Cupcakes!
+91
Ibbeltje
*Troela*
FruttiTutti
Flower_L
Suus
Raindrop
Stitch
JustMeDaan
Springflower
Marin
Champagne
CarpeDiem
smurfin22
dolfijntje24
SoGood
vlindertje
Salander
Sazzle
joyce0606
Nora
Feyd
TGR
Zonnebloem
Cupcake
kwak
Minx
mauwmauw
Ziva
Antibes
aardbeitje
peach
Gigi_
Elsje
Juul
NoName88
Joyce
Penny Blossom
Tazz
Rovine
Linnie1985
Vancity_girl
Spring
Dikkie Dik
Rush
Phileine
_Muppit
Verona
Ella
Sjaantje
Merai
Mamsie
Stoplicht
flower
sonly
Angela_1986
Jezzie
Highway
CCC
love
duckie
PiP
_Femme
Jerry
TukTuk
Sarah1985
Mida4you
Rebecca
Mari
Zora
claudiaveronique
Nietjuuh
Summerlovin
Arwyn
bolus26
xxjojootjexx
kuikje83
JD
lyke
Guus
SarahKey
Zwerver
Prosecco
Rosa
Bruintje Beer
nisavi
Lejow
nijntje4
VeryCherry
Marcellah89
Inge
Sugarfall
95 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Cupcakes!
AngelNyn schreef:lyke86 schreef:vruchtenhagel schreef:Kunnen cupcakes met fondant/marsepein ook in de vriezer? Of kan dat alleen met de cake zelf?
Volgens mij alleen de cupcakes zelf.. lijkt me niet heel verstandig om marsepein in te vriezen
Kan makkelijk hoor! Gewone marsepeinen taarten kunnen ook ingevroren worden, volgens mij toch zeker wel 3 maanden
wow mij werd laatst verteld dat dit niet kon omdat de marsepein dan nat word.
Maar goed om te weten dat het dus wel kan!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
na de workshop van een paar weken geleden ook zelf thuis maar eens geprobeerd
Dit is het resultaat! best goed gelukt en lekker
Dit is het resultaat! best goed gelukt en lekker
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Hopelijk krijg ik nu wel antwoord hihi ( vorige keer werd hij niet beantwoord ) Maar vullen jullie de cupcakes ook? Zo ja hoe doen jullie dat?
Ik wil namelijk in deze dagen lekkere cupcakes gaan maken. Jullie verder nog tips of recepten???
Ik wil namelijk in deze dagen lekkere cupcakes gaan maken. Jullie verder nog tips of recepten???
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Hopelijk krijg ik nu wel antwoord hihi ( vorige keer werd hij niet beantwoord ) Maar vullen jullie de cupcakes ook? Zo ja hoe doen jullie dat?
Ik vind het zelf niet nodig om ze te vullen. Maar sommigen halen met een appelboor cake eruit en vullen dat. Of met een spuit met een spitse punt en dan er in prikken en vullen.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Mirjam4you schreef:Hopelijk krijg ik nu wel antwoord hihi ( vorige keer werd hij niet beantwoord ) Maar vullen jullie de cupcakes ook? Zo ja hoe doen jullie dat?
Ik vind het zelf niet nodig om ze te vullen. Maar sommigen halen met een appelboor cake eruit en vullen dat. Of met een spuit met een spitse punt en dan er in prikken en vullen.
Ik had vandaag al eens goed op internet gezocht en had het al gevonden. Ja de cakejes zijn zo ook lekker maar wil een keer iets anders maken, en dan met vulling
Mida4you- Ratel
ik had laatst cupcakes gemaakt en gevuld met gele room en boven op chocolade fondant en dan in de hagelslag gedoopt was erg lekker
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
ik wil frosting maken voor op mijn cupcakes (bloem, melk, roomboter, poedersuiker en vanille), maar vroeg me af of ik dat ook de avond van tevoren kan maken... Iemand die dit weet?
En daarnaast iemand nog tips over waar je kleine paassnoepjes kunt kopen? Van die hele kleine paas-suikereitjes bijvoorbeeld..?
En daarnaast iemand nog tips over waar je kleine paassnoepjes kunt kopen? Van die hele kleine paas-suikereitjes bijvoorbeeld..?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Even dit topic opgezocht voor de geïnteresseerden:
Bij de Xenos hebben ze nu een bewaarbox voor cupcakes!
http://folder.xenos.nl/Main.php?hashcode=1383eef2015b036f4a61fdb24c19ffdb
Zie pagina 2
Bij de Xenos hebben ze nu een bewaarbox voor cupcakes!
http://folder.xenos.nl/Main.php?hashcode=1383eef2015b036f4a61fdb24c19ffdb
Zie pagina 2
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Tip!
Bij de Wibra verkopen ze nu een Cupcakes standaard voor weinig geld, ik geloof 3 euro maar weet ik niet zeker meer...
Bij de Wibra verkopen ze nu een Cupcakes standaard voor weinig geld, ik geloof 3 euro maar weet ik niet zeker meer...
Mida4you- Ratel
Bedoel je deze?
Ik ga morgen even kijken of het wat is. Heeft iemand deze al gezien of gekocht? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit.
Ik ga morgen even kijken of het wat is. Heeft iemand deze al gezien of gekocht? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit.
Gast- Gast
Ja die is het! Ik heb hem gisteren in mijn handen gehad en ik vond de standaard er goed uitzien hoor. Ook nog wel stevig.
Mida4you- Ratel
Ja daarom!!
Mida4you- Ratel
Ik koop mijn spullen ook bij de Bakzolder in Elburg! De marsepein is daar niet duur en lekker!Inge schreef:xxjojootjexx schreef:In Kampen zit tisa's. En in Oldebroek bij fruittuin verbeek kun je spullen van de bakzolder kopen. Maar daarvoor kun je ook naar elburg;) niet zo ver dus allemaalInge schreef:Ja dat klopt wel ja... maar kon nergens anders wat vinden... zal eens googlen op een taartenwinkel dan :pLejow schreef:Koop AJB niet bij de pipoo's. Dat is echt afzetterij, zoooo onwijs duur!!!!!
Je kunt beter kijken of er echte taartwinkels bij je in de buurt zijn, of webshops waar je ook af kunt halen ofzo.
Ah super... thanks voor de tips
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
waar zit de bakzolder in elburg? echt in het stadje?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ga voor mijn verjaardag cupcakes maken met marsepein erop. Nu lees ik hier dat het makkelijk is om een bakplaat op de cupcakes te leggen zodat ze plat worden. Leggen jullie die bakplaat erop als ze direct uit de oven komen of laten jullie ze eerst een beetje afkoelen? Of maakt dit helemaal niet uit?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Summerlovin schreef:Ik ga voor mijn verjaardag cupcakes maken met marsepein erop. Nu lees ik hier dat het makkelijk is om een bakplaat op de cupcakes te leggen zodat ze plat worden. Leggen jullie die bakplaat erop als ze direct uit de oven komen of laten jullie ze eerst een beetje afkoelen? Of maakt dit helemaal niet uit?
Gelijk erop leggen! Dan zijn ze nog zacht en kun je ze het makkelijkst vervormen. Door het afkoelen worden ze harder, dus dan blijven ze plat. Als je het doet als ze al afgekoeld zijn willen ze niet helemaal plat meer worden.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
(wel even bakpapiertje er tussen)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bedankt Femme en Lejow( dat van dat bakpapiertje wist ik namelijk ook niet)!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik heb er een snijplank op gelegd, maar 't werd niet plat... Eerder een deuk met een bult erop (klinkt niet logisch...). Iemand daar dé oplosssing voor?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Nee, in Oostendorp, boven Gardenbroek.duckie schreef:waar zit de bakzolder in elburg? echt in het stadje?
www.bakzolder.nl
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Jerry schreef:Ik heb er een snijplank op gelegd, maar 't werd niet plat... Eerder een deuk met een bult erop (klinkt niet logisch...). Iemand daar dé oplosssing voor?
Hahaha hartelijk dank voor deze opmerking; ik heb even hartelijk kunnen lachen haha zeker door de opmerking tussen haakjes erachter
Gast- Gast
Die standaart is helemaal niet prettig.
Als toevallig iedereen een cupcake van 1 kant pakt, valt hij om! (ik had wel een dikke botercreme toef op de cupcakes - gejat van starbucks , dus ze waren wel zwaar..) Maar dan nog.. hij hoort niet om te vallen haha
Als toevallig iedereen een cupcake van 1 kant pakt, valt hij om! (ik had wel een dikke botercreme toef op de cupcakes - gejat van starbucks , dus ze waren wel zwaar..) Maar dan nog.. hij hoort niet om te vallen haha
Gast- Gast
Ik verveelde me, dus heb snel even wat lekkere CC's in elkaar gedraaid met een aardbeien swiss merengue toef!
CC's of love heb ik ze maar gedoopt
CC's of love heb ik ze maar gedoopt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Cupcakes
» Cupcakes voor studentenvereniging
» Cupcakes bewaren
» pistool cupcakes.. help!!