het vroeg maar hema heeft er ook een vorm voor en die verkopen ook kleine cupcakepapiertjes.
Oh serieus? De hema? Ik was niet degene die het vroeg maar ik gebruik ze ook en dit wist ik niet! Thanks voor de openbaring haha!
_Femme- Prater
_Femme schreef:Fairytale schreef:weet niet wie het vroeg maar hema heeft er ook een vorm voor en die verkopen ook kleine cupcakepapiertjes.
Oh serieus? De hema? Ik was niet degene die het vroeg maar ik gebruik ze ook en dit wist ik niet! Thanks voor de openbaring haha!
Jammer genoeg zijn de bij mijn Hema al een half jaar uitverkocht
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:_Femme schreef:Fairytale schreef:weet niet wie het vroeg maar hema heeft er ook een vorm voor en die verkopen ook kleine cupcakepapiertjes.
Jammer genoeg zijn de bij mijn Hema al een half jaar uitverkocht
Oh dat schiet niet op
_Femme- Prater
chococupcake, dat is een leuk idee! die wijnglaasjes met taart! dat ga ik onthouden voor mijn dochters verjaardag.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Inmiddels twee maandjes niet gebakken en ik sta te popelen
Ik heb besloten morgenavond dit receptje te maken; dan zijn ze zaterdag goed,ze lijken me heerlijk (L)
http://gingerbreadbagels.com/2011/06/30/twix-cheesecakes/
Ik heb besloten morgenavond dit receptje te maken; dan zijn ze zaterdag goed,ze lijken me heerlijk (L)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:Inmiddels twee maandjes niet gebakken en ik sta te popelen
Oooeh die lijken me lekker!! Moet ik ook maar eens proberen!
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
@ prosecco de vorm of de papiertjes?? Ik wil anders hier nog wel eens voor je kijken. Lagen van de week nog heel veel. Had alleen mijn cadeaubon niet bij me.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:@ prosecco de vorm of de papiertjes?? Ik wil anders hier nog wel eens voor je kijken. Lagen van de week nog heel veel. Had alleen mijn cadeaubon niet bij me.
De papiertjes, de vorm had ik al gehaald onder het motto: "die papiertjes komen ook wel weer binnen"
Prosecco- Kletskop
de vorm heb ik van de xenos en toen ook gekeken bij de hema maar daar hadden ze hier niet. Alleen de grote cakevormpapiertjes.
Dat ziet er ook leuk uit minitaartjes in een glaasje. Misschien ook leuk bij verjaardagen. Of ziet er dat niet leuk uit, kwarktaart en chocoladetaart in zo`n vormpje.
Dat ziet er ook leuk uit minitaartjes in een glaasje. Misschien ook leuk bij verjaardagen. Of ziet er dat niet leuk uit, kwarktaart en chocoladetaart in zo`n vormpje.
Gast- Gast
Ik was het die het vroeg, maar mijn hema heeft het ook niet (meer)!
Dacht al dat ik ze daar een keertje gezien had, maar omdat ze er nu niet meer zijn twijfelde ik.
Dacht al dat ik ze daar een keertje gezien had, maar omdat ze er nu niet meer zijn twijfelde ik.
Gast- Gast
Wat een gedoe om die papiertjes, je kunt ze toch gewoon online bestellen? In menig hobbywinkel hebben ze die dingen ook...
Lily: ja natuurlijk ziet dat er leuk uit, daarom heb ik het ook eens geprobeerd om te kijken wat voor porties er ook uit komen uiteindelijk... Keertje wat anders, hoef je ook niets aan te snijden ed.
Lily: ja natuurlijk ziet dat er leuk uit, daarom heb ik het ook eens geprobeerd om te kijken wat voor porties er ook uit komen uiteindelijk... Keertje wat anders, hoef je ook niets aan te snijden ed.
CCC- Ratel
De mini papiertjes hebben ze hier ook bij Jamin!
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Highway schreef:Inmiddels twee maandjes niet gebakken en ik sta te popelen
Ze zijn erg lekker!! ze zijn naar mijn idee iets te laag.
Het recept was denk ik voor 12 stuks en ik heb er 18 gemaakt. Maar heeeeerlijk (L)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Bij de makro krijg je grootverpakking van
500 mini cc papiertjes voor zo'n 5 euro geloof ik!
500 mini cc papiertjes voor zo'n 5 euro geloof ik!
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
chococupcake schreef:Wat een gedoe om die papiertjes, je kunt ze toch gewoon online bestellen? In menig hobbywinkel hebben ze die dingen ook... Lily: ja natuurlijk ziet dat er leuk uit, daarom heb ik het ook eens geprobeerd om te kijken wat voor porties er ook uit komen uiteindelijk... Keertje wat anders, hoef je ook niets aan te snijden ed.
Beetje aangebrand?
Natuurlijk kan ik ze online bestellen, alleen heb ik verder niks nodig op het moment dus is het een beetje zonde van de verzendkosten. Maar in ieder geval weet ik nu dat Intratuin ze ook heeft!
Prosecco- Kletskop
Pipoos, Jamin, en de nodige taartenshops die door heel nederland wel zitten hebben ze meestal ook!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
afgelopen zaterdag hier naar de xenos geweest voor die bekertjes maar helaas waren ze hier al uit het assortiment.
Gast- Gast
Plaats iemand nog leuke foto's van creaties?? Vind dat er barweinig word geplaatst voor een cupcake topic, dus kom maar op!
CCC- Ratel
dan zal ik m`n minicupcakes van zaterdag maar posten. Met stukjes chocola, caramel en bovenop nog wat nootjes. (sorry voor de slechte kwaliteit is met m`n telefoon gemaakt)
Gast- Gast
Jammie! Ziet er lekker uit!
CCC- Ratel
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Cupcakes
» Cupcakes voor studentenvereniging
» pistool cupcakes.. help!!