Mijn nachtemerrie is uitgekomen
+23
missmarm
PiP
shadow
sheila123
Guus
Susan
Inge
Pien
Thary
Nana
Annemie
RYW
VeryCherry
Bruintje Beer
Julia
Meeko
MamaCa
maiadebij
Coccinelle
Monte
Famke
mauwmauw
Monnie
27 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mijn nachtemerrie is uitgekomen
Dank je voor de tip meeko. Ik ga die olie morgen halen.
De schrik begint langzaam wat te zakken krijg alleen het beeld niet uit mijn hoofd. Dat zal nog wel even duren. Ik denk niet dat ik nog ooit zo'n goed vertrouwen in honden ga krijgen.
Mijn manneke slaapt lekker en was in het ziekenhuis al aan het keten toen wij daar zaten met dikke ogen van het huilen.
Het is echt een kleine held en ik ben zo trots op hem !
De schrik begint langzaam wat te zakken krijg alleen het beeld niet uit mijn hoofd. Dat zal nog wel even duren. Ik denk niet dat ik nog ooit zo'n goed vertrouwen in honden ga krijgen.
Mijn manneke slaapt lekker en was in het ziekenhuis al aan het keten toen wij daar zaten met dikke ogen van het huilen.
Het is echt een kleine held en ik ben zo trots op hem !
Gast- Gast
Oej wat schrikken zeg! Ik kan me ook goed voorstellen dat je het beeld nog niet van je netvlies af kan krijgen.
Sterkte
Sterkte
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Dank jullie wel allemaal. Bah wat een avond gisteren. Gelukkig loopt S weer vrolijk rond en lijkt er zo geen last van te hebben.
Wel een beroerde nacht achter de rug. Tussen 12 en 4 uur heeft hij echt bagger geslapen. Logisch ook. Hij heeft bij mij in bed wat liggen draaien en huilen. En om 4:00 uur weer in zijn eigen bedje in slaap gevallen tot 7:00 uur.
De wonden zijn opgedroogd en het is flink rood erom heen. Net de pleisters eraf gehaald arm kind.
Het is gelukkig oppervlakkig. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben dat ze niet heeft door gebeten !
Wel een beroerde nacht achter de rug. Tussen 12 en 4 uur heeft hij echt bagger geslapen. Logisch ook. Hij heeft bij mij in bed wat liggen draaien en huilen. En om 4:00 uur weer in zijn eigen bedje in slaap gevallen tot 7:00 uur.
De wonden zijn opgedroogd en het is flink rood erom heen. Net de pleisters eraf gehaald arm kind.
Het is gelukkig oppervlakkig. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben dat ze niet heeft door gebeten !
Gast- Gast
Oh meid wat erg........ Gelukkig is het niet doorgebeten.
Mijn moeder heeft ook 2 honden maar ben eigenlijk nooit bang dat ze haar bijten. Ze zijn ook kinderen gewend.
Maar jullie hebben toch zelf ook een hond. Hoe ga je dat nu doen dan?
Mijn moeder heeft ook 2 honden maar ben eigenlijk nooit bang dat ze haar bijten. Ze zijn ook kinderen gewend.
Maar jullie hebben toch zelf ook een hond. Hoe ga je dat nu doen dan?
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ohh wat zou dat schikken geweest zijn! Hopelijk geneest het mooi en houd je zoontje er geen trauma aan over. Sterkte.
Gast- Gast
Wat schrikken zeg!! Bah, wat naar. Ik zou wel goed met vitamine E crème smeren, dat bevorderd de wondgenezing. Sterkte!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Getver, wat zal je geschrokken zijn en je zoon helemaal. Hopelijk heeft hij goed geslapen en gaat het een beetje goed genezen allemaal.
Mijn ouders hebben ook een hond, het liefste beest van de wereld, maar ik zorg er altijd, altijd, altijd voor dat mijn jongens niet alleen zijn met haar, of al te dicht in de buurt... omdat je het gewoon maar nooit weet, dat bewijst jouw verhaal maar weer. Sterkte voor jullie!
Mijn ouders hebben ook een hond, het liefste beest van de wereld, maar ik zorg er altijd, altijd, altijd voor dat mijn jongens niet alleen zijn met haar, of al te dicht in de buurt... omdat je het gewoon maar nooit weet, dat bewijst jouw verhaal maar weer. Sterkte voor jullie!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik wil niet zeggen dat dat hier het geval was, maar heel vaak trekken kinderen aan de staart of oren van een dier, tja dan is het niet zo gek als een dier daar een keer genoeg van krijgt, dus je moet niet altijd het dier de schuld geven.
Mijn neefje trekt blijkbaar heel vaak aan de staart van hun kat, nou is hij al een aantal keren gekrabt, 1 keer bijna in het oog, tja dat vind ik dan een beetje eigen schuld en ook van de ouders, dat die niet opletten dat hun kindje het huisdier pest, ook al doet een kindje dat niet expres.
Zelf hebben wij een jack russel die absoluut niet te vertrouwen is, ze valt ons ook vaak aan, dus ben beniewd hoe dat zodadelijk zal gaan als mijn zoontje gaat kruipen enz.
Ik hoop dat jouw kindje weer helemaal op knapt en dat hij niet bang voor honden word.
Mijn neefje trekt blijkbaar heel vaak aan de staart van hun kat, nou is hij al een aantal keren gekrabt, 1 keer bijna in het oog, tja dat vind ik dan een beetje eigen schuld en ook van de ouders, dat die niet opletten dat hun kindje het huisdier pest, ook al doet een kindje dat niet expres.
Zelf hebben wij een jack russel die absoluut niet te vertrouwen is, ze valt ons ook vaak aan, dus ben beniewd hoe dat zodadelijk zal gaan als mijn zoontje gaat kruipen enz.
Ik hoop dat jouw kindje weer helemaal op knapt en dat hij niet bang voor honden word.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Jeetje wat een verschrikkelijke nachtmerrie zeg! Wat zal jij je hulpeloos gevoeld hebben! Je bent een hele goede mama voor je zoontje dus voel je alsjeblieft niet schuldig, dieren blijven nou eenmaal onberekenbaar. Hopelijk hersteld jouw ventje snel en zonder er al te veel last van te hebben!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Annemie schreef:Ik wil niet zeggen dat dat hier het geval was, maar heel vaak trekken kinderen aan de staart of oren van een dier, tja dan is het niet zo gek als een dier daar een keer genoeg van krijgt, dus je moet niet altijd het dier de schuld geven.
Zelf hebben wij een jack russel die absoluut niet te vertrouwen is, ze valt ons ook vaak aan, dus ben beniewd hoe dat zodadelijk zal gaan als mijn zoontje gaat kruipen enz.Ik hoop dat jouw kindje weer helemaal op knapt en dat hij niet bang voor honden word.
Jemig, vind je dat niet eng dan?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Annemie schreef:
En wat als je kindje kruipt? Wachten op het moment tot je hond hem als een kruipend knakworstje of bewegend flostouw ziet? Ik snap werkelijk niet dat-zelfs omdat de hond jullie soms al aanvalt- waarom jullie dit risico nemen
Thary- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 44
Registratiedatum : 26-01-11
wat vreselijk zeg... hopelijk houdt hij er qua littekens niet teveel van over en is hij ook niet de rest van zn leven bang voor honden! ik kan je, net als een aantal andere, een goede tip geven voor het herstel van de wonden! ik heb zelf heel erg eczeem en heb daar vele littekens aan overgehouden, paar jaar terug kreeg ik de tip om deze creme te smeren, het werkt super! mijn zwager heeft een tijd terug een scooterongeluk gehad en had ook hele lelijke sneëen en fikse schaafplekken in zn gezicht, hij heeft gesmeerd met deze creme en je ziet er nauwelijks nog wat van!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
O wat verschrikkelijk...krijg er helemaal de rillingen van, zat met open mond te lezen..
Gast- Gast
Nee dit snap ik ook echt niet. Waarom neem je in godsnaam het risico als je weet dat je hond niet te vertrouwen is en jullie aanvalt? Onverantwoordelijk noem ik dit....Thary schreef:Annemie schreef:
En wat als je kindje kruipt? Wachten op het moment tot je hond hem als een kruipend knakworstje of bewegend flostouw ziet? Ik snap werkelijk niet dat-zelfs omdat de hond jullie soms al aanvalt- waarom jullie dit risico nemen
Gast- Gast
@ Annemie Ze geeft helemaal niemand de schuld, baasjes niet, en de hond niet. Heb je niet goed gelezen. Ik snap overigens ook niet dat je het risico durft te nemen met je eigen hond, maarja
On-topic, heel veel sterkte met je zoontje, ik hoop dat hij niet super bang blijft voor honden nu.
On-topic, heel veel sterkte met je zoontje, ik hoop dat hij niet super bang blijft voor honden nu.
Gast- Gast
Jeetje wat heftig zeg ! Je moet zowieso altijd oppassen met huisdieren. Hoe lief ze ook altijd zijn. Zo zie je maar als je maar even 1 seconden niet op let er zoiets kan gebeuren brrr ! Hopelijk blijft je kindje niet bang voor honden en houdt hij er geen trauma aan over.
Gast- Gast
Annemie, serieus Ik wind me niet heel snel op maar nu toch echt wel. Jij bent verantwoordelijk voor je zoontje, dat weet je he. Jij moet ervoor zorgen of iig je best doen dat hem niets overkomt en voor mijn gevoel zet je hem nou in een risico situatie. Jullie hond is niet te vertrouwen en valt jullie zelfs aan...hallo! Honden zijn zowiezo nooit 100% te vertrouwen, maar jij weet gewoon al zeker dat die van jullie gaat bijten. En ga je dan maar afwachten ofzo? Tot hij is gebeten. Jack russels zijn dan wel niet van die grote honden, maar ik denk dat hij je zoontje behoorlijk kan verwonden. En dan vind ik het jouw schuld. Je bent niet goed bij je hoofd als je maar gewoon gaat afwachten wat er gebeurd op het moment dat jouw zoontje gaat kruipen.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Nonnevot schreef:@ivax: wat erg van je nichtje. Was het een erge bijtwond?
Ik heb sowieso al de blauwe plekken creme omdat het dadelijk behoorlijk blauw gaat worden. En ik kreeg net de tip om met de zalf te smeren wat voor littekens is. Die ga ik me morgen meteen halen. Nu zijn de wonden nog open dus kan ik nog niet smeren. Ik hoop dat het morgen dicht is.
Wat echt als een tierelier helpt tegen littekens is vasaline. (wel als de wonden al droog zijn en de korstjes eraf zijn!). Dit moet je eigenlijk 2 minuten goed smeren/masseren en dan kan het echt heel goed wegtrekken.
Ik heb zelf een litteken op mijn kin, en heb dit na dat het ongeluk gebeurde zo'n 2/3 weken gedaan en toen was het echt bijna weg.
Gast- Gast
Maar dat zegt ze ook niet. Ze zegt toch "ik zeg niet dat dat hier het geval is"Bazyle schreef:@ Annemie Ze geeft helemaal niemand de schuld, baasjes niet, en de hond niet. Heb je niet goed gelezen.
Sterkte ermee
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wat een nare ervaring, kan me voorstellen dat je je echt rotgeschrokken bent.
Nog een tip: Cicaplast van La Roche-Posay, dat is een wondhelende gel.
Nog een tip: Cicaplast van La Roche-Posay, dat is een wondhelende gel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bedankt allemaal voor de reacties. Vanmorgen weer in het ziekenhuis gezeten om te laten controleren. 2 wondjes bleven bloeden. Ze hebben het nu even goed schoongemaakt en de wondjes staan mooi op elkaar dus het kan goed genezen zo.
Ik hoop ook echt dat hij niet bang word voor honden want mijn ex heeft dus een hond (tervurendse herder) en ook zijn ouders.
Ik geef idd de hond helemaal de schuld niet. Ook heb ik mijn zoon niet uit het oog verloren en alleen met de hond gelaten. Want het is echt recht voor mijn voeten gebeurd. Ik stond erbij.
Ik denk dat de buren me hebben kunnen horen gillen.
Mijn vertrouwen is sowieso weg en zal never nooit meer mijn zoon met een hond alleen laten. Dat deed ik al niet maar nu al helemaal niet meer.
Het begint langzaam goed blauw te worden maar hij speelt gewoon lekker vrolijk.
Wat een nachtmerrie
Ik hoop ook echt dat hij niet bang word voor honden want mijn ex heeft dus een hond (tervurendse herder) en ook zijn ouders.
Ik geef idd de hond helemaal de schuld niet. Ook heb ik mijn zoon niet uit het oog verloren en alleen met de hond gelaten. Want het is echt recht voor mijn voeten gebeurd. Ik stond erbij.
Ik denk dat de buren me hebben kunnen horen gillen.
Mijn vertrouwen is sowieso weg en zal never nooit meer mijn zoon met een hond alleen laten. Dat deed ik al niet maar nu al helemaal niet meer.
Het begint langzaam goed blauw te worden maar hij speelt gewoon lekker vrolijk.
Wat een nachtmerrie
Gast- Gast
Wat naar zeg! ik hoop dat alles mooi heelt en dat jullie het goed op kunnen vangen zodat hij geen trauma krijgt en voortaan bang is voor honden!
Dat van dat bloed proven is een broodje aap verhaal, wel hebben honden altijd een 'reden' om te bijten. Die hoeft niet direct zichtbaar te zijn maar kan ook de onzekerheid van de hond zijn of de houding die je zoontje onbewust had. Maar omdat de hond niet doorbeet zal het misschien ook een dominante 'waarschuwing' van de hond geweest kunnen zijn.
Maar het feit blijft natuurlijk dat het een beest is en dat we nou eenmaal niet weten wat er in ze om gaat en zit het in een klein hoekje! Echt heel vervelend en ik hoop dat je kleine zich snel weer wat beter voelt!
Dat van dat bloed proven is een broodje aap verhaal, wel hebben honden altijd een 'reden' om te bijten. Die hoeft niet direct zichtbaar te zijn maar kan ook de onzekerheid van de hond zijn of de houding die je zoontje onbewust had. Maar omdat de hond niet doorbeet zal het misschien ook een dominante 'waarschuwing' van de hond geweest kunnen zijn.
Maar het feit blijft natuurlijk dat het een beest is en dat we nou eenmaal niet weten wat er in ze om gaat en zit het in een klein hoekje! Echt heel vervelend en ik hoop dat je kleine zich snel weer wat beter voelt!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Inge schreef:Maar dat zegt ze ook niet. Ze zegt toch "ik zeg niet dat dat hier het geval is"Bazyle schreef:@ Annemie Ze geeft helemaal niemand de schuld, baasjes niet, en de hond niet. Heb je niet goed gelezen.
Sterkte ermee
Ze bedoeld dat het zoontje in kwestie aan oren of staart getrokken heeft.
Gast- Gast
Bazyle schreef:Inge schreef:Maar dat zegt ze ook niet. Ze zegt toch "ik zeg niet dat dat hier het geval is"Bazyle schreef:@ Annemie Ze geeft helemaal niemand de schuld, baasjes niet, en de hond niet. Heb je niet goed gelezen.
Sterkte ermee
Ze bedoeld dat het zoontje in kwestie aan oren of staart getrokken heeft.
Ik lees het toch anders, ik lees dat er kinderen zijn die dat doen en dat ze niet zegt dat dat hier ook het geval is
(of begrijp ik je nu verkeerd)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik zie dat ik jullie idd nog niet de aanleiding heb verteld maar ik denk dat ik wel weet inmiddels wat de reden is geweest. Ik ben me de hele film even opnieuw na gegaan het volgende is vooraf gegaan:
S zat bij mij en mijn nichtje boven op de aanrecht. We waren eten aan het klaar maken (salade) en s had een komkommer. Deze heeft hij voor de helft gegeten en daarna op de grond gegooid. De labrador pup had hem als eerste te pakken terwijl Nora er ook bij zat. De 2 honden krijgen ook altijd iets zodra mijn nichtje klaar is met koken.
Wat ik zelf denk is dat zij zich achter gestoten heeft gevoeld. (daar waar je op dat moment niet bij stil staat)
En op het moment dat ik S. op de grond weer zette, zat Nora er binnen no time boven op. Het waren waarschuwingsbeten maar het had toch niet mogen gebeuren. Alhoewel ik heel goed dat gedrag begrijp. Nora is zelf enorm geschrokken en de tuin in gegaan en heeft zich de rest van de avond verstopt.
Ik kan het haar echt niet kwalijk nemen. Ik heb op mijn zoon zo goed mogelijk gelet en dit is het enige wat eraan vooraf was gegaan.
Nora is de oudste daar en dus de "baas" en dat laat ze op die manier goed merken.
Ik laat hem ook nooit meer bij haar in de buurt komen. Als ik kom met S gaan de hondjes lekker in de tuin spelen.
S zat bij mij en mijn nichtje boven op de aanrecht. We waren eten aan het klaar maken (salade) en s had een komkommer. Deze heeft hij voor de helft gegeten en daarna op de grond gegooid. De labrador pup had hem als eerste te pakken terwijl Nora er ook bij zat. De 2 honden krijgen ook altijd iets zodra mijn nichtje klaar is met koken.
Wat ik zelf denk is dat zij zich achter gestoten heeft gevoeld. (daar waar je op dat moment niet bij stil staat)
En op het moment dat ik S. op de grond weer zette, zat Nora er binnen no time boven op. Het waren waarschuwingsbeten maar het had toch niet mogen gebeuren. Alhoewel ik heel goed dat gedrag begrijp. Nora is zelf enorm geschrokken en de tuin in gegaan en heeft zich de rest van de avond verstopt.
Ik kan het haar echt niet kwalijk nemen. Ik heb op mijn zoon zo goed mogelijk gelet en dit is het enige wat eraan vooraf was gegaan.
Nora is de oudste daar en dus de "baas" en dat laat ze op die manier goed merken.
Ik laat hem ook nooit meer bij haar in de buurt komen. Als ik kom met S gaan de hondjes lekker in de tuin spelen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn wens is echt uitgekomen!
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: