Mijn wens is echt uitgekomen!
+26
Happydobby
Luna
Kat1980
nillis
LDJ
Arwyn
Juutjepetuutje
Monte
peach
Parisienne
Jasmine
Ella
Lejow
Chelle
xxjojootjexx
Bloem86
Jezzie
LindaK
Marin
Linda
Bloom
SarahKey
SoGood
Sanne
PapillonRose
Paper Crown
30 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mijn wens is echt uitgekomen!
Ik word denk ik een beetje emotioneel van het topic van Charles.
Want vorig jaar toen mijn man en ik buiten stonden vuurwerk te kijken, hadden we beide een wens gedaan. Ons wens kwam uit.. Na een bewogen jaar in 2011, waarbij we het ene 'bad news' na het andere kregen op baby gebied, sloten we die beide af met de wens dat IVF hopelijk ging lukken. We hebben echt onze portie gehad, en ik bevat het soms nog steeds niet dat ik het was die alles zomaar even doorstond, al die medicijnen in mijn buik heb gezet, die 10tallen keren naar de VU, ik kan nog de geur van het centrum ruiken, en hoe de houten planken onder mijn voeten kraakten bij de entree, hoe ik door de boekjes bladerde daar met allemaal geboortekaartjes van IVF kindjes, giechelen om de namen die sommige ouders hun kindje gaven.. hoeveel lol mijn man en ik hebben gehad om de hokjes waar je als man je eh, bijdrage moest 'opvangen'. Hoeveel parkeerboetes wij wel niet hebben gehad daar omdat er telkens geen plaats was en we onze auto maar gewoon ergens neerplempten. De nare combinatietest, de opluchting na de vlokkentest. De blik in de ogen van mijn man toen het hartje echt klopte.. Wauw..
Dat er in de box in de woonkamer straks echt een kindje ligt te knorren, mijn kindje.. ons lieve smurfje is echt haast niet te bevatten. Echt mijn aller aller kostbaarst bezit, zijn kleine leventje is ons zoveel waard dat ik er soms gewoon een beetje bang van word. Ik hou echt al zoveel van mijn guppie.. het draait nu al allemaal om hem. Mijn man zei gisteren, het is alsof ik een heel groot kadootje krijg.. Wij worden gewoon een gezinnetje.. Tenminste, als hij de uitgang vindt. IVF babies komen eerder, ammehoela!
Vanavond om 00:00 gaat er blauw vuurwerk de lucht in, we hadden gehoopt met hem erbij maar geloof dat ie dan echt moet opschieten.. 9 maanden zijn omgevlogen, en misschien maak ik het nooit weer mee, ik ben nu echt heel benieuwd naar hem. Nu nog een bevalling overleven.. stiekem heb ik hoop dat er binnen nu en een week ofzo iemand iets uitvindt, en bevallingen voortaan pijnloos zijn.. Misschien wens ik dat wel vanavond!
Wensen komen uit, en wonderen gebeuren!
Ik wens echt iedereen die moeilijkheden heeft met zwanger worden, ditzelfde toe! Ik geef het stokje over. Nu mag iemand anders.
Want vorig jaar toen mijn man en ik buiten stonden vuurwerk te kijken, hadden we beide een wens gedaan. Ons wens kwam uit.. Na een bewogen jaar in 2011, waarbij we het ene 'bad news' na het andere kregen op baby gebied, sloten we die beide af met de wens dat IVF hopelijk ging lukken. We hebben echt onze portie gehad, en ik bevat het soms nog steeds niet dat ik het was die alles zomaar even doorstond, al die medicijnen in mijn buik heb gezet, die 10tallen keren naar de VU, ik kan nog de geur van het centrum ruiken, en hoe de houten planken onder mijn voeten kraakten bij de entree, hoe ik door de boekjes bladerde daar met allemaal geboortekaartjes van IVF kindjes, giechelen om de namen die sommige ouders hun kindje gaven.. hoeveel lol mijn man en ik hebben gehad om de hokjes waar je als man je eh, bijdrage moest 'opvangen'. Hoeveel parkeerboetes wij wel niet hebben gehad daar omdat er telkens geen plaats was en we onze auto maar gewoon ergens neerplempten. De nare combinatietest, de opluchting na de vlokkentest. De blik in de ogen van mijn man toen het hartje echt klopte.. Wauw..
Dat er in de box in de woonkamer straks echt een kindje ligt te knorren, mijn kindje.. ons lieve smurfje is echt haast niet te bevatten. Echt mijn aller aller kostbaarst bezit, zijn kleine leventje is ons zoveel waard dat ik er soms gewoon een beetje bang van word. Ik hou echt al zoveel van mijn guppie.. het draait nu al allemaal om hem. Mijn man zei gisteren, het is alsof ik een heel groot kadootje krijg.. Wij worden gewoon een gezinnetje.. Tenminste, als hij de uitgang vindt. IVF babies komen eerder, ammehoela!
Vanavond om 00:00 gaat er blauw vuurwerk de lucht in, we hadden gehoopt met hem erbij maar geloof dat ie dan echt moet opschieten.. 9 maanden zijn omgevlogen, en misschien maak ik het nooit weer mee, ik ben nu echt heel benieuwd naar hem. Nu nog een bevalling overleven.. stiekem heb ik hoop dat er binnen nu en een week ofzo iemand iets uitvindt, en bevallingen voortaan pijnloos zijn.. Misschien wens ik dat wel vanavond!
Wensen komen uit, en wonderen gebeuren!
Ik wens echt iedereen die moeilijkheden heeft met zwanger worden, ditzelfde toe! Ik geef het stokje over. Nu mag iemand anders.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Mijn wens is echt uitgekomen!
Mooi geschreven, krijg er kippenvel van! Het is jullie zo gegund, en ondanks alle tegenslagen ben je zo positief gebleven! Nu hopen dat de kleine man gauw besluit zich te laten zien, zodat jullie geluk echt compleet is. Succes met de allerlaatste loodjes en heel veel geluk straks met je gezinnetje!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Mooi gezegd, PC. Ik hoop dat jullie mannetje niet al te lang meer op zich laat wachten. En het is echt prachtig om zo'n klein hummeltje te hebben, ik ben ook helemaal verliefd op mijn kleine meisje.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik help het je hopen... In ieder geval ben ik heel blij voor jou dat jij in 2013 moeder wordt.Paper Crown schreef:Wensen komen uit, en wonderen gebeuren!
Gast- Gast
Mooi omschreven. Zo hebben wij dit jaar het ook beleefd. 3 jaar terug hebben wij met oud en nieuw een wensballon opgelaten. Onze wens erop geschreven (papa en mama worden) maar er stond zoveel wind dat de ballon al snel in een boom hing. Hmm wat moest dat ons brengen. Nou dat werd een zwangerschap en een miskraam vlak voor oud en nieuw. 2 jaar terug dus geen wens gedaan, was er wel even klaar mee. En vorig jaar met oud en nieuw zat ik met een 34 weken zwangere buik vuurwerk te kijken. Veel dromen, verwachten en zin hebben in een baby En nu een oud en nieuw met ons kind. Ik vind het geweldig dat onze droom is uitgekomen. En vele dromen van anderen. Want in 2012 heb ik heel wat baby's zien geboren die al jarenlang gewenst waren. (nog even opschieten dan behoor jij ook nog in deze categorie haha) Ik vind het geweldig dat jullie na alle ellende ook dit geluk mee mogen maken. Het is echt het mooiste wat je als man en vrouw samen kan ontvangen (of vrouw en vrouw , man en man etc)
En je beschrijving over het ziekenhuis. Dat missen wij echt niet! Kan de wachtkamer en hokjes wel dromen, laat staan de weg erheen. Pijnlijke onderzoeken en jullie hadden nog een hokje voor de man. Bij ons in het ziekenhuis word de man gewoon ergens in een wc gedumpt Jeej dat ga je allemaal echt niet missen!
Succes met de laatste loodjes!
En je beschrijving over het ziekenhuis. Dat missen wij echt niet! Kan de wachtkamer en hokjes wel dromen, laat staan de weg erheen. Pijnlijke onderzoeken en jullie hadden nog een hokje voor de man. Bij ons in het ziekenhuis word de man gewoon ergens in een wc gedumpt Jeej dat ga je allemaal echt niet missen!
Succes met de laatste loodjes!
Prachtig geschreven PC! Ik wens jullie alle geluk van de wereld en ik hoop dat jullie kleine smurf zich snel laat zien.
Gast- Gast
!
Laatst aangepast door Bloom op zo 1 sep 2013 - 6:20; in totaal 1 keer bewerkt
Bloom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 08-12-11
Mooi beschreven, PC!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
PC, ik ben blij dat je wens gaat uitkomen. Volgens mij word jij een lieve moeder. Dat 2013 in het teken mag staan van jouw gezin.
Gast- Gast
Ik wens jullie heel veel geluk in 2013, PC en man en natuurlijk jullie kleine ventje binnenkort. Ik heb een jaar lang met jullie meegeleefd in 2012!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Mooi geschreven!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Mooi hoor! Alle goeds voor jullie in 2013, samen met jullie kleine mannetje!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
2013 wordt een mooi jaar, met een prachtig mannetje erbij!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
heel mooi geschreven PC!
Ik weet een beetje hoe je je voelt.
Zelf ben ik ook niet 123 zwanger geraakt en was eigenlijk pas echt opgelucht en gerust toen mijn meisje eenmaal was geboren dan kon er niets meer fout gaan.
Succes met de bevalling! Probeer niet te druk erom te maken. Het is een super mooie ervaring en probeer dat zo te zien.
Alvast een gelukkig nieuw jaar als gezinnetje!
Ik weet een beetje hoe je je voelt.
Zelf ben ik ook niet 123 zwanger geraakt en was eigenlijk pas echt opgelucht en gerust toen mijn meisje eenmaal was geboren dan kon er niets meer fout gaan.
Succes met de bevalling! Probeer niet te druk erom te maken. Het is een super mooie ervaring en probeer dat zo te zien.
Alvast een gelukkig nieuw jaar als gezinnetje!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Prachtig geschreven PC, het geluk straalt er vanaf!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bloom schreef:Mooi! Het is jullie van harte gegund.
Ik hoop dat 2013 voor ons net zo'n mooi jaar wordt als 2012 voor jullie. Over twee weken start ons IVF-traject en we stappen er vol goede moed en positiviteit in. 2012 was niet zo'n goed jaar voor ons maar het heeft ons wel sterker gemaakt en daardoor weet ik zeker dat 2013 alleen maar mooier kan worden. Ik neem een voorbeeld aan jouw positieve instelling. We komen er wel!
Heel veel succes!
Prachtig geschreven!!! Ik hoop dat jullie mannetje zich snel laat zien!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Mooi geschreven PC!
2013 wordt echt jullie jaar. Dat kan niet anders!
2013 wordt echt jullie jaar. Dat kan niet anders!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Mooi geschreven PC! 2013 zal voor jullie een prachtig jaar worden!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik reageer niet heel vaak, maar wou zeggen dat je het mooi heb geschreven. Jullie hebben veel te voortduren gehad. Jou kleintje kan zich geen betere mama wensen.
Hoop voor jullie dat de kleine zich snel laat zien.
Hoop voor jullie dat de kleine zich snel laat zien.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Zo mooi beschreven PC. Ik wens jullie alle geluk toe met jullie kleine frummel. Dat hij maar snel zijn gezichtje mag laten zien.
Je hebt me wel op een idee gebracht. Ik steek vanavond een sterretje aan en dan doe ik ook een wens. (ik zei net tegen mijn vriend.. Ik heb 50 sterretjes, zijn dat dan ook 50 wensen ..)
Je hebt me wel op een idee gebracht. Ik steek vanavond een sterretje aan en dan doe ik ook een wens. (ik zei net tegen mijn vriend.. Ik heb 50 sterretjes, zijn dat dan ook 50 wensen ..)
Gast- Gast
Van je hele topic krijg ik tranen in mijn ogen, maar dit laatste stukje vind ik zo mooi gezegd. Ik denk dat het een mooie wens is voor mebsen die in zo'n situatie zitten.Paper Crown schreef:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn nachtemerrie is uitgekomen
» Is mijn kind nou echt zo'n reus?
» Dit breekt echt mijn hart
» Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3
» niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie
» Is mijn kind nou echt zo'n reus?